Şimdi Ara

2021 Honda X-ADV ve NC750X Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
1.055
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2021 Honda X-ADV ve NC750X Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri



    Honda'nın yenilenen X-ADV ve NC750X motosiklet modelleri Türkiye yollarına çıkmaya hazır. Sürücüleri için hem şehir içi kullanım kolaylığı sağlayan hem şehir dışı performansıyla dikkati çeken iki modelin yeni versiyonları Nisan 2021'den itibaren Honda bayilerinde satışa çıkıyor.



    Yenilenen Honda X-ADV



    2021 model X-ADV daha yüksek devirli motoru, yeniden ayarlanan vites oranları, Elektronik Gaz Kelebeği (TBW), dört farklı sürüş modu ve geliştirilen Honda Seçilebilir Tork Kontrolü gibi özellikleriyle yakıt verimliliğinden ödün vermeden üstün sürüş keyfi ve performansı sunuyor. X-ADV’nin yeniden tasarlanan iskeletini daha keskin tasarımlı grenajlar süslerken, selesi ise sürücünün yere daha rahat basmasını sağlamak için yeniden dizayn edildi.



    Honda X-ADV’ye Elektronik Gaz Kelebeği’nin (TBW) eklenmesi ve egzoz sistemindeki iyileştirmeler sayesinde 7.000 d/dak çevirebilen yeni motor daha fazla güç üretiyor. 6.750 d/d’da 58.6 beygir güç ve 4.750 d/dak’da 69 Nm tork üreten X-ADV Euro5 emisyonlarını da karşılıyor ve 13,2 litrelik yakıt deposuyla 366 km’ye kadar menzile olanak tanıyor.



    2021 Honda X-ADV ve NC750X Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri



    Honda X-ADV, daha kısa oranlı ilk üç viteste daha çevik bir sürüş sağlarken; dört ile altıncı vites arasında dingin ve yakıt tasarruflu bir sürüş deneyimi yaşatıyor. Standart, Yağmur, Toprak ve Spor olmak üzere dört farklı sürüş modu bulunan Elektronik Gaz Kelebeği (TBW)’de ayrıca kişisel sürüş modu da yer alıyor.



    Hassasiyeti yükseltilen Honda Seçilebilir Tork Kontrolü (HSTC) 3 farklı müdahale seviyesi sunarken; otomatik ve manuel sürüş modu bulunan Çift Kavramalı Şanzıman (DCT) ise her bir sürüş tipine uyum sağlayarak vitesi ayarlıyor. Vites geçişlerinde güç kesintisine izin vermeyen çift kavramalı şanzıman, hızlı ve sarsıntısız vites geçişleriyle hem performansa hem sürüş konforuna katkı sağlıyor.



    X-ADV’de çift LED farlar ile gündüz farları (DRL) daha modern bir görünümü beraberinde getirirken; arka sinyaller Acil Fren Uyarısı (ESS) özelliği ile sürüş güvenliğini artırıyor. Ayrıca dikkat çeken bir diğer özellik ise multimedya ve bağlanabilirlik olarak öne çıkıyor. Ayrıca X-ADV ile kullanıma sunulan Akılı Anahtar, sürücünün anahtarı cebinden çıkartmadan yakıt deposunu ve sele altı saklama alanını açıyor ve bunun yanı sıra motoru çalıştırabiliyor.



    2021 Honda X-ADV ve NC750X Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri



    Honda NC750X de yenilendi



    Honda’nın en sevilen çok yönlü motosikletlerinden biri olan NC750X de yenilenen modellerden ikincisi. Boş ağırlığın 6 kg hafiflemesiyle yüksek yakıt verimliliği daha da artırılan modelin yeniden tasarlanan iskeletini de keskin tasarımlı granajlar süslüyor. Ayrıca yeni cam grenaj, rüzgar ve hava koşullarına karşı kullanıcılara ek koruma sağlıyor.



    Ayrıca Bkz.Xiaomi'nin ilk elektrikli otomobili hangi fiyat aralığında olacak?



