Şimdi Ara

İtopya Beylikdüzü mağazasını gezdik, malum soruyu sorduk!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
0
Favori
2.140
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu videoda İtopya'nın Beylikdüzü mağazasını turluyoruz. Hangi markalara ve standlara yer veriliyor, hangi ürün gruplarını görüp deneyebiliyoruz, bu mazağanın farkları neler, her şeyi gördük anlattık. 





  • itopya stok ve tedarik sorunu için açıklama yapmıştı.. Açıklama iticiydi, açıklamayı dinledikten sonra itopya için müşterinin bir külfet gibi düşünüldüğü izlenimine kapıldım.. video da kullanılan üslup ayrı bir durumdu zaten.. halen videosu mevcut.. itopya benim için seçenek olmaktan çıkmıştır..
    2 ay önce b.düzü mağazasına 2 tane kulaklık bıraktım servise göndermeleri için. Orada ki yetkili arkadaş bana mail veya telefon ile bilgi vericez en yakın zamanda dedi. 2 aydır hiç ses yok. İşimden dolayı yoğun oluyorum ve o tarafa da geçemiyorum.Attığım mail veya instagram üzerinden mesajlara da dönüş yapmıyorlar.Çok başarılı müşteri ilişkileri.
    Bir kere internet stoklarında görülen ürünü elden almak istediğim için kalktım Avrupa yakasından Itopya’nın Acıbadem’deki şubesine gittim. Gitmeden önce defalarca aradım ama telefona çıkan olmadı.

    Gittiğim zaman bir yetkilinin ilgilenmesi için bekledim de bekledim. Sonra suratsız birisi ürünün ellerinde olmadıklarını, stokta gözüktüğünü söylediğimde de stokların güncellenmemiş olduğunu söyledi.

    Bu olay yaşanalı 1 yıl olmuştur belki de. O günden sonra bırakın birşey almayı internet sitelerine bile girmedim.

    Telefonu açmaz, stok sayısını yenilemez, gelen müşteriyle ilgilenmez, ilgileniyorsa da sanki lütfediyormuş gibi yapar ama gelir Donanım Haber’e parayı basıp reklamını yapar.

    Güzel taktik Itopya. Benim gibi devamlı teknoloji ürünü alan bir kullanıcıyı ve benim çevremi kaybettiniz. Bir kişiye bile önerir miyim? Asla. Şu anda satışlar iyi olabilir, reklam veren herkes bu rakama ulaşır. Ama konu yorumlarından da anlaşılabileceği üzere bu durumunuz devamlı olmayacak.

    Piyasadaki en kötü firmadır. Gerek Stok tutarsızlıkları, gerek müşteri memnuniyeti berbat ötesi. Hele birde telefon ile konuştuğumuzdaki Kadın Müşteri temsilcisi, dünya umrunda değil. Verdiğiniz sipariş günlerce gelmemesi, arayıp sorduğunuzda yoğunluk var pandemi etkiliyor. O zaman gerekli personel alın, az personel ile çok iş yapmaya çalışmayın mesela. Ayrıca Personellerin aşırı bilgisiz olmasına girmiyorum bile.


    Neyse şahsım adına tamamen beni bağlayan bir durum. Çok ama çok kötü bir firma

  • bana yakın olmasına rağmen daha bu satıcılardan alış veriş yapmadım nedense uçuk geliyor fiyatlar.Sanalmarketim-Game ekstra-Amazon-Ara ara Vatan oldu alış verişler oem tarafında.

  • itopya stok ve tedarik sorunu için açıklama yapmıştı.. Açıklama iticiydi, açıklamayı dinledikten sonra itopya için müşterinin bir külfet gibi düşünüldüğü izlenimine kapıldım.. video da kullanılan üslup ayrı bir durumdu zaten.. halen videosu mevcut.. itopya benim için seçenek olmaktan çıkmıştır..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ankaland -- 27 Ocak 2021; 23:43:14 >
  • Ürün satın alırken mağazanın kirasını da çıkartıyolar heralde.

  • Piyasadaki en kötü firmadır. Gerek Stok tutarsızlıkları, gerek müşteri memnuniyeti berbat ötesi. Hele birde telefon ile konuştuğumuzdaki Kadın Müşteri temsilcisi, dünya umrunda değil. Verdiğiniz sipariş günlerce gelmemesi, arayıp sorduğunuzda yoğunluk var pandemi etkiliyor. O zaman gerekli personel alın, az personel ile çok iş yapmaya çalışmayın mesela. Ayrıca Personellerin aşırı bilgisiz olmasına girmiyorum bile.


    Neyse şahsım adına tamamen beni bağlayan bir durum. Çok ama çok kötü bir firma

  • ONLARA ASLA HAKKIM HELAL DEĞİL.

