Şimdi Ara

Peugeot 406 Hakkında Herşey (19. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7.006
Cevap
45
Favori
754.201
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar fransada yasiyorum 2000 motor benzinli aracim turkiyede olamayabilir AMA burda mevcut r
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ramon12

    Arkadaslar fransada yasiyorum 2000 motor benzinli aracim turkiyede olamayabilir AMA burda mevcut r



    arkadaşım fransada hepsi var zaten

    Benzinliler:

    1.6 XU5 M3/Z 1995-1997
    1.8 XU7 JB 1997-1999
    1.8 XU7 JP4 1995-2000
    1.8 EW7 J4 2000-2003
    2.0 XU10 J4R 1995-2000
    2.0 EW10 J4 2000-2003
    2.0 HPI EW10 D 2001-2004
    2.0 Turbo XU10 J2TE 1997-1999
    2.2 EW12 J4 2000-2003
    3.0 V6 ES9 J4 1997-2000
    3.0 V6 ES9 J4S 2000-2003

    Dizeller:

    1.9 TD XUD9 TE/Y 1995-1999
    2.0 HDi DW10 TD 1999-2003
    2.0 HDi DW10 ATED 1999-2003
    2.1 TD XUD11 BTE 1995-1999
    2.2 HDi DW12 TED4 2001-2003




  • Merhaba.

    İstanbul Anadolu yakasında (tanıdık) referans verebileceğiniz iyi bir servis söyleyebilecekmisiniz.
    Kısmetse 406 Coupe olarak aranıza katılmak istiyorum. Bu nedenle arabayı (ları) iyi bir servis e
    göstermek istiyorum.

    TŞK.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siyahbeyazh -- 19 Haziran 2009; 15:59:36 >
  • keşke avrupa deseydin paris derdim, 4 tane coupe var devamlı oraya giden hepimiz de memnunuz, coupe tecrübeleri de hayli fazla, çok uzak değilse aslında düşünebilirsin diyecem ama maslak sana uzak kalır sanırım..

    ama eğer maksat sadece göstermekse anadolu yakasındaki yetkili peugeot servislerinden fiyat al bence, yıldırımı meth ediyorlar mesela
  • Az önce Yıldırımı aradım. Ortalama 60 ile 90 dk. arası kontroller sürüyor ve maliyeti 90+kdv =106 TL dedi.
    Göstermek istediğim oto Anadolu yakasında olduğu için Anadolu yakası dedim. Yoksa kendim Avr.Yakasındayım. Bu tarafta bir 406 yakalarsam oraya götürürüm. Şimdi Paris Dursun usta ile konuştum. O da 30 dk. kontrol 30 TL dedi.

    TŞK.



    quote:

    Orjinalden alıntı: Soylukan

    keşke avrupa deseydin paris derdim, 4 tane coupe var devamlı oraya giden hepimiz de memnunuz, coupe tecrübeleri de hayli fazla, çok uzak değilse aslında düşünebilirsin diyecem ama maslak sana uzak kalır sanırım..

    ama eğer maksat sadece göstermekse anadolu yakasındaki yetkili peugeot servislerinden fiyat al bence, yıldırımı meth ediyorlar mesela
  • Arkadaşlar,

    İlk sayfalarda radyatörü tamir edilen veya değiştirilen bir 406 dan verim alınamayacağı yazıyordu.
    Aranızda radyatör tamiri yaptıran veya değiştiren arkadaş varsa, yapılan işlem sonrasında ki sorundan, olduysa performans kaybından veya tecrübelerinden bahsedebilirmi..??

