Şimdi Ara

Hitman 3 PS5 vs Xbox Series X|S Performans Testi

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
432
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  
    Digital Foundry, Hitman 3'ün yeni nesil versiyonlarını test etti.

    Çözünürlük:
     
    Xbox Series X: 3840X2160 
    PlayStation 5: 3200X1800
    Xbox Series S: 1920X1080

    Dokular:
     
    Xbox Series X: Ultra
    PlayStation 5: Ultra
    Xbox Series S: Yüksek

    Gölgeler:
     
    Xbox Series X: Yüksek
    PlayStation 5: Orta
    Xbox Series S: Düşük
     
    Çözünürlüklerin hepsi doğal. Oyun dinamik çözünürlük kullanmıyor.
     
    Kare hızında tüm platformlar 60FPS hedefliyor ve bunu vermekte iyi bir iş çıkarıyor. Bir tek Xbox Series X|S tarafında Mendoza, Arjantin bölümünde uzun otların arasında gezinirken ve keskin nişancı tüfeği kullanırken kare düşüşleri yaşanıyor.
     
    Yükleme sürelerinde PlayStation 5 çok küçük bir farkla önde.
     
    Daha fazla detayı Digital Foundry'nin videosunda bulabilirsiniz.








  • Bunun sebebi Xbox series x de oyun 2160p de çalışması ancak ps5 de 1800p çalışması.Video da sadece o level da 2160p de fps drop olduğunu söylüyorlar.


    Yani ps5 2160p olsaydı, muhtemelen hiç bir level da 60fps göstermeyecekti. Çözünürlük anlamında 20% fark var. Bu nesilde ps5 bu tarz sorunları çok sık yaşayacak gibi duruyor.

    Checkerboard yöntemleri, dinamik çözünürlükler, inanılmaz hızlı-katmanlı post-process anti aliasing çözümleri (taa gibi reconstruction yöntemli) artık bu ufak farkları önemsiz kılıyor.

    Bitti o xbox 360-ps3 döneminin farkları. Oyunlar 2 farklı ürün gibi dururlardı. Renklerinden, soluklarından, hatta bazen seslerine kadar farklılıklar olurdu. Frame oranları çok değişken, çözünürlük çok farklı olurdu. Poligon sayıları, genel ışıklandırma kalitesi çok etkilenirdi bu farklardan.

    Şimdi %5-10 çözünürlük farkı, %5-10 fps farkı , bitti gitti. Bunları da görmek için %400-%800 zoomlar falan. DF'yi anlıyorum ekmeklerini buradan yiyorlar ama oyunu oynarken ne Xbox'ın frameleri, nede Ps'in çözünürlüğü göze batacak ölçülerde değiller.
    Ps5, Mark Cenry'nin pintiliğinin bedelini ödemeye başlamış, Zamanında Xbox one'da dili yanan MS dersini çok iyi aldı, Bu sefer aynı Hatayı göz göre göre Sony yaptı..Ayrıca hani Series S sadece daha düşük çözünürlüğe sahip olcaktı, Grafikleride koruyamıyor o çözünürlüğe sahip olmasına rağmen..Series X'e helal olsun gerçek yeni nesil cihaz, Adamlar yazılımla Ps5'in Donanımsal SSD hızını yakalıyorlar bide, Eee ben ne anladım o zaman bu 2 kat hızlı SSD'den..Yazık boşa masraf yapmış, Keşke o parayı SSD'ye değilde Donanıma yatırsaymış...
  • Series X'te keskin nişancı sahnesinde otların arasında gezinirken fps 50'e kadar düşüyor. Tüfek atışından sonra da 40'n altına düşüyor. PS5'te ise stabil 60 fps.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi narkotik_1989 -- 21 Ocak 2021; 0:32:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hangi platformda oynuyorsanız en iyisi odur. İyi eğlenceler.
  • OldReview haklıymış ps5 hep önde:)

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Ultra high 4k 60 fps

    Çok başarılı
  • narkotik_1989 N kullanıcısına yanıt

    Bunun sebebi Xbox series x de oyun 2160p de çalışması ancak ps5 de 1800p çalışması.Video da sadece o level da 2160p de fps drop olduğunu söylüyorlar.


    Yani ps5 2160p olsaydı, muhtemelen hiç bir level da 60fps göstermeyecekti. Çözünürlük anlamında 20% fark var. Bu nesilde ps5 bu tarz sorunları çok sık yaşayacak gibi duruyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheStarBox -- 21 Ocak 2021; 1:5:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Checkerboard yöntemleri, dinamik çözünürlükler, inanılmaz hızlı-katmanlı post-process anti aliasing çözümleri (taa gibi reconstruction yöntemli) artık bu ufak farkları önemsiz kılıyor.

    Bitti o xbox 360-ps3 döneminin farkları. Oyunlar 2 farklı ürün gibi dururlardı. Renklerinden, soluklarından, hatta bazen seslerine kadar farklılıklar olurdu. Frame oranları çok değişken, çözünürlük çok farklı olurdu. Poligon sayıları, genel ışıklandırma kalitesi çok etkilenirdi bu farklardan.

    Şimdi %5-10 çözünürlük farkı, %5-10 fps farkı , bitti gitti. Bunları da görmek için %400-%800 zoomlar falan. DF'yi anlıyorum ekmeklerini buradan yiyorlar ama oyunu oynarken ne Xbox'ın frameleri, nede Ps'in çözünürlüğü göze batacak ölçülerde değiller.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: narkotik_1989

    Series X'te keskin nişancı sahnesinde otların arasında gezinirken fps 50'e kadar düşüyor. Tüfek atışından sonra da 40'n altına düşüyor. PS5'te ise stabil 60 fps.