  • Babamın oğlunun bile olsa oranın kapısından içeri girmem

  • Markayı yüceltmek gibi olmasın ama birkaç kez alışveriş imkanım oldu ve hiçbir sorun yaşamadım şu ana kadar. Hatta bir keresinde sıvı soğutma ünitesi almaya gittiğimde stoklarında olmadığını ama isterlerse benim için birkaç saat içinde yeni stok geldiğinde ayıracaklarını belirttiler. Daha önce böyle bir çözümü hiçbir büyük teknoloji zincirinde görmemiştim. Bence bu konuda biraz müşterinin tavrı ve hareketleri de önemli. Burada okuduğunuz yorumlarla dolup nefretli gözlerle çalışana tavır alırsanız doğal olarak onun da içinden size yardımcı olası gelmez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RAIZEN -- 28 Ocak 2021; 7:45:37 >
  • 2 ay önce b.düzü mağazasına 2 tane kulaklık bıraktım servise göndermeleri için. Orada ki yetkili arkadaş bana mail veya telefon ile bilgi vericez en yakın zamanda dedi. 2 aydır hiç ses yok. İşimden dolayı yoğun oluyorum ve o tarafa da geçemiyorum.Attığım mail veya instagram üzerinden mesajlara da dönüş yapmıyorlar.Çok başarılı müşteri ilişkileri.

  • fiyatları yüksek, teslimatları sorunlu, müşteri temsileri sorun çözemiyor ve uzun süredir hiç bir ilerleme kaydedemedi... ciddi fiyat ve imaj-yönetim tazelemelerine ihtiyaçları var.. bilenler uzak duruyor...

  • şikayetvar.com' a girip İtopya hakkında ki şikayetleri okuduktan sonra, basit bir firma olduğuna kanaat getirip bir kere bile sipariş vermedim.

  • Sahsen itopya benim için, twitch YouTube tayfasının zengin sponsorundan başka bir şey degil, tüm teknoloji sitelerinden alisverisim oldu , itopya dan ise olmadı, mutlaka mağazalarını görmek isterim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir kere internet stoklarında görülen ürünü elden almak istediğim için kalktım Avrupa yakasından Itopya’nın Acıbadem’deki şubesine gittim. Gitmeden önce defalarca aradım ama telefona çıkan olmadı.

    Gittiğim zaman bir yetkilinin ilgilenmesi için bekledim de bekledim. Sonra suratsız birisi ürünün ellerinde olmadıklarını, stokta gözüktüğünü söylediğimde de stokların güncellenmemiş olduğunu söyledi.

    Bu olay yaşanalı 1 yıl olmuştur belki de. O günden sonra bırakın birşey almayı internet sitelerine bile girmedim.

    Telefonu açmaz, stok sayısını yenilemez, gelen müşteriyle ilgilenmez, ilgileniyorsa da sanki lütfediyormuş gibi yapar ama gelir Donanım Haber’e parayı basıp reklamını yapar.

    Güzel taktik Itopya. Benim gibi devamlı teknoloji ürünü alan bir kullanıcıyı ve benim çevremi kaybettiniz. Bir kişiye bile önerir miyim? Asla. Şu anda satışlar iyi olabilir, reklam veren herkes bu rakama ulaşır. Ama konu yorumlarından da anlaşılabileceği üzere bu durumunuz devamlı olmayacak.




  • Ben bu sene içinde indirimden Corsair K95 klavye ve geçen gün Scimitar mouse aldım problem yaşamadım, ertesi gün geldi hep.

  • bir şey daha sorsaydın keşke . hangi sivri zekalı karacumada depo taşır .


    forumdada şikayet vardada herkes şikayetçi bu reklam işleri ile kendilerini kurtaramazlar çok hasar aldılar.


    benim ürün 25 günde geldi acelem yok ama UPS kargoya verdik diye mesaj geldi ups soruyorum yok onlarada şikayet ettim koca ups bu şirkete yetki vermiş kargo numarası verebilirmiş ama ürün depoda .fatura bir türlü kesilemedi oda ayrı sorun.


    üzülüyorum İnventus gibi düzgün şirketler büyüyemiyor reklam işleri ile milletin gözünü boyayıp büyüyorlar. koca mağaza açacağına müşteri hizmerlerine ve sevikiyattlara önem verseydi keşke.iade sürecim olmadı olsa başıma ne gelirdi muamma.


    bir daha tercihlerde son sıramda olacak mecbur kalmadan almam .

  • Evet.... dünya düz diyenler de var hala. Onlara bile daha fazla inanasım geliyor.

  • Amazon varken bu şark kurnazlarına bir kuruş vermem.

  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.