Şimdi Ara

&&& 92---98 EFSANE TOYOTA COROLLA KLUBÜ &&& (406. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (3 Mobil) - 3 Masaüstü3 Mobil
5 sn
9.642
Cevap
53
Favori
1.221.576
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 404405406407408
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zonemaster

    Alan iyi almış. Ben bu fiyat düzeyine almam sanırım...

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar 98 corollaya bagaj spoyler i arıyorum bugun bayiye gittim malesej artık bu model araçlar için aksesuar üretilmiyormuş, bu ışıklı spoylerlerden değil aradığım, resimdeki gi inşallah resmi dogru yüklemişimdir :))) bu tip bi spoylere nasıl bulabilirim? yardımcı olursanız sevinirim

     &&& 92---98 EFSANE TOYOTA COROLLA KLUBÜ &&&
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: special_gli_98

    arkadaşlar 98 corollaya bagaj spoyler i arıyorum bugun bayiye gittim malesej artık bu model araçlar için aksesuar üretilmiyormuş, bu ışıklı spoylerlerden değil aradığım, resimdeki gi inşallah resmi dogru yüklemişimdir :))) bu tip bi spoylere nasıl bulabilirim? yardımcı olursanız sevinirim

     &&& 92---98 EFSANE TOYOTA COROLLA KLUBÜ &&&


    karlıkçılarda falan oluyor bu spoiler anatomik spoiler diye araştırırsan bulursun
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ua 95 xei

    quote:

    Orijinalden alıntı: zonemaster

    97-98 model klimalı corolla arıyorum. 1.6 XEİ veya GLİ olabilir. Önerilere açığım.
    Daha dün 95 model 1.6 xei klimasız corollamı 14.250 ye verdim. Değişen kaput , sağ ön çamurluk , sol ön kapı arka tampon boyalı 241 binde nasıl vermisim arkadaşlar Şimdi 1.6 102 bg audi a4 , ya da 1.4 tsi comfortline (en dolusu) 122-140-170 hp lik wolkswagen jetta almak isitorum nakit 32 bin liram var sizce a4 mü jetta mı

    Alıntıları Göster
    Fotoğraftaki benim araba
    Valla zamanında servis takıyomuş bu spoilerleri. Şu an sıfırını bulmak neredeyse imkansız. Anca karlıkçılara yaptırabilirsiniz. Yaparlarsa o da.
    Ben satmıştım bunu. Pek hoşuma gitmemişti açıkçası.
    _____________________________
    Siyah-beyaz devam.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erAn_

    Fotoğraftaki benim araba
    Valla zamanında servis takıyomuş bu spoilerleri. Şu an sıfırını bulmak neredeyse imkansız. Anca karlıkçılara yaptırabilirsiniz. Yaparlarsa o da.
    Ben satmıştım bunu. Pek hoşuma gitmemişti açıkçası.



    :) bu spoyler in orijinal olduğu soylenmişti, gerçi servis artık uretilmediğini soyledi, daha karar veremedim ışıklı spoyler da taktırabilirim tesekkürler
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: special_gli_98

    quote:

    Orijinalden alıntı: erAn_

    Fotoğraftaki benim araba
    Valla zamanında servis takıyomuş bu spoilerleri. Şu an sıfırını bulmak neredeyse imkansız. Anca karlıkçılara yaptırabilirsiniz. Yaparlarsa o da.
    Ben satmıştım bunu. Pek hoşuma gitmemişti açıkçası.



    :) bu spoyler in orijinal olduğu soylenmişti, gerçi servis artık uretilmediğini soyledi, daha karar veremedim ışıklı spoyler da taktırabilirim tesekkürler