    TŞK.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siyahbeyazh -- 24 Haziran 2009; 16:51:07 >
  • Öncelikle Yeni Arabasına kavuşanlara Allahtan kazasız cezasız mutlu günlerde binmesini dilerim.
    Arabayla ilgili olan aşşağı yukarı herkes arabada dinlenebilecek baslı şarkılar arar,ben de kendi arşivimden sizler için özenle arabanızda büyük bir zevkle dinleye bileceğiniz tek tek yüklenmiş tam 70 adet yabancı seçme şarkı topladım çoğu kişinin seveceğine adım gibi eminim arkadaşlar şarkıların en büyük özelliği ise dinlene bilir olması yani her hangi bir linke tıkladığınızda karşınıza bir player çıkacak play tuşuna bastığınızda ise şarkıyı dinleme imkanınız olacak özellikle sizler için dinleme olanaklı bu siteye yükledim yani hangi şarkıyı beğenirseniz o şarkıyı download yazan yazıya basarak indire bileceksiniz kimilerinin tarzı farklıdır o yüzden beğenmediğiniz takdirde şarkıyı indirmeme gibi bir lüksünüz olacak 70 şarkıdan beğendiğiniz şarkıları seçerek indirme özelliğine sahip olacaksınız her bir şarkı tamamen bana ve arşivime aittir tamı tamına 4,5 saatte şarkıları tek tek dinleyerek size layık olacak en güzel şarkıları seçmeye özen gösterdim yaklaşık 4,5 saat gibide yükleme işini hallettim , inşallah çoğu kişinin zevkle aracında dinleye bileceği şarkılar seçmişimdir beğendiğiniz takdirde güzel yorumlarınızı okumak benim için en güzel hediye olacaktır.Paylaşmayı bilmek ve Paylaşmak en güzel şeydir Sevgi ve Saygılarımla ......
    Arkadaşlar tek yapmanız gerekenwww.vwcity.tr.cx sitesinden Ses Sistemi İçin Özel Seçim Şarkılar adlı konuyu tıklamak.




  • Dostlar,

    Yok mu radyatörünü değiştiren veya aldığı arabanın radyatörü değişmiş olan arkadaşlar aramızda. Lütfen, tecrübelerinizi paylaşmanızı bekliyorum.

    TŞK.
  • radyatör çatladığı için yumurta akı boşaltan da mı olmadı yani radyatörüne şaka bir yana bende merak ettim şimdi, bir arkadaş vardı uzay kasa 318is 1 sene önce değiştirdi sanırım ona bir ulaşiyim döniyim tekrar

    bu arada 406coupeclub.com da bu baya yaygın bir konu oraya baktın mı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edilhan -- 25 Haziran 2009; 11:06:47 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Soylukan

    bu arada 406coupeclub.com da bu baya yaygın bir konu oraya baktın mı


    O siteye baktım ama İngilizce olduğu için hepsini anlayamadım maalesef. Paris ten Dursun usta nın dediği mantıklı aslında.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siyahbeyazh -- 25 Haziran 2009; 16:24:49 >
  • Merhaba Arkadaşlar.

    Aşağıda linkteki araç hakkında bilgisi olan arkadaş varmı aramızda...??


    http://www.sahibinden.com/cok_temiz-53WQQaXQQ12401636WQQpXQQdisplayitem
  • selamlar

    1999 Peugeot 406 SV otomatik vites aracım var.(yeni aldım 1 ay oldu). 106 bin km de. sabahları calıstırıp yola cıktıktan sonra motor ısınmadan 60-70 km hıza cıktığımda bir anda vites düşüyor ve vızzzz die bir sesle beraber (bazen de sessiz) kar ve spor lambaları yanmaya baslıyor. kontağı kapatıp acınca düzeliyor, eger hala tam ısınmadı ise bir süre sonra yine kar ve spor lambaları beraber flash yapmaya baslıyor. motor ısındıktan sonra gün içinde böyle bir şey olmuyor. forumda bununla ilgili problem yasayan arkadaslar oldugunu okumustum.. onlara verilen cevaplar da farklı farklıydı. kimisi otomatik vites yağını değiştirme tavsiyesi veya otomatik vites blogunu değiştirilmesi gerektiğini ve bir baskası da otomatik vites blogunun yanlarındaki elektronik valflerin değiştilmesi ile sorunun çözüldüğüne dair beyanlarda bulunmuşlar.. bana aracı satan kişi soğukken motoru zorladığında spor ve kar lambalarının flash yapacağını kontağı kapatıp acında düzeldiğini söylemişti. gercekten böylemidir? yoksa otomatik sanzımanda bir problem mi vardır ? acaba bu problemden basına gelen varmı ? bu problemimim çözümü konusunda yardımcı olurmusunuz ? ayrıca bir baska sorumda aracımda bulunan far yıkama cihazının tamponun üzerinde bulunan parcasını birisi kapağını söküp kırmış bunun fiyatını ve işçiliği hakkında bilgisi olan varmı ?. ankara da yasıyorum.. burada tavsiye edebileceğiniz işinin ehli aklı başında özellikle 406 konusunda içiniz sinerek arabanızı teslim ettiğiniz usta tavsiyeniz varmı ? tesekkurler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sagacity -- 2 Temmuz 2009; 10:04:32 >




