Şimdi Ara

Karsan'ın elektrikli minibüsleri Romanya'da hizmete başladı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
1
Favori
1.386
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Karsan'ın elektrikli minibüsleri Romanya'da hizmete başladı



    Geliştirdiği inovatif araçlarla toplu taşıma sistemlerine yönelik çözümler sunan Karsan, elektrikli ürün gamıyla Avrupa kentlerinin ulaşımına katkı sağlamaya devam ediyor.



    Şirketten yapılan açıklamaya göre, Romanya'nın Suceava kenti için düzenlenen elektrikli minibüs ihalesini kazanan Karsan, bu kapsamda 10 adet Jest Electric aracını kente teslim etti.



    Karsan, hizmet vermeye başlayan araçlara ek olarak, ihale sözleşmesinde opsiyonel olarak yer alan 7 adet Jest Electric için de sipariş aldı. Bu araçlar da 2021'in ilk çeyreğinde kent belediyesine teslim edilecek.



    Ayrıca Bkz.Bir Çinli elektrikli SUV daha Türkiye'ye geliyor



    Karsan'ın Romanya distribütörü Anadolu Automobil Rom tarafından gerçekleşen teslimatla Jest Electric'lerin Romanya Suceava Belediyesi'nde kullanımına başlanacak. Romanya’nın farklı şehirlerinde yollarda olan ve Suceava'da halihazırda 5 adet Jest Electric aracı ile hizmet veren Karsan, filosunu 15 adete yükseltti.



    Karsan ve BMW iş birliğiyle geliştirilen Jest Electric'te 170 HP güç ve 290 Nm tork üreten BMW üretimi elektrikli motor ve yine BMW üretimi 44 ve 88 kWh batarya seçenekleri bulunuyor. 210 km'ye kadar menzil sunan Jest Electric'in bataryaları enerji geri kazanımı sağlayan rejeneratif fren sistemi sayesinde yüzde 25 oranında kendi kendini şarj edebiliyor.









  • Herkes İstanbul Ankara gibi büyük şehirlerde yaşamıyor. Küçük yerlerde 5-10 yolcuyla dönen tonla sefer var. Ayrıca soğuk iklimli yerlerde araçları küçük tutup sefer sayıları arttırmak yolcular açısından büyük avantaj. Yarım saatte bir sefer döneceğine 10 dakikada 2-3 sefer dönülebiliyor.
    Is bilmez saygısız ben mi oluyorum Minibüsün ve halk otobüslerinin durumu hakkında yorum yapabilecek kadar her ikisini fazlasıyla kullandım. Elbette bir yerde ne herkes iyi olabilir ne herkes kötü. Ancak minibüs şoförlerinin %90 i kendinden başka hiç bir şeyi düşünmeyen, insanları et çuvalı olarak gören tipler. (aktif araç ta kullanıyorum, İETT ye de biniyorum, minibüse de biniyorum. Buralarda gördüklerimden) her bindiğimde bir olay, teyze yaşlı inmeye çalışıyor. şoför, teyze hadi be geç kaldım senin yüzünden demeler falan bunlar ufak şeyler tabi. Araç kullanma şekli zaten tamamen facia içeride ayakta durabilmek için kıçını yırtıyor millet. Ha tabi bunlar İETT de yaşanmıyor mu tabiki yaşanıyor, ama %10 falan. Çok nadirdir İETT de böyle olaya denk geldiğim. Minibüs şoförlerinin böyle davranışlar sergilemesi işletme sisteminden kaynaklanıyor. Ne kadar çok yolcu o kadar gelir. Bir de zaman, yetişme olayı var ceza yememek için bastıkca basıyor yolcular arkada ayran oluyor. Minibüsler işletme sistemi değişmediği sürece asla düzelmez. Hat sahibi belediye olacak, şoför belediyenin maaşlı çalışanı olacak. Ancak bu şekilde düzelir. Ayrica Soforler ise alinirkende mülakat vs yapılması gerekiyor. Suankilerin çoğu ipsiz sapsiz serseri tipler. Aralarında tek tük düzgün insanlar ayrı tabi ama tek tük.
    Neden ? Senin için bir sakıncası yoksa merak ediyorum genelde senin gibi düşünen insanlar minibüs meslegini yapan insanlara karsı bi ön yargı içindeler her işin her yerin içinde bulundugu calısanlar tarafından o iş kolunun sürekli kötülenmesi gibi bir algı yaratılıyor işini düzgün emegiyle yapan insanı da bunun içine dahil ediyorsun her işte kötü ve iyi insan vardır. işini düzgün yapan ile kötü yapan kısacası kurunun yanında yaş da yansın mantıgını bırakın bizde bu işten ekmek yiyoruz ozaman sen cık minibüs camiya sının işini düzgün yapan insanlara iş kolu ayarla senin mantıgına bakarsak bizim yerimize kasko sigorta mtv vergi bagkur aracın bakımları minibüs dernegi paraları kahya paraları vs vs say say bitmez bunların önüne gecebilecek durumda biriysen amenna öyle uzaktan atmakla olmaz bu işler işin içinde olmak lazım güzel kardeşim herşey göründügü veya senin iki üc tane iş bilmez saygısız insan için genelleme yapman gibi bir durum şunu unutmayın her iş kolunda kurtlu elmada olur düzgün elmada bu kıyaslamaları ne zaman düzgün yapabilirsek ozaman mantıklı konusabilir saygılar...
  • Minibus denen şeyin yok edilmesi gerekirken elektrikli si çıkmış.
  • bugatti1907 kullanıcısına yanıt
    Herkes İstanbul Ankara gibi büyük şehirlerde yaşamıyor. Küçük yerlerde 5-10 yolcuyla dönen tonla sefer var. Ayrıca soğuk iklimli yerlerde araçları küçük tutup sefer sayıları arttırmak yolcular açısından büyük avantaj. Yarım saatte bir sefer döneceğine 10 dakikada 2-3 sefer dönülebiliyor.

