- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
**AMS MEGANE DCI-LINEA MJ TESTİ**
123 Cevap2463 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar:
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1] 3      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
30 Mayıs 2007; 17:28:42 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

Auto Motor & Sport dergisi Haziran sayısında Renault Megane 1.5dci privilege ve Fiat Linea 1.3mj emotoin karşılaştırması yapmış.

Reno temsilcisi yüksek fiyatına rağmen 397 puanla 1., Fiat ise düşük fiyatının artılarından çok daha dar iç mekanı, daha dar bagajı, ruhsuz motoru zaten kötü olan esp'siz megane'dan bile daha kötü olan berbat sürüş dinamikleri nedeniyle 357 puan alarak 2. olmuş.

Linea'nın Megane'a göre en büyük artısı çok düşük baz fiyatı. Ama testi gerçekleştiren yazarlar Linea'nın uzun bir otomobil olmasına rağmen daha dar iç hacmi ve donanımları nedeniyle aracı küçük sınıf ile kompakt sınıf arası bir yerde olduğunu belirtiyorlar. Aslında fiyatı gayet normal. Sadece küçük sınıf sedanlardan biraz daha büyük o kadar.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
30 Mayıs 2007; 17:32:25 

Testte kullanılan megane 100 hp

80 lik dci dahi linea mjet den daha pahalı.

fiyat farkının pek yansımadığını düşünüyorum.

onun dışında megane ın genel anlamda daha iyi olduğu açık ki ona göre fiyatı yüksek.

ancak megane da esp nin opsiyon dahi alınamaması soru işareti.

linea nın 1.4 turbo motoru da piyasaya çıkınca performans olarak 1.6 megane a fark atıcaktır.


3665 Mesaj
30 Mayıs 2007; 17:32:57 

Fiat ve Renault doğal bu ,Megane ile linea aynı kefeye konulamaz ztn,çok fiyat farkı var


_____________________________



7559 Mesaj
30 Mayıs 2007; 17:35:20 

ben direk abi megane derim
ben FİAT almam arkadas madem bu karşılaştırmaları yapmış dergi ben megande derim adamlar arabarlına EPS mi koymuş ASR mi koymuş BAS mı koymuş??? hala bizimki iyi diyolar beaaa..

EPS (elektroservo direksiyon)
ASR( antipatinaj)
BAS( fren güçlendirme ve dağıtma sistemyimiş kullanım kitapçığında öle yazıyo.)


_____________________________


--v\/\/v- Volkswagen Caddy 2.0 TDI SPORTLİNE 2014 -v\/\/v--


 
1910 Mesaj
30 Mayıs 2007; 17:39:17 

Aynı fiyat aralağında araba karşılaştırmazlarsa sonuç böyle olr ikisinede aynı para verip hangisinde daha çok verim alıyosan en ii araba odur

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
30 Mayıs 2007; 17:43:28 

Bir otomobil kendi sınıfında her konuda diğerinden üstün olsaydı herkes gider onu alırdı.

otomobil tercihinde artık kişisel tercihler önem kazandı.

fiyat ve ekonomi önemli diyen.vergisi daha az olsun diyen.

konforlu ama yeterli performans veren bir araç düşünen linea tercih edebilir.

megane zaten oturmuş bir model

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
30 Mayıs 2007; 17:46:35 

Değerlendirmede "Maliyet" başlığı altındaki değerlendirmelerde "baz fiyat" olarak Linea 25, Megane 15 puan almış. Toplamda da Linea 82, Megane 65 puana sahip. Yani herşey maliyet değil. 17 puanlık maliyet farkına rağmen totalde 40 puan fark atmış Megane. Burada akıllara "ucuz etin yahnisi" deyimi geliyor. Linea çok iddialı geldi ama herşey ortada. Linea iyi bir araç olabilir ama asla bir kompakt sınıf otomobili değil. Ne Megane, ne Corolla ne de Jetta'nın rakibi olabilir. FIAT'ın kompakt sınıf sedanını 10 yıldır bekliyorduk, Tempra'dan beri.. Halen ortada bi cacık yok, bir 10 yıl daha bizi bekliyor..

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
30 Mayıs 2007; 17:50:08 


quote:

Orjinalden alıntı: Akincl

Bir otomobil kendi sınıfında her konuda diğerinden üstün olsaydı herkes gider onu alırdı.

otomobil tercihinde artık kişisel tercihler önem kazandı.

fiyat ve ekonomi önemli diyen.vergisi daha az olsun diyen.

konforlu ama yeterli performans veren bir araç düşünen linea tercih edebilir.

megane zaten oturmuş bir model



Caddy 1.9TDI ile Doblo 1.3mj arasındaki fark da bu işte. Linea ve Megane gibiler. Bir yanda küçük motorlu, dar bir otomobil, diğer yanda ise gayet başarılı, RS versiyonu Porsche'lere kafa tutan bir Megane var.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
30 Mayıs 2007; 17:51:47 

quote:

Orjinalden alıntı: smuggler88

Değerlendirmede "Maliyet" başlığı altındaki değerlendirmelerde "baz fiyat" olarak Linea 25, Megane 15 puan almış. Toplamda da Linea 82, Megane 65 puana sahip. Yani herşey maliyet değil. 17 puanlık maliyet farkına rağmen totalde 40 puan fark atmış Megane. Burada akıllara "ucuz etin yahnisi" deyimi geliyor. Linea çok iddialı geldi ama herşey ortada. Linea iyi bir araç olabilir ama asla bir kompakt sınıf otomobili değil. Ne Megane, ne Corolla ne de Jetta'nın rakibi olabilir. FIAT'ın kompakt sınıf sedanını 10 yıldır bekliyorduk, Tempra'dan beri.. Halen ortada bi cacık yok, bir 10 yıl daha bizi bekliyor..


