Şimdi Ara

Yeni nesil 2021 Renault Kangoo tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
0
Favori
3.782
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj


  • Birbiri ardına güncellenen rakipleri karşısında artık yenilenmesi kaçınılmaz bir hal alan Renault Kangoo sonunda yeni nesline geçiş yapıyor. Fransız marka, yeni nesil 2021 Kangoo üzerindeki örtüyü kaldırdı.



    Kangoo ve Kangoo Van versiyonlarıyla önümüzdeki ilkbaharda satışa sunulması planlanan 2021 Renault Kangoo'nun yanı sıra modelin köklerine uzanan Express ismi de karşımızda. Fransız üretici tamemen yeni Renault Express ve Express Van versiyonlarını da tanıttı. 



    Tasarım göreceli bir kavramdır fakat Express isimli modellerin bir Renault'dan çok Dacia'nın model yelpazesini anımsattığını söylemek mümkün. Özellikle arkadan bakıldığında Kangoo modelinden ayrılan dikey stop lambaları ve bagaj kapağının tasarımı, Dacia Dokker'ın Renault logosuyla satılacak yeni bir versiyonu hissi uyandırıyor.





    2021 Renault Kangoo'nun tasarımına baktığımızda ön bölümün tamamen yenilendiğini görüyoruz. Krom detaylarla bezeli büyük panjurun kenarlarında artık yatay formda karşımıza çıkan yeni farları görmekteyiz. Kaslı motor kaputu ve tampondaki alt ızgara ile sis farlarının olduğu bölüm de yeni Kangoo'ya oldukça sportif bir hava katmış.



    2021 Renault Kangoo'da yeni jenerasyona geçişle birlikte artık eskiyen konsol tasarımı da değişmiş. Direksiyon simidi üç kollu yapıyı sürdürse de daha modern bir görünüme kavuşmuş. Arkasında ise ortasında küçük bir LCD ekrana yer verilen gösterge paneline yer verilmiş. Konsolun merkezindeki bilgi-eğlence ekranı, hava menfezlerinin altına konumlandırılmış. Onun altında da piyano tuşu benzeri fiziksel tuşlara ve iklimlendirme ayarlarının yapıldığı döner düğmelere yer verilmiş.



    Ayrıca Bkz.KKTC'nin yerli otomobili Günsel Türkiye'ye geliyor



    2021 Renault Kangoo Van modelinde 'Easy Side Access' adı verilen yenilikçi yaklaşım dikkat çekiyor. Ön kapı ve arka sürgülü kapı arasındaki merkez sütunu ortadan kaldıran sistem, yeni Kangoo Van'ın kargo bölümüne yandan erişmek istediğinizde size 1416 mm gibi bu sınıfta çığır açan bir genişlik sağlıyor.





    Fransız markadan yapılan açıklamada yandan erişim için sunulan bu genişliğin güncel modeldekinin iki katı olduğu belirtiliyor. Bunun dışında Easy LINK multimedya sistemi ve engelsiz bir geri görüş imkanı sağlayan dijital dikiz aynası da Kangoo Van'ın özellikleri arasında.



    İki farklı gövde uzunluğuyla sunulacak yeni Kangoo Van, manuel ve otomatik şanzıman seçeneklerinin yanı sıra dizel, benzinli ve elektrikli motorlarla tercih edilebilecek. Standart uzunlukta 3300 ila 3900 litre arasında yükleme hacmi sunan yeni Kangoo Van'da bu aralık uzun versiyon için 4200 ila 4900 litre olarak açıklandı.



    2021 Renault Kangoo ve Kangoo Van, şirketin Fransa'daki Maubeuge fabrikasında üretilecek ve Avrupa pazarının yanı sıra diğer pazarlarda da satılacak. 2021 Renault Express ve Express Van modelleri ise Fas'taki Tangier fabrikasında üretilecek. Express Van Avrupa ve diğer pazarlarda satılacak, Express ise Avrupa dışındaki pazarlarda satışa sunulacak.



