Şimdi Ara

Mercedes, 141 cm'lik devasa multimedya sistemi MBUX Hyperscreen'i tanıttı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
2.218
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Mercedes, 141 cm'lik devasa multimedya sistemi MBUX Hyperscreen'i tanıttı



    MBUX (Mercedes-Benz Kullanıcı Deneyimi) adını verdiği yenilikçi multimedya sistemini ilk kez 2018 yılında karşımıza çıkaran Alman üretici, aradan geçen süreçte söz konusu sistemi daha da geliştirdi ve bugün "MBUX Hyperscreen" adıyla karşımıza çıkardı.



    Yukarıdaki görselden de anlayabileceğiniz üzere Mercedes-Benz'in yeni sistemi adının hakkını veriyor. Yapılan açıklamada söz konusu ekranın herhangi bir seri üretim Mercedes-Benz modelinde kullanılan en büyük ekran olacağı belirtildi. Aslına bakılırsa tüm konsolun MBUX Hyperscreen'den oluşacağını söylemek mümkün zira hava menfezleri bile bu cam panele entegre olacak şekilde tasarlanmış.



    Ayrıca Bkz.Jeep, 7 kişilik SUV modeli Grand Cherokee L'i tanıttı



    Uçtan uca 141 santimetre uzunluğunda ve kavisli bir yüzeye sahip olduğu açıklanan MBUX Hyperscreen aslında üç farklı OLED ekrandan oluşuyor. 650 dereceye varan sıcaklıklarda geliştirilen ve çeşitli çarpışma testlerine tabi tutulan bir cam panel içerisine yerleştirilen ekranlardan ilki sürücünün önündeki dijital gösterge ekranı. Söz konusu ekranda sistemin yerleştirildiği elektrikli araçla ilgili tüm sürüş bilgilerini görmek mümkün.



    Mercedes, 141 cm'lik devasa multimedya sistemi MBUX Hyperscreen'i tanıttı



    MBUX Hyperscreen'in merkezinde ise büyük bir bilgi-eğlence ekranı yer alıyor. Navigasyon, medya ayarları ve diğer uygulamalara erişimin mümkün olduğu bu ekran üzerinden klima ve koltuk ayarları gibi pek çok fonksiyonu da kontrol etmek mümkün. Hyperscreen'de son olarak ön yolcunun önünde de ona özel bir ekran bulunuyor. Yolcu bu ekrandaki navigasyon erişimiyle sürücüye yardımcı olabilirken aynı zamanda video gibi içerikler de izleyebiliyor. Yapılan açıklamada bazı pazarlarda bu ekran üzerinden televizyon izlemenin de mümkün olacağı belirtildi.



    MBUX Hyperscreen'in oldukça hızlı öğrenen bir yapay zekaya sahip olması ve bu kapsamda sunduğu kişiselleştirme seçenekleri bu sistemin en dikkat çekici özellikleri arasında. 7 farklı sürücü profilinin kaydedilebildiği sistem, sürücünün tercihlerini öğrenip kayıt altında tutuyor. Böylelikle kendi profilinizi seçtiğinizde herhangi bir ayar yapmanıza gerek kalmıyor. Ayrıca, MBUX Hyperscreen'deki yapay zeka aracın adaptif süspansiyon sistemine de doğrudan müdahale edebiliyor.



    Mercedes, 141 cm'lik devasa multimedya sistemi MBUX Hyperscreen'i tanıttı



    Elektrikli Mercedes-Benz EQS'in silüeti



    Mercedes'in MBUX Hyperscreen sisteminde rutinler de oldukça önemli bir yere sahip. Örneğin sürücü Salı akşamları sürekli bir arkadaşını arıyorsa sistem bunu öğrenip bir sonraki aşamada aynı kişiyi arama konusunda öneride bulunuyor. Sürücü belli koşullarda masaj veya ısıtma özelliğini açıyorsa yine aynı koşullar oluştuğunda bu özelliklerin açılması konusunda otomatik öneride bulunuyor. Üstelik tüm bu öneriler o an aktif olan sürücü profili göz önüne alınarak yapılıyor.



    8 çekirdekli işlemci, 24 GB RAM ve 46.5 GB/s bellek bant genişliği Mercedes'in MBUX sisteminin bazı teknik özellikleri arasında gösteriliyor. MBUX Hyperscreen ilk olarak Alman markanın elektrikli sedan modeli EQS'te opsiyon olarak sunulacak. Ardından elektrikli EQ ailesinin diğer modellerinde görmemiz de muhtemel.









