|
Bildirim
Çok doğal değil mi? 2K' da ekrana 3,7 milyon pixel basarken 8K' da bu değer 33,5 milyona çıkıyor. Haliyle DLSS gibi bir işlem uygulamadan o kadar pixeli hangi kart basabilir açıklayabilir misiniz?
Kabaca 80 GB falan ram gerekir (diye düşünüyorum) o tarz bir işlemi başarabilmek için, ki yonga da nasıl bir darboğaz olur orası da ayrı bir konu. Bunun RTX 3090, 6900 XT vs çok fark edeceğini de düşünmüyorum. 8K devasa bir çözünürlük değeri günümüz donanımları için halen, sonuç olarak DLSS makul bir çözüm. Dediğimi daha iyi anlamanız adına aşağıdaki grafiğe buyrun; |
Eee yuh yani
|
Can it run Crysis?
|
Resim 3080, haber 3090, test 1050ti ile yapılmış
|
Doğal ama bu kartı 8k kartı diye tanıtan Nvidia'ya sormak lazım bunu
|
Can it run Cyberpunk?
|
Sıfır optimizasyonlu yüksek hata oranlı bir oyun ile kart testi mi cidden mi,amaç?
|
Sorun oyunda Ekran kartı Efsane
|
8K 32 ve hatta 43 inç üzeri monitörde ancak fark eder. İnsan gözü kısa mesafede küçük monitörde 4k 8k farkını kavriyamaz. Hatta 27 ve 28 inçlik 2k ve 4k monitörde test yaptığımda bile aradaki farkı anlamak çok zor. Açıkçası değmez. Ancak ileride Freesync 2 Hdr ve 2.1 hdmi standartı oturduğunda 4k ve 8K 55 ve 65 inç üzeri TV lerde PC bağlantısı ile görsel şölen yakalamak amaçlı 8K oynatacak kartlar düşünülebilir.
Ekran kartı ve oyun yapımcılarınin temel hedefi daha gerçekci grafikler olmalı. 4k 60 Fps de Sinematik görüntüyü yakalamak. Ve dediğim gibi 4k için bile en azından 32 inç monitör yada hdmi 2.1 ve Freesync 2 hdr destekleyen bir TV şart. |
|
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BekirHan -- 24 Aralık 2020; 13:18:0 > |
aynen öyle müdür xD |
|
|
|
Bi de Nvidia'cı bu oyun. AMD yerlerde sürünür o zaman. |
|
|
|
|
|
|