  • daha önce sormuş olduğum sorunun cevabını bir baskasının da basına gelebilir düşüncesi ile öğrendiğim kadarı ile buraya yazacağım. Peugeot 406 otomatik vites araçlarda sabahları arac ısınmadan otomatik vites kendisini korumaya alıyorsa yani spor ve kar ışıkları flash ediyorsa, ya otomatik şanzıman yağı değişmesi gereklidir veya da elektronik valflerin değişmesi gerekmektedir. elbette valfler değiştikten sonra ecu yeniden program atılması gerekmektedir. ben henuz bunları yaptırmadım. işlemler bittiğinde burdan yazarım..
  • Merhaba, 98 model peugeot 406 SV düz vites aracıma yaklaşık iki yıl önce sıralı sistem lpg kiti (prins) taktırdım. Arabam şu an 209 bin km de,lpg ile problemsiz kullanıyorum fakat, yaklaşık bir yıldır, hararet 90-100 derecenin üstüne çıkmadığı halde, özellikle motor durduktan sonra radyatör kapağı ve tahliyesinden paslı su atıyor. Yola devam etmeden önce eksilen suyu tamamlayarak motoru yeniden çalıştırıyorum.
    Su eksiltme problemi için arabamı götürdüğüm usta conta yandığını (su yoluna doğru) söyleyerek, acaip bir masraf çıkardı.
    Bu arada arabada tekleme, radyatör suyunda yağ, eksozda beyaz duman ve su atma gibi bir problem yok, motor yağı on bin km yi tamamladığı halde yeni konmuş gibi. Henüz arabayı ustaya bırakmadım, aynı şekilde kullanmaya devam ediyorum.
    Su eksiltme problemi contadan kaynaklı olabilir mi? conta tamiri gerçekten yüksek maliyetli midir? bu konuda istanbul da tavsiye edebileceğiniz usta var mı?
    Yardımlarınız için şimdiden, Teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertinsan

    Merhaba, 98 model peugeot 406 SV düz vites aracıma yaklaşık iki yıl önce sıralı sistem lpg kiti (prins) taktırdım. Arabam şu an 209 bin km de,lpg ile problemsiz kullanıyorum fakat, yaklaşık bir yıldır, hararet 90-100 derecenin üstüne çıkmadığı halde, özellikle motor durduktan sonra radyatör kapağı ve tahliyesinden paslı su atıyor. Yola devam etmeden önce eksilen suyu tamamlayarak motoru yeniden çalıştırıyorum.
    Su eksiltme problemi için arabamı götürdüğüm usta conta yandığını (su yoluna doğru) söyleyerek, acaip bir masraf çıkardı.
    Bu arada arabada tekleme, radyatör suyunda yağ, eksozda beyaz duman ve su atma gibi bir problem yok, motor yağı on bin km yi tamamladığı halde yeni konmuş gibi. Henüz arabayı ustaya bırakmadım, aynı şekilde kullanmaya devam ediyorum.
    Su eksiltme problemi contadan kaynaklı olabilir mi? conta tamiri gerçekten yüksek maliyetli midir? bu konuda istanbul da tavsiye edebileceğiniz usta var mı?
    Yardımlarınız için şimdiden, Teşekkürler.



    Eğer aracınızın harareti normal seviyelerdeyse devamlı su ilave ederek kullanmanıza gerek yok. Aslında motorun dışarıya attığı su sizin sonradan ilave ettiğiniz sudur. Yaklaşık 0,5 ile 1 litre arasında su ilave ediyorsanız etmeyin. Harareti devamlı takip edin. Aracınızda su bulunsun ama ilave etmeyin. Birde şu var pas dan bahsetmişsiniz. Eğer aracınızın radyötöründe, bağlantılarda vs. kaçak yok ise yaz kış antifriz kullanmanızı öneririm. Bu motordaki ve radyatördeki korozyonu önleyecektir. Fakat eğer radyatörünüzde küçük bir kaçak olupta burayı pas tıkamışsa sonradan ekleyeceğiniz antifriz buradaki pası açarak radyatörün su kaçırmasını sağlar.




