- x
CLIO II SAHİPLERİ
13867 Cevap1009880 Görüntüleme57 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1] 3 4 5 6 7 8 9 10      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


 
653 Mesaj
7 Haziran 2007; 10:35:26 

Boyle bir başlık bulamadim, varsa uyarin, yoksa burada toplanalim.


_____________________________

2011 clio 1.5 dci executive


545 Mesaj
7 Haziran 2007; 10:58:41 

İlk gelen ben oldum. Hayırlı olsun.

Bende daha önce böyle bi başlıkla karşılaşmadım.


_____________________________



 
653 Mesaj
7 Haziran 2007; 11:22:03 

Araclarimizda yasadigimiz eksiklikleri, problemleri, olumlu yönleri paylasma ve yardimlasma acisindan iyi bir paylasim olmasini diliyorum


_____________________________

2011 clio 1.5 dci executive


 
653 Mesaj
7 Haziran 2007; 15:40:50 

clio II cok satti diye biliyorum. Neredesiniz?


_____________________________

2011 clio 1.5 dci executive


164 Mesaj
7 Haziran 2007; 19:44:50 

ben de burdayım 2004 CLIO II HB 100hp siyah


77 Mesaj
8 Haziran 2007; 0:56:09 

Arkadaşlar 2002 Clio Privilege 1.4 16v Otomatik. Almayı düşünüyorumda ne dersiniz bu araç için? 16.500 Ytl istiyor sahibi.değermi??


_____________________________



29 Mesaj
8 Haziran 2007; 10:44:09 

bende buradayım 2005 clio symbol alize 1,4


_____________________________

TEŞEKKURLER


3715 Mesaj
8 Haziran 2007; 11:45:41 

hakaten bizi üvey evlat yaptılar haa. renault klübünde de baktım clio 2 imzası yok hemen söyledim.


imzadaki araç (küçük sınıfın en bahalısıyız ya bizi dışlıyolar )


_____________________________

Mobil imza versek?


 
653 Mesaj
8 Haziran 2007; 14:12:05 

Benim bir sorum olacak 2004 1.2 clio hb aracimin orjinal jantlarını alaşım jantlarla degistirmek istiyorum. Kormetal nasıl bir markadır ve almam gereken ölçü, 6 jant mıdır?

lastik ebatım, 175/65/r14 bu arada lastiklerim de eskidi yenilemek istedigimden komple jantla beraber degistirmek istiyorum. Kormetal hosuma gitti. sizin önerileriniz nelerdir? cok tesekkur ederim


_____________________________

2011 clio 1.5 dci executive


164 Mesaj
8 Haziran 2007; 19:39:48 

quote:

Orjinalden alıntı: hicretkus

Benim bir sorum olacak 2004 1.2 clio hb aracimin orjinal jantlarını alaşım jantlarla degistirmek istiyorum. Kormetal nasıl bir markadır ve almam gereken ölçü, 6 jant mıdır?

lastik ebatım, 175/65/r14 bu arada lastiklerim de eskidi yenilemek istedigimden komple jantla beraber degistirmek istiyorum. Kormetal hosuma gitti. sizin önerileriniz nelerdir? cok tesekkur ederim

*****
hicretkus,
lastik ve jant yenileme senin bütçenle alakalı bir durum... kormetal bildiğim kadarıyla yerli. araştırma yap bence mutlaka istediğin jantı bulacaksın... ama kararını verdiyesen sözüm yok. alman gereken ölçü istediğin lastik ebadına göre değişecektir... yine 175/65 r14 mü alacaksın yoksa 185/55 r15 mi düşünüyorsun 6 da olabilir 6,5 da... ebad artımında yakıt tüketiminin de artacağını ve ön takımlarının da yapacağı km nin de düşeceğini göz ardı etmemelisin.
kazasız sürüşler...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alfaonair -- 8 Haziran 2007; 20:03:58 >


_____________________________

Clio II HB 1.4 16V 100HP Dynamique (The Orginal)


323 Mesaj
8 Haziran 2007; 19:40:32 

bende burdayım 2002 clio 1.4 16v hb rxt automatik, süper bir araaç , 98 beygir , roketleme falan süper valla,yakıt uzun yol 5.8 , şehir içi 8,5 lt/km , bence bir auto . araç için değerler çok iyi. ne dersiniz.araç 76000 km de.


164 Mesaj
8 Haziran 2007; 19:46:24 

quote:

Orjinalden alıntı: lorus2004

Arkadaşlar 2002 Clio Privilege 1.4 16v Otomatik. Almayı düşünüyorumda ne dersiniz bu araç için? 16.500 Ytl istiyor sahibi.değermi??

lorus2004
aracım 2004 nisan trafiğe çıkışlı clioII HB dynamic 100hp düz vites 49,500 km 2006 yılının ekim ayında 14900ytl ye sahibinden almıştım Allaha şükür çok ta memnunum piyasayı iyice taramalısın internette 1-2 milyar fazla olabilir. km oynamalarına dikkat!!!!!!



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alfaonair -- 8 Haziran 2007; 20:03:42 >


_____________________________

Clio II HB 1.4 16V 100HP Dynamique (The Orginal)


 
2211 Mesaj
8 Haziran 2007; 21:24:39 

clio imzamda çok memnunum


AZ YAKAR + İYİ KAÇAR = RENAULT CLIO



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mendel50 -- 9 Haziran 2007; 14:25:09 >


_____________________________



 
21 Mesaj
8 Haziran 2007; 22:55:09 

Merhabalar benimde 2005 dynamic hb 98 hp bir aracım var 100 km de şehiriçinde ortalama 9 lt yakıyor sizlerde durum nedir biraz fazla değilmi?


