Şimdi Ara

Peugeot Rifter'ın elektrikli versiyonu e-Rifter tanıtıldı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
716
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Peugeot Rifter'ın elektrikli versiyonu e-Rifter tanıtıldı



    PSA Grubu modelleri elektriklenmeye devam ediyor. Bu kez karşımızdaki model, Peugeot Rifter MPV'nin tamamen elektrikli versiyonu. e-Rifter MPV olarak adlandırılan araç 5 ve 7 koltuk konfigürasyonlarıyla sunulacak.



    Bu yılın sonunda Avrupa'da showroom'larda yerini alması beklenen e-Rifter MPV, ticari versiyonu e-Partner ile aynı güç aktarma sistemini kullanıyor. Bu da demek oluyor ki 136 beygir güç ve 260 Nm tork üreten bir elektrik motorundan ve 50 kWh'lık batarya paketinden bahsediyoruz. e-Rifter, WLTP'ye göre sadece 280 kilometreye kadar sürüş menzili sunuyor. 0-100 km/s hızlanmasını 11.2 saniyede tamamlayan aracın maksimum hızı da 134 km/s ile sınırlandırılmış.



    Ayrıca Bkz.Jaguar, 2025'ten itibaren tamamen elektrikli otomobil markası olacak



    Tek fazlı 7.4 kW şarj cihazı e-Rifter ile birlikte standart olarak geliyor. Müşteriler dilerse üç fazlı 11 kW olanı da ekstra ücret karşılığı tercih edebiliyor. Aracın bataryası 100 kW hızlı şarji destekliyor ve bu sayede bataryanın yüzde 0'dan yüzde 80 dolum oranına ulaşması 30 dakika sürüyor. Batarya 7.4 kW wallbox ile 7.5 saatte, 11 kW wallbox ile 5 saatte tam doluma ulaşıyor.



    Peugeot Rifter'ın elektrikli versiyonu e-Rifter tanıtıldı



    Yeni Peugeot e-Rifter MPV'de üç farklı sürüş modu bulunuyor. Motorun güç ve tork değerleri bu modlara göre değişiyor. Eco modu elektrik motorunu 82 beygir ve 180 Nm'de sınırlandırırken, Normal modda bu değerler 109 beygir ve 220 Nm'ye ulaşıyor. Power modunda ise motor tam güç çalışıyor. Bunun yanı sıra rejeneratif frenlemenin dozunu ayarlayan iki farklı mod da mevcut: Moderate ve Augmented.



    e-Rifter'ın standart versiyonu 4403 mm, uzun versiyonu ise 4753 mm uzunluğa sahip. 5 koltuklu versiyonda 775 litre bagaj hacmi, arka koltuklar yatırıldığında 3500 litreye kadar çıkıyor. 7 koltuklu versiyonda ise bu değerler sırasıyla 1050 ve 4000 litre olarak karşımıza çıkıyor. Ayrıca kabinin genelinde toplamda 186 litreye varan ulaşılması kolay saklama alanları mevcut.