    2021 Renault Kangoo ve Renault Express modellerinin motor seçenekleri ve hangi pazarlarda satılacağı ilerleyen süreçte netleşecek.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Yeni nesil 2021 Renault Kangoo tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni nesil 2021 Renault Kangoo tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni nesil 2021 Renault Kangoo tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni nesil 2021 Renault Kangoo tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni nesil 2021 Renault Kangoo tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni nesil 2021 Renault Kangoo tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni nesil 2021 Renault Kangoo tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni nesil 2021 Renault Kangoo tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni nesil 2021 Renault Kangoo tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni nesil 2021 Renault Kangoo tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni nesil 2021 Renault Kangoo tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni nesil 2021 Renault Kangoo tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni nesil 2021 Renault Kangoo tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni nesil 2021 Renault Kangoo tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni nesil 2021 Renault Kangoo tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni nesil 2021 Renault Kangoo tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni nesil 2021 Renault Kangoo tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni nesil 2021 Renault Kangoo tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni nesil 2021 Renault Kangoo tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni nesil 2021 Renault Kangoo tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni nesil 2021 Renault Kangoo tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni nesil 2021 Renault Kangoo tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni nesil 2021 Renault Kangoo tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni nesil 2021 Renault Kangoo tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni nesil 2021 Renault Kangoo tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni nesil 2021 Renault Kangoo tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni nesil 2021 Renault Kangoo tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni nesil 2021 Renault Kangoo tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni nesil 2021 Renault Kangoo tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni nesil 2021 Renault Kangoo tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri







  • Bu araçlarında otomobil ruhsatlıları ile kamyonet ruhsatlıları var.

    Otomobil ruhsatlı olan zaten hususi geçiyor.

    Kamyonette şahıs adına alırsan hususi oluyor yanlız senden k belgesi ile src belgesi istemiyorlar.

    Geri kalan herşeyde ticari yada hususi farketmiyor.

    Her sene muayene şehirler arası 90km hız limiti 1. Köprüden geçememe gibi...

  • 15 senedir aynı kasaydı sonunda değiştirmeyi akıl etmişler

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yazılan sportif hava nasıl katılmış anlamadım.

  • citan iyi olur bu sefer 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mercedes, bu sefer bir zahmet Renault logosu yerine kendi yıldızını koymasın artık

    Bu pazardan pay alması kolay değil rakipler dişli. Renault, Fiat, VW seviyesine inmesin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tavan ve yan paneller doğrudan DAÇÇA DOKKER

  • Merhaba, bu tip araçlarla ilgili bir sorum var, yeni konu açmayayım dedim.


    Bu ticari araçların hususi kullanımlarıyla ilgili çok değişik yorumlara denk geldim. Eski yorumlar da kafa karıştırıcı.


    Mesela bu aracı alıp hususi kullansak bile, kamyonet sınıfında mı oluyor? Marka sitelerinin verdiği fiyatlar ruhsatta kamyonet yazacak fiyat mıdır? Hız sınırı, köprü geçişi, muayene sıklığı otomobil gibi olması için o fiyatların üstüne ÖTV farkı ödemek mi gerekiyor? (Ya da zaten böyle alınması mümkün değil mi?)

  • Yılların kangoo cusu olarak hayal kırıklığı oldu resmen tecavüz etmişler

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ticari modellerde, pek tipine bakan yoktur sanırım. Genel olarak ihtiyaçlar çerçevesinde fiyatı ucuz olam tercih ediliyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • derli toplu duruyor diğer kasaya göre. yalnız dacia dokker havası da almadım değil.

    rekabetçi fiyatı olursa iş yapar. yoksa yeni connect gibi az görürüz.

  • quenloth Q kullanıcısına yanıt
    Evet kamyonet olarak geçiyor. Ve kamyonetler için geçerli olan tüm kısıtlamalar geçeli oluyor. Bazı araçlar mesela Doblo Premio gibi fabrika çıkışlı otomobil geçebiliyor. Bu modeller de otomobil için geçerli olan kurallara riayet ediyor.