_____________________________



 
94 Mesaj
8 Haziran 2007; 23:34:35 


quote:

Orjinalden alıntı: ailker1

Merhabalar benimde 2005 dynamic hb 98 hp bir aracım var 100 km de şehiriçinde ortalama 9 lt yakıyor sizlerde durum nedir biraz fazla değilmi?


Arkadaşım benim de öyleydi 9 lt falan yakıyordu...Ama ş.içinde bursa trafik çok fazla çok dur kalk yapıyorum diye normaldir diyordum...
2 hafta önce renault servisin fix menüden yararlanıp arabanın bakımını yaptırdım ve şu anda ş.içinde 8 ile 8.4 arasında değişiyor....
Bence bakımını yaptır buji hava filtresi falan ama dikkat orijinal olsun yoksa fayda yerine zarar verir....


_____________________________

Renault Clio HB 1.4 16V RXT


 
21 Mesaj
9 Haziran 2007; 0:10:02 

aracımı aldığımdan beri düzenli yetkili serviste bakımını yaptırıyorum serviste değerlerin normal olduğunu söylüyor ama çevremden duyduklarım fazla yakıyor diyor


_____________________________



 
97 Mesaj
9 Haziran 2007; 0:13:28 

Ben de burdayım Clio 1.2 16V Platin Gri. Bir şey sormak istiyorum. Araç gaz pedalına bastıktan 1 sn sonra algılıyor. Sizin araçlarda da var mı böyle bişey ?


_____________________________



164 Mesaj
9 Haziran 2007; 8:36:07 


quote:

Orjinalden alıntı: ahmetozgen

Ben de burdayım Clio 1.2 16V Platin Gri. Bir şey sormak istiyorum. Araç gaz pedalına bastıktan 1 sn sonra algılıyor. Sizin araçlarda da var mı böyle bişey ?


motor ilk çalıştırmada yani daha soğukken benimkinde de yapıyor fazla gaza basmadan birkaç yüz metre gittikten sonra düzeliyor...


_____________________________

Clio II HB 1.4 16V 100HP Dynamique (The Orginal)


 
653 Mesaj
9 Haziran 2007; 9:36:26 


quote:

Orjinalden alıntı: ahmetozgen

Ben de burdayım Clio 1.2 16V Platin Gri. Bir şey sormak istiyorum. Araç gaz pedalına bastıktan 1 sn sonra algılıyor. Sizin araçlarda da var mı böyle bişey ?


ben de yok böyle birsey. gaz algilamasi anlik. yani cok iyi. direksiyonun alt tarafinda, gaz pedallarinin uzerinde bir soket var, o gevsedi ise sikinti olabilir. ben de olmustu birkez. biliyorsun ki gaz teli yok bizim araclarda, elektronik iletiliyor gaz emirleri. ona bir baktirmani tavsiye ederim


_____________________________

2011 clio 1.5 dci executive


 
21 Mesaj
9 Haziran 2007; 10:57:37 


quote:

Orjinalden alıntı: ahmetozgen

Ben de burdayım Clio 1.2 16V Platin Gri. Bir şey sormak istiyorum. Araç gaz pedalına bastıktan 1 sn sonra algılıyor. Sizin araçlarda da var mı böyle bişey ?

kesinlikle aracımdan öyle bir şikayetim yok


_____________________________



545 Mesaj
9 Haziran 2007; 11:01:13 

Yol bilgisayarımda ş.içi ortalama 8.3 yazıyor şu anda. Ama aldığım yakıt ve yaptığım km. yi hesap ettiğim zaman son 1000 km.de yaklaşık 80 lt. yakıt tüketmişim. Yani 100 km.de 8 lt.

Ankaradayım trafik şartları malum.

Aracın bakım, lastik durumu, hava ve yol şartları, kullanım tarzı yakıt tüketiminde çok etkili.

Selamlar

quote:

Orjinalden alıntı: kcy




Arkadaşım benim de öyleydi 9 lt falan yakıyordu...Ama ş.içinde bursa trafik çok fazla çok dur kalk yapıyorum diye normaldir diyordum...
2 hafta önce renault servisin fix menüden yararlanıp arabanın bakımını yaptırdım ve şu anda ş.içinde 8 ile 8.4 arasında değişiyor....
Bence bakımını yaptır buji hava filtresi falan ama dikkat orijinal olsun yoksa fayda yerine zarar verir....



_____________________________



545 Mesaj
9 Haziran 2007; 11:03:35 

Bence fiyat 1,5-2 bin YTL. kadar yüksek. İyi araştırmanızı yada sıkı bi pazarlık yapmanızı tavsiye ederim.

Hayırlı olsun.

quote:

Orjinalden alıntı: lorus2004

Arkadaşlar 2002 Clio Privilege 1.4 16v Otomatik. Almayı düşünüyorumda ne dersiniz bu araç için? 16.500 Ytl istiyor sahibi.değermi??



_____________________________



 
24 Mesaj
10 Haziran 2007; 10:18:13 

Merhaba arkadaşlar, çok uzun zaman donanımhaber sitesinin otomobil forumlarını dışarıdan izledim.

