Şimdi Ara

**AMS MEGANE DCI-LINEA MJ TESTİ**

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
125
Cevap
0
Favori
3.066
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Auto Motor & Sport dergisi Haziran sayısında Renault Megane 1.5dci privilege ve Fiat Linea 1.3mj emotoin karşılaştırması yapmış.

    Reno temsilcisi yüksek fiyatına rağmen 397 puanla 1., Fiat ise düşük fiyatının artılarından çok daha dar iç mekanı, daha dar bagajı, ruhsuz motoru zaten kötü olan esp'siz megane'dan bile daha kötü olan berbat sürüş dinamikleri nedeniyle 357 puan alarak 2. olmuş.

    Linea'nın Megane'a göre en büyük artısı çok düşük baz fiyatı. Ama testi gerçekleştiren yazarlar Linea'nın uzun bir otomobil olmasına rağmen daha dar iç hacmi ve donanımları nedeniyle aracı küçük sınıf ile kompakt sınıf arası bir yerde olduğunu belirtiyorlar. Aslında fiyatı gayet normal. Sadece küçük sınıf sedanlardan biraz daha büyük o kadar.







  • Testte kullanılan megane 100 hp

    80 lik dci dahi linea mjet den daha pahalı.

    fiyat farkının pek yansımadığını düşünüyorum.

    onun dışında megane ın genel anlamda daha iyi olduğu açık ki ona göre fiyatı yüksek.

    ancak megane da esp nin opsiyon dahi alınamaması soru işareti.

    linea nın 1.4 turbo motoru da piyasaya çıkınca performans olarak 1.6 megane a fark atıcaktır.
  • Fiat ve Renault doğal bu ,Megane ile linea aynı kefeye konulamaz ztn,çok fiyat farkı var
  • ben direk abi megane derim
    ben FİAT almam arkadas madem bu karşılaştırmaları yapmış dergi ben megande derim adamlar arabarlına EPS mi koymuş ASR mi koymuş BAS mı koymuş??? hala bizimki iyi diyolar beaaa..

    EPS (elektroservo direksiyon)
    ASR( antipatinaj)
    BAS( fren güçlendirme ve dağıtma sistemyimiş kullanım kitapçığında öle yazıyo.)
  • Aynı fiyat aralağında araba karşılaştırmazlarsa sonuç böyle olr ikisinede aynı para verip hangisinde daha çok verim alıyosan en ii araba odur
  • Bir otomobil kendi sınıfında her konuda diğerinden üstün olsaydı herkes gider onu alırdı.

    otomobil tercihinde artık kişisel tercihler önem kazandı.

    fiyat ve ekonomi önemli diyen.vergisi daha az olsun diyen.

    konforlu ama yeterli performans veren bir araç düşünen linea tercih edebilir.

    megane zaten oturmuş bir model
  • Değerlendirmede "Maliyet" başlığı altındaki değerlendirmelerde "baz fiyat" olarak Linea 25, Megane 15 puan almış. Toplamda da Linea 82, Megane 65 puana sahip. Yani herşey maliyet değil. 17 puanlık maliyet farkına rağmen totalde 40 puan fark atmış Megane. Burada akıllara "ucuz etin yahnisi" deyimi geliyor. Linea çok iddialı geldi ama herşey ortada. Linea iyi bir araç olabilir ama asla bir kompakt sınıf otomobili değil. Ne Megane, ne Corolla ne de Jetta'nın rakibi olabilir. FIAT'ın kompakt sınıf sedanını 10 yıldır bekliyorduk, Tempra'dan beri.. Halen ortada bi cacık yok, bir 10 yıl daha bizi bekliyor..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    Bir otomobil kendi sınıfında her konuda diğerinden üstün olsaydı herkes gider onu alırdı.

    otomobil tercihinde artık kişisel tercihler önem kazandı.

    fiyat ve ekonomi önemli diyen.vergisi daha az olsun diyen.

    konforlu ama yeterli performans veren bir araç düşünen linea tercih edebilir.

    megane zaten oturmuş bir model



    Caddy 1.9TDI ile Doblo 1.3mj arasındaki fark da bu işte. Linea ve Megane gibiler. Bir yanda küçük motorlu, dar bir otomobil, diğer yanda ise gayet başarılı, RS versiyonu Porsche'lere kafa tutan bir Megane var.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: smuggler88

