Şimdi Ara

Volkswagen ID.6 elektrikli SUV ailesi tanıtıldı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
1.076
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Volkswagen ID.6 elektrikli SUV ailesi tanıtıldı



    Alman otomotiv devi Volkswagen bugün ID elektrikli araç ailesinin üçüncü üyesi olan ID.6 modelini tanıttı. Yeni Volkswagen ID.6, daha önce tanıtılan küçük kardeşi ID.4'ten neredeyse 30 cm daha uzun ve ID.6 Crozz ve ID.6 X olmak üzere iki farklı versiyona sahip.



    Sahip olduğu ekstra uzunluk sayesinde üç sıra koltuk düzeniyle satın alınabilen elektrikli Volkswagen ID.6, ailenin diğer üyeleri gibi MEB platformu üzerine inşa edildi. SUV'un toplam uzunluğu 4876 mm, genişliği 1848 mm, yüksekliği 1680 mm, aks mesafesiyse 2965 mm. Aracın yüksüz ağırlığıysa 2280 kilogram olarak açıklandı.



    Güç aktarma organlarına baktığımızda Volkswagen ID.6'nın farklı güç ve batarya konfigürasyonlarına sahip olduğunu görüyoruz. İlk etapta karşımıza arkadan itişli versiyonlar çıkıyor. Bu versiyonlarda arka aks üzerine konumlandırılmış, 177 veya 201 beygir güç üretebilen tek elektrik motoru bulunuyor.



    4Motion dört tekerlekten çekiş özelliğine sahip olan güçlü seçeneğin ise ön ve arka aksında birer elektrik motoru bulunuyor. Kalıcı mıknatıslı senkron motorlar toplamda 305 beygir güç üretiyor. Bu da elektrikli SUV'un 0-100 km/s hızlanmasını 6.6 saniyede tamamlamasına imkan tanıyor. Maksimum hız ise 160 km/s ile sınırlı tutulmuş.



    Volkswagen ID.6 elektrikli SUV ailesi tanıtıldı



    Yeni ID.6'da 58 kWh ve 77 kWh'lık batarya seçenekleri sunuluyor. Bu bataryaların sağladığı menzil Çin'deki NEDC ölçümlerine göre sırasıyla 436 kilometre ve 588 kilometre olarak açıklanmış fakat gerçek koşullarda bu değerlerin daha düşük olmasını bekleyebiliriz. Örnek vermek gerekirse, daha gerçekçi olan EPA ölçümlerine göre ID.4'teki 77 kWh'lık batarya 418 kilometre menzil sağlıyor.



    Ayrıca Bkz.Ferrari ilk elektrikli otomobilini 2025 yılında çıkaracağını açıkladı



    Elektrikli SUV'un iç mekanında fiziksel düğmelerin pek yer edinemediği bir yerleşim karşımıza çıkıyor. Araçla ilgili fonksiyonların çoğu merkezdeki 12 inçlik multimedya ekranı vasıtasıyla kontrol ediliyor. Sistem OTA (over-the-air) güncellemeleriyle sürekli güncel tutulurken sesli komut özelliğiyle de kontrolü kolaylaşıyor. Öte yandan ID.6'da sürüşle ilgili gerekli bilgilerin ön cama yansıtıldığı artırılmış gerçeklik destekli head-up display de bulunuyor.



    ID.6 Crozz ve ID.6 X modelleri mekanik olarak birbirinin aynı. Tasarım olarak baktığımızda ise iki modelin ön ve arka tasarımında bazı küçük farklılıklar mevcut. Öte yandan ID.6 Crozz'un (fotoğraflarda turuncu olan) yerden yüksekliği diğer versiyona göre biraz daha fazla. ID.6 X versiyonundaysa siyah plastik eklentilerin biraz daha yoğun kullanıldığını görüyoruz. Söz konusu modellerde cam tavan özelliği sunulmakla birlikte elektrikli açılabilir panoramik sunroof da opsiyon listesinde.