Ancak artık üye olmanın zamanı geldi çünkü 08/06/2007 tarihinde ilk arabamı aldım :) 2003 Model Cilo II HB Privilege. 68000 Km de. Ben ikinci sahibiyim ve çok mutluyum :) Arabama ilk gördüğüm an aşık oldum. Ve bu topic altında yazmak ve diğer Clio II kullanıcısı arkadaşlarla tanışmak beni daha da mutlu edecek. Forumda aracım hakkında "cahilce" sorular sorarak ara sıra sizlerden yardım isteyebilirim. Tüm Clio kullanıcısı dostlara kazasız günler dilerim...


_____________________________

2003 CLIO II HB PRIVILAGE OTOM.


164 Mesaj
10 Haziran 2007; 13:48:38 


quote:

Orjinalden alıntı: galtion

Merhaba arkadaşlar, çok uzun zaman donanımhaber sitesinin otomobil forumlarını dışarıdan izledim.

Ancak artık üye olmanın zamanı geldi çünkü 08/06/2007 tarihinde ilk arabamı aldım :) 2003 Model Cilo II HB Privilege. 68000 Km de. Ben ikinci sahibiyim ve çok mutluyum :) Arabama ilk gördüğüm an aşık oldum. Ve bu topic altında yazmak ve diğer Clio II kullanıcısı arkadaşlarla tanışmak beni daha da mutlu edecek. Forumda aracım hakkında "cahilce" sorular sorarak ara sıra sizlerden yardım isteyebilirim. Tüm Clio kullanıcısı dostlara kazasız günler dilerim...





galtion,
hoşgeldin aramıza umarım sorularına tatminkar cevaplar bulabilirsin nice güzel paylaşımlara kazasız günler


_____________________________

Clio II HB 1.4 16V 100HP Dynamique (The Orginal)


323 Mesaj
10 Haziran 2007; 16:58:59 

arkadaşlar , hafta sonu yeni aldığım 2002 model 1.4 16v hb clio aracımın yağını değiştirdim. 5 lt yağ alıyor. sizce bunun nedeni nedir. diğer araçların çoğu 3,5 - 4 lt iken bu araçlarda 5 lt almasının mantığını anlamış değilim. 10-40 elf formüla1 performansı denen yağdan koydum. 4 lt 45 ytl , 1 lt 12 ye aldım , yağ filtresi 5 ytl. fiyatlar sizce nasıl.tşk ederim.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi velihoca -- 10 Haziran 2007; 16:59:43 >


 
94 Mesaj
10 Haziran 2007; 21:54:12 


quote:

Orjinalden alıntı: velihoca

arkadaşlar , hafta sonu yeni aldığım 2002 model 1.4 16v hb clio aracımın yağını değiştirdim. 5 lt yağ alıyor. sizce bunun nedeni nedir. diğer araçların çoğu 3,5 - 4 lt iken bu araçlarda 5 lt almasının mantığını anlamış değilim. 10-40 elf formüla1 performansı denen yağdan koydum. 4 lt 45 ytl , 1 lt 12 ye aldım , yağ filtresi 5 ytl. fiyatlar sizce nasıl.tşk ederim.


Benim aracımda 2001 model 1.4 16v hb clio....Benim araçta 5 lt yağ alıyor...Galiba clio hb lerin hepsi böyle....
GÜle güle kullan...Keyfini çıkar....


_____________________________

Renault Clio HB 1.4 16V RXT


77 Mesaj
10 Haziran 2007; 22:35:11 

Hoş geldin galtion.Aracından biraz bahsedermisin? Özellikle yakıt tüketimi hakkında.Tabii diğer arkadaşlarda fikirlerini söylerlerse çok sevinirim.Ben bayağı bir kafayı taktım bu clio II privilege'a.Donanım olarak ta bayağı cezbediyor.Bazı arkadaşlar kızacak ama 2002 model bunu alana kadar 2004 - 2005 1.2 16 v albea al diyen bile var.Eğer clio'dan vazgeçersem sonraki tercihim peugeot 206 olacak.


_____________________________



 
24 Mesaj
10 Haziran 2007; 22:48:51 

Hoşbulduk Lorus2004 ,

Aracım Clio Privilege otomatik vites. Aracım sahip olduğum ilk araba olduğu için birbirimizi yavaş yavaş keşfediyoruz. Privilege biliyorsunuz en üst donanım. Her türlü konfor ihtiyacımı donanımı ile, şehir içi trafik zorluklarını ise boyutları ile karşılayacak seri bir araç. Yakıt konusunu ise ilk depo benzinimi bitirdikten sonra sizlerle paylaşmak istiyorum. Arabamı cuma günü aldığım için yakıt tüketimi konusunda bende daha bir fikir oluşmadı.