Kompakt sedan pazarı avrupada çok dar.

fiat linea yı sadece bizde değil.çin,brezilya ve rusya da da üreticek.

temel hedef ucuz etin yahnisi değil.her konuda yeterli bir araç yaratmak.

corolla ya da jetta dan üstün bir araç yapmadığı fiyatlardan belli .fiat satabileceği araç yaptı.

c segment de daha çok avrupada bravo ya güveniyorlar.üretildiği ülkelerde linea

bravonun da fiyatları eylülde belli olucak.

ve linea dan yüksek olacağı kesin.

zaten linea kompakt araç değil diye boş boş konuşmak senin ve senin gibiler için daha uygun.


doblo 1.9 da var .premio ya da vip donanım da var.gidip istersen incele



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Akincl -- 30 Mayıs 2007; 17:54:32 >


 
5425 Mesaj
30 Mayıs 2007; 17:55:20 

Benca megane nı rakibi linea değil, çünkü tam aynı sınıfta değiller...

Linea nın tam rakibi hyundai accent ERA....Asıl karşılaştırma bununla yapılmalı



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorele2000 -- 30 Mayıs 2007; 17:56:45 >


 
478 Mesaj
30 Mayıs 2007; 17:55:43 


quote:

Orjinalden alıntı: Akincl

Testte kullanılan megane 100 hp

80 lik dci dahi linea mjet den daha pahalı.

fiyat farkının pek yansımadığını düşünüyorum.

onun dışında megane ın genel anlamda daha iyi olduğu açık ki ona göre fiyatı yüksek.

ancak megane da esp nin opsiyon dahi alınamaması soru işareti.

linea nın 1.4 turbo motoru da piyasaya çıkınca performans olarak 1.6 megane a fark atıcaktır.

AMS nasıl 100 bg megane'ı test ediyorki Bu test Türkiye'demi yapılmış

Yurt dışında megane'lar 105 bg ve ESP opsiyonel


_____________________________



 
5425 Mesaj
30 Mayıs 2007; 17:59:01 

Bu test, AMS standartları kullanılarak Tr de yapılmış, Türkiye de üretilen corolla ya da megane gibi, fransız yada japon ama aynı şartlar sağlanarak TR

de üretiliyor, önemli olan aynı standartların sağlanması...
quote:






Orjinalden alıntı: t_i_t



AMS nasıl 100 bg megane'ı test ediyorki Bu test Türkiye'demi yapılmış

Yurt dışında megane'lar 105 bg ve ESP opsiyonel




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorele2000 -- 30 Mayıs 2007; 17:59:58 >

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
30 Mayıs 2007; 18:01:06 

quote:

Orjinalden alıntı: t_i_t



AMS nasıl 100 bg megane'ı test ediyorki Bu test Türkiye'demi yapılmış

Yurt dışında megane'lar 105 bg ve ESP opsiyonel

Test bizde yapıldı.

Yur dışında 106 hp 6 ileri olan megane bizde 100 hp 5 ileri satılıyor.

esp opsiyon dahi değil.


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
30 Mayıs 2007; 18:02:56 

Test ülkemizde yapılma. linea 90, megane 100 beygir, torklar da 200Nm. Yani aman aman fark yok kağıt üzerinde. Fakat iş kullanıma gelince Linea yerlerde..

Satılacak satılmayacak araçla da alakası yok olayın. Senin belli bir presitijin varsa ve aracın gerçekten iyiyse her türlü satar, kontenjanda ne varsa. Türkiye'de kapış kapış 1.6 Jetta satılıyor. Satış rakamlarına değil, getirilen araçların satışlarına bakmak lazım. Corolla da oldukça fazla satmaya başladı. Ama sen tutup da bunlardan dar, kötü dinamiklere sahip ve küçük hefefli donanımları olan bir aracı kompakt sınıf diye sergilersen millet sana güler. Ben bu aracı B segmentinde çıkarıyorum deseydi fiat, işte o zaman büyük sükse yapardı. Daha karizmatik görünüme sahip bunun genişletilmişini yapar, bunu da C sınıfına yaptım derdi, millet ayakta alkışlardı. Ama sadece burnu ve bagajı uzun diye kompakt sınıf statüsünde satmaya çalışılan bir araç var ortada.


698 Mesaj
30 Mayıs 2007; 18:12:13 

tv de linea nın bir tanıtım programını izlerken bir fiat yetkilisi ısrarla aracın b sınıf olduğunu söylüyordu.

benim tam olarak fikrim yok ama bu durum da bu test zaten amacından sapmış.b ile c nin testinden b nin

kazanması beklenemez.


_____________________________

corsa cdti

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
30 Mayıs 2007; 18:14:35 

Tabi canım kapış kapış 1.6 jetta satıyor.

satışlara iyi bak.

corolla,focus,megane hepsi jetta dan fazla satıyor.

linea nın dinamikleri kötü değil.

insanlara yanlış bilgi verme.zaten c segment olduğunu dahi kabullenemiyorsun.


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
30 Mayıs 2007; 18:19:32 


quote:

Orjinalden alıntı: Akincl

Tabi canım kapış kapış 1.6 jetta satıyor.

satışlara iyi bak.

corolla,focus,megane hepsi jetta dan fazla satıyor.

linea nın dinamikleri kötü değil.

insanlara yanlış bilgi verme.zaten c segment olduğunu dahi kabullenemiyorsun.