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar öncelikle iyi günler herkese.
    Başıma gelen olayı anlatayım size.
    Aracımda bir süredir su eksiltme sorunu vardı. Sürekli takip ederek haftadan haftaya ya da 10 günde bir tamamlayarak devam ediyodum. Tokat'ta çalıştığım için oranın ustalarına kurcalatmak istemedim açıkçası. Devirdaimde kaçak olduğunu biliyodum. Ankara'ya arabayla ilk gittiğimde bu işi çözecektim. Neyse aradan 1 ay geçti bu şekilde kullanıyorum arabayı. Arabada son zamanlarda vitesi boşa atınca stop etme sorunu başlamıştı. Stop etmese de rolanti 200-300'e kadar düşüyodu. Stop ederse de geri çalıştırırken çok zor çalışıyordu.
    Neyse Cuma akşamı Tokattan Ankara'ya gelirken ilk vukuatı Tokat'ın çıkışında yaptı. Boşa almam gerekti ışıklara yaklaşırken araba stop etti. Çalıştırana kadar göbeğim çatladı. Neyse çalıştıktan sonra yola koyuldum. Kırıkkale'ye yaklaştığımda bu sefer hafiften hafiften tekleme sorunu başladı. Sanki yakıta pislik karışık kafayı vurur ya araba. O şekilde. Bir süre sonra bu teklemeler artmaya başladı. Benzinde de gazda da farkeden birşey yok ikisinde de yapıyordu bunu. Bi şekilde Ankara'ya atıyım kendimi ilk iş sabah zaten sanayiye gidecektim. Tam Ankara'ya girdim Eryaman'a gitmek için otobana girdim Pursakların oraya geldim araba artık gitmem dedi. Tekleme olayı iyice büyüdü. Araba gaz yemiyo, çok şiddetli ileri geri kafa sallıyodu. En sonunda stop etti ve çalışmadı. Çekiciyi çağırdım arabayı cuma akşama bıraktık sanayiye.
    Neyse dün gittim işte usta baktı. 1-2 kontrol yaptı. Radyatör kapağını açtı ve suya yağ karıştığını gördü. Krem gibi bi madde vardı yağın içinde. Gaza yüklenince su atma olayı da vardı egzozdan. Sonuç olarak conta yanığı teşhisi koydular.
    Neyse motoru söküp dağıttılar ve silindir kapak contasının yandığını tespit ettiler. Arabayı bıraktım. Ne gerekiyosa yap dedim ustaya. Pazartesi akşama alacam muhtemelen arabayı.
    Yalnız kafama takılan şeyler var. Şimdi bu bahsettiğim sorunlar gerçekten direk silindir kapak contasının yandığını mı gösteriyor. Tamam conta yanmış o görüldü fakat yukarıda bahsettiğim sorunların nedeni başka birşey olamaz mı. Mesela distribütör, bobin falan gibi. Ustaya sordum, sorunun kaynağı kesinlikle conta mı, başka birşey olabilir mi dedim. Hayır dedi sorunu bulduk. Kesinlikle conta dedi.
    Konu hakkında fikir ve yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar.
    _____________________________
    Siyah-beyaz devam.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: special_gli_98


    quote:

    Orijinalden alıntı: erAn_

    Fotoğraftaki benim araba
    Valla zamanında servis takıyomuş bu spoilerleri. Şu an sıfırını bulmak neredeyse imkansız. Anca karlıkçılara yaptırabilirsiniz. Yaparlarsa o da.
    Ben satmıştım bunu. Pek hoşuma gitmemişti açıkçası.



    :) bu spoyler in orijinal olduğu soylenmişti, gerçi servis artık uretilmediğini soyledi, daha karar veremedim ışıklı spoyler da taktırabilirim tesekkürler


    işıklı spoiler daha güzel bence poliset marka vardı kaliteliydi şimdi varmı bilmiyorrum