_____________________________

2003 CLIO II HB PRIVILAGE OTOM.


79 Mesaj
11 Haziran 2007; 12:23:17 

selam arkadaşlar,

Benim araç 2004 1.4 16 v 100 hp hatchback. 27.000 de aldım 2 ay önce ama şimdi 33.000 i devirdi.

daha dün ankara' dan bursa' ya döndüm. cuma günü yola çıktım ve counter ı sıfırladım. toplamda 900 km ye yakın yol uaptım git-gel. e ankara da da şehir içi kullandık bir miktar. bilgisayara göre 6.2 lt/ 100 km benzin yakmışım. yolda hiç kasmadım 120-13 bastım, allahtan radar madara da yakalanmadık. bu arada giderken 3, dönüşte 4 kişiydik.

bence yakıt tüketimim iyi gibi fakat çok daha ilginç bir şey anlatıcam size.

arabayı aldığım arkadaş biraz sakin bir tipti. dedim rodaj modaj (gerçi bizimkilerde rodaja gerek yok biliyorum) biraz devir yapayım. yaklaşık 1,5 depo benzini devirli kullanarak yaktım. 5000 lerde vites değiştirdim.

bu olaydan sonra yakıt tüketimim çok arttı. arabayı ilk aldığımda ankara-bursa arası 5.5 lt/100 km yakmıştı fakat şimdi 6.2 yakıyor. ha diyceksiniz ki 4 kişiymişsiniz felan, o değil de şehir içi tüketimim bu olaydan sonra 7.5 lardan 8.4 lere çıktı.

sizce normalmidir yoksa bi servis yapsam mı?


_____________________________





3715 Mesaj
11 Haziran 2007; 12:51:00 


quote:

Orjinalden alıntı: bravis

selam arkadaşlar,

Benim araç 2004 1.4 16 v 100 hp hatchback. 27.000 de aldım 2 ay önce ama şimdi 33.000 i devirdi.

daha dün ankara' dan bursa' ya döndüm. cuma günü yola çıktım ve counter ı sıfırladım. toplamda 900 km ye yakın yol uaptım git-gel. e ankara da da şehir içi kullandık bir miktar. bilgisayara göre 6.2 lt/ 100 km benzin yakmışım. yolda hiç kasmadım 120-13 bastım, allahtan radar madara da yakalanmadık. bu arada giderken 3, dönüşte 4 kişiydik.

bence yakıt tüketimim iyi gibi fakat çok daha ilginç bir şey anlatıcam size.

arabayı aldığım arkadaş biraz sakin bir tipti. dedim rodaj modaj (gerçi bizimkilerde rodaja gerek yok biliyorum) biraz devir yapayım. yaklaşık 1,5 depo benzini devirli kullanarak yaktım. 5000 lerde vites değiştirdim.

bu olaydan sonra yakıt tüketimim çok arttı. arabayı ilk aldığımda ankara-bursa arası 5.5 lt/100 km yakmıştı fakat şimdi 6.2 yakıyor. ha diyceksiniz ki 4 kişiymişsiniz felan, o değil de şehir içi tüketimim bu olaydan sonra 7.5 lardan 8.4 lere çıktı.

sizce normalmidir yoksa bi servis yapsam mı?




belki arabanın ecu su ona göre ayarlamıştır kendini. bende de öyle oluyor sakin kullanırsam bir kaç gün sonra araba az yakmaya başlıyor ve hantallaşıyor, devirli kullanırsam başlarda zorlanıyor sonra rahatlıyor ancak bu seferde çok yakıyor. ya araba kendini ayarlıyor ya da psikolojik


_____________________________

Mobil imza versek?


79 Mesaj
11 Haziran 2007; 12:58:59 


quote:

Orjinalden alıntı: ccaparli






belki arabanın ecu su ona göre ayarlamıştır kendini. bende de öyle oluyor sakin kullanırsam bir kaç gün sonra araba az yakmaya başlıyor ve hantallaşıyor, devirli kullanırsam başlarda zorlanıyor sonra rahatlıyor ancak bu seferde çok yakıyor. ya araba kendini ayarlıyor ya da psikolojik



Hantallaşıyordan kastın? hızlanma süresi mi uzuyor?


_____________________________





323 Mesaj
11 Haziran 2007; 14:16:45 

arkadaşlar , 2002 model clo hb rxt oto. 1.4 16v da kontağı çevirdiğimde sağ taraftan lambanın altından "çıt çıt " diye bir ses geliyor. Orada bulunan parça ne acaba. elektrikle ilgili bişey ama keşfedemedim. acaba abs falan mı var yoksa başka bişey mi var . çok sessiz bir ortamda , garajda dinledim. diğer arkadaşlardan bilgisi olan varsa söylerse sevinirim.


1416 Mesaj
11 Haziran 2007; 18:34:49 


quote:

Orjinalden alıntı: hicretkus

Boyle bir başlık bulamadim, varsa uyarin, yoksa burada toplanalim.


Öncelikle iyi akıl etmişin ben uzun zamandır burdayım hiç aklıma gelmedi clio 3 çülere bakıyodum.Clio 2003 1.2 16v Aut. LPG.
Biliyorum aracım çok az yakıyo hatta bu kadar az yakmaz atıyosun tavırlarıyla çok karşılaştım ama benzin geçen sene 3 ytl olunca taktırdım gayet memnunum.Yaklaşık 10000 km lpg ile yaptım.Sıralı sistem Atiker.Tüpten önce şehirler arası 4.8 lt yakmıştı üstelik 100-110 bir iki defada 120,160 yaptım.Şu an lpg de şehir içi 100 bin civarı yakıyo(lpg).

Gaz pedalı geçikmesini bende hissettim ama genelde ayağı gazdan çektikten uzun süre tekrar basınca oluyo yoksa normal kullanımda ilk çalıştırmadan itibaren olmuyo.Genelde yokuş aşağı pedaldan çekip tekrar basınca oluyo.Bunun sebabi bizim araçlarda yaniyeni nesi Renault larda gaz pedalı bırakınca devir kaç olursa olsun araç benzin harcamıyo yol bilgisayarında 0.0 olarak tüketim gösteriliyo.Aracın hızından dolayı çok çok az benzinle hava sıkıştırıp atıyomuş böylece rölantiden bile az benzin harcıyomuş.Yani enjektörler devre dışı gibi tekrar gaz verince biraz geç devreye giriyo.

