Şimdi Ara

CLIO II SAHİPLERİ (667. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
8 Misafir (1 Mobil) - 7 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15.864
Cevap
80
Favori
1.592.452
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 665666667668669
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yula50

    arkadaslar farlarımda asırı derecede sararma güneş yanıgı var zımparalarla cilayla acılıyormuş sanırım istanbulda nerede yaptırabilirim yada aramızda yaptıran varmı görüntüsünü hiç begenmiyorum yeni far almakda suan için mümkün değil

    al eline diş macunu bide bulaşık süngeri diş macununu sür fara süngerinde yeşil tarafıyla ovala bir kaç defa yap farkı göreceksin . benim motorun farı aşırı sararmıştı muayeneden geçmez dediler bende bu işlemi uyguladım bayağı fark etti ve muayenedende geçti :)
  • Marka fark ediyormu hocam :) hafta sonu bir deneyeyim bulasik sungerinin telli tarafiylami yaptiniz acaba
  • yula50 Y kullanıcısına yanıt
    Ben Aksaray'da yaptırmıştım ama her yerde yaptırılır. 20-30 lira gibi bir ücret vermiştim sanırım. Hangi şehirdesin bilmiyorum ama sanayide bir sor bakalım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇUMRALI

    Ben Aksaray'da yaptırmıştım ama her yerde yaptırılır. 20-30 lira gibi bir ücret vermiştim sanırım. Hangi şehirdesin bilmiyorum ama sanayide bir sor bakalım.
    Merhaba arkadaşlar,

    Ben de bugün aranıza katıldım. Eşime aldım kırmızı 2002 1.4. 108bin'de. Hiç hasar boya falan yok. Çok temiz bir araba. Kullanımı da çok hoşuma gitti.

    Bu arada Bursa'dan olan arkadaşlar; Küçük Sanayi'de Renault'dan emekli bir abimiz Bosch Servis'ten ayrılma bir ustayla mekanik servis açtı. Bakım, yağ değişiminden ağır motor bakımlarına kadar herşeyi yapıyorlar. Son derece ustadır. Ve en güzel yanı fiyat çok uygun. İsmi Metin Bulut 0 535 972 68 24. Benim selamımı söyleyin kesin yardımcı olur. Bir de bedavaya bilgisayar bağlıyorlar. Aracımda ne var diye merak eden varsa kaçmaz fırsat. Küçük Sanayi 4.blok no:8 Oto Pit Stop

    Selamlar,
    Barış PEHLİVANOĞLU




  • ÇUMRALI Ç kullanıcısına yanıt
    Ben istanbuldayum sultangazide burdaki saniyede bulamadim belki burdan yardım alırım dedim yanliz benim farlar sararmanin ötesinde baya bi lekeli ışığı zor gosteriy
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yula50

    Ben istanbuldayum sultangazide burdaki saniyede bulamadim belki burdan yardım alırım dedim yanliz benim farlar sararmanin ötesinde baya bi lekeli ışığı zor gosteriy

    Üstünden ince su zımparası atacaklar ve polisaj pasta makinası ile kalın pasta atacaklar ve tam düzelmese bile yüzde 80 düzelir eğer çok kötüyse. Sanayide oto boyacıları yapar bu işlemi.. Sana tavsiyem ampül olarak bosch plus 90 al kısalara ve far ayarıda yaptır..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yula50

    Marka fark ediyormu hocam :) hafta sonu bir deneyeyim bulasik sungerinin telli tarafiylami yaptiniz acaba

    Yeşil tarafıyla yaptım. 5 dk lik uğraş sonrası :
     CLIO II SAHİPLERİ CLIO II SAHİPLERİ




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 07HJT43

    quote:

    Orijinalden alıntı: yula50

    Marka fark ediyormu hocam :) hafta sonu bir deneyeyim bulasik sungerinin telli tarafiylami yaptiniz acaba

    Yeşil tarafıyla yaptım. 5 dk lik uğraş sonrası :
     CLIO II SAHİPLERİ CLIO II SAHİPLERİ

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var konu açtım ama kimse cevap vermedi.

    2006 model Clio buldum bir tane yarı otomatik. Bu aracın Şanzımanı konusunda bilgisi olan var mıdır, yardimci olur musunuz, tavsiye eder misiniz?

    aracın hasarını sorgulattım. aşağıdaki çıktı alınmaz demi bu araç?

