|
Avrupa'da siparişe açılan Volkswagen Tiguan eHybrid'in detayları belli oldu
-
-
4 çeker mi? Olsa dadından yinmez vallah...
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
43.000*9.5=408.500
%80 ötv=326.800
%18 kdv=132.354
Toplam 867.654
bayi karı, gümrük vergisi, distribütör karı derken 1.000.000 tl yani 105.000 euro olur bizde. -
Toyota’yı 30 yıl geriden takip ediyorlar,
Hatta takipde edemiyorlar,1,4 motor ne arkadaş.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Dimi, yapıcan şöyle 1.8 100 bg bi motor uff, yanına 20 bg lik bi elktrikli süpürge öhö pardon motor, 1,5 kwh lık da batarya cızzz.
Sloganıda kendi kendine şarj deriz efsane olur. -
LPG 'ciyiz milletçe biz ehibrid bize gelmez
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
nedense bir türlü wv sevemedim...iç tasarımı bana hep çok eski gibi gelmiştir.
-
quote:
Orijinalden alıntı: zotacing
Bu mesaj silindi.Orada batarya sıcaklığı -10 altındaysa çalışmaz denmiş, dikkatli bakın. Elektrikli araçların soğukta problemi menzil kaybı, çalışmama gibi bir durum yok.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yazılan mesajlardan anladığım kadarıyla PHEVler pek anlaşılmamış galiba.
Modern şehir hayatı için en iyi çözüm olduğunu düşünüyorum. Ancak fiyatları biraz daha ucuzlamalı yukarıda 1 milyonlu bir öngörü yapılmış. Bence o kadar olmaz.. Tiguan PHEV in tek yakın rakibi Volvo XC40 T5 recharge 750binlerde. Tiguanın biraz daha ucuz olmasını bekleyebiliriz. 650-700 gibi diye düşünüyorum. Ford Kuganın PHEVi 1 milyonun üzerinde ancak onun benzinli motoru 2,5 litre olduğu için en en en yüksek dilimden vergi veriyor. O sebeple karşılaştırmak doğru değil. Bence bu segmenti hareketlendirecek araç zaten C-SUV segmentinin yıldızlarından Citroenin C5 aircross. PHEVi çıktı ancak bize gelir mi gelirse ne zaman gelir , kaça gelir bilmem .
*Bunlar bilindiği üzere 50-55 km saf elektrik modda menzil sunuyor. Günde 15-20 km işe gidip akşam dönenler hiç benzin tüketmiyor.
*Bunlar 220V şehir cereyanıyla maksimum 8-10 saatte ful şarj oluyor. Böylece hem elektrik masrafı çok düşük hem özel aparat gerektirmiyor evde rahatça şarj edilir ve bir gecede şarj edilebiliyor.
En büyük korkumuz olan yolda kalma, çalışmama bunlarda yok. Direk benzinle devam edebilirsiniz.
Toyotada bildiğim kadarıyla tek PHEV priusta var , RAV4te var mı bilmiyorum. Priusta 100 bg bile olmayan atmosferik motor 15 jantlarla gerçekten hiç çekici değil.
PHEVler direk hibrid modla açılıyor. İsterseniz battery save modda saf benzin, isterseniz hibrid (yaklaşık %20-25 ekonomik oluyor), isterseniz saf elektrik modda ve isterseniz iki motoru kombine eden performans modda kullanabiliyorsunuz. Bu durumda 1600 kg lık SUV nin 0-100 ü 6-7 saniye falan oluyor.
Her ihtiyacı cevap veriyor gibi görünüyorlar. Gerçekten bir PHEV alabilmeyi çok isterdim.
İki dezavantajlarını ya da olası dezavantajlarını görüyorum. Birincisi hemen hepsi FWD yani 4 çeker değil ve de artık çift kavramayı bırakan Volvo bile bu modele özel çift kavrama şanzıman kullanıyor sanırım. Hızı yüzünden. Çift kavrama tabii soru işareti.
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Dimi, yapıcan şöyle 1.8 100 bg bi motor uff, yanına 20 bg lik bi elktrikli süpürge öhö pardon motor, 1,5 kwh lık da batarya cızzz.
Sloganıda kendi kendine şarj deriz efsane olur. |
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X