  • bugatti1907 kullanıcısına yanıt
    Neden ? Senin için bir sakıncası yoksa merak ediyorum genelde senin gibi düşünen insanlar minibüs meslegini yapan insanlara karsı bi ön yargı içindeler her işin her yerin içinde bulundugu calısanlar tarafından o iş kolunun sürekli kötülenmesi gibi bir algı yaratılıyor işini düzgün emegiyle yapan insanı da bunun içine dahil ediyorsun her işte kötü ve iyi insan vardır. işini düzgün yapan ile kötü yapan kısacası kurunun yanında yaş da yansın mantıgını bırakın bizde bu işten ekmek yiyoruz ozaman sen cık minibüs camiya sının işini düzgün yapan insanlara iş kolu ayarla senin mantıgına bakarsak bizim yerimize kasko sigorta mtv vergi bagkur aracın bakımları minibüs dernegi paraları kahya paraları vs vs say say bitmez bunların önüne gecebilecek durumda biriysen amenna öyle uzaktan atmakla olmaz bu işler işin içinde olmak lazım güzel kardeşim herşey göründügü veya senin iki üc tane iş bilmez saygısız insan için genelleme yapman gibi bir durum şunu unutmayın her iş kolunda kurtlu elmada olur düzgün elmada bu kıyaslamaları ne zaman düzgün yapabilirsek ozaman mantıklı konusabilir saygılar...





  • Türkiye'de de hizmete başlasa ya :(

  • Neden Türkiye de bu araçlar kullanılmıyor anlamıyorum. Duraklara hızlı şarj kuracaksın gerisinde de sıkıntı olmaz zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Umarım Türkiye'de kullanılmaz da minibüs denen ilkel sistem en kısa zamanda yok olur.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: trooe199

