Şimdi Ara

Rakiplerin çoğalması, Tesla'nın elektrikli araç pazarındaki hakimiyetini zayıflattı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
405
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Rakiplerin çoğalması, Tesla'nın elektrikli araç pazarındaki hakimiyetini zayıflattı



    The Wall Street Journal'ın yayınladığı yeni raporda, Tesla'nın kilit pazarlardaki hakimiyetinin, tanınmış otomobil üreticilerinin şirketin elektrikli araçlarıyla rekabet edebilecek modeller sunmaya başlamasıyla birlikte zayıflamanın ilk işaretlerini gösterdiğini belirtildi.



    Ayrıca Bkz.Samsung Galaxy M42 geliyor: 6000 mAh pil, 90Hz ekran ve 5G



    ABD'de, Ford Motor'un tamamen elektrikli Mustang Mach-E crossover'ı, Tesla'nın pazar payını devralmaya başladı ve dünyanın en büyük elektrikli araç pazarı olan Avrupa'da Volkswagen AG, geçen yıl Tesla'yı geride bırakarak dünyanın en çok satan elektrikli araç üreticisi oldu. Ancak, Asya gibi diğer pazarlarda Tesla'nın pazar payını koruduğu ve hatta artırdığı belirtilmiş.



    Araştırma şirketi Motor Intelligence'a göre, Mustang Mach-E, geçen ay ABD'deki toplam elektrikli araç sevkiyatının %12'sini oluşturdu. Tesla'nın pazar payı geçen yılki % 79'dan, Şubat ayında yaklaşık % 69'a düştü. Ancak Tesla, özel araç şarj istasyonları ağı da dahil olmak üzere rakiplerine göre bazı stratejik avantajlarını hala koruyor.



    Rakiplerin çoğalması, Tesla'nın elektrikli araç pazarındaki hakimiyetini zayıflattı



    Tesla büyümeye devam ediyor



    Rakiplerin sunduğu tekliflerin genişlemesine rağmen Tesla, üretimi artırmaya devam ediyor. Şirket, geçen yıl dünya çapında yaklaşık yarım milyon araç teslim ederek 2019 sevkiyatını aştı ve 2021'de daha hızlı bir şekilde büyümeyi planlıyor. Tesla'nın uzun vadeli büyümesi kısmen, bu yıl açmayı planladığı iki yeni otomobil fabrikasından kaynaklanacak: biri Austin, Texas yakınlarında ve diğeri ise Almanya, Berlin yakınlarında kuruldu.



    Şirket ayrıca Fremont'taki üretim tesislerini ve Şangay, Çin'deki yeni fabrikasını genişletti. New Street Research analistleri, bu hafta yatırımcılara gönderdikleri bir notta, yerel üretimin Tesla'nın Avrupa'da Model 3 fiyatlarını büyük ölçüde nakliye, sigorta ve gümrük vergilerindeki kesintiler sayesinde %20 oranında azaltmasına izin vereceğini belirttiler.




    Kaynak:https://www.wsj.com/articles/tesla-faces-new-reality-of-tough-competition-11615478406







  • Tasarım konusuna ağırlık verdiği zaman azalış duracaktır.

  • Tasarımın değişmesi gerekli ve almanların en iyi yaptığı şey konfor, konfor konusuna ağırlık vermeli ayrıca Tesla Rooster 2 halen çıkmadı Tesla Model Y ve Semi de ortalıkta yok

  • Acaba halk arasında yakında şöyle bir slogan mı olacak;
    - Ama bir Tesla değil.
  • Payı azalmış olabilir ama satışları artıyor. Bu nazıl zayıflama.

  • Bob Kelso kullanıcısına yanıt
    pazar büyüdüğü zaman senin satışların artar ama pazar payın düşebilir.

  • Rekabet iyidir her zaman

  • Tesla büyüyen pazarda %5 pay alsa bile şuankinden katlarca fazla kazanacak pazar payının azalması normal bir şey çünkü pazar büyüyor yeni rakipler giriyor. Bu sene en basitinden 1 milyon araç üretecekler Mercedes, BMW, Audi falan 2.5-3 milyon araç üretiyor zaten büyümeyi buradan anlayabilirsiniz halka hitap eden araç firmaları ucuza elektrikli araba ürettikleri zaman onlar 6-7 milyon satarken Tesla'da yine 2-3 milyon satacaktır o yıllara kadar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Elektrikliarabasever -- 15 Mart 2021; 14:2:17 >
  • Pazar tek firmayla büyümez zaten. Tesla hâlâ referans araç yazılım ve batarya olarak. Kalite belki Alman gigafactory ile artar. Başardı adamlar, bundan sonra Tesla yokuş aşağı gider.

  • Tesla, dünya elektrikli arabaya geçsin diye lisanslarını açık şekilde dağıtmıyor mu? Başlık hatalı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.