Şimdi Ara

320 beygirlik Tiguan R'dan yeni detaylar geldi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
888
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 320 beygirlik Tiguan R'dan yeni detaylar geldi



    Geçtiğimiz aylarda ailenin diğer üyeleriyle birlikte örtüsü kaldırılan yeni Tiguan R, Almanya'da siparişe açıldı. Alman marka, performanslı SUV'un fiyatının yanı sıra bazı yeni detaylar ve fotoğraflar da paylaştı.



    Şimdiye kadarki en güçlü Tiguan olarak karşımızda duran yeni Volkswagen Tiguan R'ın kaputu altında EA888 evo4 kodlu 2.0 litre turbo dört silindirli ünite yatıyor. 320 beygir güç ve 420 Nm tork üreten motor, 4Motion dört tekerlekten çekiş sistemi ve 7 ileri DSG ile kombine edilmiş.



    Yeni 4Motion sistemi gücü ön ve arka akslar arasında dağıtmakla kalmayıp aynı zamanda sağ ve sol arka tekerlekler arasında da değişken biçimde dağıtabiliyor. Volkswagen bu yeni sistemin özellikle virajlarda SUV'un yol tutuş kabiliyetini ciddi anlamda yükselttiğinin altını çiziyor.



    Söz konusu kombinasyonun üzerine bir de özel 'R' sürüş modu seçildiğinde yeni Volkswagen Tiguan R'ın sıfırdan 100 km/hıza çıkması sadece 4.9 saniye sürüyor. Aracın maksimum hızı ise 250 km/s olarak açıklandı.



    320 beygirlik Tiguan R'dan yeni detaylar geldi



    Markanın R departmanı tarafından geliştirilen yeni Tiguan R'da aktif şekilde kontrol edilebilen özel bir süspansiyon sistemi mevcut. Bu da performanslı SUV'un standart versiyonlara göre 10 mm daha yere yakın olmasını sağlamış. Bunun yanı sıra mavi kaliperlere ve daha büyük disklere sahip fren sistemi de mevcut.



    Ayrıca Bkz.Nissan, Navara temelli SUV modeli X-Terra'yı tanıttı



    Standart olarak spor egzoz sistemi ve 20 inç jantlarla gelen yeni Tiguan R'da Akrapovic titanyum egzozlar ve 21 inç jantlar da ekstra ücret karşılığı tercih edilebiliyor. Bunun yanı sıra aerodinamik iyileştirmelere sahip tamponlar, mat krom ayna kapakları, parlak siyah arka difüzör de yeni Tiguan R'ı standart versiyonlardan ayıran detaylar arasında.



    Yeni Tiguan R'ın iç mekanında ise entegre başlıklara sahip spor koltuklar, 'R' logoları, paslanmaz çelik pedallar, karbon gri detaylar, ambiyans aydınlatması, direksiyon arkası vites kulakçıkları ve tur zamanlayıcıya sahip dijital kokpit dikkat çekiyor.



    Yeni Volkswagen Tiguan R'ın Almanya'daki satış fiyatları 56.703 euro'dan başlıyor. Ülkemize 1 ay önce giriş yapan makyajlı Tiguan'ın fiyatı ise 435 bin TL'den başlayıp R-Line versiyonuyla 775 bin TL'ye kadar tırmanıyor.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    320 beygirlik Tiguan R'dan yeni detaylar geldi
    320 beygirlik Tiguan R'dan yeni detaylar geldi
    320 beygirlik Tiguan R'dan yeni detaylar geldi
    320 beygirlik Tiguan R'dan yeni detaylar geldi
    320 beygirlik Tiguan R'dan yeni detaylar geldi
    320 beygirlik Tiguan R'dan yeni detaylar geldi
    320 beygirlik Tiguan R'dan yeni detaylar geldi
    320 beygirlik Tiguan R'dan yeni detaylar geldi
    320 beygirlik Tiguan R'dan yeni detaylar geldi
    320 beygirlik Tiguan R'dan yeni detaylar geldi
    320 beygirlik Tiguan R'dan yeni detaylar geldi
    320 beygirlik Tiguan R'dan yeni detaylar geldi
    320 beygirlik Tiguan R'dan yeni detaylar geldi
    320 beygirlik Tiguan R'dan yeni detaylar geldi
    320 beygirlik Tiguan R'dan yeni detaylar geldi
    320 beygirlik Tiguan R'dan yeni detaylar geldi
    320 beygirlik Tiguan R'dan yeni detaylar geldi
    320 beygirlik Tiguan R'dan yeni detaylar geldi
    320 beygirlik Tiguan R'dan yeni detaylar geldi









  • 1.5-2 milyon

  • VW arabalarının tasarımı genelde vasatı geçmez ama bu makyajlı Tiguanın özellikle dolusu çok güzel gözüküyor. Sanki Range Rover havasında.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • I like dreams..

  • Olsa da binsek tadında bir araba olmuş, ekrana ekmek bandım.

  • Çok güzel olmuş.
  • İç tasarımda diğer rakiplerinde böyle baklava desenli koltuk olur, kırmızı dikişli, şu bu olur, Tiguanın normal versiyonunda en üst paket bile manuel koltuklu, orta ekranı da Honda ile Toyotayı andırıyor sanki. Demode duruyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Abdülhak Hamit Tarhan -- 26 Kasım 2020; 17:4:7 >
  • benim 2 bacanak binse zaten yere 10mm kafadan yaklasir araç

  • Şaka makinesi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel olmuş. Ama 1.4-1.5 l bile artık çok zor iken 2.0 t motorlu bir araç rüyamızda bile haram bize...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aşırı gereksiz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkiye’de olsa en az 1.5 milyon

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    Neden, bi mercedes olmadığı için mi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yani suvlar jeep fiyatına , jeepler spor araba fiyatına çıktı güzel ülkemde. Biz daha bu araçların ikinci elinin 10 yıl önceki modelini bile alamıyoruz.
  • Abdülhak Hamit Tarhan kullanıcısına yanıt
    hakkatten, o koltukların ortası ne kadar leş ya

  • CapriceClassic kullanıcısına yanıt

    nerden bildin


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Musty3535123 M kullanıcısına yanıt
    Hadi oturunca görmeyiz diyeyim ama mesela bi yeni Tucson.. ısıtma var soğutma da var. Kaç binlik araba donanım fakiri ama
  • vw şu direksiyondaki logosunu neden değiştirdi anlamıyorum,kalemle çizilmiş gibi aynı

  • ÖTV vergi sayesinde motorsuz ayakla iteklenen taş devri arabalara bineceğiz yakında.

    320 beygirlik Tiguan R'dan yeni detaylar geldi
  • Araç 500 bin,vergisiyle 1,5 milyon olur 🔥 Bunlardan 100-200 adet milletvekilleri alabilir,acele işe yetişme aracı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.