    O kadar çözünürlük ve gölgelendirme farkında bir iki sahnede fps düşmesi olsun.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Antikaruh

    Checkerboard yöntemleri, dinamik çözünürlükler, inanılmaz hızlı-katmanlı post-process anti aliasing çözümleri (taa gibi reconstruction yöntemli) artık bu ufak farkları önemsiz kılıyor.

    Bitti o xbox 360-ps3 döneminin farkları. Oyunlar 2 farklı ürün gibi dururlardı. Renklerinden, soluklarından, hatta bazen seslerine kadar farklılıklar olurdu. Frame oranları çok değişken, çözünürlük çok farklı olurdu. Poligon sayıları, genel ışıklandırma kalitesi çok etkilenirdi bu farklardan.

    Şimdi %5-10 çözünürlük farkı, %5-10 fps farkı , bitti gitti. Bunları da görmek için %400-%800 zoomlar falan. DF'yi anlıyorum ekmeklerini buradan yiyorlar ama oyunu oynarken ne Xbox'ın frameleri, nede Ps'in çözünürlüğü göze batacak ölçülerde değiller.

    Konuyla alakalı açık ara en doğru yorum.
    Oyunu nerede oynarsanız oynayın iyi ve akıcı performans veriyor işte. Xbox Series S'de de gayet başarılı bence, sonuç olarak o konsolu satın alanların beklentilerinin tam karşılığını vermesi kafi. Oyunun genel kalitesi, fiziği, yapay zekası, hikayesi, sunumu vs görsel gücünden daha önemli ayrıca




  • Series X 4k herşey full 60fps S ise 1080p gölgeler düşük 60fps çok fark var gibi
  • Ps5, Mark Cenry'nin pintiliğinin bedelini ödemeye başlamış, Zamanında Xbox one'da dili yanan MS dersini çok iyi aldı, Bu sefer aynı Hatayı göz göre göre Sony yaptı..Ayrıca hani Series S sadece daha düşük çözünürlüğe sahip olcaktı, Grafikleride koruyamıyor o çözünürlüğe sahip olmasına rağmen..Series X'e helal olsun gerçek yeni nesil cihaz, Adamlar yazılımla Ps5'in Donanımsal SSD hızını yakalıyorlar bide, Eee ben ne anladım o zaman bu 2 kat hızlı SSD'den..Yazık boşa masraf yapmış, Keşke o parayı SSD'ye değilde Donanıma yatırsaymış...
  • Performansı bir kenara koyarsak aynı oyun Xbox'ta 260 TL iken Playstation'da 499 TL. Bunu diyerek amacım Xbox'u övmek değil, ama Sony'nin bize attığı kazığı göstermek istiyorum. Artık Playstation ekibide bölgesel fiyat namına bir şeyler yapmalıdır diye düşünüyorum.

  • Merak ettiğim Bu Ps4 neslinden hallice görünen oyunu bu konsollar daha nesilin başında böyle oynatıyorsa ilerde ne yapcaklar çok merak ediyorum.Sözüm XSX için meclisten dışarı.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Antikaruh

    Checkerboard yöntemleri, dinamik çözünürlükler, inanılmaz hızlı-katmanlı post-process anti aliasing çözümleri (taa gibi reconstruction yöntemli) artık bu ufak farkları önemsiz kılıyor.

    Bitti o xbox 360-ps3 döneminin farkları. Oyunlar 2 farklı ürün gibi dururlardı. Renklerinden, soluklarından, hatta bazen seslerine kadar farklılıklar olurdu. Frame oranları çok değişken, çözünürlük çok farklı olurdu. Poligon sayıları, genel ışıklandırma kalitesi çok etkilenirdi bu farklardan.

    Şimdi %5-10 çözünürlük farkı, %5-10 fps farkı , bitti gitti. Bunları da görmek için %400-%800 zoomlar falan. DF'yi anlıyorum ekmeklerini buradan yiyorlar ama oyunu oynarken ne Xbox'ın frameleri, nede Ps'in çözünürlüğü göze batacak ölçülerde değiller.


    O dediğiniz yöntemler bir gölgeyi medium'dan yükseğe, Bir Doku kalitesini High'tan Ultra'ya çıkarmıyor ama...Her zaman Güçlü Donanım kazanır, Farklarda zaman geçtikçe artar..Önceden Ps5'e tmm çözünürlüğü biraz daha düşük olur ama grafik ayarları aynı kalır derdim ama görüyorum ki Çözünürlük dışında Grafiksel farklarda oluşmaya başlamış. İşte bunu oyuncu direk anlar.




  • Bırakın bu işleri oyun ön siparişten çıkar çıkmaz 500 kağıt oldu.
    Not:Ps4'den yazıyorum
  • Anlasilan microsoft yapimcilarla beraber ciddi anlamda emek harcamaya baslamis..eger bu durum neslin basinda olsaydi dirt5,ac valhalladaki durumlar yasanmaz series x in gucu tartismaya acilmazdi..bu teknik detaylar gozle ne kadar farkedilir oynarken tartisilir tabi..fakat star wars ile baslayan hitman ile devam eden ve gelecek oyunlarda da devam edecek bu farklar ile seris x in kagit ustundeki donanimsal gucu oyunlardaki teknik verilerede yansimis oldu..artik series x in gucunu tartismaya gerek kalmadi..hakli olarak iddaa edilen acaba"rdna 2.0 kullanilmadimi" argumanida curumus olmaya basladi..kafadaki soru isaretleri gideriliyor yavastan ms cephesinde..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sony fanboyları nerede şu an acaba :D

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Oyunun optimizasyonu çok iyi, gtx 1070'de ortalama 75-70 fps alınıyor helal olsun

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.