Ben doğuş oto.nun getirdiklerinden bahsediyorum. Meksikadan buraya gelen bir aracın satışı Bursa üretimi bir Megane'la ne kadar boy ölçüşebilir ki? Önce yazdıklarıma dikkat et.

Linea'nın dinamikleri için ben değil, otorite AMS kötü diyor. Ayrıca bu araç da C segmenti değil, lütfe yazdıklarıma dikkatli bak. Yorumlarım orada mevcut.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
30 Mayıs 2007; 18:23:08 

Jetta pahalı olmasına rağmen satısları cok iyi

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
30 Mayıs 2007; 18:28:20 

Jetta meksikadan geldiği için değil kazık olduğu için rakipleri kadar satmıyor.sen o konuda kafanı yorma

doğuş getirmiyor bahane.caddy de sınıfında 3. ya da 4. sırada .niye

doğuş getirmiyor.getirsin kardeşim.serbest piyasa

sen ne dersen de linea c segment.

megane ile b segment linea karşılaştırılmaz heralde.ama kafanı kullanmak yerine boş karalamaları tercih ediyorsun.

autocar da linea nın sürüş dinamiğini beğenmiş.yol tutuşu yüksek olmasına rağmen iyi bulmuş.kontrolü megane dan daha iyi demiş

megane ın önden kaydığından hissiz direksiyonundan bolca bahsetmiş.

ams geyik testine göre yorumlamış.ki linea başarısız değil.hızı elbet 90 hp olduğu için 100 lük megane dan düşük olucak.

iki aracın da boyutlarını buraya yazarsan birbirlerine yakın olduğunu görürsün






< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Akincl -- 30 Mayıs 2007; 18:33:53 >

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
30 Mayıs 2007; 18:37:04 

Jetta kazık felan değil. Megane'nın da Jetta'nın da 1.6 motorları 35 milyardan başlıyor.

Benim dediğim değil bu, rakiplerinden dar ve küçük sınıf platformu üzerine oturtulmuş bir araç Linea. Sen istediğin kadar reklamını yap, Linea büyütülmüş B sınıfı sedan.

Daha fazla tartışmak istemiyorum, topicin verimi kayboluyor.


linea 4,4cm daha dar, dingil mesafesiyse tam 8,3cm daha kısa. Bir araca laz burnu koyman o aracı üst sınıf yapmaz.


Not: Lazlar yanlış anlamasın, çok severim kendilerini. Hatta annem sinop'ludur



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi smuggler88 -- 30 Mayıs 2007; 18:40:44 >

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
30 Mayıs 2007; 18:40:03 

Clio sümbül çiçek alacağıma aynı fiyata neredeyse daha büyük geniş linea var. Onu alırım ki eminim insanlar clio yerine linea tercih edecektir.

Şimdi bi jettaya bakıosun, gayet ihtişamlı C segmentine yakışır büyüklükte, hatta passat mı deil mi ayırt edemiyosun arkadan,

Sonra bi lineaya bakıosun, yani araç C segmenti bu bir gerçek ama yakıştıramıon yani hani sanki arada kalmış gibi bi tuhaflık var.

Ama lineanın fiyat/ performansı ve donanım olarak iyi satacağını düşünüyorum. Clio faz4 yerine alınabilecek bir araç.




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Loop -- 30 Mayıs 2007; 18:46:48 >

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
30 Mayıs 2007; 18:47:48 

FIAT'a Jetta versen mersoyla kapıştırır

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
30 Mayıs 2007; 18:49:46 


quote:

Orjinalden alıntı: smuggler88

FIAT'a Jetta versen mersoyla kapıştırır



3665 Mesaj
30 Mayıs 2007; 18:57:06 

Bu linea da volvolar gibi bişi,ne bi alt segment ne de üst
quote:

Orjinalden alıntı: smuggler88

FIAT'a Jetta versen mersoyla kapıştırır



_____________________________



698 Mesaj
30 Mayıs 2007; 19:00:25 

linea b segment bir araç.bunu fiat yetkilisi söylüyor.link bulursam koyacam.

gerçi artık segmentler arası çok ayrım kalmadı birbirine girdi ya o da ayrı.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi achilleus1986 -- 30 Mayıs 2007; 19:02:58 >


_____________________________

corsa cdti


3665 Mesaj
30 Mayıs 2007; 19:02:07 

Hayır C diye geçiyor,Mualefet etme çok iyi biliyorum c diye geçiyor,Pek c ye benzemesede
quote:

Orjinalden alıntı: achilleus1986

linea b segment bir araç.bunu fiat yetkilisi söylüyor.link bulursam koyacam.



_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
30 Mayıs 2007; 19:05:54 


quote:

Orjinalden alıntı: Gökberg_ß

Hayır C diye geçiyor,Mualefet etme çok iyi biliyorum c diye geçiyor,Pek c ye benzemesede





Sen de iddia etme


698 Mesaj
30 Mayıs 2007; 19:16:30 

ben fiat yetkilisinin ağzından kendim duydum diyorum.senin dayanağın nedir?

linea olsa olsa gönüllerin C si olur.

yeni civic, mazda3, golf, astra, focus,LINEA

en büyük motoru 1.4 olan bir c sınıf.yersen...

kapış efendi gibi symbol ünle, city inle.

quote:

Orjinalden alıntı: Gökberg_ß

Hayır C diye geçiyor,Mualefet etme çok iyi biliyorum c diye geçiyor,Pek c ye benzemesede





_____________________________

corsa cdti


3665 Mesaj
30 Mayıs 2007; 19:31:43 

Ben iyi biliyorum c segmenti,Ztn c segmenti olmasa megane ile teste sokulur muydu biraz mantık
quote:

Orjinalden alıntı: smuggler88





Sen de iddia etme



_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
30 Mayıs 2007; 19:34:55 

C segmenti olmadığını ispat etmek için Megane ile test edildi ve 40 puan farkı yedi.