    Başarılı satış grafiğiyle dikkat çeken NC750X’in 2021 modelinde çok yönlü kullanım konforu, sürüş rahatlığı ve pratik kullanım olmak üzere üç noktada geliştirildi. İyileştirmelerin katkısıyla NC750X’in EURO5 uyumlu motoru 600 d/d daha yüksek devir çeviriyor ve 2 kW (2.7 beygir) daha fazla maksimum güç üretiyor. Çift kavramalı şanzıman (DCT) vites değiştirme programlarıyla farklı sürüş modlarına uyum sağlıyor.



    Elektronik Gaz Kelebeği’nin (TBW) eklenmesi ve egzoz sistemindeki iyileştirmeler sayesinde yeni motor 6.750 d/d’da 43,1 kW güç ve 4.750 d/d’da 69 Nm tork üretiyor. Güç artışı ile birlikte daha kısa oranlı birinci, ikinci ve üçüncü vitesler (hem manuel hem de DCT’de) hem ilk kalkış anında hızlanma, hem de ara hızlanma süresini iyileştiriyor. NC750X’in Euro5 emisyonlarını karşılayan motoru, 28,3 km/lt (WMTC modu) yakıt tüketiyor ve sele altına gizlenen 14,1 litrelik yakıt deposuyla yaklaşık 400 km menzil sunuyor.



    2021 Honda X-ADV ve NC750X Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri



    NC750X’in yeniden tasarlanan iskeleti, yeniden tasarlanan hava filtresi kutusu ve yeri değiştirilen akü sayesinde saklama bölmesi için daha fazla alan sunuluyor.  Şasi genelinde uygulanan tasarruf önlemleri ile 1,2 kg ağırlık avantajı elde edilirken; NC’ye özgü bir diğer özellik olarak yakıt deposunun bulunduğu yerdeki saklama alanı da 23 litre hacmi ile öne çıkıyor. Kapağın iç kısmında alanı verimli kullanmak üzere dört adet kanca bulunuyor ve yeni bir USB-C tipi soket de yer alıyor. Boş ağırlığı 214 kg (224 kg DCT) olan yeni NC750X, 6 kg daha hafif ve 30 mm daha alçak olan 800 mm’lik sele yüksekliğiyle kullanım kolaylığını destekliyor.



    Çok daha keskin bir görünüm kazanan Yeni Honda X-ADV; Gümüş, Siyah ve Gri olmak üzere farklı renk seçenekleriyle 149.000 TL fiyatıyla Nisan ayından itibaren satışa sunuluyor.



    Yeni Honda NC750X; Siyah, Kırmızı, Beyaz ve Mavi olmak üzere dört renk seçeneği ve iki farklı şanzıman tipiyle 95.400 TL’den başlayan fiyatıyla Nisan ayından itibaren Honda bayilerinde satışa sunuluyor.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    2021 Honda X-ADV ve NC750X Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    2021 Honda X-ADV ve NC750X Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    2021 Honda X-ADV ve NC750X Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    2021 Honda X-ADV ve NC750X Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    2021 Honda X-ADV ve NC750X Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    2021 Honda X-ADV ve NC750X Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    2021 Honda X-ADV ve NC750X Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    2021 Honda X-ADV ve NC750X Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    2021 Honda X-ADV ve NC750X Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    2021 Honda X-ADV ve NC750X Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    2021 Honda X-ADV ve NC750X Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    2021 Honda X-ADV ve NC750X Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    2021 Honda X-ADV ve NC750X Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    2021 Honda X-ADV ve NC750X Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    2021 Honda X-ADV ve NC750X Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    2021 Honda X-ADV ve NC750X Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    2021 Honda X-ADV ve NC750X Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    2021 Honda X-ADV ve NC750X Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    2021 Honda X-ADV ve NC750X Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    2021 Honda X-ADV ve NC750X Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    2021 Honda X-ADV ve NC750X Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    2021 Honda X-ADV ve NC750X Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    2021 Honda X-ADV ve NC750X Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    2021 Honda X-ADV ve NC750X Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    2021 Honda X-ADV ve NC750X Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    2021 Honda X-ADV ve NC750X Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    2021 Honda X-ADV ve NC750X Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    2021 Honda X-ADV ve NC750X Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    2021 Honda X-ADV ve NC750X Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    2021 Honda X-ADV ve NC750X Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    2021 Honda X-ADV ve NC750X Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    2021 Honda X-ADV ve NC750X Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    2021 Honda X-ADV ve NC750X Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri








  • Araba fiyatına motosiklet, motosiklet fiyatına bilgisayar, bilgisayar fiyatına cep telefonu, cep telefonu fiyatına tarla...