    Herkes İstanbul Ankara gibi büyük şehirlerde yaşamıyor. Küçük yerlerde 5-10 yolcuyla dönen tonla sefer var. Ayrıca soğuk iklimli yerlerde araçları küçük tutup sefer sayıları arttırmak yolcular açısından büyük avantaj. Yarım saatte bir sefer döneceğine 10 dakikada 2-3 sefer dönülebiliyor.
    Hocam dediğin doğru teknik kısımda. Aslında kast ettiğim çalışma şekli. Bunların da halk otobüsü mantığıyla işlemesi lazım. Çünkü ne zaman minibüse binsem adım atar atmaz dip gaz kokleyen mi dersin, aşırı sert manevra yapan mi dersin, dersin de dersin yani. Bunun en büyük sebebi şoförün ne kadar çok yolcu alırsa o kadar kazanması ve zaman cezası yemesi. Yetişmek için yapmayacaklari şey yok, yolcu bile almıyor adam yetişmek için. İnecek yolcuya da bi anasına sovmedigi kalıyor. Çok yaşadım ben bu durumları. Bunların şoförleri maasli yapılacak, zaman cezası kalkacak ya da baya esnetilecek. Adam uçsa da kaçsa da aynı parayı kazanacak. Ha İETT de de oluyor bu tarz şeyler ama çok nadir. Minibüse binipte saçma sapan şeyler yaşamadan indiğimi hatırlamıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haktan24

    Neden ? Senin için bir sakıncası yoksa merak ediyorum genelde senin gibi düşünen insanlar minibüs meslegini yapan insanlara karsı bi ön yargı içindeler her işin her yerin içinde bulundugu calısanlar tarafından o iş kolunun sürekli kötülenmesi gibi bir algı yaratılıyor işini düzgün emegiyle yapan insanı da bunun içine dahil ediyorsun her işte kötü ve iyi insan vardır. işini düzgün yapan ile kötü yapan kısacası kurunun yanında yaş da yansın mantıgını bırakın bizde bu işten ekmek yiyoruz ozaman sen cık minibüs camiya sının işini düzgün yapan insanlara iş kolu ayarla senin mantıgına bakarsak bizim yerimize kasko sigorta mtv vergi bagkur aracın bakımları minibüs dernegi paraları kahya paraları vs vs say say bitmez bunların önüne gecebilecek durumda biriysen amenna öyle uzaktan atmakla olmaz bu işler işin içinde olmak lazım güzel kardeşim herşey göründügü veya senin iki üc tane iş bilmez saygısız insan için genelleme yapman gibi bir durum şunu unutmayın her iş kolunda kurtlu elmada olur düzgün elmada bu kıyaslamaları ne zaman düzgün yapabilirsek ozaman mantıklı konusabilir saygılar...
    Is bilmez saygısız ben mi oluyorum Minibüsün ve halk otobüslerinin durumu hakkında yorum yapabilecek kadar her ikisini fazlasıyla kullandım. Elbette bir yerde ne herkes iyi olabilir ne herkes kötü. Ancak minibüs şoförlerinin %90 i kendinden başka hiç bir şeyi düşünmeyen, insanları et çuvalı olarak gören tipler. (aktif araç ta kullanıyorum, İETT ye de biniyorum, minibüse de biniyorum. Buralarda gördüklerimden) her bindiğimde bir olay, teyze yaşlı inmeye çalışıyor. şoför, teyze hadi be geç kaldım senin yüzünden demeler falan bunlar ufak şeyler tabi. Araç kullanma şekli zaten tamamen facia içeride ayakta durabilmek için kıçını yırtıyor millet. Ha tabi bunlar İETT de yaşanmıyor mu tabiki yaşanıyor, ama %10 falan. Çok nadirdir İETT de böyle olaya denk geldiğim. Minibüs şoförlerinin böyle davranışlar sergilemesi işletme sisteminden kaynaklanıyor. Ne kadar çok yolcu o kadar gelir. Bir de zaman, yetişme olayı var ceza yememek için bastıkca basıyor yolcular arkada ayran oluyor. Minibüsler işletme sistemi değişmediği sürece asla düzelmez. Hat sahibi belediye olacak, şoför belediyenin maaşlı çalışanı olacak. Ancak bu şekilde düzelir. Ayrica Soforler ise alinirkende mülakat vs yapılması gerekiyor. Suankilerin çoğu ipsiz sapsiz serseri tipler. Aralarında tek tük düzgün insanlar ayrı tabi ama tek tük.