    Volkswagen ID.6'nın her iki versiyonu da Çin'de üretilecek ve Çin'de satılacak. Çin halihazırda Alman üreticinin en büyük elektrikli araç pazarı konumunda. Şirket, ID.4 ve ID.6'nın bu iki versiyonu da dahil olmak üzere 2023'e kadar Çinli müşterilerine sekiz farklı elektrikli model sunmayı planlıyor.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Volkswagen ID.6 elektrikli SUV ailesi tanıtıldı
    Volkswagen ID.6 elektrikli SUV ailesi tanıtıldı
    Volkswagen ID.6 elektrikli SUV ailesi tanıtıldı
    Volkswagen ID.6 elektrikli SUV ailesi tanıtıldı
    Volkswagen ID.6 elektrikli SUV ailesi tanıtıldı
    Volkswagen ID.6 elektrikli SUV ailesi tanıtıldı
    Volkswagen ID.6 elektrikli SUV ailesi tanıtıldı
    Volkswagen ID.6 elektrikli SUV ailesi tanıtıldı
    Volkswagen ID.6 elektrikli SUV ailesi tanıtıldı
    Volkswagen ID.6 elektrikli SUV ailesi tanıtıldı
    Volkswagen ID.6 elektrikli SUV ailesi tanıtıldı
    Volkswagen ID.6 elektrikli SUV ailesi tanıtıldı








  • Önü küt kalmış gibi biraz ancak iç tasarım olmuş.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • canlısını görmeden gömmek istemiyorum çünkü vw nin fotoğrafçıları çok kötü, basın görsellerinde arabalar iğrenç görünüyor ama gerçeği görülünce oha falan olunuyor o yüzden bakalım nasıl olacak.

  • Marka farketmeksizin eski tasarımları geri istiyorum..

  • 160km/s max hiz cevirim hatasidir umarim

  • salak gibi bakıyor araba

  • bu ne olum çok çirkin olmuş aq

  • Bu marka patlak ağzı ile kuş tutsa nafile algıyı değiştiremez batacak.

  • Abdülhak Hamit Tarhan kullanıcısına yanıt
    Genel olarak ortalamayı tutturmuş, eskiden oldugu gibi takılmaları zor. artık diğer oyuncularda boş değil. farklılık sunamazsa çok değil 2030a kadar Motorlu dönemdeki pazar payını yakalayamayabilir. zaman ne gösterecek merak ediyorum. hele bi gelsinler de

  • Çin’ e özel üretilen ve bu nedenle çokta üzerinde özenilmeyen bir model. Koskoca arabanın genişliği 1.848 mm, yeni Peugeot 308 1.850 mm 🙂 Burdan belli ediyor maliyet kısma politikası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Solda ki süper, sağda ki tasarım sıkıntılı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Modifiyeli Golf 4 gibi duruyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 207m kullanıcısına yanıt

    pejo önce bağımsız ev platformu yapsınVolkswagen ID.6 elektrikli SUV ailesi tanıtıldı VW bu işte tek başına şuan rakibi yok. Hyundai bişeyler yapıyor ama.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    pejo önce bağımsız ev platformu yapsın VW bu işte tek başına şuan rakibi yok. Hyundai bişeyler yapıyor ama.

    Bağımsızdan kastın ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 207m kullanıcısına yanıt

    elektrik platformları yok mevcut platformlara elektrik motoru ekliyorlar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    elektrik platformları yok mevcut platformlara elektrik motoru ekliyorlar

    Ne farkeder ? Adamlar CMP diye bir platform çıkardılar, hem elektrikli, hem içten yanmalı motorları destekliyor. 208 ve 2008 mesela bunun örnekleri. Şuan EMP2’ de plug-in hybrid kullanıyorlar. Sanırım yeni 308’ de plug-in hybrid’ in yanında %100 elektrikli modeli de sunacaklar. PSA 2025 yılından itibaren tüm modellerinde elektrifikasyona geçiyor ( PHEV ve EV ). Vw, elektriktrikasyona geçerken ID. alt markasını oluşturdu ve bu alt marka içinde kendine has modeller üretti. Yani her markanın stratejisi farklı olabilir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 207m kullanıcısına yanıt
    O genişlikler farklı olabilir ayna dahil yada değil iki faklı genişlik vardır otomobil de bir de iz genişliği ki gerçek değer odur aslında
    tam verileri almak lazım tabi bir de genişliğin nasıl kullanıldığı kısmı var onu da test etmek lazım
  • 207m kullanıcısına yanıt

    ne farkederi görürsün ileride


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SUV araba arkadan itişli

    160 kmh yapabiliyorsun

    Tasarım berbat ötesi

    Seni bitirirler ego almış yürümüş

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.