|
Hitman 3 PS5 vs Xbox Series X|S Performans Testi
-
-
Series X'te keskin nişancı sahnesinde otların arasında gezinirken fps 50'e kadar düşüyor. Tüfek atışından sonra da 40'n altına düşüyor. PS5'te ise stabil 60 fps.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi narkotik_1989 -- 21 Ocak 2021; 0:32:4 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hangi platformda oynuyorsanız en iyisi odur. İyi eğlenceler. -
OldReview haklıymış ps5 hep önde:)
< Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı > -
Ultra high 4k 60 fps
Çok başarılı -
Bunun sebebi Xbox series x de oyun 2160p de çalışması ancak ps5 de 1800p çalışması.Video da sadece o level da 2160p de fps drop olduğunu söylüyorlar.
Yani ps5 2160p olsaydı, muhtemelen hiç bir level da 60fps göstermeyecekti. Çözünürlük anlamında 20% fark var. Bu nesilde ps5 bu tarz sorunları çok sık yaşayacak gibi duruyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheStarBox -- 21 Ocak 2021; 1:5:14 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Checkerboard yöntemleri, dinamik çözünürlükler, inanılmaz hızlı-katmanlı post-process anti aliasing çözümleri (taa gibi reconstruction yöntemli) artık bu ufak farkları önemsiz kılıyor.
Bitti o xbox 360-ps3 döneminin farkları. Oyunlar 2 farklı ürün gibi dururlardı. Renklerinden, soluklarından, hatta bazen seslerine kadar farklılıklar olurdu. Frame oranları çok değişken, çözünürlük çok farklı olurdu. Poligon sayıları, genel ışıklandırma kalitesi çok etkilenirdi bu farklardan.
Şimdi %5-10 çözünürlük farkı, %5-10 fps farkı , bitti gitti. Bunları da görmek için %400-%800 zoomlar falan. DF'yi anlıyorum ekmeklerini buradan yiyorlar ama oyunu oynarken ne Xbox'ın frameleri, nede Ps'in çözünürlüğü göze batacak ölçülerde değiller.
< Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı > -
quote:
Orjinalden alıntı: narkotik_1989
Series X'te keskin nişancı sahnesinde otların arasında gezinirken fps 50'e kadar düşüyor. Tüfek atışından sonra da 40'n altına düşüyor. PS5'te ise stabil 60 fps.
O kadar çözünürlük ve gölgelendirme farkında bir iki sahnede fps düşmesi olsun.
< Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı > -
quote:
Orjinalden alıntı: Antikaruh
Checkerboard yöntemleri, dinamik çözünürlükler, inanılmaz hızlı-katmanlı post-process anti aliasing çözümleri (taa gibi reconstruction yöntemli) artık bu ufak farkları önemsiz kılıyor.
Bitti o xbox 360-ps3 döneminin farkları. Oyunlar 2 farklı ürün gibi dururlardı. Renklerinden, soluklarından, hatta bazen seslerine kadar farklılıklar olurdu. Frame oranları çok değişken, çözünürlük çok farklı olurdu. Poligon sayıları, genel ışıklandırma kalitesi çok etkilenirdi bu farklardan.
Şimdi %5-10 çözünürlük farkı, %5-10 fps farkı , bitti gitti. Bunları da görmek için %400-%800 zoomlar falan. DF'yi anlıyorum ekmeklerini buradan yiyorlar ama oyunu oynarken ne Xbox'ın frameleri, nede Ps'in çözünürlüğü göze batacak ölçülerde değiller.
Konuyla alakalı açık ara en doğru yorum.
Oyunu nerede oynarsanız oynayın iyi ve akıcı performans veriyor işte. Xbox Series S'de de gayet başarılı bence, sonuç olarak o konsolu satın alanların beklentilerinin tam karşılığını vermesi kafi. Oyunun genel kalitesi, fiziği, yapay zekası, hikayesi, sunumu vs görsel gücünden daha önemli ayrıca
-
Series X 4k herşey full 60fps S ise 1080p gölgeler düşük 60fps çok fark var gibi -
Ps5, Mark Cenry'nin pintiliğinin bedelini ödemeye başlamış, Zamanında Xbox one'da dili yanan MS dersini çok iyi aldı, Bu sefer aynı Hatayı göz göre göre Sony yaptı..Ayrıca hani Series S sadece daha düşük çözünürlüğe sahip olcaktı, Grafikleride koruyamıyor o çözünürlüğe sahip olmasına rağmen..Series X'e helal olsun gerçek yeni nesil cihaz, Adamlar yazılımla Ps5'in Donanımsal SSD hızını yakalıyorlar bide, Eee ben ne anladım o zaman bu 2 kat hızlı SSD'den..Yazık boşa masraf yapmış, Keşke o parayı SSD'ye değilde Donanıma yatırsaymış... -
Performansı bir kenara koyarsak aynı oyun Xbox'ta 260 TL iken Playstation'da 499 TL. Bunu diyerek amacım Xbox'u övmek değil, ama Sony'nin bize attığı kazığı göstermek istiyorum. Artık Playstation ekibide bölgesel fiyat namına bir şeyler yapmalıdır diye düşünüyorum.
-
Merak ettiğim Bu Ps4 neslinden hallice görünen oyunu bu konsollar daha nesilin başında böyle oynatıyorsa ilerde ne yapcaklar çok merak ediyorum.Sözüm XSX için meclisten dışarı. -
quote:
Orjinalden alıntı: Antikaruh
Checkerboard yöntemleri, dinamik çözünürlükler, inanılmaz hızlı-katmanlı post-process anti aliasing çözümleri (taa gibi reconstruction yöntemli) artık bu ufak farkları önemsiz kılıyor.