Ben kaput içine dizellerde olan kaput keçesi aldım yerli olduğundan fiyat 8 ytl ydi.1.5 ytl yede ataçları 2dk da montaj yerleri hazır.Arka koltukta tavan tutamağı olmayanlara da çifti 15 ytl ydi(yerli biraz koyu gri ama farketmiyo).Bunlarında montaj yeri hazır.İsteyen olursa tarif ederim.5 dk da monte ediliyo.Resimleri gönderirim.

Jant soran arkadaşım dj-108 i bi incele fiyataları kormetalle aynı. http://www.lastikcenter...dex.asp?ds=9&urun_id=19 bu adrestede mam marka var.

Bende ön konsolda bir iki benim duyduğum tıkırtılar var ön konsolu sökücem.Birde kapı altlarına clio 3 ve kangolardaki gibi lastik takıcam.

Araç resimlerimizi koyarsak sayfa baya şenlenir.


_____________________________



323 Mesaj
11 Haziran 2007; 19:50:08 

benim soruma cevap verecek clio 2 kullanıcısı yok mu?


 
47 Mesaj
12 Haziran 2007; 7:01:54 

Arkadaşlar ben de Clio düşünüyorum. 15000 YTL ye kadar çıkabilirim.Ne tavsiye edersiniz.Bir de Clioların yanındali Dynamik,Auten.,RNA,RXT vs. kelimeler veya Harfler ne anlama geliyor,Bilen varsa çok memnun olacağım. Şimdiden teşekkür Ederim..........


_____________________________

Bilgi Paylaştıkca çoğalır.


545 Mesaj
12 Haziran 2007; 9:25:57 

Selamlar,

O tür bi sesle hiç karşılaşmadım yada varsa dikkatimi çekmedi. Ama sessiz bi ortamda aracımı çalıştırırken dinleyip size bilgi vermeye çalışırım.

quote:

Orjinalden alıntı: velihoca

arkadaşlar , 2002 model clo hb rxt oto. 1.4 16v da kontağı çevirdiğimde sağ taraftan lambanın altından "çıt çıt " diye bir ses geliyor. Orada bulunan parça ne acaba. elektrikle ilgili bişey ama keşfedemedim. acaba abs falan mı var yoksa başka bişey mi var . çok sessiz bir ortamda , garajda dinledim. diğer arkadaşlardan bilgisi olan varsa söylerse sevinirim.



_____________________________



456 Mesaj
12 Haziran 2007; 10:33:18 

Merhabalar, bende 2000 model 1.6 rte hb otomatik clio var her şeyinden memnunum lakin çok yakıyor yol bilgisayarı şuan için yakıt tüketimini ortalama olarak 11,2 lt gösteriyor bu sebebten değiştirebilirim 4 senedir bende olan bu aracı...


_____________________________


"Sukunetim asaletimdendir. Her lafa söylenecek bir sözüm var lakin bif lafa bakarım laf mı diye
Birde adama bakarım adam mı diye"


 
653 Mesaj
12 Haziran 2007; 12:08:17 


quote:

Orjinalden alıntı: zigot_88

Merhabalar, bende 2000 model 1.6 rte hb otomatik clio var her şeyinden memnunum lakin çok yakıyor yol bilgisayarı şuan için yakıt tüketimini ortalama olarak 11,2 lt gösteriyor bu sebebten değiştirebilirim 4 senedir bende olan bu aracı...


BU YAKİT TUKETİMİ COK YUKSEK OLMAKLA BERABER, KULLANİM SARTLARİNİZLA İLGİLİ OLABİLİR, KİSA MESAFELERDE SUREKLİ DUR KALKLA KULLANİYOR İSENİZ MAKUL KABUL EDİLEBİLİR. ŞEHİR DIŞI ORTALAMANIZ NEDİR?


_____________________________

2011 clio 1.5 dci executive


323 Mesaj
12 Haziran 2007; 13:04:20 

EN.ES hocam , kontak açık iken geliyor ses , arabayı çalıştırmadan yani , motor çalışırken duyulmaz zaten , ilgine tşk.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi velihoca -- 12 Haziran 2007; 15:06:54 >


79 Mesaj
12 Haziran 2007; 13:59:10 


quote:

Orjinalden alıntı: bravis

selam arkadaşlar,

Benim araç 2004 1.4 16v 100hp hatchback. 27.000 de aldım 2 ay önce ama şimdi 33.000 i devirdi.




Bizim araçlarda arka ve ön kapılardaki hoparlörlerin çaplarını bilen var mı?
Değiştirmeyi düşünüyorum, teyb orjinali kalacak sadece kolonları değiştireceğim.

Ayrıca tavsiyeleri de okumak isterim...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bravis -- 12 Haziran 2007; 14:03:00 >


_____________________________





13 Mesaj
12 Haziran 2007; 19:36:37 


quote:

Orjinalden alıntı: ahmetozgen

Ben de burdayım Clio 1.2 16V Platin Gri. Bir şey sormak istiyorum. Araç gaz pedalına bastıktan 1 sn sonra algılıyor. Sizin araçlarda da var mı böyle bişey ?