     &&& 92---98 EFSANE TOYOTA COROLLA KLUBÜ &&&
    _____________________________
    EN BÜYÜK TÜRK Mustafa KEMAL ATATÜRK




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erAn_

    Arkadaşlar öncelikle iyi günler herkese.
    Başıma gelen olayı anlatayım size.
    Aracımda bir süredir su eksiltme sorunu vardı. Sürekli takip ederek haftadan haftaya ya da 10 günde bir tamamlayarak devam ediyodum. Tokat'ta çalıştığım için oranın ustalarına kurcalatmak istemedim açıkçası. Devirdaimde kaçak olduğunu biliyodum. Ankara'ya arabayla ilk gittiğimde bu işi çözecektim. Neyse aradan 1 ay geçti bu şekilde kullanıyorum arabayı. Arabada son zamanlarda vitesi boşa atınca stop etme sorunu başlamıştı. Stop etmese de rolanti 200-300'e kadar düşüyodu. Stop ederse de geri çalıştırırken çok zor çalışıyordu.
    Neyse Cuma akşamı Tokattan Ankara'ya gelirken ilk vukuatı Tokat'ın çıkışında yaptı. Boşa almam gerekti ışıklara yaklaşırken araba stop etti. Çalıştırana kadar göbeğim çatladı. Neyse çalıştıktan sonra yola koyuldum. Kırıkkale'ye yaklaştığımda bu sefer hafiften hafiften tekleme sorunu başladı. Sanki yakıta pislik karışık kafayı vurur ya araba. O şekilde. Bir süre sonra bu teklemeler artmaya başladı. Benzinde de gazda da farkeden birşey yok ikisinde de yapıyordu bunu. Bi şekilde Ankara'ya atıyım kendimi ilk iş sabah zaten sanayiye gidecektim. Tam Ankara'ya girdim Eryaman'a gitmek için otobana girdim Pursakların oraya geldim araba artık gitmem dedi. Tekleme olayı iyice büyüdü. Araba gaz yemiyo, çok şiddetli ileri geri kafa sallıyodu. En sonunda stop etti ve çalışmadı. Çekiciyi çağırdım arabayı cuma akşama bıraktık sanayiye.
    Neyse dün gittim işte usta baktı. 1-2 kontrol yaptı. Radyatör kapağını açtı ve suya yağ karıştığını gördü. Krem gibi bi madde vardı yağın içinde. Gaza yüklenince su atma olayı da vardı egzozdan. Sonuç olarak conta yanığı teşhisi koydular.
    Neyse motoru söküp dağıttılar ve silindir kapak contasının yandığını tespit ettiler. Arabayı bıraktım. Ne gerekiyosa yap dedim ustaya. Pazartesi akşama alacam muhtemelen arabayı.
    Yalnız kafama takılan şeyler var. Şimdi bu bahsettiğim sorunlar gerçekten direk silindir kapak contasının yandığını mı gösteriyor. Tamam conta yanmış o görüldü fakat yukarıda bahsettiğim sorunların nedeni başka birşey olamaz mı. Mesela distribütör, bobin falan gibi. Ustaya sordum, sorunun kaynağı kesinlikle conta mı, başka birşey olabilir mi dedim. Hayır dedi sorunu bulduk. Kesinlikle conta dedi.
    Konu hakkında fikir ve yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar.

    Alıntıları Göster
    @erAN motor blogunda çatlak varsa silindirdeki yağ su kanallarına karışır diyeceğim ama corollada ki motorda çatlak olayı zor bir durum veya üst kapakta ince bir çatlak olabilir.
    bide devirdaim de kaçak vardı diyosun motor susuz kalmış olabilir.
    _____________________________
    EN BÜYÜK TÜRK Mustafa KEMAL ATATÜRK




  • quote:

    Orijinalden alıntı: comanderr

    @erAN motor blogunda çatlak varsa silindirdeki yağ su kanallarına karışır diyeceğim ama corollada ki motorda çatlak olayı zor bir durum veya üst kapakta ince bir çatlak olabilir.
    bide devirdaim de kaçak vardı diyosun motor susuz kalmış olabilir.

    Alıntıları Göster
    Merhaba arkadaşlar, bende aranıza katılmak üzereyim!
    10.500 TL gibi bir bütçem var en fazla 500 TL üzerine çıkabilirim. Bu fiyatlara yakın bi
    kaç araç var ama sizce nelere dikkat etmeliyim? Diğer sayfalarda arkadaşlara pek yardımcı olunmamış.
    GLi lerdeki donanım daha iyi ama benim bütçem göre en yakın 93/94 modelleri alabiliyorum. Birde araç sakat
    bir arkadaşım var onunda kullanabilmesi için otomatik olması lazım.
    Yardımcı olursanız sevinirim.
    Teşkkürler...
    _____________________________
    Honda Civic HB 1.8 i-Vtec Manuel https://www.info-akademi.com/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onteo

    Merhaba arkadaşlar, bende aranıza katılmak üzereyim!
    10.500 TL gibi bir bütçem var en fazla 500 TL üzerine çıkabilirim. Bu fiyatlara yakın bi
    kaç araç var ama sizce nelere dikkat etmeliyim? Diğer sayfalarda arkadaşlara pek yardımcı olunmamış.
    GLi lerdeki donanım daha iyi ama benim bütçem göre en yakın 93/94 modelleri alabiliyorum. Birde araç sakat
    bir arkadaşım var onunda kullanabilmesi için otomatik olması lazım.
    Yardımcı olursanız sevinirim.
    Teşkkürler...

    Alıntıları Göster
    Önceki soruma cevap gelmemiş ama yarın bu aracı almaya gideceğiz.Bakıp görüşlerinizi iletirseniz sevinirim...