    Kayitlarimiza gore ***2316 Sasino lu arac 8 adet kazaya karismistir. KZ1:01/03/2013, ERP-Carpma, 5439TL KZ2:19/03/2012, ERP-Carpma, 504TL KZ3:07/03/2012, ERP-Carpma, 1406TL KZ4:15/01/2011, Carpma, 631TL KZ5:14/12/2009, Carpma, 957.78TL KZ6:21/04/2009, Park Halinde Carpma, 1859.75TL KZ7:26/01/2007, Carpma, 412.2TL KZ8:28/11/2006, Cihaz Calinmasi, 1562.09TL 1 Ocak 2012 sonrasi Hasar verileri eksper raporuna gore verilmistir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blackcurse -- 14 Nisan 2014; 22:41:02 >




  • blackcurse B kullanıcısına yanıt
    Son 5bin liralık hasar dışında kalan hasarlar boya takıntın yoksa sorun değil gibi görünüyor ama satarken sıkıntı olur.
    Yarı otm şanzıman 1.2 clio3te kullanıyorum 3 yıl ve 80bin km oldu. İç lamba kısa devresi yüzünden verdiği bilgisayar uyarısı dışında hiç arıza çıkarmadı.
    Yokuşlarda geri kaçırır. Vites geçişleri düz Vites kadar hissedilir. Otm modda vites bazen sapıtıp olmadık yerde vites artırır ya da azaltır. Ya da vites artması gereken yerde basbas bağırır ya da vites düşürmesi gereken yerde düşürmez ve araba bayılır. araba Otm şanzımanlı değil, otm debriyajlıdır.
    Biz eşimle manuel kullanıyoruz. Yolun durumunu görerek gerekli vitese alıyoruz. Böyle olunca daha tutarlı ve rahat kullanım oluyor. Yokuşlarda sol ayak fren ya da el frenine alıştık. Ayrıca manuelde belirgin derecede ekonomi farkı oluyor.
    Tek eksiği biraz güçsüz olması. Daima tika basa bineceksen 1.4 tam otm modelleri inceleyebilirsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leki -- 14 Nisan 2014; 23:38:03 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leki

    Son 5bin liralık hasar dışında kalan hasarlar boya takıntın yoksa sorun değil gibi görünüyor ama satarken sıkıntı olur.
    Yarı otm şanzıman 1.2 clio3te kullanıyorum 3 yıl ve 80bin km oldu. İç lamba kısa devresi yüzünden verdiği bilgisayar uyarısı dışında hiç arıza çıkarmadı.
    Yokuşlarda geri kaçırır. Vites geçişleri düz Vites kadar hissedilir. Otm modda vites sapıtıp olmadık yerde vites artırır ya da azaltır. Bu araba Otm şanzımanlı değil, otm debriyajlıdır.
    Biz eşimle manuel kullanıyoruz. Yolun durumunu görerek gerekli vitese alıyoruz. Yokuşlarda sol ayak fren ya da el frenine alıştık. Ayrıca manuelde belirgin derecede ekonomi farkı var.

    Çok teşekkürler yorumunuz için. Aydınlattınız beni araç konusunda. Peki Bu araca 18000 lira istiyor normal mi sizce?




  • Piyasa hakkında bilgim var desem yalan. Arabanin da km ve servis geçmişi önemli. Bu kadar çok hasar aklıma bayandan mı satılık sorusunu getiriyor.
  • 5bin liralık hasarı göz ardı etme ayrıca. Önemsiz bir kaporta hasarı da olabilir, önemli bir mekanik masraf ta olabilir. Satarken sorun çıkarır her türlü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leki -- 14 Nisan 2014; 23:47:21 >
  • leki L kullanıcısına yanıt
    Bayan kullanıyordu muhtemelen. Haklısınız 5000 lira yüksek bir meblağ. Göz ardı etmeyeceğim sanırım vazgeçerim. Teşekkürler tekrar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackcurse

    Bayan kullanıyordu muhtemelen. Haklısınız 5000 lira yüksek bir meblağ. Göz ardı etmeyeceğim sanırım vazgeçerim. Teşekkürler tekrar..
    Merhaba arkadaşlar, yakın zamanda avrupa seyahatinde bulundum. orada yaşayan arkadaşımda 2006 Clio Campus var yani bizdeki 2000-02 kasa makyajlı olarak üretiliyor. Aracını servise götürdüğümüzde 120bin bakım için ilk fark ettiğim motor yağı, triger seti ile birlikte Şanzıman/diferansiyel yağınıda değiştirdikleri oldu. Sorduğumda ise manuel şanzıman yağının 60bin de bir yani triger zamanı onunda değiştirilmesi gerektiğini söylediler. Aynı zamanda direksiyon tarafına asılan yağ kartında MT Oil ....... yer var, yani şanzıman yağı değişim km sini gösteriyor. Bizde muamma olan bir konunun orada standart halini almış olması tuhaf (Ülkemizde ki birçok uygulama gibi). Servisin neden değişmesi gerektiğine verdiği cevap şu;

    1. Arkadan itişli araçların diferansiyel yağı değişiyor da şanzıman/diferansiyel bir olan aracın neden değişmesin!
    2. Dişlilerin aşırı ve yoğun çalışmasından ortaya çıkan ısı da yağı kirletir, kaldı ki dişlilerin mikro talaşları yağ değiştirilmez ise dişli ve senkromeç aksama zarar verir.
    3. Motor yağının bile hem çalışma ömrü hem de raf ömrü varken neden vites kutusu için bu ömürlerin olabileceği düşünülmez!