698 Mesaj
30 Mayıs 2007; 19:43:24 

megane bile o kadar iddalı bir c değil ki ona rağmen sonuç ortada.

sonuç olarak paket üstündeki ifade şu olmalı.

brüt: C segment
net: B segment



quote:

Orjinalden alıntı: smuggler88

C segmenti olmadığını ispat etmek için Megane ile test edildi ve 40 puan farkı yedi.



_____________________________

corsa cdti


3665 Mesaj
30 Mayıs 2007; 19:45:43 

O zmn bana bu zamana kadar yapılan b ve c segmentlerinin karşılştırıldığı başka bir test bul(birazcık bilinen kaynaklardan olursa iyi olur,malum herkes kafasına göre test yapıtor bu ara)

Arkadaşın dediği doğru brüt:c
net:b
quote:

Orjinalden alıntı: smuggler88

C segmenti olmadığını ispat etmek için Megane ile test edildi ve 40 puan farkı yedi.




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gökberg_ß -- 30 Mayıs 2007; 19:46:51 >


_____________________________



6658 Mesaj
30 Mayıs 2007; 19:51:18 

http://forum.donanimhaber.com/m_6010648/tm.htm

LINEA,

Fiat Albea
Fiat Bravo/Brava
Fiat Stilo

İLE AYNI SEGMENT OLMASI LAZIM YANİ C
BELKİ UCUZ OLSADA OLMASADA BENDE DİĞER C SEGMENT EMSALLERİ İLE KIYASLAMAM
AMA YİNEDE CİDDİ ANLAMDA TÜRK ARACI OLMASINA DESTEK VERMEK LAZIM DERİM.


_____________________________




698 Mesaj
30 Mayıs 2007; 19:54:40 

albea c mi?




quote:

Orjinalden alıntı: serkes

http://forum.donanimhaber.com/m_6010648/tm.htm

LINEA,

Fiat Albea
Fiat Bravo/Brava
Fiat Stilo

İLE AYNI SEGMENT OLMASI LAZIM YANİ C
BELKİ UCUZ OLSADA OLMASADA BENDE DİĞER C SEGMENT EMSALLERİ İLE KIYASLAMAM
AMA YİNEDE CİDDİ ANLAMDA TÜRK ARACI OLMASINA DESTEK VERMEK LAZIM DERİM.



_____________________________

corsa cdti

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
30 Mayıs 2007; 19:59:10 

Gökberg, var mıdır yok mudur bilmiyorum ama şu an görünen o.
Niye bu kadar iddiacısın? Al işte araba Megane'ın yanında bile nasıl kalıyor..
Bu kadar kalın kafalık yapmanın bir gereği var mıdır?


3665 Mesaj
30 Mayıs 2007; 20:03:36 

Abicm bak megane ın focusun yanından bile geçemez bu araç ama C sınıfı diye geçiyor,pek benzemesede +tabirlerine dikkat et fake kullanıyosun ztn ,istemediğim şeyleri yaptırma mecburiyetinde bırakma beni
quote:

Orjinalden alıntı: smuggler88

Gökberg, var mıdır yok mudur bilmiyorum ama şu an görünen o.
Niye bu kadar iddiacısın? Al işte araba Megane'ın yanında bile nasıl kalıyor..
Bu kadar kalın kafalık yapmanın bir gereği var mıdır?




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gökberg_ß -- 30 Mayıs 2007; 20:05:37 >


_____________________________



698 Mesaj
30 Mayıs 2007; 20:38:52 

bel altı yasak...


quote:

Orjinalden alıntı: Gökberg_ß

Abicm bak megane ın focusun yanından bile geçemez bu araç ama C sınıfı diye geçiyor,pek benzemesede +tabirlerine dikkat et fake kullanıyosun ztn ,istemediğim şeyleri yaptırma mecburiyetinde bırakma beni





_____________________________

corsa cdti


6658 Mesaj
30 Mayıs 2007; 20:47:10 

Lower Medium

Chevrolet/Daewoo Lanos
Chevrolet/Daewoo Lacetti
Chrysler Neon
Chrysler PT Cruiser
Citroen C4
Citroen Xsara
Fiat Albea
Fiat Bravo/Brava
Fiat Stilo
Ford Focus
Ford Escort
Honda Civic
Hyundai Accent
Kia Rio
Kia Cerato
Mazda 323
Mazda Mazda3
MG Rover 25/Streetwise/MG ZR
MG Rover 200
MG Rover 45/MG ZS
MG Rover 400
Mitsubishi Lancer
Nissan Almera
Opel/Vauxhall Astra
Peugeot 306
Peugeot 307
Renault Megane
Seat Leon
Seat Toledo
Skoda Octavia
Subaru Impreza
Suzuki Baleno
Suzuki Liana
Toyota Corolla
Toyota Prius
VW Bora
VW Golf
VW New Beetle


KAYNAK:

"Emprekis" Kaunas, Misko str. 6a-3, +370-37-321080
e-mail: mprekeivis@kaunas.omnitel.net
Yapım Tarihi: 04 2005


BU SEGMENTE BAKINCA DEĞİŞİK AYNI STANDARTTA ARAÇLARIN OLMADIĞINI RAHATLIKLA GÖRÜYORUZ ...
BU SEGMENTTE ALBEA YI BEĞENMİYORSUN AMA ORDA ESCORD VE ACCENT DE VAR.
SEGMENT YILLARA VE ARACIN DONANIMLARINA GÖRE DEĞİL FİRMALARIN TANIMLARINA GÖRE BELİRLENİR.
TABİKİ DONANIMCA BİRİ DİĞERİNİN ÇOK ÜSTÜNDE OLABİLİR.HELEKİ BU ÜSTÜNLÜK SENELERE GÖREDE DEĞİŞEBİLİR.