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-orjinal-93-model-toyota-49373021/pasif-ilan/#classifiedTitle
    _____________________________
    Honda Civic HB 1.8 i-Vtec Manuel https://www.info-akademi.com/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onteo

    Önceki soruma cevap gelmemiş ama yarın bu aracı almaya gideceğiz.Bakıp görüşlerinizi iletirseniz sevinirim...

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-orjinal-93-model-toyota-49373021/pasif-ilan/#classifiedTitle

    Alıntıları Göster
    Zamanında bizde de vardı bu efsane babam habire satar bir üst modelini alırdı Epey yol gittik corollayla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mörsu

    Zamanında bizde de vardı bu efsane babam habire satar bir üst modelini alırdı Epey yol gittik corollayla.

    Alıntıları Göster
    1995 Toyota Corolla 1.6 GLİ sahibiyim
    Araç 5. vites 6000 devirde 220 km' yi görüyor
    Ancak aracın bakımı ve kullandığınız parçaların orjinal olması önemli
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: exclusiveheart

    1995 Toyota Corolla 1.6 GLİ sahibiyim
    Araç 5. vites 6000 devirde 220 km' yi görüyor
    Ancak aracın bakımı ve kullandığınız parçaların orjinal olması önemli

    Alıntıları Göster
    merhaba arkadaşlar şu sıralar araba almayı düşünüyorum (bütçem maksimum 15bin lira) bugün hiç aklımda yokken aynı kurumda çalıştığım bir memur corolla 96 model gli sini satıyormuş ben 2000 model üstünde bir araç düşünüyordum sizden ricam beni bilgilendirmenizdir.araç bana masraf çıkarır mı en büyük korkum bu uzun yıllar binebileceğim bir araç istiyorum(3-5 sene)

    araç 166binde, hiç tüp takılmamış, sağ ön çamurluk değişmiş, sağ iki kapıda lokal boya var,klimalı lastikler yeni değişmiş. kaça satarsın dedim 14binden aşağı satmam dedi. ama 15 yaşında bir araç için fiyat biraz fazla geldi gibi aracı kaça bırakırsa alayım yada alayım mı? sorun çıkarmasın en çok düşündüğüm bu. Birde ben alırsam muhtemelen tüp taktıracağım malum Türkiye benzin şartları ortada.Tüp taktırırsam ne yönden sıkıntı yaşarım. lütfen yardım.
    _____________________________
    2004 Honda Accord 2.0 Sport 250.000km
    2012 Honda Accord 2.0 Executive 120.000km




  • quote:

    Orijinalden alıntı: psk.selman

    merhaba arkadaşlar şu sıralar araba almayı düşünüyorum (bütçem maksimum 15bin lira) bugün hiç aklımda yokken aynı kurumda çalıştığım bir memur corolla 96 model gli sini satıyormuş ben 2000 model üstünde bir araç düşünüyordum sizden ricam beni bilgilendirmenizdir.araç bana masraf çıkarır mı en büyük korkum bu uzun yıllar binebileceğim bir araç istiyorum(3-5 sene)

    araç 166binde, hiç tüp takılmamış, sağ ön çamurluk değişmiş, sağ iki kapıda lokal boya var,klimalı lastikler yeni değişmiş. kaça satarsın dedim 14binden aşağı satmam dedi. ama 15 yaşında bir araç için fiyat biraz fazla geldi gibi aracı kaça bırakırsa alayım yada alayım mı? sorun çıkarmasın en çok düşündüğüm bu. Birde ben alırsam muhtemelen tüp taktıracağım malum Türkiye benzin şartları ortada.Tüp taktırırsam ne yönden sıkıntı yaşarım. lütfen yardım.