Bitti o xbox 360-ps3 döneminin farkları. Oyunlar 2 farklı ürün gibi dururlardı. Renklerinden, soluklarından, hatta bazen seslerine kadar farklılıklar olurdu. Frame oranları çok değişken, çözünürlük çok farklı olurdu. Poligon sayıları, genel ışıklandırma kalitesi çok etkilenirdi bu farklardan.
Şimdi %5-10 çözünürlük farkı, %5-10 fps farkı , bitti gitti. Bunları da görmek için %400-%800 zoomlar falan. DF'yi anlıyorum ekmeklerini buradan yiyorlar ama oyunu oynarken ne Xbox'ın frameleri, nede Ps'in çözünürlüğü göze batacak ölçülerde değiller.
O dediğiniz yöntemler bir gölgeyi medium'dan yükseğe, Bir Doku kalitesini High'tan Ultra'ya çıkarmıyor ama...Her zaman Güçlü Donanım kazanır, Farklarda zaman geçtikçe artar..Önceden Ps5'e tmm çözünürlüğü biraz daha düşük olur ama grafik ayarları aynı kalır derdim ama görüyorum ki Çözünürlük dışında Grafiksel farklarda oluşmaya başlamış. İşte bunu oyuncu direk anlar.
-
Bırakın bu işleri oyun ön siparişten çıkar çıkmaz 500 kağıt oldu.
Not:Ps4'den yazıyorum -
Anlasilan microsoft yapimcilarla beraber ciddi anlamda emek harcamaya baslamis..eger bu durum neslin basinda olsaydi dirt5,ac valhalladaki durumlar yasanmaz series x in gucu tartismaya acilmazdi..bu teknik detaylar gozle ne kadar farkedilir oynarken tartisilir tabi..fakat star wars ile baslayan hitman ile devam eden ve gelecek oyunlarda da devam edecek bu farklar ile seris x in kagit ustundeki donanimsal gucu oyunlardaki teknik verilerede yansimis oldu..artik series x in gucunu tartismaya gerek kalmadi..hakli olarak iddaa edilen acaba"rdna 2.0 kullanilmadimi" argumanida curumus olmaya basladi..kafadaki soru isaretleri gideriliyor yavastan ms cephesinde..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sony fanboyları nerede şu an acaba :D
< Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı > -
Oyunun optimizasyonu çok iyi, gtx 1070'de ortalama 75-70 fps alınıyor helal olsun
< Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
Bunun sebebi Xbox series x de oyun 2160p de çalışması ancak ps5 de 1800p çalışması.Video da sadece o level da 2160p de fps drop olduğunu söylüyorlar. Yani ps5 2160p olsaydı, muhtemelen hiç bir level da 60fps göstermeyecekti. Çözünürlük anlamında 20% fark var. Bu nesilde ps5 bu tarz sorunları çok sık yaşayacak gibi duruyor. |
Performansı bir kenara koyarsak aynı oyun Xbox'ta 260 TL iken Playstation'da 499 TL. Bunu diyerek amacım Xbox'u övmek değil, ama Sony'nin bize attığı kazığı göstermek istiyorum. Artık Playstation ekibide bölgesel fiyat namına bir şeyler yapmalıdır diye düşünüyorum. |
Checkerboard yöntemleri, dinamik çözünürlükler, inanılmaz hızlı-katmanlı post-process anti aliasing çözümleri (taa gibi reconstruction yöntemli) artık bu ufak farkları önemsiz kılıyor.
Bitti o xbox 360-ps3 döneminin farkları. Oyunlar 2 farklı ürün gibi dururlardı. Renklerinden, soluklarından, hatta bazen seslerine kadar farklılıklar olurdu. Frame oranları çok değişken, çözünürlük çok farklı olurdu. Poligon sayıları, genel ışıklandırma kalitesi çok etkilenirdi bu farklardan. Şimdi %5-10 çözünürlük farkı, %5-10 fps farkı , bitti gitti. Bunları da görmek için %400-%800 zoomlar falan. DF'yi anlıyorum ekmeklerini buradan yiyorlar ama oyunu oynarken ne Xbox'ın frameleri, nede Ps'in çözünürlüğü göze batacak ölçülerde değiller. |
Ps5, Mark Cenry'nin pintiliğinin bedelini ödemeye başlamış, Zamanında Xbox one'da dili yanan MS dersini çok iyi aldı, Bu sefer aynı Hatayı göz göre göre Sony yaptı..Ayrıca hani Series S sadece daha düşük çözünürlüğe sahip olcaktı, Grafikleride koruyamıyor o çözünürlüğe sahip olmasına rağmen..Series X'e helal olsun gerçek yeni nesil cihaz, Adamlar yazılımla Ps5'in Donanımsal SSD hızını yakalıyorlar bide, Eee ben ne anladım o zaman bu 2 kat hızlı SSD'den..Yazık boşa masraf yapmış, Keşke o parayı SSD'ye değilde Donanıma yatırsaymış...
|
O kadar çözünürlük ve gölgelendirme farkında bir iki sahnede fps düşmesi olsun.
|
OldReview haklıymış ps5 hep önde:)
|
Benzer içerikler
- the game awards 2022"de yılın oyunu ödülünü kazanan oyunun direktörü kimdir
- the last of us part 2 pc"ye çıkacak mı
- mortal kombat 1 sistem gereksinimleri
- ghost of tsushima pc"ye ne zaman çıkacak
- until dawn pc
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X