    Kamyonet olanların vergisi, muayenesi gibi farkları var. Hız sınırı olarak da farklı. Bazı köprülerden geçiş olayları vardı bilmiyorum onları.

    Ayrıca bir dönem bu araçlar projelendirilip hususi olarak kullanıldı. Sanırım 2010'lara kadar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quenloth Q kullanıcısına yanıt

    Bu araçlarında otomobil ruhsatlıları ile kamyonet ruhsatlıları var.

    Otomobil ruhsatlı olan zaten hususi geçiyor.

    Kamyonette şahıs adına alırsan hususi oluyor yanlız senden k belgesi ile src belgesi istemiyorlar.

    Geri kalan herşeyde ticari yada hususi farketmiyor.

    Her sene muayene şehirler arası 90km hız limiti 1. Köprüden geçememe gibi...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dacia dokker olmuş. ikisinde aynı motordu, bari çizimine de para vermeyek deyip aynı şekil yapmışlar gibi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quenloth Q kullanıcısına yanıt

    aynen anlattığın gibi.ancak ötv farkını ödersen hususi ruhsatlı çıkar ve yıllık muayene, belge zorunululuğu, hız sınırı vb. kısıtlamaları aşarsın.o zaman da normal binek araç fiyatına gelir.mantıksız bir alışveriş olur.kanunlara göre K ve src belgesi olması zorunlu ama aracında ticari malzeme ile çevirmeye girmediğin sürece uygulanmıyor, sorun yaşamazsın.belgeler 5 yıllık alınıyor.5000bin lira gibi masrafı var.sonrasında yeniletmesi ucuz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • VW ve Reno bu ara aynı tasarımcıya gidiyor anlaşılan.

  • koleos almaya parası yetmeyenler için güzel bir seçenek olmuş.

  • Eniştelerin yüzünü güldürecek bir haber.

  • Yanlış bir sürü şey yazmışlar aşağıya gene.Mayıs 2019 itibarıyla koltuklu camlı modellerin 1.köprüden geçişi serbesttir.Yine koltuklu camlı olanlar ruhsatta N1,p1 diye geçer şehirdışında 85km.(93km.),bölünmüş yollarda 100km.(110km.),otoyollarda 110km.(121km.) hız tahdidi vardır.21/03/2012 de Resmi Gazete de yayınlanan yeni düzenleme ile böyle yani 90km. geçemiyorsun edebiyatı yalan.Parantez içine yazdıklarım radarda bu hızı geçerseniz ceza yersiniz.Şahıs üstüne olanlarda ruhsatta hususi kullanım yazıyor ve SRC ve K belgesi gerekmiyor ticari faaliyette kullanmadıkça.Kamyonet gözüktüğü için her yıl muayeneye gidiyorsunuz.Lakin ötv düşük olduğu için emsali otomobillerden ucuza geliyor ,mtv ağırlık ve motor hacmine göre otomobille aynı.Yalnız ilk 6 yaş sonunda vergi dilimi düşüyor.(Otomobilde 3 yaş)Geniş ve fonksiyonel araçlar suvlardan inanın daha kullanışlı.Ben 2004'ten beri kullanan,2007'den beri şahsen böyle araç sahibi,2012 den beride Kangoo sahibiyim.Ticari faaliyet içinde almadım geniş ve fonksiyonel olduğu için tercih ettim.





  • DH Misafiri D kullanıcısına yanıt
    mtv motor hacmine göre ama otomobille aynı hacim geçerli
    değil. yani 1.25 fiorino ile 1.9 cady 1.8 connect aynı vergi.
    1.9 akadar aynı . bide ceza yerseniz otomobile göre yüzde elli fazla glr.

  • bildiğin dokker olmuş bu..


    millet eat 8 aısın tork konvertörlü 8 ileri tam otomatik şanzıman koyup modele ivme verirken


    bunlar hala dacıa gölgesinde..


    pehh..

  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.