AYRICA BELLİ SAYGI ÇERÇEVESİNDE YAZIŞALIM GEREKSİZ HAKARET İÇERİKLİ KELİMELERDENDE KAÇINALIM.
(HERKES İÇİN....)

quote:

Orjinalden alıntı: achilleus1986

albea c mi?










< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serkes -- 30 Mayıs 2007; 20:49:30 >


_____________________________



Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
30 Mayıs 2007; 22:21:34 

Serkes Bey, ekselansları;

Albea dediğiniz araç Palio'nun arkası sandıklısıdır. E Palio da B segmentiyse, arkasına sandık atan bir üste mi çıkıyor demek bu?

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
30 Mayıs 2007; 22:27:50 

+1
quote:

Orjinalden alıntı: serkes

Lower Medium

Chevrolet/Daewoo Lanos
Chevrolet/Daewoo Lacetti
Chrysler Neon
Chrysler PT Cruiser
Citroen C4
Citroen Xsara
Fiat Albea
Fiat Bravo/Brava
Fiat Stilo
Ford Focus
Ford Escort
Honda Civic
Hyundai Accent
Kia Rio
Kia Cerato
Mazda 323
Mazda Mazda3
MG Rover 25/Streetwise/MG ZR
MG Rover 200
MG Rover 45/MG ZS
MG Rover 400
Mitsubishi Lancer
Nissan Almera
Opel/Vauxhall Astra
Peugeot 306
Peugeot 307
Renault Megane
Seat Leon
Seat Toledo
Skoda Octavia
Subaru Impreza
Suzuki Baleno
Suzuki Liana
Toyota Corolla
Toyota Prius
VW Bora
VW Golf
VW New Beetle


KAYNAK:

"Emprekis" Kaunas, Misko str. 6a-3, +370-37-321080
e-mail: mprekeivis@kaunas.omnitel.net
Yapım Tarihi: 04 2005


BU SEGMENTE BAKINCA DEĞİŞİK AYNI STANDARTTA ARAÇLARIN OLMADIĞINI RAHATLIKLA GÖRÜYORUZ ...
BU SEGMENTTE ALBEA YI BEĞENMİYORSUN AMA ORDA ESCORD VE ACCENT DE VAR.
SEGMENT YILLARA VE ARACIN DONANIMLARINA GÖRE DEĞİL FİRMALARIN TANIMLARINA GÖRE BELİRLENİR.
TABİKİ DONANIMCA BİRİ DİĞERİNİN ÇOK ÜSTÜNDE OLABİLİR.HELEKİ BU ÜSTÜNLÜK SENELERE GÖREDE DEĞİŞEBİLİR.






AYRICA BELLİ SAYGI ÇERÇEVESİNDE YAZIŞALIM GEREKSİZ HAKARET İÇERİKLİ KELİMELERDENDE KAÇINALIM.
(HERKES İÇİN....)






6658 Mesaj
30 Mayıs 2007; 22:59:58 

ekselanslar orta çağda kaldı birader.
ayrıca lüzumsuz kelimelerle hitabından pek hoşnut kalmadım bu tavrını sürdürme istersen.

benim bildiğim kadarıyla dingil mesafeleri, genişliği dolayısıyla şaseleri aynı olan araçlar aynı segmentin araçlarıdır denebilir.
ayrıca o aracı o segmente koyanda bizler değiliz. kaynak belirtilmiş.



BOYUTLAR (palio)
Dingil (mm) 2374
Ön/Arka iz genişliği (mm) 1414 / 1438
Uzunluk/genişlik/yükseklik (mm) 3764/1618/1456

BOYUTLAR (albea)
Dingil (mm) 2439
Ön/Arka iz genişliği (mm) 1414 / 1438
Uzunluk/genişlik/yükseklik (mm) 4186/1703/1490






quote:

Orjinalden alıntı: smuggler88

Serkes Bey, ekselansları;

Albea dediğiniz araç Palio'nun arkası sandıklısıdır. E Palio da B segmentiyse, arkasına sandık atan bir üste mi çıkıyor demek bu?



_____________________________




 
6723 Mesaj
30 Mayıs 2007; 23:30:08 

gayet doğal.. Linea nın iç mekanı direk GP iç mekanı.. Bu işçilik ve kalite B sınıfında bile eleştiriliyordu pek iç açıcı bulunmuyordu.. Sen bunu direk Linea ya koyar ve C segmentti diye lanse edersen olacağı bu


_____________________________



 
20774 Mesaj
30 Mayıs 2007; 23:55:55 

Anlamadığım nokta Linea yeni bir araç. Neden Megane kafa tutuyo ya da çalışıyo. GP Clio'ya kafa tuttu. Sonucu ortada. Satışları gayet güzel. Çıktıktan sonra çok sattı. Millet aldı. Memnunlarda. Ama Linea GP'nin sedanı. Niye millet kapışmadı. Bugüne kadar (çıktığı günden itibaren) 2 tane gördüm. Birisi sivil, diğeri taksi. Ticari yapmış adam. Konu bu değil. Megane kendini çıktığı günden beri kanıtlamış araba. Ha dersen ki iyi mi sınıfına gire değil. Corolla Focus gibi araçların yanında bana göre boş kalıyo. Fiyat politikası olarak da yüksek biraz. Alanlar hala da var. Kimse almam demiyor.