MERHABA ARKADAŞLAR BENDE DE 2001 1.4 16 V RXT HB VAR. AYNI PROBLEM BENDE DE VAR. ARAÇ ISININCA GEÇİYOR TAVSİYEM ARAÇ ISINANA KADAR MÜMKÜN OLDUĞUNCA ARACA YÜKLENME


_____________________________

2001 1.4 16V RXT


13 Mesaj
12 Haziran 2007; 19:46:54 


quote:

Orjinalden alıntı: hicretkus

Benim bir sorum olacak 2004 1.2 clio hb aracimin orjinal jantlarını alaşım jantlarla degistirmek istiyorum. Kormetal nasıl bir markadır ve almam gereken ölçü, 6 jant mıdır?

lastik ebatım, 175/65/r14 bu arada lastiklerim de eskidi yenilemek istedigimden komple jantla beraber degistirmek istiyorum. Kormetal hosuma gitti. sizin önerileriniz nelerdir? cok tesekkur ederim



MERHABA
Kormetal yerli bir firma bütçen yeterli ise avrupa jantları tavsiye ederim. 15 janttan yukarı çıkma bence aksi halde yakıt tüketimi artar ve süspansyonuna zarar verebilirsin yollar malum.....


_____________________________

2001 1.4 16V RXT


1319 Mesaj
12 Haziran 2007; 20:18:35 

clio 14,16 walf 2003 privilage... yakıt şehiriçi 9 lt istanbulda uzun yolda 90 km/h. 5,3 lt 2 yıldır kullanıyorum. çok iyi benzin koy dünyayı gezersin. maşallah tık demedi clio hb. çok sağlam...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi biz -- 12 Haziran 2007; 20:20:37 >


_____________________________

Megane 3 faz 2 1.6 extrem.
Sony Xperia P


 
653 Mesaj
13 Haziran 2007; 8:40:48 


quote:

Orjinalden alıntı: konuralp01





MERHABA
Kormetal yerli bir firma bütçen yeterli ise avrupa jantları tavsiye ederim. 15 janttan yukarı çıkma bence aksi halde yakıt tüketimi artar ve süspansyonuna zarar verebilirsin yollar malum.....


avrupa jant fiyatlarina da bakarim, fakat ölçüler konusunda sorunlarim var mesela şuan da ki orjinal jant kesitim nedir onu bilmiyorum.


_____________________________

2011 clio 1.5 dci executive


3715 Mesaj
13 Haziran 2007; 9:08:03 


quote:

Orjinalden alıntı: bravis





Hantallaşıyordan kastın? hızlanma süresi mi uzuyor?



pedala normalden yavaş tepki veriyor. sağırlaşıyor


_____________________________

Mobil imza versek?


545 Mesaj
13 Haziran 2007; 12:49:46 

Şimdiden hayırlı olsun güzel bi tercih olur bence

RNA 1.4 75 BG 8V motora sahiptir.

RXT 1.4 98 BG 16V motordur en önemli farkları budur. Tabi ikisi arasında donanım farkları mevcut Özellikle RXT de standart olan birçok özellik RNA larda opsiyoneldir.

Aut. baz model, dyn. üst donanımlı yanlış bilmiyorsam
İkisi arasında donanım farkı var sadece.

quote:

Orjinalden alıntı: ankfantoma

Arkadaşlar ben de Clio düşünüyorum. 15000 YTL ye kadar çıkabilirim.Ne tavsiye edersiniz.Bir de Clioların yanındali Dynamik,Auten.,RNA,RXT vs. kelimeler veya Harfler ne anlama geliyor,Bilen varsa çok memnun olacağım. Şimdiden teşekkür Ederim..........



_____________________________



545 Mesaj
13 Haziran 2007; 12:56:34 

Tüketim artışını nasıl hasaplıyorsunuz? Aldığınız litreye göre yaptığınız km. ile mi yoksa yol bilgisayarından mı?

Bide yol bilgisayarındaki ortalama tüketim yeni sıfırlandığında çok sık değişiyor. Biraz zaman geçince bu değişim daha az oluyor.

Selamlar...

quote:

Orjinalden alıntı: bravis

selam arkadaşlar,

Benim araç 2004 1.4 16 v 100 hp hatchback. 27.000 de aldım 2 ay önce ama şimdi 33.000 i devirdi.

daha dün ankara' dan bursa' ya döndüm. cuma günü yola çıktım ve counter ı sıfırladım. toplamda 900 km ye yakın yol uaptım git-gel. e ankara da da şehir içi kullandık bir miktar. bilgisayara göre 6.2 lt/ 100 km benzin yakmışım. yolda hiç kasmadım 120-13 bastım, allahtan radar madara da yakalanmadık. bu arada giderken 3, dönüşte 4 kişiydik.

bence yakıt tüketimim iyi gibi fakat çok daha ilginç bir şey anlatıcam size.

arabayı aldığım arkadaş biraz sakin bir tipti. dedim rodaj modaj (gerçi bizimkilerde rodaja gerek yok biliyorum) biraz devir yapayım. yaklaşık 1,5 depo benzini devirli kullanarak yaktım. 5000 lerde vites değiştirdim.

bu olaydan sonra yakıt tüketimim çok arttı. arabayı ilk aldığımda ankara-bursa arası 5.5 lt/100 km yakmıştı fakat şimdi 6.2 yakıyor. ha diyceksiniz ki 4 kişiymişsiniz felan, o değil de şehir içi tüketimim bu olaydan sonra 7.5 lardan 8.4 lere çıktı.

sizce normalmidir yoksa bi servis yapsam mı?