  • trooe199 kullanıcısına yanıt

    Bu tip hizmet minibüsle olmaz, koltuk sayısı belirli bir ölçünün altına düşünce hizmet hızlı ve ucuz olamaz, pahalılaşır. Küçük şehirler için kısa şasi otobüsler var, ülkemizde de BMC Neocity 8.5 modelleri oldukça yaygın kullanılıyor zaten. Minibüs çağdışı bir toplu taşıma sistemidir ve kaldırılması gerekmektedir.

  • Bir ara yaptılar yanlış hatırlamıyorsam İstanbul'da bir iki hatta test amaçlı vermişlerdir sanırım olmadı vardır bir nedeni...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bana ne elalemin ülkesinden
    sen kendi ülkene bak
    kırmızı ışıkta yakılan benzinin miktarını
    bi hesaplasan keşke !
    bunu haber yapsan
    daha fazla bilimsel bilinç oluşturursun.

  • ?! bu yokuş aşağı giderken şarj oluyor mu bu !?

  • En sevdğim minibüs tipi bu topak olanlar. Ayakta etrfı seyrede seyrede gidiliyor😁
  • sml_akyz S kullanıcısına yanıt
    "Duraklara hizli sarj kuracaksin" sikinti bu zaten

  • Ne gereksiz bir adamsin sen ya

  • quote:

    Orijinalden alıntı: haktan24

    Neden ? Senin için bir sakıncası yoksa merak ediyorum genelde senin gibi düşünen insanlar minibüs meslegini yapan insanlara karsı bi ön yargı içindeler her işin her yerin içinde bulundugu calısanlar tarafından o iş kolunun sürekli kötülenmesi gibi bir algı yaratılıyor işini düzgün emegiyle yapan insanı da bunun içine dahil ediyorsun her işte kötü ve iyi insan vardır. işini düzgün yapan ile kötü yapan kısacası kurunun yanında yaş da yansın mantıgını bırakın bizde bu işten ekmek yiyoruz ozaman sen cık minibüs camiya sının işini düzgün yapan insanlara iş kolu ayarla senin mantıgına bakarsak bizim yerimize kasko sigorta mtv vergi bagkur aracın bakımları minibüs dernegi paraları kahya paraları vs vs say say bitmez bunların önüne gecebilecek durumda biriysen amenna öyle uzaktan atmakla olmaz bu işler işin içinde olmak lazım güzel kardeşim herşey göründügü veya senin iki üc tane iş bilmez saygısız insan için genelleme yapman gibi bir durum şunu unutmayın her iş kolunda kurtlu elmada olur düzgün elmada bu kıyaslamaları ne zaman düzgün yapabilirsek ozaman mantıklı konusabilir saygılar...

    Karsan'ın elektrikli minibüsleri Romanya'da hizmete başladı 


    Minibusculerin de ovuldugunu gorduk helal olsun. Kendi arabanizla trafige cikip bir gozlemleyin aksama gelin yorum yapin :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Rachsuchtig kullanıcısına yanıt

    Durak derken ilk kalkış noktalarını kastetmiştim hocam. Hareket saatini beklerken hızlı şarj ile iyi menzil kazanılır.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ülkemizde faaliyete geçebilmesi için belediyelerin devletin minibüsçülere teşvik vermesi gerekiyor. Minibüsçüleri teşvik etmek de yetmiyor alt yapının da tamamlanması gerekiyor. motorin ile çalışan minibüslerin menzilleri daha uzun. Bir de yaklaşık 140 bin nüfusu olan bir şehir. bu şehirde bile 10 minibüs denemek için alınmış belli.
    Kısa hatlarda şarj istasyonlarının kurulup denenmesi sonrasında İstanbul bile elektikli minibüs olayına geçebilir.

  • Oluyor hatta ayağını gazdan çekince bile şarj oluyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.