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


7006 Mesaj
31 Mayıs 2007; 4:18:36 

akincl fiatçı kardeş yine ban yemiş bu arada adam hiç rahat durmuyo yaa


_____________________________

God doesn't play dice with the universe.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
31 Mayıs 2007; 13:45:07 

Akincl ın banı yeni bitmişti aynı gün yemiş sanırım. Ne yaptıysa artık


17049 Mesaj
31 Mayıs 2007; 13:48:58 


quote:

Orjinalden alıntı: _Autocars_









_____________________________

Opel Vectra 1.9 CDDesign Edition
150 ps 320 nm 6 ileri Active Select


3129 Mesaj
31 Mayıs 2007; 14:54:47 

üfff bu ne yaw
Yok C sınıfıydı yok yok B sınıfıydı..
Parayı verip alanların çok umurundaydı hangi sınıfta olduğu..

Kaç kişi tanıdınız bugüne kadar araba alırken sınıfına bakan..

Sizi duyanlarda fabrikalarla özel anlaşma yapmış yorumalarına reklam alan ucuz köşe yazarları sanır..

Arkadaşlar bırakın bu atışmaları. BEĞENEN BEĞENDİĞİNİ ALIR.. BEĞENİLMEYENİN MALI YANINDA KALIR..

Derdi sizi mi aldı yauu...


_____________________________


...::: İnsanın kazandığı paradan değil paranın kazandığı insandan korkulur :::...


4681 Mesaj
31 Mayıs 2007; 17:11:58 


sınıf kavgası yapanların dikkatine
lütfen aşağıdaki alıntıyı okuyunuz......


EVO dergisinin Haziran 2007 sayısında “Fiat’ın yeni kozu Linea, rakiplerine karşı hazır mı?” başlığı altındaki yazıda Linea; Focus, Civic, Megane, Corolla ve Jetta ile karşılaştırılmış. Teste giren tüm araçların artı ve eksi yönleri belirtilerek objektif olunmaya çalışılmış bence.

Linea, içinde güven ve huzurun hâkim olduğu tok bir otomobil olarak belirtilirken, Civic’in yalıtım sorunlarının olduğu ve artan devirlerde kabin içindeki gürültünün arttığı söylenmiş. Linea nın direksiyonun ilk başta sert geldiği ancak sonradan alışıldığı ve tepkilerinin gayet net olduğu, en net yol hislerini Jetta’nın direksiyonunun verdiğini ve en donuk, hissiz direksiyonun Megane da olduğu belirtilmiş. Civic neredeyse HB standartlarında bir bagaj hacmi (389lt) sunduğu için eleştirilmiş. Linea’nın gösterge paneli karışık bulunduğu için eleştirilirken, Civic’in ilginç gösterge tasarımının özellikle gece sürüşlerinde kullanımının zor olduğu, genele hitap etmediği, yalnızca meraklısına göre olduğu, kalan diğer araçlarda bir problem bulunmadığı belirtilmiş. Linea’nın süspansiyonlarının oldukça konforlu olduğu ancak keskin virajlarda yol tutuş açısından ufak problemler yaşadığı; bu konuda en başarılının Focus olduğu yazılmış.

Bahsettiklerim karşılaştırmanın bazı yönleri tüm karşılaştırma için dergiyi bulup, yapılan eleştirileri kendiniz değerlendirebilirsiniz, ben makul buldum. Karşılaştırma sonunda C segmentinin lideri olarak Jetta ve Civic seçilmiş. Linea’nın da zengin donanımı ve konforlu sürüş özellikleriyle C segmentinde yerini aldığı belirtilmiş.



_____________________________


iki tip insan korkutur beni..birincisi aç insan, durduramazsın..ikincisi cahil insan,anlatamazsın
Kör cehalet çirkefleştirir insanları...Suskunluğum asaletimdendir.Her lafa verilecek bir cevabım var. Lakin, bir lafa bakarım laf mı diye, bir de söyleyene bakarım adam mı diye !!!
2011 Fiat Bravo Sport Style 120+ Hp Dualogic M-Jet Skydome-Asist Kit-Bianco Pastello


3665 Mesaj
31 Mayıs 2007; 17:25:18 

Diyoruz c diye laf anlamıyolar ki,Fiata garezi var milletin,adamlar ne biçim yatırım yapıyo ülkemize taktir etmek lazım,Kendi vw lerinin en ufak bi yatırımı yok
quote:

Orjinalden alıntı: gendarme


sınıf kavgası yapanların dikkatine
lütfen aşağıdaki alıntıyı okuyunuz......


EVO dergisinin Haziran 2007 sayısında “Fiat’ın yeni kozu Linea, rakiplerine karşı hazır mı?” başlığı altındaki yazıda Linea; Focus, Civic, Megane, Corolla ve Jetta ile karşılaştırılmış. Teste giren tüm araçların artı ve eksi yönleri belirtilerek objektif olunmaya çalışılmış bence.

