Şimdi Ara

2021 Hyundai Mistra, yenilenen tasarımı ve elektrikli versiyonuyla sahnede

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
1.199
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj


  • Çin'in Vuhan kentinde patlak veren Covid-19 salgını nedeniyle otomotiv dünyasının kalbinin attığı pek çok uluslararası fuar iptal edildi. Fakat Çin'de düzenlenen Guangzhou Otomobil Fuarı misafirlerini ağırlamaya devam ediyor.



    Ağırlıklı olarak Çin pazarına özel modellerin tanıtıldığı fuarda ilgimizi çeken araçlardan biri yeni Hyundai Mistra oldu. Önümüzdeki yıl satışa sunulması planlanan ikinci nesil Mistra, markanın farklı modellerinden esinlenen tasarımı ve tamamen elektrikli versiyonuyla fuarın ilgi çeken otomobillerinden biri oldu.



    Yeni Hyundai Mistra'nın tasarımına baktığımızda, büyük ızgarayla domine edilen ön bölümdeki bölünmüş far tasarımının doğrudan markanın kompakt crossover modeli Creta'dan alındığını görüyoruz. Arka taraftaki yapı da Sonata ile oldukça benzer. Fakat boydan boya uzanan ışık şeridi Sonata'daki gibi stop grubunun alt kısmından değil de üst bölümden uzanıyor.



    Ayrıca Bkz.Volkswagen Passat ABD'de yolun sonuna geliyor



    Yeni Hyundai Mistra 4780 mm uzunluğa, 1815 mm genişliğe ve 1460 mm yüksekliğe sahip. Aks mesafesi ise 2770 mm olarak ölçülüyor. Bu değerler Mistra'yı Sonata'dan hafifçe küçük bir model haline getirirken Hyundai, Mistra'nın iç hacim konusunda sınıfının en iyisi olduğunun altını çiziyor.





    Yeni Hyundai Mistra'nın kabininde 12.3'er inçlik dijital gösterge ve bilgi-eğlence ekranları bulunuyor. Bunun dışında panoramik cam tavanıyla da dikkat çeken modelde ön çarpışmadan kaçınma yardımcısı, otoyol sürüş yardımcısı, navigasyon tabanlı akıllı hız sabitleyici, arka çapraz trafik uyarısı ve çevre görüş sistemi gibi pek çok yeni nesil sürüş asistan teknolojisi mevcut.



    Yeni Mistra'nın içten yanmalı motorlu versiyonunda 143 beygir güç ve 176 Nm tork üreten 1.8 litre benzinli motor bulunuyor. Çinli müşteriler ayrıca 170 beygir güç ve 253 Nm tork üreten 1.5 litre turbo üniteyi de tercih edebiliyor.



    Tamamen elektrikli Hyundai Mistra'da ise 184 beygir güç ve 310 Nm tork üreten bir elektrik motoru ve 56.5 KWh'lık batarya paketi bulunuyor. Çin'deki ölçümlere göre tek şarjla sürüş menzili 520 kilometre olarak açıklanan modelin %30-80 arası şarj edilmesi 40 dakika sürüyor. Standart şarj cihazı kullanıldığında ise bataryanın sıfırdan tam doluma ulaşması yaklaşık 10 saati buluyor.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    2021 Hyundai Mistra, yenilenen tasarımı ve elektrikli versiyonuyla sahnede
    2021 Hyundai Mistra, yenilenen tasarımı ve elektrikli versiyonuyla sahnede
    2021 Hyundai Mistra, yenilenen tasarımı ve elektrikli versiyonuyla sahnede
    2021 Hyundai Mistra, yenilenen tasarımı ve elektrikli versiyonuyla sahnede
    2021 Hyundai Mistra, yenilenen tasarımı ve elektrikli versiyonuyla sahnede
    2021 Hyundai Mistra, yenilenen tasarımı ve elektrikli versiyonuyla sahnede
    2021 Hyundai Mistra, yenilenen tasarımı ve elektrikli versiyonuyla sahnede
    2021 Hyundai Mistra, yenilenen tasarımı ve elektrikli versiyonuyla sahnede
    2021 Hyundai Mistra, yenilenen tasarımı ve elektrikli versiyonuyla sahnede
    2021 Hyundai Mistra, yenilenen tasarımı ve elektrikli versiyonuyla sahnede







  • Arabanın yanında poz veren elemanlar arabadan daha yakışıklı.

  • öndeki logodan başka heryeri hyundai'ye benziyor zavallı hyundai iyice sapıttı zivanadan çıktı 2015-2018 de tam dedik asyalılar adam oluyor derken bmw den aldıkları tasarımcıyı atıp herhalde çekik gözlü çekirgenin tekini tasarımcı şefi yaptılar ondan böyle tasarımlar çıkmaya başladı gene büyük olasılıkla.

  • Hızlı şarj olmayan elektrikli araç almamak gerek bence.

    Hızlı olursa normal benzinliye benzer bir deneyim veriyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Çin pazarına özel araç, beni alakadar etmez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tasarımcısı içini çizerken alkollüydü galiba.

  • Mis gibi araba neresini beğenmediniz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Herkese merhaba, Oto servis sektörüyle ilgili bitirmem gereken bir tez yazım var. Anketimi çözüp katkıda bulunursanız çok sevinirim. Şimdiden çok teşekkür ederim. (İyilik yapan iyilik bulur lütfen yapın)


    https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd6SFa0XfD3y1CVkTXMMpyWVE3ACnTya7ti78fByiYyrxmxNQ/viewform

  • iç trim rengi niye o kadar berbat, daha sakin pastel olmayan bir kahverengi seçebilirlerdi...

  • ozszr O kullanıcısına yanıt
    Son cümlen beni etkiledi ve o yüzden cevapladım anketi

  • bu hundai iiiiii ne yapsa olmuyor
    teknolojisine değil sözüm dış kaportaya

  • pejo 206 gibi, Hatchback araç kasasından sedana geçmeye çalışmışlar...

    gibi olmuş

  • Abdülhak Hamit Tarhan kullanıcısına yanıt
    uyduruk gayduruk derler bilirmisin
    onun gibi bişe olmuş işte nesini beğenelim içi de dışı da güzel değil

  • o ne öyle göstergeleri sanki sonradan eklemişler.

  • ne kadar çirkin bişey olmuş lan öyle wjfsjfhsdfsdf

  • Çok ucuza kaçılmış bir model. Çin pazarında Çin arabalarıyla fiyat rekabeti yapabilmek için her şeyi denemişler.

  • 2016da hyundai güzel bi tasarım yakalamıştı şimdi hepsini rezil ediyorlar


    nedir bu matrix tasarım rezaleti yaw

  • korkunç


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sarhoş Koreli bir mühendisin C serisinde 3 saniyesini anlatması gibi

  • ozszr O kullanıcısına yanıt
    Araç yok seçeneğinden sonra işler karışıyor ;)
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.