Şimdi Ara

Star Citizen'ın Geliştirilmesine Yardımcı Olması için Yeni Bir Stüdyo Kuruluyor

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
58
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  
    Çok oyunculu uzay simülatörü Star Citizen'ın yapımcısı Cloud Imperium Games, oyunun gelişimine yardımcı olması için Kanadalı şirket Turbulent ile ortaklığını duyurdu.

    Turbulent uzun yıllardır arka planda Star Citizen'ın gelişimine dahildi ve Cloud Imperium Games geçtiğimiz yıl şirketten azınlık hissesi satın almıştı. Montreal'de açacakları yeni stüdyo tamamen Star Citizen'a odaklanacak ve oyun için yeni özellikler, yeni bölgeler ve yıldız sistemleri geliştirecekler.
     
    Kurucu ortak ve baş teknoloji yöneticisi Benoit Beausejour konuyla ilgili olarak "Turbulent'te Star Citizen geliştirme ekibi kurulduğunu resmi olarak açıklamaktan son derece gurur duyuyorum. Montreal inanılmaz bir geliştirici havuzuna sahip bir şehir ve zengin bir video oyunu geçmişi var. Cloud Imperium Games ailesiyle birlikte çalışarak bu eşi benzeri görülmemiş sürekli evrene yeni dünyalar oluşturması için en iyi yetenekleri ekibi eklemekten çok mutluyuz." dedi.
     
    Cloud Imperium Games baş geliştirme yöneticisi Erin Roberts ise Turbulent'in şimdiye kadar sunduğu çalışmaların ve çabaların oyunun başarısının tamamlayıcı bir parçası olduğunu belirtti.
     
    Star Citizen şu anda alfa aşamasında ve oynanabilir durumda. Ne zaman çıkış yapacağı hâlâ belli değil. Şimdiye kadar 324 milyon dolardan fazla fon topladı.








  • oyun sektörünün çiftlik bank'ı.
    hayırlısı.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • 324 milyon dolar para kaldır karşılığında kaç sene geçtiği halde daha tam olarak oyunu bile çıkarma.

  • quote:

    Orjinalden alıntı: Yanfo

    oyun sektörünün çiftlik bank'ı.
    hayırlısı.


    Çok doğru :)

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Erken erişimin doruk noktası. Hala videolarıyla falan büyüleyebiliyor ve 2012 ya da 2013'de bu kervana katıldım. Dolar 2 liranın altındaydı sanırım ve üni zamanı öğrenci olarak 65 dolar verip origin 300i aldım. Evet oyun tam olarak çıkmadı ama bir oyunun geliştirilmesini gözlemlemek çok büyük keyif oldu benim için.
    -Hangar modülünün gelişi
    -Bir tane gemi silah sisteminin gelmesi
    -Gemiyi hangarda görebilmek, girebilmek
    -Arc Corp içinde gezebilmek
    -Port Olisar'da gezip gemi çağırmak ve turlamak
    -Ayların eklenmesi
    -Gezegen eklenilmesi
    -Pek çok irili ufaklı geliştirmeleri bu eklenen aylar ve gezegenler sayesinde gözlemlemek
    -Dönem dönem geliştirme ile ilgili durumları takip etmek
    -Bugsmasher, around the verse ve tabii CitizenCon

    Bunlar bana bayağı keyif verdi. Hala çıkmayan squadron 42 acı bir durum. Hala persistency gelmemesi acı bir durum. Büyük vaatler ile uzadıkça uzayan ve normalde insanı eğer hiçbir şey sunmasalar sıkacak bir durum. Ama sunduklarını birebir yaşayınca keyfi ayrı oluyor.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >




  • Tam hayalimdeki oyun. Uzay, Bilim-Kurgu, Fantastik, Açık Dünya vs... fakat çıkacak gibi durmuyor ellerini sıkı tutmazlarsa Elite Dangerous bunları alt edecek gibi keza 2021'de gezegenlere de inip aktiviteler yapabileceğimiz yeni DLC yayınlayacaklar.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: alex59

    324 milyon dolar para kaldır karşılığında kaç sene geçtiği halde daha tam olarak oyunu bile çıkarma.


    Bu işler kolay değil, bu büyüklükte bir oyun yapılmadı daha. Adamlar ekstra para da istemiyor. Gemiler oyun içinde kazanılabilecek. Roadmap'ta vadettiklerini gerçekleştiriyorlar. Oynanabilir durumda.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.