_____________________________



1416 Mesaj
13 Haziran 2007; 13:01:42 

15000 ytl ye 2003-2004 clio 2 authantic alırsın.Bunlarda ABS-EBD,4 HAVA YASTIĞI,A.C KLİMA,HIZA DUYARLI ELEKTRİK TAKVİYELİ HİDROLİK DİREKSİYON,2003 LERDE ATERMİK ÖN CAM,U.K MERKEZİ KİLİT,ELKTRKLİ ÖN CAMLAR,2003 LERDE PARÇALI KATLANIR ARKA KOLTUK 2004 VE ÜZERİ TEK PARÇA-ATERMİK CAM YOK,RENKLİ YAN CAMLAR STANDART.
BİRDE RXT RNA OLANLARA HİÇ BAKMA 13500 a abs siz hava yastıksız araç alacağına yenilenmiş kasadan al dışarıdan sadece makyajlı gibi görünebilir ama ikisi arasında çok fark var Renault yaptığı açıklamada aracın %50 snin değiştirldiğini açıklamıştı.Bu kasa bizde 2002 den itibaren var 2002 de hem eski hem yenisi satıldı.Hatta 2002 lerde yolcu koltuğu altında birde çekmece var.1.2 16 v i tavsiye ederim hem performanslı hemde çok ekonomik+vergi avantajıda var.


_____________________________



29 Mesaj
13 Haziran 2007; 15:22:37 

1,5 dci hb clio sahiplerinden araçlarının yakıt tüketimi ve araç performansı ile ilgili bilgi alabilirmiyiz. clio symbol 1,4 alize symbol aracımı 1,5dci hb clio ile değiştirmeyi düşünüyorum ne dersiniz. tüketim ve ekonomiklik önemli kriterler.


_____________________________

TEŞEKKURLER


545 Mesaj
13 Haziran 2007; 15:28:25 

RNA larda tek hava yastığı standart. Klima 2.hava yastığı opsiyonel. Güvenlik paketli ise araçta ABS dahi oluyor.

RXT de ise ABS, Çift hava yastığı, elektrikli aynalar, sis farları, çift mercekli farlar, yol bilgisayarı standart. Sunroff opsiyonel. RXT nin motoru bambaşka zaten 98 bg 16v. 1.4 Megan I lerde kullanılan motor.

Bence biraz haksızlık etmişsiniz.

quote:

Orjinalden alıntı: alfa-x

15000 ytl ye 2003-2004 clio 2 authantic alırsın.Bunlarda ABS-EBD,4 HAVA YASTIĞI,A.C KLİMA,HIZA DUYARLI ELEKTRİK TAKVİYELİ HİDROLİK DİREKSİYON,2003 LERDE ATERMİK ÖN CAM,U.K MERKEZİ KİLİT,ELKTRKLİ ÖN CAMLAR,2003 LERDE PARÇALI KATLANIR ARKA KOLTUK 2004 VE ÜZERİ TEK PARÇA-ATERMİK CAM YOK,RENKLİ YAN CAMLAR STANDART.
BİRDE RXT RNA OLANLARA HİÇ BAKMA 13500 a abs siz hava yastıksız araç alacağına yenilenmiş kasadan al dışarıdan sadece makyajlı gibi görünebilir ama ikisi arasında çok fark var Renault yaptığı açıklamada aracın %50 snin değiştirldiğini açıklamıştı.Bu kasa bizde 2002 den itibaren var 2002 de hem eski hem yenisi satıldı.Hatta 2002 lerde yolcu koltuğu altında birde çekmece var.1.2 16 v i tavsiye ederim hem performanslı hemde çok ekonomik+vergi avantajıda var.



_____________________________



164 Mesaj
13 Haziran 2007; 22:07:38 


quote:

Orjinalden alıntı: bravis





Bizim araçlarda arka ve ön kapılardaki hoparlörlerin çaplarını bilen var mı?
Değiştirmeyi düşünüyorum, teyb orjinali kalacak sadece kolonları değiştireceğim.

Ayrıca tavsiyeleri de okumak isterim...


ön ve arka çapı 13 cmdir component hoparlör al


_____________________________

Clio II HB 1.4 16V 100HP Dynamique (The Orginal)


1416 Mesaj
14 Haziran 2007; 15:28:51 

Bence Haksızlık yok.Evet 1.4 16v süper bi motor hala clio 3 dahil kullanıyo,megane 2 de.Avrupada scenic lerde bile vardı.Ama şimdi yeni bi araçla konsol dış görünüm donanım eski bi araç arasında 1 ytl-2ytl varsa kaldı ki o da yok fiyatlara bak 1.4 16v rxt si olanlar 14-15 ytl çekiyo 14-15 e çok rahat 1.2 16v yeni clio alabilirsin.Üstelik auth. versiyonun standart donanımı rxt den daha zengin ve sırf konsol bile yeni clio tercih etmek için yeter.Evet clio zamanın çok ilerisinde bi araç ama yenileme de gayet iyi olmuş.Bu istisna clio 3 de bozuldu o da yerli üretimde bagaj lambasını bile koymamışlar.İnanın rxt ,rna onlarda ithal olduğu için çok şanslısınız.Clio 3 alacak olsam ithal olanını alırdım ama o da sport dışında ülkemizde yok.Hatta tek kapı clio 3 bile bizde üretiliyo avrupada satılıyo.Clio 3 lerde clio 2 de standart gelen ABS yi bile opsiyonel yapacaklarmış,o yüzden fiyat listelerinde clio-abs yazıyor.


