Şimdi Ara

Honda, Avrupa'da benzinli ve dizel model satışını bitirecek

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
0
Favori
1.776
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Honda, Avrupa'da benzinli ve dizel model satışını bitirecek



    Avrupa'da CO2 emisyonlarına yönelik kurallar oldukça katı. Bu da otomotiv devlerinin bu pazara yönelik ürün gamındaki benzinli ve dizel versiyonlar konusunda ciddi kararlar almasına neden oluyor.



    Geleneksel motorları bitirmeye yönelik açıklamalardan biri de Japon üretici Honda'dan geldi. Honda'nın Avrupa kolundaki kıdemli başkan yardımcısı Ian Howells, markanın karbon ayak izini azaltmak için çok yönlü bir plan hazırladığını ve bu kapsamda 2023 yılından itibaren Avrupa'da saf içten yanmalı motorlu (benzinli ve dizel) modelleri bitireceklerini belirtti.



    Howells, 2022 sonu itibariyle Honda'nın Avrupa'daki ürün gamının sadece hibrit ve tamamen elektrikli modellerden oluşacağını belirtti. 2035 yılına yaklaşırken yasaların daha da ileriye gitmesi veya hibritten uzaklaşan bir değişim söz konusu olursa bu teknolojiden de uzaklaşabileceklerini de sözlerine ekledi.



    Ayrıca Bkz.Ford Otosan'ın "elektrikli araç" yatırımına ilişkin detaylar belli oldu



    Honda otomotiv sektöründeki elektrik dönüşümünü desteklemesine rağmen elektrikli araçların yüksek maliyet nedeniyle markanın emisyon ortalamasını azaltma konusunda hızlı bir çözüm olmayacaklarını düşünüyor. Şirket bu süreçte hibrit teknolojisinin tamamen elektriğe geçiş sürecindeki en efektif çözüm olduğuna inanıyor.



    Japon markanın Honda e isimli tamamen elektrikli modeli Avrupa'da 33 bin euro'dan başlayan fiyatlarla satılıyor. Bunun yanı sıra hibrit motorlu yeni nesil Honda Jazz fiyatı da 21.689 euro'dan başlıyor.









  • Passat üretimden kalkıyor denince taklalar atan civic ricer boyların gözleri yaşlandı sanki...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkiye’de fabrika’yı da bu yüzden kapatma kararı aldılar elektrikli arabalara geçip üretimi tek eleden yürütmek
  • Turk.Navy kullanıcısına yanıt
    Yoksa ülkedeki krizle alakası yok aabeyy, uçuyos.

  • Arkadaşlar hemen gaza gelmeyin.
    "saf içten yanmalı motorlu" ibaresi bol bol hybrid araç üretilecek demek.

  • Lpg uyumlu motor yeni kasada ülkemize gelmezse satışları epey azalır. Biz ülke olarak elektrikli araca henüz hazır değiliz bence. Çok pahalı ve büyük hacimli motorlarla gelince de vergileri çok yüksek oluyor
  • Devir teknoloji devri zamanla benzincilerinde sonu gelir ama çok yakın değil
  • Bizim ülkenin çoğunluğunun elektrikli araca geçmesi bence yaklaşık 20 yıl sürer. 2040 lı yılları bulur
  • Bizim memlekette elektrikli araca bile, bir yolunu bulup lpg takarlar
  • TRde ise atmosferik vututu kafaya devamke.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: artenis

    Yoksa ülkedeki krizle alakası yok aabeyy, uçuyos.

    Honda turkiyede araba satmak icin kurmadi fabrikayi. Avrupa ve diger yakin pazarlar icin kuruldu. Bir ulkedeki kriz, dolayisiyla parasinin deger kaybetmesi bu tip yatirimcilarin isine gelir. İscilikten baslayarak bir cok kalemde maliyet dususu saglanir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • evdeki prizden 7 tlye depo doldurmak varken(hızlı şarj noktalarından 30-50-70tlye), benzinciden 250-300tl ye depo doldurmayı nasıl tercih ediyor tr deki insanlar anlamıyorum. elektrikli araçlar hızlıca yaygınlaşırda bizede yeni alternatifler doğar inşallah.

    birde şarj noktası yok diyorlar zannedersin herkes ağaoğlu loft 23. katta oturuyor. yahu her kat 3m kablo eder. 6. kattan 20metre kablo sarkıt aşağı, gece depoyu doldur 10tl ye. ne kadar çok seviyoruz benzincide 200-300tl ye vakit harcamayı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cabriyo -- 5 Aralık 2020; 14:46:39 >
  • Avrupanın bundan haberi var mı çok da umrunda honda


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sadece Honda değil , tüm firmalar bu şekilde yapıyor zaten.
    İlk olarak dizel motora hoşçakal diyeceğiz.
    Ondan bir 10 yıl sonra benzin de biter.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CapriceClassic

    Passat üretimden kalkıyor denince taklalar atan civic ricer boyların gözleri yaşlandı sanki...
    Müdür valla sakasi yok bu işin artik... Benzinli neyse de bu saatten sonra sifir dizel araba alanin aklina sasarim...

    Vw mesela kademeli olarak urun gamindaki BÜTÜN modelleri kaldiricak. Polo, passat,golf ivir zivir hepsi tarih oluyor. Hepsi elektrikli ID serisi ile degisicek.

    Sanirim yavastan yeni dunya duzenine ve SKYNET çağına gecise basliyoruz. bundan sonraki adim ise askerler ve polisler robot olur belkide kim bilir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • The Division Bell kullanıcısına yanıt
    Katılıyorum. Şu şarj işini yaygınlaştıramadılar gitti bir türlü. Bu iş hallolursa ben de elektriklenecem herhalde 1-2 seneye...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu olayın sadece Honda'yla sınırlı kalacağını düşünmeyiniz. Artık dizel+otomatik fetişistleri dahi değişimin farkındadırlar muhtemelen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bulentcandan -- 12 Aralık 2020; 1:7:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elektrikli araba kaçınılmaz da Avrupa’da bile en az 10 yıllık süreç var, Türkiye’de 20-30 yıl arasını bulacak hibrit çoğunluğu. Araba almak maalesef ülkede kolay değil bu nedenle piyasadan içten yanmalı motorların silinmesi de kolay olmayacak . Yollarda 15+ yaş araba sayısı hiç de az değil şu an ve burdan yola çıkarsak en az 30 senemiz var
  • artıkın böyle komik arabalara bineceğiz demekki

    LPG ye geçmemek için çok direnmiştim, ama bu pahalılıkta mecbur kaldım, sanırım elektrikli veya hibrite de zorunlu olarak geçeceğiz

  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.