    Değerlendirmede "Maliyet" başlığı altındaki değerlendirmelerde "baz fiyat" olarak Linea 25, Megane 15 puan almış. Toplamda da Linea 82, Megane 65 puana sahip. Yani herşey maliyet değil. 17 puanlık maliyet farkına rağmen totalde 40 puan fark atmış Megane. Burada akıllara "ucuz etin yahnisi" deyimi geliyor. Linea çok iddialı geldi ama herşey ortada. Linea iyi bir araç olabilir ama asla bir kompakt sınıf otomobili değil. Ne Megane, ne Corolla ne de Jetta'nın rakibi olabilir. FIAT'ın kompakt sınıf sedanını 10 yıldır bekliyorduk, Tempra'dan beri.. Halen ortada bi cacık yok, bir 10 yıl daha bizi bekliyor..


    Kompakt sedan pazarı avrupada çok dar.

    fiat linea yı sadece bizde değil.çin,brezilya ve rusya da da üreticek.

    temel hedef ucuz etin yahnisi değil.her konuda yeterli bir araç yaratmak.

    corolla ya da jetta dan üstün bir araç yapmadığı fiyatlardan belli .fiat satabileceği araç yaptı.

    c segment de daha çok avrupada bravo ya güveniyorlar.üretildiği ülkelerde linea

    bravonun da fiyatları eylülde belli olucak.

    ve linea dan yüksek olacağı kesin.

    zaten linea kompakt araç değil diye boş boş konuşmak senin ve senin gibiler için daha uygun.


    doblo 1.9 da var .premio ya da vip donanım da var.gidip istersen incele



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sephiroth -- 30 Mayıs 2007; 17:54:32 >




  • Benca megane nı rakibi linea değil, çünkü tam aynı sınıfta değiller...

    Linea nın tam rakibi hyundai accent ERA....Asıl karşılaştırma bununla yapılmalı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorele2000 -- 30 Mayıs 2007; 17:56:45 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    Testte kullanılan megane 100 hp

    80 lik dci dahi linea mjet den daha pahalı.

    fiyat farkının pek yansımadığını düşünüyorum.

    onun dışında megane ın genel anlamda daha iyi olduğu açık ki ona göre fiyatı yüksek.

    ancak megane da esp nin opsiyon dahi alınamaması soru işareti.

    linea nın 1.4 turbo motoru da piyasaya çıkınca performans olarak 1.6 megane a fark atıcaktır.

    AMS nasıl 100 bg megane'ı test ediyorki Bu test Türkiye'demi yapılmış

    Yurt dışında megane'lar 105 bg ve ESP opsiyonel
  • Bu test, AMS standartları kullanılarak Tr de yapılmış, Türkiye de üretilen corolla ya da megane gibi, fransız yada japon ama aynı şartlar sağlanarak TR

    de üretiliyor, önemli olan aynı standartların sağlanması...
    quote:






    Orjinalden alıntı: t_i_t


    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    Testte kullanılan megane 100 hp

    80 lik dci dahi linea mjet den daha pahalı.

    fiyat farkının pek yansımadığını düşünüyorum.

    onun dışında megane ın genel anlamda daha iyi olduğu açık ki ona göre fiyatı yüksek.

    ancak megane da esp nin opsiyon dahi alınamaması soru işareti.

    linea nın 1.4 turbo motoru da piyasaya çıkınca performans olarak 1.6 megane a fark atıcaktır.

    AMS nasıl 100 bg megane'ı test ediyorki Bu test Türkiye'demi yapılmış

    Yurt dışında megane'lar 105 bg ve ESP opsiyonel



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorele2000 -- 30 Mayıs 2007; 17:59:58 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: t_i_t


    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    Testte kullanılan megane 100 hp

    80 lik dci dahi linea mjet den daha pahalı.

    fiyat farkının pek yansımadığını düşünüyorum.

    onun dışında megane ın genel anlamda daha iyi olduğu açık ki ona göre fiyatı yüksek.

    ancak megane da esp nin opsiyon dahi alınamaması soru işareti.

    linea nın 1.4 turbo motoru da piyasaya çıkınca performans olarak 1.6 megane a fark atıcaktır.