  • Vay be GTA 5 açar mı
  • Abdülhak Hamit Tarhan kullanıcısına yanıt
    Kanka çoğumuzun evindekilerden daha iyi artık arabadaki sistemler.
  • hömmgüzel kullanıcısına yanıt
    Hocam çoğu arabanın arayüzü donup kasılıp kalıyor. Yağ gibi akar umarım bu
  • Abdülhak Hamit Tarhan kullanıcısına yanıt
    Otopilot ve şerit takip gibi özellikleri olan araçların bilgisarayları baya iyi oluyo. Mercedeste zaten yağ gibi multimedyası, buda uçar :)
  • Ne zamanki aracınla kaza yapmışsındır:
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abdülhak Hamit Tarhan

    Vay be GTA 5 açar mı

    GTA yı bilmem ama bu lüksle çoğu G...T u açacağı kesin..Mercedes, 141 cm'lik devasa multimedya sistemi MBUX Hyperscreen'i tanıttı 

  • hömmgüzel kullanıcısına yanıt
    Valla binmek nasip olmadı..
  • quote:

    8 çekirdekli işlemci, 24 GB RAM ve 46.5 GB/s bellek bant genişliği Mercedes'in MBUX sisteminin bazı teknik özellikleri arasında gösteriliyor.


    Rami benim bilgisayardan fazla
  • Rakipler ağlıyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mercedes ekrana araba monte etmiş.

  • çok heyecan verici!

    Yıllarcya iki satırlık ön panelde hız,yağ,depo,çakmaklık vs. göstergesinden başka bir şey sunmadılar bu üretici grupları, ne zaman Tesla araçları bigisayar destekli büyük ekranları ile kontrol etti., Yılların merco su daha "bu ölçekte "yeni multimedya yazılımı duyuruyor.

    sen büyük bir oyuncu isen, 50.nesil ubdate 2021 piyasaya sürmen gerekirdi! Tesla nin rüzgarını yedikten sonra başlamak gerçekçi değil.

    Edit.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xxxx1 -- 7 Ocak 2021; 23:22:2 >
  • Katlanan cep telefonlarından evvel görseydim yerdim ama şimdi sanki tasarruf tedbirini pr ile gövde gösterisi diye yedirmeye çalışıyorlarmış gibi geldi...

  • Abi bü rustı da açar he
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxxx1

    çok heyecan verici!

    Yıllarcya iki satırlık ön panelde hız,yağ,depo,çakmaklık vs. göstergesinden başka bir şey sunmadılar bu üretici grupları, ne zaman Tesla araçları bigisayar destekli büyük ekranları ile kontrol etti., Yılların merco su daha "bu ölçekte "yeni multimedya yazılımı duyuruyor.

    sen büyük bir oyuncu isen, 50.nesil ubdate 2021 piyasaya sürmen gerekirdi! Tesla nin rüzgarını yedikten sonra başlamak gerçekçi değil.

    Edit.

    Abooooovoovovovovovovovovovovovovovov biraaaaaderim yapma etme gözünü seveyim teknoloji çağındayız. Tabii ki Tesla rekabeti de onları gelişmeye itti ama günümüz araçlarında 80 lerden beri dokunmatik ekran kullanan modeller var, 2000 sonrası premium Almanların E segment ve sonrasında vardı zaten.


    Bu arada 2008 öncesinde dokunmatik telefon bile yoktu herkes tuşlu telefon kullanıyordu. Nokia N8 ile Iphone 3G ile devir değişti. Kısacası o teknoloji yoktu yani olan teknoloji de hissiyatsız 50 kere bastığında zor algılayan şeylerdi.





  • Donanım iyi, fonksiyonlar da muhtemelen iyidir ancak çok çirkin gözüküyor bence.

    Son en az 5-10 yıldır tasarımda geri gidiyor insanoğlu bence.

  • Millet oo diyor ama bunlar hiç konvansiyonel çözümler değil. Aracın ömrünü çok kısaltıyor. 68 mersoya bakıp oo deriz ama 30 sene sonra bu araba hiç olur. Garanti bitince şunu alacak adama acırlar. Bence bu hayalet ekranlar , tvlerdeki 3d gibi geçici bir heves olacak.

  • Kaza yaptın diyelim bu panelin kenarında kırık oluştu, ne yapacaksın 1.5 mt lik ekranı komple mi değiştiricen...
  • xxxx1 kullanıcısına yanıt

    şaka mısın sen idrive, command vs çıktığı zaman tesla adında şirket yoktu bile.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • teybi çalınan, farı çalınan, direksiyonu çalınan arabalardan sonra komple konsolu çalınan araçları da görürüz bundan sonra.

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.