    Alıntıları Göster
    birde arkadaşlar bu aracı alırken neye dikkat etmem gerekiyor. önemli püf noktaları nelerdir. Erzurum Oltuda yer alıyorum. Oltuda servis yok eğer fiyatta anlaşırsam aracı Erzurumda Toyota servisine götürmeyi düşünüyorum.Siz nedersiniz?
    _____________________________
    2004 Honda Accord 2.0 Sport 250.000km
    2012 Honda Accord 2.0 Executive 120.000km




  • quote:

    Orijinalden alıntı: psk.selman

    birde arkadaşlar bu aracı alırken neye dikkat etmem gerekiyor. önemli püf noktaları nelerdir. Erzurum Oltuda yer alıyorum. Oltuda servis yok eğer fiyatta anlaşırsam aracı Erzurumda Toyota servisine götürmeyi düşünüyorum.Siz nedersiniz?


    servise baktırın onlar size aracın durumunu soyler hiç lpg takılmaması artı avantaj dır 166 bin km corolla için hiç sorun deil iyi kullanımda 400-500 binleri gören araçlar var gli en donanımlı model dir sonuçta karar size aittir ama piyasa yapmış toyota ların fiyatlarınıda en az sorun çıkarması ile karşılar
    _____________________________
    EN BÜYÜK TÜRK Mustafa KEMAL ATATÜRK
  • quote:

    Orijinalden alıntı: comanderr

    quote:

    Orijinalden alıntı: psk.selman

    birde arkadaşlar bu aracı alırken neye dikkat etmem gerekiyor. önemli püf noktaları nelerdir. Erzurum Oltuda yer alıyorum. Oltuda servis yok eğer fiyatta anlaşırsam aracı Erzurumda Toyota servisine götürmeyi düşünüyorum.Siz nedersiniz?


    servise baktırın onlar size aracın durumunu soyler hiç lpg takılmaması artı avantaj dır 166 bin km corolla için hiç sorun deil iyi kullanımda 400-500 binleri gören araçlar var gli en donanımlı model dir sonuçta karar size aittir ama piyasa yapmış toyota ların fiyatlarınıda en az sorun çıkarması ile karşılar

    Alıntıları Göster
    teşekkür ederim "comander" araç gerçekten tatmin edici piyasına bakarsak belli oluyor zaten. Bu alacağım araç benim ilk arabam olacak.6 yıllık 2005 Corolla kullanıcısıydım(sadece okul tatillerinde) ama araç babamın okul bitti memurluk çıktı başka bir yere, şimdi kendim için bir araba almam lazım. 6yıldır kullandığım sıfır olarak aldığımız araçta hiç bir problem yaşamadık rutin bakımları dışında. Aracın bazı eksileri var belki ama motor olarak toyotanın üstüne bir araç düşünemiyorum. Bu efsane kasaları içinde kullanıcıları aynı şeyi diyorlar. Ancak 15 yaşını doldurmuş olması acaba masraf çıkarır mı sorusunu getiriyor akıllara. En ağır masrafı ne olabilir bu aracın kaporta dışında. Aracın internette piyasasına baktım 13ile 16 bin lira arasında. Ama ben yine tekrar soruyorum bu araba için pazarlık payı ne olabilir. bana söylenen 14 ben maksimum 12buçuk verebilirim 13ü zorlarım.Fiyatta anlaşma yaptıktan sonra aracı servise götüreceğim.
    _____________________________
    2004 Honda Accord 2.0 Sport 250.000km
    2012 Honda Accord 2.0 Executive 120.000km