  • Ayrıca aracınız conta yaktıysa siz rahatlıkla bu aracı kullanamazsınız. Motor içine yağ ile su birbirine karışır ki arabayı bu halde 1 metre bile oynatamazsınız yerinden. O ustanın bir daha yanından bile geçmeyin..
  • Hararet normal seviyeleri geçmiyor ama, 90 derece seviyelerindeyken motoru durdurduğumda yoğun paslı suyu boşaltmaya başlıyor. Soğuduktan sonra baktığımda, haznede hiç su görünmüyor ve 2 - 2,5 hatta bazen yaklaşık 3 lt su eklediğimde doluyor. Dediğiniz gibi sürekli yanımda su taşıyorum. Bu işin çözümü için ilk olarak radyatör kapağını yenisiyle değiştirdim, problem çözülmedi. Radyatör çıkışındaki üst hortumu çıkarttığımda suyun motor devrine göre tazziğinin arttığını gördüğümde, devir daimde problem olmadığını düşündüm. Radyatör kapağı açıkken motoru çalıştırdıım, devir arttırdığımda hafif hafif su boşaltırken, hararet 90 civarındayken motoru durdurunca su kaynıyormuş gibi boşalmaya başlıyor. Gittiğim usta contanın su yoluna doğru yanmış olabileceğini orada kalan havanın suyu boşalttığını söylüyor. Conta için motoru açmanın maliyeti bile çok fazla ki yeni conta öncesi taşlama yapılması gerekiyor sanırım, bu da daha sonra başka sorunlara yol açar diye korkuyorum. Arabamdan genelde çok memnunum, 9 yıldır biniyorum ve bugüne kadar hemen hemen hiç masraf çıkartmadı. Bir sene öncesine kadar neredeyse hiç antifiriz, su eklememiştim. Su eksiltme problemi olduğundan beri en az 15 bin km yapmışımdır ve uzun yola çıktığımda, özellikle istanbul ankara arasında süratim 160-170 km civarı oluyor.




  • Merhaba;

    Daha önce foruma yazmış olduğum konuyu kısaca özetletleyip gelinen noktayı izah etmeye calısacağım..

    1999 peugeot 406 Otomatik şanzıman (AL-4) araç motor soğukken ki genel de sabahları oluyor; araç hareket ettikten bir müddet sonra otomatik şanzıman korumaya geciyordu. spor ve kar ışıkları yanmaya baslıyordu. dün itibari ile yağı ve elektronik valfleri değişti. aracı yaptırdığım yerden alıp 50-60 km yol yaptım vites gecisleri cok yumusak olmuş ve aracın yokuşlarda cekişi biraz daha düzelmiş gibi yani arac kendini daha cabuk topluyor.. kar ve spor ısıkları yanmadı.. bugun aracı yeniden deneyeceğim asıl cevap bugun belli olacak.. neticeyi yine sizlerle paylaşacağım..
  • peugeot 406 AL-4 otomatik şanzımanların sabahları araç soğukken bir müddet ilerledikten sonra otomatik şanzımanın korumaya gecmesi yani kar ve spor ışıklarının flash yapması ve sonrasında aracın cekişten düşmesi problemini artık gidermiş bulunuyorum...
    Gelinen noktada yetkili ve özel servislerde yapılan bilgisayarlı kontrollerde basınc hatası veriyordu... yetkili servis hidrolik bloğun değişmesini söylerken özel servis elektronik valflerin değişmesini söylüyordu.. sonucta nakitimizi ayarlayıp cuma günü özel bir otomatik şanzıman tamircisinin yolunu tuttuk aracı saat 14:30 gibi bıraktık 17:00 gibi aldık... elektronik valfler değişti ve yağ değişti. 120 km yol yaptım cumartesi sabah ve pazar sabah denedim aracdaki sorun giderilmiş görünüyor. ücret konusuna gelince 150+150 tl iki adet elektronik valf 50 tl yağ ve ustaya verilen işcilik ücreti yani 350+ustaya verilen işçilik diyebiliriz.... sorunun ana kaynagı olarak ise mevcut elektronik valflerin 50 hz olduğunu yeni takılanların ise 100 hz oldugunu okumuştum bir yabancı forumda... bugüne kadar ki 4 aylık tecrübem ile sunu söyleyebilirim ki aracınız ile ilgili bir sorun oluştuğunda her ustayım diyenin söylediğini yapmaktansa öncelikle problem ile ilgili detayları internette araştırılıp gidilen özel veya yetkili servislerde akla mantığıa uygun cevapları dinlemek ve yapılan işten sonrasında problemin giderileceği garantisini almak ve işi ehliyetli bir ustaya yaptırmak mümkünse yapılırken başında durmak gerek...
    bu konu ile alakalı olarak yabancı bir forum sitesinde ki bilgileri de ingilizcesi iyi olan arkadaslar madde madde tercume edip buraya koyarlarsa eminim cok faydalı olacaktır.

    ilgili sitehttp://www.peugeotlogic.com/workshop/base/workshop.htm




  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.