    Böyle kötü bir yönetim oldukça, kötü vergilendirme uygulayan nadir ülkelerden biri olacağız. Ülkeyi bu kadar kötü yönetenler çocuklarına miras bırakacakları yalanları söylerken ve yazarken; çocukları ve torunları onların yüzlerine gerçekleri haykırdığında acaba içlerinde en ufak bir utanç duygusu olacak mı çok merak ediyorum.

    En merak ettiğim de; kazanacakları rantı düşünüp onların yalanlarına bilerek iştirak edenlerle, saf-temiz duyguları kullanılarak kutuplaştırılan, onlara inanmaları sağlanan, gerçeklikten tamamen kopartılan insanlar ne zaman bu büyüden kurtulacaklar?!

    Teknoloji hakkında tartışacağımıza siyasetin rezaleti üzerine tartışmalarımız hiç bitmeyecek gibi...
  • nc fiyat olarak güzel ama şunu 649 cc yapsaydıda vergiden kurtarsaydık

  • Almak istediğim motor ama tam 33,5714286 asgari ücret fiyatı nerde iyi kıskanan avrupada kaç asgari ücret bir inceleyin

  • Bu parayı verip alabilsen bile, iyi bir zarar etsen de biraz değil, baya baya zor satarsın. Altı üstü de orta sınıf motor. Uçak fiyatına satacaklar utanmasalar. Herhalde yine bir motor parası kendimize bir motor parası vergiye olmak üzere ödeme yapılıyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bu tarz motor kullananların araba kullanandan daha zengin olması gerekli. Ülkemizdeki suç oranı dolayısıyla genelde bu motorlar bıraktım yolları, garajlardan bile çalınıyor. Ve çoğunlukla üstüne soğuk su içiliyor.

  • Honda adam ol da 150cc adv getir.
  • Zamanında NC750x 40.000TL + ilen almadık. Şimdi anca böyle hayal oldu işte. Gerçekti oysa ki...

  • 149 bin param kenarda duruyor olsa gidipte bu motora vermem, giderim parayı bmw motora yatırırım yine bu motora vermem; o 149 binlik motorun yaptığını zaten hero x pulse yapıyor 26-27 bin tl ye alınabilir

  • X Max'e devams...

  • SeniorGrandMaster kullanıcısına yanıt
    eskiden ucuzdu motorlara son 2-3 yıl içersinde eşek yüküyle verği getirdiler dolar kuru falan derken uçtu gitti 50 cc cin malı motorlar 11 bin tl oldular

  • NC ülkemiz için fiyatı hariç harika motor ama fiyat öyle bir etken ki başka ülkelerde cc yükselsin istersin bizde düşse daha iyi 649 cc olmalıydı bu performans verileriyle fiyatı vergisi derken keyifler kaçıyor. İyileştirmeler harika ama arka fren azıcık sağır gibi onuda geliştirmeler içine aldılar mı bilmiyorum. İnsanlar genelde ön frenin diskini çift istiyor ama ön mükemmel tutuyor gerek yok. Olmaz ama olursa Honda Türkiye ekipman ya da aksesuar desteği verse motorculuğun gelişmesi adına büyük markaların birşeyler yapması gerek çünkü

  • Uzun süredir motor fiyatlarına bakmıyordum ne kadar uçmuş peh

  • Bu fiyatlarla bize araba,motor hayal oldu. Nc750x güzel motor. Benelli TRK502 ye 70bin çeken bayi görünce fiyatını çokta yadırgayamadım. Demekki küba motor fena çakıyor. Hem vergi avantajı var hem cc olarak düşük ve motorun fiyatı ucuz ama gel gör ki kar marjını Honda'dan yüksek tutuyor demekki. Neyse alabilene hayırlı olsun biz parmaklarımızı yormayalım bari.