Linea, içinde güven ve huzurun hâkim olduğu tok bir otomobil olarak belirtilirken, Civic’in yalıtım sorunlarının olduğu ve artan devirlerde kabin içindeki gürültünün arttığı söylenmiş. Linea nın direksiyonun ilk başta sert geldiği ancak sonradan alışıldığı ve tepkilerinin gayet net olduğu, en net yol hislerini Jetta’nın direksiyonunun verdiğini ve en donuk, hissiz direksiyonun Megane da olduğu belirtilmiş. Civic neredeyse HB standartlarında bir bagaj hacmi (389lt) sunduğu için eleştirilmiş. Linea’nın gösterge paneli karışık bulunduğu için eleştirilirken, Civic’in ilginç gösterge tasarımının özellikle gece sürüşlerinde kullanımının zor olduğu, genele hitap etmediği, yalnızca meraklısına göre olduğu, kalan diğer araçlarda bir problem bulunmadığı belirtilmiş. Linea’nın süspansiyonlarının oldukça konforlu olduğu ancak keskin virajlarda yol tutuş açısından ufak problemler yaşadığı; bu konuda en başarılının Focus olduğu yazılmış.

Bahsettiklerim karşılaştırmanın bazı yönleri tüm karşılaştırma için dergiyi bulup, yapılan eleştirileri kendiniz değerlendirebilirsiniz, ben makul buldum. Karşılaştırma sonunda C segmentinin lideri olarak Jetta ve Civic seçilmiş. Linea’nın da zengin donanımı ve konforlu sürüş özellikleriyle C segmentinde yerini aldığı belirtilmiş.





_____________________________



 
1755 Mesaj
31 Mayıs 2007; 18:25:32 

dergilerin objektif olduğuna inanmıyorum.bence en iyi araba içine sinen ve test edip beğendiğin arabadır.gerisi hikaye.her arabının kendine özgü kusurları vardır.ama bunu arabanın tümünü değerlendirip bu araba işe yaramaz demek saygısızlıktır.lineada c sınıfında yerini almıştır.bu arabayı da beğenen kişiler olacaktır.bunu diger c sınıfı araç satan otomobil firmalarının mayıs ayından sonraki satışlarının azalmasından da görülebilecektir.


_____________________________



 
1755 Mesaj
31 Mayıs 2007; 18:55:16 

birçok ülkede satılacak olmasından kaynaklanan uluslararası kimliği ile Fiat Linea, Fiat Stil Merkezi tarafından tasarlanmış olup dizaynı şık, dinamik ve “güçlü” bir İtalyan imajını yansıtmaktadır. Hedef, bir yandan Grande Punto ve Yeni Bravo ile başlayan Fiat’ın yeni, genç, dinamik yüzünü temsil etmek, yalın ve yumuşak hatlar ile kullanıcıları etkilemek, öte yandan köklü İtalyan otomotiv geleneğinin bir parçası olan büyük araçların stil anlayışını yeniden yorumlamaktadır. Fiat Linea, bu olağanüstü stilistik mirastan doğdu: “4 kapılı”, şık, dinamik hatlara sahip bir araç olmanın yanı sıra sahip olduğu boyutları ile segmentinin en üst noktasına oturmaktadır: Uzunluğu 4,56 metre, genişliği 1,73 m, yüksekliği 1,5 m ve dingil aralığı da 2,6 metre olup bagaj kapasitesi 500 litredir.

Stile verilen önem iç mekanda da kendini göstermekte, dıştakiler ile dengeli ve ahenkli olan iç hatlar hoş, bol ışık alan, sürücü ve yolcuların kullanabilecekleri alan ve ergonomi açısından mükemmel bir mekan oluşturmaktadır. Fiat Linea, iç mekanın kalitesi, konforu, işlevselliği ve kullanışlılığı ile fark yaratmayı amaçlamaktadır; kullanılan malzemelerin ve renklerin uyum ile imalat ve detaylara gösterilen özen bunun en somut kanıtıdır.

Şık, kişiliği olan ve zevkli bir kitle için tasarlanan yeni model, her türlü yol şartlarında kullanımı kolay çevik bir araç olarak karşımıza çıkmaktadır. Söz konusu özelliklerinin temelinde performansı, düşük yakıt tüketimini ve mutlak çevre saygısını bir arada toplayan Euro 4 motorları yatmaktadır. İlk etapta benzinli (1.4, FIRE, 77 beygir) ve turbo dizel (1.3 Multijet, 16v, 90 beygir, değişen geometrili türbin) 5 manüel vitesli modelleri piyasaya sürülecektir. Kısa süre içinde yeni T-jet ailesinin 194 NM torka sahip 1.4, 16v, Turbo 120 beygir motorlu versiyonu da satışa sunulacaktır.

Bu sınıfa ait araçları ailenin ana otomobili olarak değerlendirdiklerinden gerçek bir yatırım olarak gören müşteri kitlesini memnun edebilmek amacı ile Fiat Linea gamı, farklı pazarları tatmin edebilecek zenginlik ile donatılmıştır. Genel itibari ile ilk çıkışında iki ayrı motor seçeneği (1.3 Multijet, 90 beygir ve 1.4, FIRE, 77 beygir), üç ayrı donanım seviyesi (Active, Dynamic ve Emotion) ve 10 ayrı gövde renginden oluşacaktır. Bunlara ilaveten üst segmentlere has, araçta geçirilen zamanın konforunu ve kalitesini arttırmaya yönelik bir dizi sofistike klima ve infotelematik donanımlar da yer almaktadır: otomatik klimadan, USB portlu Blue&Me® sistemine, CD çalarlı (MP3) oto radyosundan Cruise Control’a, yağmur, karanlık ve park sensörlerine kadar.

