Şimdi Ara

Volkswagen, elektrikli ID.3'ün üstü açılır versiyonunu üretmeyi değerlendiriyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
318
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Volkswagen, elektrikli ID.3'ün üstü açılır versiyonunu üretmeyi değerlendiriyor



    Üstü açılır T-Roc Cabriolet gibi modellerle ürün gamını renklendirmeyi ihmal etmeyen Volkswagen yönetimi bu kez tüketiciye farklı bir soru yöneltti: Üstü açılır bir elektrikli Volkswagen ID.3'e ne dersiniz?



    Görünen o ki Alman üretici Volkswagen ID.3'ün üstü açılır versiyonuna oldukça sıcak bakıyor fakat tüketicinin bu tarz bir otomobille ilgili düşüncelerini de merak ediyor. Zira hem markanın yöneticisi Ralf Brandstatter hem de grubun yöneticisi Herbert Diess, projenin henüz fikir aşamasında olduğunu belirtiyor. Gördüğünüz çizimler de ilk fikirlerden yola çıkılarak oluşturulmuş.



    Ayrıca Bkz.Avrupa'da Yılın Otomobili 2021 Ödülü'nün kazananı belli oldu



    Elektrikli Volkswagen ID.3 her ne kadar şirketin Avrupa'daki satış rakamlarını fazla gösterdiği gibi iddialarla gündeme gelse de oldukça popüler bir model. Bununla birlikte "açık hava ve sessiz bir sürüş deneyimini bir arada sunma" fikri için de biçilmiş kaftan olabilir. Volkswagen ID.3 farklı batarya seçenekleriyle WLTP'ye göre 550 kilometreye kadar menzil sunuyor.



    Yukarıda sözünü ettiğimiz T-Roc Cabriolet şu anda Alman markanın tek üstü açılır modeli. ID.3 Cabriolet ise henüz fikir aşamasında olan bir proje. Yönetim katının günün sonunda ne karar vereceğini ilerleyen süreçte göreceğiz.



    Volkswagen, elektrikli ID.3'ün üstü açılır versiyonunu üretmeyi değerlendiriyor









  • Acaba abisiyle birlikte bugüne kadar kaç tane satmış .

  • Volkswagen elektrikli araçlarında Tesla mantığı ile bir ekosistem yaratmazsa boşuna çırpınır. Bu diğer markalar için de geçerli.

    Cabrio'dan önce bu konuları netleştirmek lazım.

  • çirkin bir tasarım olmuş

  • Teknode kullanıcısına yanıt
    yapabilceklerini sanmıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: th9

    yapabilceklerini sanmıyorum

    Valla hocam servis ağına ve dünya genelinde yaygın olma avantajlarını kullanmaya çalışır ve bu durumu pas geçerlerse sıkıntıya düşerler. Nasıl zamanında Nokia liderdi ama sonradan yanlış kararlar yüzünden telefon piyasasından silindi. Apple ekosistem sayesinde bugünki konumuna geldi. Tesla da Apple mantığıyla ilerliyor. Apple sürekli verdiği güncellemeler ile hem yenilik katıyor hem de açıkları düzeltiyor. Arabalar da artık akıllı cihaza dönüşeceklerine göre insanlar yazılım desteği veren ve vermeyen markalar arasında tercih yapacaktır. Tabi bu önümüzdeki 10 yılda olmayabilir ama ben uzun vadeli düşünüyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teknode kullanıcısına yanıt
    katılıyorum.tesla şuanda bile sadece araba olmadığını hissettiriyor.vw gibi markaların bunu başarması bence çok zor,yakında apple car gibi arabalar mercedesin yerini alıcakmış gibi geliyor.
  • ID3 150KW, yani bizdeki en yüksek vergi diliminde, aracın baz fiyatı 30.000 Euro;
    Almanya'da 6.000 Euro teşvik ile 24.000 Euro civarında satılıyor. Yani 210 Bin TL civarında.
    Türkiye'de geçenki vergi bindirimi gelmeseydi %15 ÖTV ile 40.710 Euro'ya satılacaktı, yani şu anki kur ile 357.000 TL'ya.
    Fakat şu anda %60 ÖTV ile 56.640 Euro'ya denk geliyor, yani 497.000 TL'ya.