    Şans eseri çok merak ettiğim bir şeyi öğrenmiş oldum, sizlerle de paylaşmak istedim.

    Saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: özgür akar

    Merhaba arkadaşlar, yakın zamanda avrupa seyahatinde bulundum. orada yaşayan arkadaşımda 2006 Clio Campus var yani bizdeki 2000-02 kasa makyajlı olarak üretiliyor. Aracını servise götürdüğümüzde 120bin bakım için ilk fark ettiğim motor yağı, triger seti ile birlikte Şanzıman/diferansiyel yağınıda değiştirdikleri oldu. Sorduğumda ise manuel şanzıman yağının 60bin de bir yani triger zamanı onunda değiştirilmesi gerektiğini söylediler. Aynı zamanda direksiyon tarafına asılan yağ kartında MT Oil ....... yer var, yani şanzıman yağı değişim km sini gösteriyor. Bizde muamma olan bir konunun orada standart halini almış olması tuhaf (Ülkemizde ki birçok uygulama gibi). Servisin neden değişmesi gerektiğine verdiği cevap şu;

    1. Arkadan itişli araçların diferansiyel yağı değişiyor da şanzıman/diferansiyel bir olan aracın neden değişmesin!
    2. Dişlilerin aşırı ve yoğun çalışmasından ortaya çıkan ısı da yağı kirletir, kaldı ki dişlilerin mikro talaşları yağ değiştirilmez ise dişli ve senkromeç aksama zarar verir.
    3. Motor yağının bile hem çalışma ömrü hem de raf ömrü varken neden vites kutusu için bu ömürlerin olabileceği düşünülmez!

    Şans eseri çok merak ettiğim bir şeyi öğrenmiş oldum, sizlerle de paylaşmak istedim.

    Saygılar.

    Bizde türkiyede genelde 100-120 binlerde debriyaj baskı balata değişiminde yağı yeniliyorlar.. Tabi 60-70 bindede baskı balata bitirip değiştiren var. Avrupada kurallara uyuyorlar türkiyede malesef adam motor yağını filtrelerini bile değiştirmiyorki 2010 da yağ filitre değişmiş 2013 olmuş aynı yağla geziyor. Araba ne zaman arıza çıkarırsa o zaman tamire götürme mantığı var bizde ve bu periyodik bakımlar masraf olarak görüyor bizim insanımız. Dikkat eden sen ben gibi titiz yüzde 10 luk bir kesim ya var ya yok..




  • ketoral K kullanıcısına yanıt
    Şuan kullandığım aracı 2 sene önce 86bin km de aldım ve ilk iş güzelce bütün filtre donanımları değiştirmek oldu. yakıt filtresi bizim araçlarda arka iki tekerleğin ortasındadır ve ustam eski filtreyi çıkarıp gösterince gözlerimize inanamadık belki 5-6 senedir değişmemişti ve simsiyah pislik akıyordu. En iyi benzini kullanmanın da faydası yok. 100bin de depoyu da temizletmek istiyorum, kirli depo alınan yakıtın kalitesini de düşüruyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mst105

    benzin 2.95 ytl depo 50 lt. şehiriçi/dışı karma 6,4 lt/100 km

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar lütfen yardım. 2005 clio hb'lerde kronik otomatik şanzıman problemi var mıdır? almak istiyorum lütfen yorumlarınızı eksik etmeyin
  • Arkadaşlar benim 2003 clio hb otomatik araca sabah usta senin direksiyon kuru sistem dedi bu dogrumu yani hidrolik değilmi benim direksiyon
  • by_MuKa kullanıcısına yanıt
    Kuru sistem dediği sadece hidrolik kremayer dir. Bir de elektrik destekli hidrolik var, aracın hızına göre sertliği ayarlayan. Onu söylemiş olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: özgür akar

    Kuru sistem dediği sadece hidrolik kremayer dir. Bir de elektrik destekli hidrolik var, aracın hızına göre sertliği ayarlayan. Onu söylemiş olabilir.

    Benim aracin geçen gun her yeri yag oldu dün konu açtım detaylari anlattim orda bugun araci lifte kaldırdı usta hiçbir yerde sorun yok akan kokan yok sen bi yere girmissin farkında olmadan dedi sonra direksiyon hidroligi falan diyince senin araba kuru sistem hidrolik değil dedi
  • 
Sayfa: önceki 665666667668669
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.