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erAn_

    Arkadaşlar öncelikle iyi günler herkese.
    Başıma gelen olayı anlatayım size.
    Aracımda bir süredir su eksiltme sorunu vardı. Sürekli takip ederek haftadan haftaya ya da 10 günde bir tamamlayarak devam ediyodum. Tokat'ta çalıştığım için oranın ustalarına kurcalatmak istemedim açıkçası. Devirdaimde kaçak olduğunu biliyodum. Ankara'ya arabayla ilk gittiğimde bu işi çözecektim. Neyse aradan 1 ay geçti bu şekilde kullanıyorum arabayı. Arabada son zamanlarda vitesi boşa atınca stop etme sorunu başlamıştı. Stop etmese de rolanti 200-300'e kadar düşüyodu. Stop ederse de geri çalıştırırken çok zor çalışıyordu.
    Neyse Cuma akşamı Tokattan Ankara'ya gelirken ilk vukuatı Tokat'ın çıkışında yaptı. Boşa almam gerekti ışıklara yaklaşırken araba stop etti. Çalıştırana kadar göbeğim çatladı. Neyse çalıştıktan sonra yola koyuldum. Kırıkkale'ye yaklaştığımda bu sefer hafiften hafiften tekleme sorunu başladı. Sanki yakıta pislik karışık kafayı vurur ya araba. O şekilde. Bir süre sonra bu teklemeler artmaya başladı. Benzinde de gazda da farkeden birşey yok ikisinde de yapıyordu bunu. Bi şekilde Ankara'ya atıyım kendimi ilk iş sabah zaten sanayiye gidecektim. Tam Ankara'ya girdim Eryaman'a gitmek için otobana girdim Pursakların oraya geldim araba artık gitmem dedi. Tekleme olayı iyice büyüdü. Araba gaz yemiyo, çok şiddetli ileri geri kafa sallıyodu. En sonunda stop etti ve çalışmadı. Çekiciyi çağırdım arabayı cuma akşama bıraktık sanayiye.
    Neyse dün gittim işte usta baktı. 1-2 kontrol yaptı. Radyatör kapağını açtı ve suya yağ karıştığını gördü. Krem gibi bi madde vardı yağın içinde. Gaza yüklenince su atma olayı da vardı egzozdan. Sonuç olarak conta yanığı teşhisi koydular.
    Neyse motoru söküp dağıttılar ve silindir kapak contasının yandığını tespit ettiler. Arabayı bıraktım. Ne gerekiyosa yap dedim ustaya. Pazartesi akşama alacam muhtemelen arabayı.
    Yalnız kafama takılan şeyler var. Şimdi bu bahsettiğim sorunlar gerçekten direk silindir kapak contasının yandığını mı gösteriyor. Tamam conta yanmış o görüldü fakat yukarıda bahsettiğim sorunların nedeni başka birşey olamaz mı. Mesela distribütör, bobin falan gibi. Ustaya sordum, sorunun kaynağı kesinlikle conta mı, başka birşey olabilir mi dedim. Hayır dedi sorunu bulduk. Kesinlikle conta dedi.
    Konu hakkında fikir ve yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar.


    bu olayın aynısı bende yasamıstım eski ford'um da ustanın tespiti kesinlikle doğru egsozdan su atmasının tek nedeni contanın yanık olmasıdır...umarım contayla kurtarmıssındır, silindir kapağında çatlak varmıydı? arabaya hararet yaptirdin mi hiç? conta yanıgı ve silindir kapağının çatlaması hararetle ilgilidir, tıkanmış radyatör dolayısıyla devir daimin düzgün çalışmaması eklenince hararet kaçınılmazdır... silindir kapağındaki küçük su kanallarının yağla karışması sonucu radyatörde gördüğünüz kremsi yapı normaldir.. anlattığın kadarıyla ustanın tespiti çok doğru, sadece conta kapagıyla kurtarmıssındır insallah, bide conta değiştikten sonra su olayını kontrol et fazla zorlama arabayı , yerinde olsam contayla beraber radyatörümü de temizlettirirdim veya yenisiyle değiştirirdim, simdi ne kadar zaman o sekilde kullandığını bilmiyorum sonucta yagla karısmıs ve radyatörün kanallarında tıkanma olmuş olabilir... conta değiştirdikten sonra tekrar aynı sorunla karşılaşmaman için radyatör devir daim ve fan larını elden geçirmeni tavsiye derim..
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: special_gli_98

    quote:

