Şimdi Ara

Yeni Renault Captur Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
0
Favori
2.631
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj


  • Geçtiğimiz yıl Temmuz ayında örtüsü kaldırılan yeni nesil Renault Captur sonunda Türkiye'ye giriş yaptı. Yeni Renault Captur fiyatı 211.900 TL'den başlıyor.



    Tasarımında yeni Clio’dan izler taşıyan yeni nesil Renault Captur, selefinin eskiyen görüntüsünden sıyrılarak daha dinamik çizgilere kavuşmuş. Clio’dan sonra Fransız markanın CMF-B mimarisi üzerine inşa ettiği ikinci model olan yeni Captur, bu sayede eskiye nazaran 110 mm uzamış. Sonuç olarak da arka diz mesafesine fazladan 17 mm, bagaj hacmine de 81 litre (toplamda 536 litre) eklenmiş. Yeni Captur’un kabininde ekstra 27 litre saklama alanı bulunduğu da altı çizilen detaylardan.



    Yeni Renault Captur’un kabin tasarımı küçük kardeşi Clio V ile oldukça benzer. Yeni Captur’daki fütüristik EDC vites kolu (e-shifter) ise iki model arasındaki farkı ortaya çıkaran detaylardan. Konsolun merkezindeki yeni Easy Link bilgi-eğlence sisteminin yönetildiği ekran dikey yerleşimli ve  9.3 inç boyutunda. Ayrıca sürücünün önündeki TFT dijital gösterge ekranı da 7 inç ve 10,2 inçlik seçeneklere sahip.





    Bir önceki neslin kodlarında yer alan kişiselleştirme ve modülerlik özellikleri yeni Captur’da da korundu. Kişiselleştirme seçenekleri kapsamında yeni Captur’un tavanı, gövde ile aynı renkte veya kontrast oluşturacak şekilde Yıldız Siyah, Atacama Turuncu ve Antik Beyaz renk seçenekleri ile sunuluyor. 18 inç çaplı jantlar da yeni Captur'un opsiyon listesinde yerini almış.



    Ayrıca Bkz.Makyajlı Peugeot 3008 Türkiye'de: İşte fiyatı



    Yeni Captur, tamamı turbo özellikli yeni benzinli ve dizel motorlarıyla sınıf atlıyor. 5 ileri manuel vites kutusunun yanı sıra 7 vitesli çift kavramalı otomatik şanzıman ile sunulan motorlar, optimize yakıt tüketiminin yanı sıra düşük emisyon seviyeleri sunuyor.



    Yeni Captur, uzun menzillerde araç kullanan sürücülerle 2 farklı dizel motor seçeneğini buluşturuyor. 1.5 litre motorlardan 95 beygir olanı 240 Nm tork üretirken, 6 ileri manuel şanzıman sunuyor. 115 beygire sahip dizel motor ise 260 Nm tork üretiyor. Bu motor seçeneği ise 7 ileri otomatik EDC şanzıman ile sunuluyor.



    3 farklı benzinli motorla Türkiye’ye gelen Yeni Captur’de, 100 beygirlik 1.0 TCe motor 5 ileri manuel vitesle sunuluyor. 7 ileri otomatik EDC şanzımanla sunulan 1.3 litrelik TCe motorlardan ilki 130, ikincisi ise 155 beygir gücünde.



    Yeni Renault Captur fiyat listesi şöyle:



    Motor Donanım Fiyat
    1.0 TCe 100 HP MT Joy 211.900 TL
    1.3 TCe EDC 130 HP Joy 292.900 TL
    1.3 TCe EDC 130 HP Touch 304.900 TL
    1.3 TCe EDC 130 HP Icon 325.900 TL
    1.3 TCe EDC 155 HP Icon 329.900 TL
    1.5 dCi 95 HP MT Joy 294.900 TL
    1.5 dCi 115 HP EDC Touch 325.900 TL
    1.5 dCi 115 HP EDC Icon 346.900 TL




    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    2019 Renault Captur tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2019 Renault Captur tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2019 Renault Captur tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2019 Renault Captur tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2019 Renault Captur tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2019 Renault Captur tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2019 Renault Captur tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2019 Renault Captur tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2019 Renault Captur tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2019 Renault Captur tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2019 Renault Captur tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2019 Renault Captur tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2019 Renault Captur tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2019 Renault Captur tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2019 Renault Captur tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2019 Renault Captur tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2019 Renault Captur tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2019 Renault Captur tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2019 Renault Captur tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2019 Renault Captur tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2019 Renault Captur tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri







  • Pek hak etmediği fiyatlarıyla SUV segmentine rakip olmuş..

  • Benzinden dizel otomatiğe geçişde fiyat 80 bin artıyor.