_____________________________



13 Mesaj
15 Haziran 2007; 12:40:07 


quote:

Orjinalden alıntı: ailker1

Merhabalar benimde 2005 dynamic hb 98 hp bir aracım var 100 km de şehiriçinde ortalama 9 lt yakıyor sizlerde durum nedir biraz fazla değilmi?



benimki şu anda biraz daha fazla yakıyor. bakıma girmem gerekiyor ama girmeden tam 10 litre 100km yada 30 milyonluk benzin tam 100km gidiyor biraz fazla değil mi?


_____________________________

2001 1.4 16V RXT


545 Mesaj
15 Haziran 2007; 12:42:08 

Benim itirazım RXT leri boş, donanımsız bi araç gibi ifade etmenize idi. Yoksa ben herzaman daha yeni olan arabayı tercih ederim.

Ama azda olsa haksızlık ettiğinizi kabul edin

quote:

Orjinalden alıntı: alfa-x

Bence Haksızlık yok.Evet 1.4 16v süper bi motor hala clio 3 dahil kullanıyo,megane 2 de.Avrupada scenic lerde bile vardı.Ama şimdi yeni bi araçla konsol dış görünüm donanım eski bi araç arasında 1 ytl-2ytl varsa kaldı ki o da yok fiyatlara bak 1.4 16v rxt si olanlar 14-15 ytl çekiyo 14-15 e çok rahat 1.2 16v yeni clio alabilirsin.Üstelik auth. versiyonun standart donanımı rxt den daha zengin ve sırf konsol bile yeni clio tercih etmek için yeter.Evet clio zamanın çok ilerisinde bi araç ama yenileme de gayet iyi olmuş.Bu istisna clio 3 de bozuldu o da yerli üretimde bagaj lambasını bile koymamışlar.İnanın rxt ,rna onlarda ithal olduğu için çok şanslısınız.Clio 3 alacak olsam ithal olanını alırdım ama o da sport dışında ülkemizde yok.Hatta tek kapı clio 3 bile bizde üretiliyo avrupada satılıyo.Clio 3 lerde clio 2 de standart gelen ABS yi bile opsiyonel yapacaklarmış,o yüzden fiyat listelerinde clio-abs yazıyor.



_____________________________



545 Mesaj
15 Haziran 2007; 13:49:18 

Bikaç defa dikkatlice dinledim ama o tür bi ses gelmedi.

Sağ ayna içinde ısı algılayan chip olduğunu okumuştum bununla ilgili olabilir. Yada aynalar elektrikli ise kontak açılınca bu yüzden ses yapılyor olabilir mi?

Bunlar sadece tahmin.

quote:

Orjinalden alıntı: velihoca

arkadaşlar , 2002 model clo hb rxt oto. 1.4 16v da kontağı çevirdiğimde sağ taraftan lambanın altından "çıt çıt " diye bir ses geliyor. Orada bulunan parça ne acaba. elektrikle ilgili bişey ama keşfedemedim. acaba abs falan mı var yoksa başka bişey mi var . çok sessiz bir ortamda , garajda dinledim. diğer arkadaşlardan bilgisi olan varsa söylerse sevinirim.



_____________________________



1416 Mesaj
15 Haziran 2007; 14:42:41 

evet kabul kardeşim.Zaten burada o clio bu clio tartışması yerine bilgi paylaşımı yapalım ki sayfa amacına ulaşsın.
Ben uzun bi gün bulursam konsolu sökücem sağ köşede bi kablo var çok hafif bi ses çıkarıyo ona bakıcam.

Hoparlör düşünen arkadaşlara da sony 130w 13cm çift yollu 50 ytl çifti hepsiburada.com da var piyasada daha ucuza bulunabilir.

Auth.lerde arka kapılarda hoparlör kablosu çekili mi bilgisi olan varmı??????


_____________________________



 
653 Mesaj
15 Haziran 2007; 16:01:20 

Auth benim aracim, arka kapilar hoporlörleri olandan farklı iç dösemeye sahip, o bakimdan olmadigini saniyorum. Herhangi bir hoporlör yeri mevcut degil. ben bi ara niyetlenmistim, olmadigini gordum vazgectim. belki arkadaki kapagı kestirip koydururum diye düsündüm.


_____________________________

2011 clio 1.5 dci executive


164 Mesaj
15 Haziran 2007; 23:17:17 


quote:

Orjinalden alıntı: alfa-x

evet kabul kardeşim.Zaten burada o clio bu clio tartışması yerine bilgi paylaşımı yapalım ki sayfa amacına ulaşsın.
Ben uzun bi gün bulursam konsolu sökücem sağ köşede bi kablo var çok hafif bi ses çıkarıyo ona bakıcam.

Hoparlör düşünen arkadaşlara da sony 130w 13cm çift yollu 50 ytl çifti hepsiburada.com da var piyasada daha ucuza bulunabilir.

Auth.lerde arka kapılarda hoparlör kablosu çekili mi bilgisi olan varmı??????



JBL 13 cm GTO507C modeli ya da GTO 6506C modeli rms ve peak değerlerine dikkat!


_____________________________

Clio II HB 1.4 16V 100HP Dynamique (The Orginal)


1452 Mesaj
16 Haziran 2007; 3:19:49