Başka bir ifade ile müşterilerinin tüm ihtiyaçlarını karşılayan, yüksek değer içeriği ile fiyat-fayda ilişkisinde segmentinin en iyisidir.

Fiat Linea, sürüş kolaylığı ve hassasiyeti, mükemmel yol tutuşu ve yolcular için en üstün konforu sağlayan güvenilir bir süspansiyon sistemine sahiptir; ön takım McPherson tipi bağımsız tekerleklerden ibaret olup arka takım yarı bağımsız, tork çubuğu ile birbirlerine bağlı tekerlerden oluşmaktadır.

Fiat Linea sadece zengin bir stil, modern ve güvenilir mekanik aksam, zengin iç mekan ve olağanüstü konfordan oluşmamaktadır. Aynı zamanda da çok güvenli bir araçtır. Segmentinin en güvenli araçlardan bir tanesini olarak anılmasını sağlayan kullanılan teçhizatların her biri değil, hayata geçirilen çözümlerin bütünüdür. Dengeli ve etkili fren mesafesi, motorların mükemmel seriliği ve kullanım kolaylığı, tahmin edilebilir yol davranışları Fiat Linea’nın kritik durumları kolaylıkla aşmasına imkan tanımaktadır. Pasif güvenlik açısından bakıldığında Fiat Linea’nın zengin bir donanıma sahip olduğu görülmektedir : versiyonlarına ve satışa sunulacağı pazarlara göre modele dahil olan 6 tane hava yastığı (önlerde Multistage, cam perdeleri ve yan hava yastıkları) bu duruma güzel bir örnek teşkil etmektedir. Yeni model ayrıca, aracın sürücü tarafından mükemmel bir şekilde idare edilebilmesine yönelik (aktif güvenlik) yeni teknik çözümler içermektedir. Bunların arasında EBD (Electronic Brake Distribution) sistemi ile donatılmış yeni nesil ABS ve talep üzerine donanıma ilave edilebilen sofistike ESP (Electronic Stability Program) sayılabilir.

Türkiye’de C segmenti toplam pazarın %52’sini temsil ederken yıllık 170.000 adet ile “sedan” araçlar bunun %75’ine sahiptir. Bunlardan yaklaşık %50’si “Premium” araçlar olup satış oranları benzinli ve dizel arasında yarı yarıya paylaşılmıştır. Bu segmentin güçlü varlığını gelecek yıllarda da koruyacağı tahmin edilmektedir. Bu nedenle Fiat Linea markamız için büyük önem taşımakta, fırsatlar içermektedir.

İtalyan usulü şıklık ve stil

Fiat Stil Merkezi tarafından dizayn edilen yeni aracın orijinalliği, şık ve ayırt edici stilinde, dinamik ve ahenkli gürünüm veren yumuşak çekici hatlarında yatmaktadır. Buna ek olarak Fiat Linea güçlü bir “İtalyan” imajına sahiptir; söz konusu imaj bir yandan Grande Punto ile başlayan ve Fiat Bravo ile devam eden Fiat’ın yeni yüzünü taşımakta, öte yandan öne çıkmış ve eğimli camı, damla şeklindeki farlar ve yeni “FIAT” logosu taşıyan ızgarası ile kendini belli eden İtalyan Gran Turismo araçların ünlü geleneğini yansıtmaktadır.

Tek bir hacme sahip olan araç, sağlamlık, dayanıklılık ve yaşanabilirlilik havası taşımaktadır. Bu izlenim, ölçüleri ile de kendini göstermektedir: uzunluğu 456 santimetre, genişliği 173, yüksekliği 150, dingil mesafesi de 2 metre 60 santimetre olup sınıfının en tepe noktasında yer almasına imkan vermektedir.

Detaya bakıldığında, yaya çarpma normlarına uygun olarak geliştirilen ve Gran Turismo havasını yansıtan bir ön ızgara görülmektedir. Hem tasarlama hem de model geliştirme safhasında daha geniş hacimler, daha geniş kaput kesitleri ve çarpışma testlerinde ele alınan alanın küçülmesine matuf daralan kesite sahip tamponları öngören yeni normlara uyulmuştur.

Ön cam ile motor kaputu belirgin ve homojen bir yapıdadır; motor kaputunun şekli ve ön camın eğimi sayesinde bu iki unsur adeta aynı çizgide devam ediyorlarmış intibası oluşturmaktadır. Bu özellik, Fiat Linea’nın dinamik yapısını ön plana çıkarmaktadır. Yeni normlarca belirlendiği üzere kaputun ön kısmında kaput ile ön tampon arasında mevcut ayrılma çizgisi açıkça belli olmaktadır. Ön tamponun tekerlek kısımlarına bağlantıları kademeli olarak daralmaktadır. Kenarlara bağlantılı olan sis farları, alt kısımda yer alan hava girişine kadar uzanan bir hacmin içine gömülmüşlerdir. Far ile sis farı arasında yer alan çizgi, tamponu hafifletmekte, yanı grafik etkiyi tekrarlamaktadır. Gergin, gömülü ve kenarlara uzanan farlar, dinamizm ve güçlü İtalyan havası aşılamaktadır.

Yandan bakıldığında, aracın dinamik görünümünü pekiştiren hatların ön teker hizasından başlayarak arka tarafa doğ