    Ötv dilimine mi takılıyor acaba?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Otomobil dünyası uçuyor, Boinge rakip olurlar yakında :D

  • maşallah, maşallah... (mt den at ye geçiş fiyat farkı harika)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • CH-R Hibrit 234.000 tl iken bunu neden alayım ki?

  • C-hr'ye göre pahalı. T-roc, 2008 gibi modellere göre uygun. 536litre bagaj bu sınıf çok iyi. Merak ettim, gidip incelemek istiyorum.

  • Bedava resmen.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu aracın otomatik en dolusu bile saçma sapan fiyatlara satılan Peugeot 2008'in baz donanımından ucuz. İncelemelere göre de bakacağım ama eğer bu fiyat farkını korursa ve bahar-yaz gibi araç değişimi yaparsam 536 litrelik bagaj hacmiyle direkt tercihim olur.

  • Sadece gülüyorum !

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elektrikliarabasever

    CH-R Hibrit 234.000 tl iken bunu neden alayım ki?

    hybrit araçlarda ötv teşviği mi var acaba, bu araç nasıl dediğiniz rakama geliyor?

    % kaç ötv uygulanıyor bunlara?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erka1907 -- 16 Kasım 2020; 15:26:23 >
  • allahınızdan bulun bizi bu hale getirenler utansın diyorum

  • Hasan07-36 kullanıcısına yanıt

    Bagaj hacmi bana da çok tuhaf geldi. Bu sınıfta genelde 400litre civarı hacim oluyor. Bazı markalar çakallık yapıyor.


    Tiguan bagaj hacmi 615litre görünüyor. Bayii'de baktım, ufak geldi gözüme. Meğer koltuklar en önde, dik konumda verisiymiş. Koltuklar geride, normal pozisyonda verilse 400küsür olacak.


    Honda hrv 470litre ile dikkatimi çekmişti. Gittim baktım, onda da bir saçmalık var. Benim bagaj(subaru xv) 380litre görünüyor ama daha büyük, daha kullanışlı göründü gözüme. 470litre olamaz o gördüğüm bagaj. Benim bagaja attığım akülü araba o araca sığmaz.


    Capturu da inceleyeceğim en kısa zamanda.

  • commandx C kullanıcısına yanıt

    Arka koltuklar ileri itilince o kapasite oluyor. Normalde 406/422 litre.

  • Hasan07-36 kullanıcısına yanıt

    Peugeot liste fiyatlarında indirim yapıyor. 1.3 Icon ile cam tavansız Allure hemen hemen aynı fiyata denk gelir. Renault üst paket bile olsa bazı donanımları para ile satıyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi civcivx -- 16 Kasım 2020; 15:50:38 >
  • civcivx C kullanıcısına yanıt

    Arka koltukların ileri gitmesi güzel. 406litre de fena değil. 4*4ü de olsaymış.


    2008 ve troc dan daha başarılı görünüyor yurt dışı incelemelerde. Renault yeni clio ve captur'la çıtayı yükseltti.

  • Sadece 211bin olan paketi getirsinler, yok satarlar. Diğer paketlerden birer tane yeter..

  • commandx C kullanıcısına yanıt

    Aslında testlerde çok olumlu da yazılmıyor, kötü de denmiyor. Puanları genelde ortalamalarda ve ortalamanın biraz üstünde seyrediyor. Ama Avrupa satışları oldukça iyi tabii. Birebir test etmeden yorum yapmak zor.

  • Nevfel kullanıcısına yanıt
    Evet, aynen öyle

  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Haklı olabilirsiniz hocam. Peugeot 2008'den daha kısa bir araç bu. 100 litre hacim farkı için en azından 10 cm daha uzun olmalıydı. Ancak bir aracın arka koltukları ileri-geri hareket ettirilebiliyor, diğeri ettirilemiyorsa ve arka koltukları öne getirilen araç iyi bagaj hacmi gerekli diz mesafesini sağlayabiliyorsa yine tercih sebebi olur. (Mesela incelemelerden gördüğüm kadarıyla Skoda Kamiq'in bagajı 400 litre ama arka koltuklardaki diz mesafesi fazla. 5-10 cm arka koltuklar öne gelebilse bagaja ciddi alan kalabilir.)
    Ben de araç değişimi yaparsam tek tek bayileri gezip hem minimum fiyatları, hem ne kadar donanım olduğunu, hem bagaj boyutlarını ve yerden yüksekliğini ölçüp, not alıp ona göre karar vereceğim. Normalde yine sedan planım vardı ama hem SUV'lar daha güvenli geliyor hem de şu anki aracım Focus'un sık sık altını sürtüyorum.

  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.