    Peugeot e-Rifter'ın Allure Premium paketinde 16 inç, GT donanım seviyesinde ise 17 inç alüminyum jantlar mevcut. İç mekanda ise Peugeot'nun i-Cockpit tasarımını ve 8 inçlik multimedya ekranını görüyoruz. Aracın sürüş asistanları arasında şeritten ayrılma uyarısı, otomatik çarpışma uyarısı, otomatik acil durum freni, hız işaretlerini tanıma, kör nokta görüntüleme, römork denge kontrolü ve yokuş kalkış desteği gibi özellikler bulunuyor.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Peugeot Rifter'ın elektrikli versiyonu e-Rifter tanıtıldı
    Peugeot Rifter'ın elektrikli versiyonu e-Rifter tanıtıldı
    Peugeot Rifter'ın elektrikli versiyonu e-Rifter tanıtıldı
    Peugeot Rifter'ın elektrikli versiyonu e-Rifter tanıtıldı
    Peugeot Rifter'ın elektrikli versiyonu e-Rifter tanıtıldı
    Peugeot Rifter'ın elektrikli versiyonu e-Rifter tanıtıldı
    Peugeot Rifter'ın elektrikli versiyonu e-Rifter tanıtıldı
    Peugeot Rifter'ın elektrikli versiyonu e-Rifter tanıtıldı
    Peugeot Rifter'ın elektrikli versiyonu e-Rifter tanıtıldı
    Peugeot Rifter'ın elektrikli versiyonu e-Rifter tanıtıldı
    Peugeot Rifter'ın elektrikli versiyonu e-Rifter tanıtıldı
    Peugeot Rifter'ın elektrikli versiyonu e-Rifter tanıtıldı
    Peugeot Rifter'ın elektrikli versiyonu e-Rifter tanıtıldı
    Peugeot Rifter'ın elektrikli versiyonu e-Rifter tanıtıldı
    Peugeot Rifter'ın elektrikli versiyonu e-Rifter tanıtıldı
    Peugeot Rifter'ın elektrikli versiyonu e-Rifter tanıtıldı
    Peugeot Rifter'ın elektrikli versiyonu e-Rifter tanıtıldı
    Peugeot Rifter'ın elektrikli versiyonu e-Rifter tanıtıldı
    Peugeot Rifter'ın elektrikli versiyonu e-Rifter tanıtıldı
    Peugeot Rifter'ın elektrikli versiyonu e-Rifter tanıtıldı








  • Araç büyük yer var neden kilometre az anlamadım
  • Maliyetleri daha fazla arttırmamak için 50 kWh batarya koymuşlar. Yerden yüksek olduğu için aerodinamisi binek araçlardan daha kötü. Bu da menzili etkiliyor.

  • Uygun fiyatla gelirse ilk müşterilerinden biri olabilirim.

  • Ülkemizde muhtemel satış fiyatına dair bir tahmin veya öngürüsü olan var mı?

  • Elektrikli otonun önünde en büyük engel: Şarj istasyonları


    Otomotiv endüstrisinde son 10 yıldır elektrikli otomobillerin varlığı artıyor. Önümüzdeki 5 yıl içerisinde bu artışın en yüksek hıza ulaşması beklenirken Türkiye'de tüketiciler elektrikli otomobil satın alma konusuna nasıl bakıyor? Yapılan araştırmaya göre tüketicinin en büyük sıkıntısı şarj istasyonlarının yetersizliği...


    https://www.sozcu.com.tr/2021/otomotiv/elektrikli-otonun-onunde-en-buyuk-engel-sarj-istasyonlari-6276849/


    elektrikli otomobillerin servis bakımlarındaki olası tehlikelerden bahsediliyor..





  • Türkiye'de daha şarj istasyonu yok. İzmirde yaşıyorum. Hiçbir avm'de yapılmadı bu tarz bir girişim. Koronadan da bilemiyoruz lakin şarj istasyonu demek elektrik alt yapısı da demek mevcut avmlerin veya benzinliklerin buna cevap verebileceklerini sanmıyorum.


    Türkiye'de elektrikli araba bence bir 10 yıl daha hayel. Avrupa birliğinin elinden çıkarması gereken ve gerekecek olan daha çok araba var. Türkiye'de onlar için bir mezar açıkçası. Zaten elektrikli arabalar yaygınlaşmadan vergi artışları da yapıldı zaten. Gerekli önlemler alındı :)

  • İyi bari adblue depo arızası vermez en azından Peugeot Rifter'ın elektrikli versiyonu e-Rifter tanıtıldı 

  • 2021 yılında tanıtılan tüm araçlar tasarım olarak harika

  • rifter kullanıcısıyım ama km çok az..


    şarj istasyonuda cabası..(


    model x kullandım o neydi öyle..(


    o momentum beni koltuğa yapıştırdı resmen.

  • şarj istasyonu kolay. ülkede elektrikli araçları hükümet teşvik etsin, her türlü yatırım yapılır.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: manisa_tr

    şarj istasyonu kolay. ülkede elektrikli araçları hükümet teşvik etsin, her türlü yatırım yapılır.

    Aynı fikirdeyim, avmlere, şarj istasyonu kurulumu bedeli ve şarj giderleri vergiden düşülsün bütün avmler şarj istasyonu ile dolar.

  • Yakıtlı araç sahibi ; dahaaaa ooooo çok var o iş yaş iş
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.