    Söyleyeceklerim bu kadar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bloodin -- 2 Mart 2021; 9:25:12 >
  • yakışacağını düşünüyorum.. zaten vw nin tasarım olarak 3.dönüm noktası sayılabilicek bir araç..

    1938 - beetle
    1974 - golf
    2020 - id3

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bloodin

    ID3 150KW, yani bizdeki en yüksek vergi diliminde, aracın baz fiyatı 30.000 Euro;
    Almanya'da 6.000 Euro teşvik ile 24.000 Euro civarında satılıyor. Yani 210 Bin TL civarında.
    Türkiye'de geçenki vergi bindirimi gelmeseydi %15 ÖTV ile 40.710 Euro'ya satılacaktı, yani şu anki kur ile 357.000 TL'ya.
    Fakat şu anda %60 ÖTV ile 56.640 Euro'ya denk geliyor, yani 497.000 TL'ya.

    Söyleyeceklerim bu kadar...

    Bence de ana mevzu artık bu fiyat kıyası. Yoksa, üstü açılmış altı kapanmış, çift renkmiş, elektrikliymiş 10 vitesmiş, 1.0 , 3.0 motor vs artık hikaye olmaya başladı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • EKstra pil ağırlığı tabanda sanıyorum kapıları nasıl sabit tutabilirler??

  • Reanult Twizy gibi, her açıdan ucube bir aracın fiyatı ülkemizde 180.000 tl. Araç fiyatı ve vergileri dahil etsen bile yine o fiyatı bulmuyor. BMW i3 yine öyle.

    Dacia Spring umudmuz sensin, yık şu engelleri.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: th9

    katılıyorum.tesla şuanda bile sadece araba olmadığını hissettiriyor.vw gibi markaların bunu başarması bence çok zor,yakında apple car gibi arabalar mercedesin yerini alıcakmış gibi geliyor.

    Yakın zamanda bunu beklemek doğru olmaz ama ilerleyen dönemlerde bence olacak. Örneğin Tesla otonomla ilgili güncelleme gönderiyor, ne bileyim bir tane çocuk vardı güncelleme yaptı arabaya bir sürü yeni özellik geldi. Sonuçta arabanın üzerinde bir dünya sensör var yani donanım var. Adam yazılım ile bu donanımlara her türlü taklayı attırıyor. Mesela üzerindeki kameraları kullanıp Tesla arabaya kaza riskini analiz ettirip, üzerine doğru hızla gelen arabadan kaçabilir. Bunu sürücüye bırakmadan şuan yapıyor olması lazım. Bunun için yazılımda bir değişiklikle her türlü sunabiliyor adam.





  • o da en az 200k ile girecek siz bakmayın çin versiyonun 10k dolar olduğuna 2 Airbag var ABS var o kadar bize gelirse Avrupa versiyonu gelecek o da 15-20k euro falan olacak sanırım.

  • Bloodin kullanıcısına yanıt
    Bu değilde ID4 gelecekti ülkeye en az 600k dan geleceği için artık Doğuş getirir mi bilmiyorum.

  • Teknode kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle Avrupa ve ABD'de bile insanlar mesela sırf supercharger için alıyor Tesla'yı bir de aldığınız tek şey arabada olmuyor Tesla alınca.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elektrikliarabasever

    o da en az 200k ile girecek siz bakmayın çin versiyonun 10k dolar olduğuna 2 Airbag var ABS var o kadar bize gelirse Avrupa versiyonu gelecek o da 15-20k euro falan olacak sanırım.

    Ben Dacia'nın Ceo'sunun yalancıyım, 10.000 dolar zaten Avrupa versiyonu için telaffuz ediliyor, çünkü araç zaten Çin pazarında ve daha ucuza satışta. Ayrıca Dacia en ucuz elektrikli araç sloganıyla, hatta en ucuz araç sloganıyla tanıtıldı. Bize iki katı fiyatta geleceği kesin ancak yine de Clio'dan yüksek olmaz diye düşünoyrum. Araç Avrupa'da daha şimdiden ses getirmeyi başardı.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.