    Orijinalden alıntı: erAn_

    Arkadaşlar öncelikle iyi günler herkese.
    Başıma gelen olayı anlatayım size.
    Aracımda bir süredir su eksiltme sorunu vardı. Sürekli takip ederek haftadan haftaya ya da 10 günde bir tamamlayarak devam ediyodum. Tokat'ta çalıştığım için oranın ustalarına kurcalatmak istemedim açıkçası. Devirdaimde kaçak olduğunu biliyodum. Ankara'ya arabayla ilk gittiğimde bu işi çözecektim. Neyse aradan 1 ay geçti bu şekilde kullanıyorum arabayı. Arabada son zamanlarda vitesi boşa atınca stop etme sorunu başlamıştı. Stop etmese de rolanti 200-300'e kadar düşüyodu. Stop ederse de geri çalıştırırken çok zor çalışıyordu.
    Neyse Cuma akşamı Tokattan Ankara'ya gelirken ilk vukuatı Tokat'ın çıkışında yaptı. Boşa almam gerekti ışıklara yaklaşırken araba stop etti. Çalıştırana kadar göbeğim çatladı. Neyse çalıştıktan sonra yola koyuldum. Kırıkkale'ye yaklaştığımda bu sefer hafiften hafiften tekleme sorunu başladı. Sanki yakıta pislik karışık kafayı vurur ya araba. O şekilde. Bir süre sonra bu teklemeler artmaya başladı. Benzinde de gazda da farkeden birşey yok ikisinde de yapıyordu bunu. Bi şekilde Ankara'ya atıyım kendimi ilk iş sabah zaten sanayiye gidecektim. Tam Ankara'ya girdim Eryaman'a gitmek için otobana girdim Pursakların oraya geldim araba artık gitmem dedi. Tekleme olayı iyice büyüdü. Araba gaz yemiyo, çok şiddetli ileri geri kafa sallıyodu. En sonunda stop etti ve çalışmadı. Çekiciyi çağırdım arabayı cuma akşama bıraktık sanayiye.
    Neyse dün gittim işte usta baktı. 1-2 kontrol yaptı. Radyatör kapağını açtı ve suya yağ karıştığını gördü. Krem gibi bi madde vardı yağın içinde. Gaza yüklenince su atma olayı da vardı egzozdan. Sonuç olarak conta yanığı teşhisi koydular.
    Neyse motoru söküp dağıttılar ve silindir kapak contasının yandığını tespit ettiler. Arabayı bıraktım. Ne gerekiyosa yap dedim ustaya. Pazartesi akşama alacam muhtemelen arabayı.
    Yalnız kafama takılan şeyler var. Şimdi bu bahsettiğim sorunlar gerçekten direk silindir kapak contasının yandığını mı gösteriyor. Tamam conta yanmış o görüldü fakat yukarıda bahsettiğim sorunların nedeni başka birşey olamaz mı. Mesela distribütör, bobin falan gibi. Ustaya sordum, sorunun kaynağı kesinlikle conta mı, başka birşey olabilir mi dedim. Hayır dedi sorunu bulduk. Kesinlikle conta dedi.
    Konu hakkında fikir ve yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar.


    bu olayın aynısı bende yasamıstım eski ford'um da ustanın tespiti kesinlikle doğru egsozdan su atmasının tek nedeni contanın yanık olmasıdır...umarım contayla kurtarmıssındır, silindir kapağında çatlak varmıydı? arabaya hararet yaptirdin mi hiç? conta yanıgı ve silindir kapağının çatlaması hararetle ilgilidir, tıkanmış radyatör dolayısıyla devir daimin düzgün çalışmaması eklenince hararet kaçınılmazdır... silindir kapağındaki küçük su kanallarının yağla karışması sonucu radyatörde gördüğünüz kremsi yapı normaldir.. anlattığın kadarıyla ustanın tespiti çok doğru, sadece conta kapagıyla kurtarmıssındır insallah, bide conta değiştikten sonra su olayını kontrol et fazla zorlama arabayı , yerinde olsam contayla beraber radyatörümü de temizlettirirdim veya yenisiyle değiştirirdim, simdi ne kadar zaman o sekilde kullandığını bilmiyorum sonucta yagla karısmıs ve radyatörün kanallarında tıkanma olmuş olabilir... conta değiştirdikten sonra tekrar aynı sorunla karşılaşmaman için radyatör devir daim ve fan larını elden geçirmeni tavsiye derim..

    Alıntıları Göster
    bu arada arkadaşlar arabaya DEH-7300BT pioneer marka bi cd çalar taktım, kullanan var mı?
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: special_gli_98

    bu arada arkadaşlar arabaya DEH-7300BT pioneer marka bi cd çalar taktım, kullanan var mı?

    Alıntıları Göster
    merhaba corollacılar. Bende Allah nasip ederse yarın 96 model GLİ sahibi oluyorum. araç 166binde hiç tüp takılmamış, bütün bakımları yapılmış 2013e kadar muayenesi tamam, tek bir değişeni var. klimalı 4lastik sıfır. 13.750e anlaştık. adam vazgeçti



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi psk.selman -- 29 Mayıs 2011; 20:45:41 >
    _____________________________
    2004 Honda Accord 2.0 Sport 250.000km
    2012 Honda Accord 2.0 Executive 120.000km




  • quote:

    Orijinalden alıntı: psk.selman

    merhaba corollacılar. Bende Allah nasip ederse yarın 96 model GLİ sahibi oluyorum. araç 166binde hiç tüp takılmamış, bütün bakımları yapılmış 2013e kadar muayenesi tamam, tek bir değişeni var. klimalı 4lastik sıfır. 13.750e anlaştık. adam vazgeçti

    Alıntıları Göster
    bu arada bu foruma neden kimse uğramıyor
    _____________________________
    2004 Honda Accord 2.0 Sport 250.000km
    2012 Honda Accord 2.0 Executive 120.000km




