Şimdi Ara

İki Amerikan ikonu bir arada: Hemi V8 motorlu Wrangler Rubicon 392 tanıtıldı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
548
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  • Jeep, 34 yıllık model tarihinde ilk kez Wrangler'ın kalbine Hemi V8 yerleştirerek iki Amerikan ikonunu bir araya getirdi.



    Jeep Wrangler Rubicon 392 olarak adlandırılan modelde 470 beygir güç ve 637 Nm tork üreten 6.4 litrelik Hemi V8 atmosferik motor bulunuyor. 8 ileri otomatik şanzıman ve tam zamanlı 4x4 sistemle kombine edilen motor, aracın 0-100 km/s hızlanmasını 4.5 saniyede, 400 metre koşusunu ise 13 saniyede tamamlamasını sağlıyor. Ortaya çıkan gücün doğru bir şekilde kulaklara hitap etmesi için aktif egzoz sistemi de kullanılmış.



    Ayrıca Bkz.Otomobillerden alınan ÖTV gelirleri Ekim'de yüzde 287.5 arttı



    Söz konusu değerlerle şimdiye kadarki en hızlı Wrangler olan Rubicon 392'nin offroad yeteneğinin de standart versiyondan aşağı kalır yanı yok. 51 mm yükseltme kitinin standart olarak sunulduğu aracın yaklaşma ve uzaklaşma açıları bu sayede standart versiyona göre biraz daha iyileştirilmiş. 83 cm sudan geçebilen Wrangler Rubicon 392'de kullanılan özel hava emiş sistemi, dakikada 56 litre suyu motordan uzak tutmak için tasarlanmış.





    Şaside ve akslarda yapılan güncellemeler, elektronik kilitli diferansiyel, seçilebilir offroad modları ve Fox amortisörler gibi revizyonlarla arazi sürüşünde daha yetenekli hale getirilen Wrangler Rubicon 392'nin kabuğundaki en dikkat çekici fark ise Gladiator Mojave pickup'tan alınan hava girişine sahip yeni kaput tasarımı olmuş. İç mekanda da 392 logolu koltuklar ve deri döşeme gibi detaylar dikkat çekiyor.



    Jeep Wrangler Rubicon 392'nin fiyatı henüz açıklanmadı. Fakat önümüzdeki yılın ilk çeyreğinde satışa sunulması planlanan aracın fiyatının 70 bin dolar civarında olması bekleniyor.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    İki Amerikan ikonu bir arada: Hemi V8 motorlu Wrangler Rubicon 392 tanıtıldı
    İki Amerikan ikonu bir arada: Hemi V8 motorlu Wrangler Rubicon 392 tanıtıldı
    İki Amerikan ikonu bir arada: Hemi V8 motorlu Wrangler Rubicon 392 tanıtıldı
    İki Amerikan ikonu bir arada: Hemi V8 motorlu Wrangler Rubicon 392 tanıtıldı
    İki Amerikan ikonu bir arada: Hemi V8 motorlu Wrangler Rubicon 392 tanıtıldı
    İki Amerikan ikonu bir arada: Hemi V8 motorlu Wrangler Rubicon 392 tanıtıldı
    İki Amerikan ikonu bir arada: Hemi V8 motorlu Wrangler Rubicon 392 tanıtıldı
    İki Amerikan ikonu bir arada: Hemi V8 motorlu Wrangler Rubicon 392 tanıtıldı
    İki Amerikan ikonu bir arada: Hemi V8 motorlu Wrangler Rubicon 392 tanıtıldı
    İki Amerikan ikonu bir arada: Hemi V8 motorlu Wrangler Rubicon 392 tanıtıldı
    İki Amerikan ikonu bir arada: Hemi V8 motorlu Wrangler Rubicon 392 tanıtıldı
    İki Amerikan ikonu bir arada: Hemi V8 motorlu Wrangler Rubicon 392 tanıtıldı
    İki Amerikan ikonu bir arada: Hemi V8 motorlu Wrangler Rubicon 392 tanıtıldı
    İki Amerikan ikonu bir arada: Hemi V8 motorlu Wrangler Rubicon 392 tanıtıldı
    İki Amerikan ikonu bir arada: Hemi V8 motorlu Wrangler Rubicon 392 tanıtıldı
    İki Amerikan ikonu bir arada: Hemi V8 motorlu Wrangler Rubicon 392 tanıtıldı
    İki Amerikan ikonu bir arada: Hemi V8 motorlu Wrangler Rubicon 392 tanıtıldı
    İki Amerikan ikonu bir arada: Hemi V8 motorlu Wrangler Rubicon 392 tanıtıldı
    İki Amerikan ikonu bir arada: Hemi V8 motorlu Wrangler Rubicon 392 tanıtıldı
    İki Amerikan ikonu bir arada: Hemi V8 motorlu Wrangler Rubicon 392 tanıtıldı
    İki Amerikan ikonu bir arada: Hemi V8 motorlu Wrangler Rubicon 392 tanıtıldı
    İki Amerikan ikonu bir arada: Hemi V8 motorlu Wrangler Rubicon 392 tanıtıldı
    İki Amerikan ikonu bir arada: Hemi V8 motorlu Wrangler Rubicon 392 tanıtıldı
    İki Amerikan ikonu bir arada: Hemi V8 motorlu Wrangler Rubicon 392 tanıtıldı
    İki Amerikan ikonu bir arada: Hemi V8 motorlu Wrangler Rubicon 392 tanıtıldı
    İki Amerikan ikonu bir arada: Hemi V8 motorlu Wrangler Rubicon 392 tanıtıldı
    İki Amerikan ikonu bir arada: Hemi V8 motorlu Wrangler Rubicon 392 tanıtıldı
    İki Amerikan ikonu bir arada: Hemi V8 motorlu Wrangler Rubicon 392 tanıtıldı
    İki Amerikan ikonu bir arada: Hemi V8 motorlu Wrangler Rubicon 392 tanıtıldı








  • Ya güzel araba da sert her nasılsa Türkiyede premium algısı var fiyatından dolayı tabi insanlar önce etiketine bakıyor ye kürküm ye... Teşbihte haa olmaz halbuki yolda traktör

  • Türkiye'de her araba premium fiyatlara satılıyor zaten, bazıları daha premium. Bizlik pek bir durum yok bu araç için arada bakar geçeriz

    Benim Jeep aracımdaki alt seviye Fiat araçları ile aynı olan trim parçaları bunda da var mı acaba



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Disco Volante -- 18 Kasım 2020; 17:35:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    Ya güzel araba da sert her nasılsa Türkiyede premium algısı var fiyatından dolayı tabi insanlar önce etiketine bakıyor ye kürküm ye... Teşbihte haa olmaz halbuki yolda traktör

    Bu araba Amerikada yani uretildigi yerde de ucuz degil zaten. Premium algisi diyemem ama bri farklilik algisi var. Ikinci eli en degerli araba zaten su anda Amerikada.


    70 bin dolar dediginiz fiyat X5ten, GLEden falan daha pahali, Mercedes GLS civari bir fiyat zaten.


    Farkli bir musteri kitlesi var o sertligi onemsemeyen ya da o sertlik hosuna giden.



    Aslinda alanlarin yuzde 80nin hayalini su resim:

    İki Amerikan ikonu bir arada: Hemi V8 motorlu Wrangler Rubicon 392 tanıtıldı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hemican -- 18 Kasım 2020; 18:18:3 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.