  • Araba fiyatına motosiklet, motosiklet fiyatına bilgisayar, bilgisayar fiyatına cep telefonu, cep telefonu fiyatına tarla...

    Böyle kötü bir yönetim oldukça, kötü vergilendirme uygulayan nadir ülkelerden biri olacağız. Ülkeyi bu kadar kötü yönetenler çocuklarına miras bırakacakları yalanları söylerken ve yazarken; çocukları ve torunları onların yüzlerine gerçekleri haykırdığında acaba içlerinde en ufak bir utanç duygusu olacak mı çok merak ediyorum.

    En merak ettiğim de; kazanacakları rantı düşünüp onların yalanlarına bilerek iştirak edenlerle, saf-temiz duyguları kullanılarak kutuplaştırılan, onlara inanmaları sağlanan, gerçeklikten tamamen kopartılan insanlar ne zaman bu büyüden kurtulacaklar?!

    Teknoloji hakkında tartışacağımıza siyasetin rezaleti üzerine tartışmalarımız hiç bitmeyecek gibi...

  • Çok güzelsin ama benim için sadece hayalsin

  • 4-5 sene öncesine kadar güzel donanımlı motorlar,boş paket linea,symbol parasına satılıyordu.

    şimdi ise tam tersi oldu,motor işi artık tamamen lüks oldu.

  • BekirHan kullanıcısına yanıt
    Aynen, ben 2016 da SYM Joymax 250i alırken Hondaların fiyatına da bakmıştım.
    NC 750 fiyatı 35.000 filandı, böyle olacağını bilsem kredi filan çeker alırdım.
    Şimdi 35.000’e Hondadan maxi scooter bile alamıyorsun.
    Honda Forza 250 cc olmuş 52.000. TL.
    Şaka gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi draconist -- 9 Nisan 2021; 14:36:22 >
  • draconist kullanıcısına yanıt

    Deme kardeşim deme. Kafamı taşlara vuruyorum. Çok pişmanım. Tek hayalim bir motor alıp büyük bir tura çıkmaktı oysa ki...

  • İnşallah bir gün olur kardeşim, Allahtan ümit kesme, yavaş yavaş biriktir, geç olsun güç olmasın, ikinci el piyasasından 250 cc bi motor denk getirip alınır.

    750 cc kadar güçlü olmaz elbet ama asfalt olan her yere 250 cc ile de çok rahat gidersin.

  • Aynı motor ve şanzımana sahip iki model için aradaki 50 bin TL ye değecek bir fark var mı açıkçası onu merak ediyorum.

    20 yıldır motor ehliyetim var , ilk motorumu nisan sonu aldım xmax 250 techmax . İzmir trafiğinden sıkıldım biraz da değişiklik istedim açıkçası. Motor olayı beni epey sardı bu arada. Şehir içinde xmax 250 de eldiven gibi bir şey , kullanım kolay , tüketimi ise komik derecede. 10 litre ile 400 km gidiyorum rutin.

    Şimdi bu motor işini biraz daha geliştirip seneye bir Avrupa turu atma fikrim oluşmaya başladı. Acaba diyorum xmax i x adv ile değiştirsem , şehir içinde xmax gibi rahat rahat bir scooter konforunda sürerken aynı motorla da 6-7 bin km lik Avrupa turunu rahat yapabilir miyim ?

    Diğer seçenek ise bu sene hiç değişim yapmadan xmax ile devam edip yolculuk zamanı gelince tur motorunu satın almak olabilir. Orada da NC750X ile x adv arasında ciddi fark var. Yani öyle ki tek motor xadv almak yerine xmax i hiç satmadan nc750 alsam aynı hesaba gelecek.

    Otomatik olması kaydı ile fikirlerinize açığım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.