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ercan_wrc

    quote:

    Orjinalden alıntı: TaNeR_c

    Merhaba arkadaşlar ben iki ay önce 97 model lpg.li Gli aldım. Aracım otomatik vites ve bir sorunum var.
    Aracı 2 ay önce almama rağmen ancak geçen hafta uzun yola çıktım. Bi ankara yapıp gedim. Yeni bolu tüneli yolu 50 km. kısaltmış ve istanbul gişelerden ankara gişelere tam 3 saatte girdim. Tabi uzun yola çıkmışken aracın son süratinide denemek istedim ve arabaya bir miktarda benzin aldım ki gaz ve benzin farkı varsa onuda anlamış olurum diye.
    Şimdi soruna gelince, aracım otomatik vites, tam gaz hafif rampa aşağı giderken ibreye bakıyorum 200 km hız gösteriyor fakat devir saatine baktığımda 7500 devir gösteriyorki araba baya bir bağırıyor ve daha gitmiyor. Gazdan hafif ayağımı çektiğimde vitesi 5 e atıyor ama bu seferde araba hantallaşıyor ve hızı düşüyor. Benim anlamadığım şey 200 km. hızla giderken araç 4 ncü viteste ve 7500 devire gelmeden 200'e çıkmıyor. İnsan diyorki 4 te 200 yaparsa 5 te neler yapmaz ama öyle değil durum, 5 e atması için muhakkak ayağımı biraz gazdan çekmem şart ama bu defada devir düşüyor ve araba yavaşlamaya başlıyor. Tekrar gazı köklüyorum yine 4 e atıyor ve yine 200'ü geçmiyor :( Bu arabanın bir sorunumu var yoksa otomatik vitesler hep böylemi?

    Not: aracımı aldığımda tüm bakımlarını yaptırdım (hava filtresi, bujiler, yağ, şanzıman yağı)

    Lütfen beni bu konuda aydınlatın arkadaşlar, ayar mı yapılması lazım yoksa parçamı değişmesi lazım, ya da beyindeki yazılımdan mı anlamadım.
    Şimdiden teşekkür ederim. Saygılar.


    Sanırım sana en güzel ben yardımcı olurum arkadaşım benim arabamda 96 gli otomatik
    Bizde ilk aldığımızda dayımın yakın arkadaşıan götürdük kendisin sanayide dükkanı var.Ve adam çok iyi bir usta motorun sesinden anlıyor yahu nasıl anlıyorsa.Neyse çıktık yola arabayı usta sürüyor yanında dayım var arkada da ben ve dayıoğlu var yani normal 4 kişi var ayrıca bagajda da valiz mangal falan filan var.Gazı köklediğinde araç 200 e kadar 3. viteste gidiyordu ama 6000-6500 devirlerde idi sonra hala bastı gaza araba 4 e geçti ve 220 yaptı halada basıyodu ama dayım korktu ve yavaşladı.Fakat benim arabam benzinli.Sanırım 240 ibre sonunu görürdü araba.Sen bu 200 ü lpg de mi yaptın birde araba çok yüklü ise 3.viteste kendini zorlar otomatik yani sen hızlanmak istiyorsun gazı köklüyorsun ama araba da senin isteğine cevap vermek için yüksek devirde kalmak istiyor muhtemelen yüklüydü araba ondan böyle oldu gazı köklemezsen eğer 4.vitese atar meraklanma sormak istediğin bişey varsa bana sorabilirsin arkadaşım.Bu arada bak sana örnek vereyim.Araba full yüklü iken 0-100km denemesi yaptım yüklü halde 14.6 sn çıktı.Boş iken 11snde çıkıyor yani tamamiyle yükle alakalı.Birde sende lpg var yani hiç yoksa 20lt benzin 30lt lpg vardı birde lpg tüpünün ağırlığı + içindekiler bagaj ve bu şekilde 200 az bir hız değil demi

    Alıntıları Göster
    1.3 xe Toyota corolla 78 binde 97 model gümüş gri boyasız lpg klimalı Sanayide komşu satıyor 13bin istiyor araba temiz sadece tamponlar ufakta boya istiyor başka birşeyi yok Toyota'ların 1.3 leri nasıldır acaba
    _____________________________
    Lg G2 Candır (:




  • 
Sayfa: önceki 404405406407408
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.