    AMS nasıl 100 bg megane'ı test ediyorki Bu test Türkiye'demi yapılmış

    Yurt dışında megane'lar 105 bg ve ESP opsiyonel

    Test bizde yapıldı.

    Yur dışında 106 hp 6 ileri olan megane bizde 100 hp 5 ileri satılıyor.

    esp opsiyon dahi değil.




  • Test ülkemizde yapılma. linea 90, megane 100 beygir, torklar da 200Nm. Yani aman aman fark yok kağıt üzerinde. Fakat iş kullanıma gelince Linea yerlerde..

    Satılacak satılmayacak araçla da alakası yok olayın. Senin belli bir presitijin varsa ve aracın gerçekten iyiyse her türlü satar, kontenjanda ne varsa. Türkiye'de kapış kapış 1.6 Jetta satılıyor. Satış rakamlarına değil, getirilen araçların satışlarına bakmak lazım. Corolla da oldukça fazla satmaya başladı. Ama sen tutup da bunlardan dar, kötü dinamiklere sahip ve küçük hefefli donanımları olan bir aracı kompakt sınıf diye sergilersen millet sana güler. Ben bu aracı B segmentinde çıkarıyorum deseydi fiat, işte o zaman büyük sükse yapardı. Daha karizmatik görünüme sahip bunun genişletilmişini yapar, bunu da C sınıfına yaptım derdi, millet ayakta alkışlardı. Ama sadece burnu ve bagajı uzun diye kompakt sınıf statüsünde satmaya çalışılan bir araç var ortada.




  • tv de linea nın bir tanıtım programını izlerken bir fiat yetkilisi ısrarla aracın b sınıf olduğunu söylüyordu.

    benim tam olarak fikrim yok ama bu durum da bu test zaten amacından sapmış.b ile c nin testinden b nin

    kazanması beklenemez.
  • Tabi canım kapış kapış 1.6 jetta satıyor.

    satışlara iyi bak.

    corolla,focus,megane hepsi jetta dan fazla satıyor.

    linea nın dinamikleri kötü değil.

    insanlara yanlış bilgi verme.zaten c segment olduğunu dahi kabullenemiyorsun.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    Tabi canım kapış kapış 1.6 jetta satıyor.

    satışlara iyi bak.

    corolla,focus,megane hepsi jetta dan fazla satıyor.

    linea nın dinamikleri kötü değil.

    insanlara yanlış bilgi verme.zaten c segment olduğunu dahi kabullenemiyorsun.





    Ben doğuş oto.nun getirdiklerinden bahsediyorum. Meksikadan buraya gelen bir aracın satışı Bursa üretimi bir Megane'la ne kadar boy ölçüşebilir ki? Önce yazdıklarıma dikkat et.

    Linea'nın dinamikleri için ben değil, otorite AMS kötü diyor. Ayrıca bu araç da C segmenti değil, lütfe yazdıklarıma dikkatli bak. Yorumlarım orada mevcut.
  • Jetta pahalı olmasına rağmen satısları cok iyi
  • Jetta meksikadan geldiği için değil kazık olduğu için rakipleri kadar satmıyor.sen o konuda kafanı yorma

    doğuş getirmiyor bahane.caddy de sınıfında 3. ya da 4. sırada .niye

    doğuş getirmiyor.getirsin kardeşim.serbest piyasa

    sen ne dersen de linea c segment.

    megane ile b segment linea karşılaştırılmaz heralde.ama kafanı kullanmak yerine boş karalamaları tercih ediyorsun.

    autocar da linea nın sürüş dinamiğini beğenmiş.yol tutuşu yüksek olmasına rağmen iyi bulmuş.kontrolü megane dan daha iyi demiş

    megane ın önden kaydığından hissiz direksiyonundan bolca bahsetmiş.

    ams geyik testine göre yorumlamış.ki linea başarısız değil.hızı elbet 90 hp olduğu için 100 lük megane dan düşük olucak.

    iki aracın da boyutlarını buraya yazarsan birbirlerine yakın olduğunu görürsün



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sephiroth -- 30 Mayıs 2007; 18:33:53 >
  • Jetta kazık felan değil. Megane'nın da Jetta'nın da 1.6 motorları 35 milyardan başlıyor.

    Benim dediğim değil bu, rakiplerinden dar ve küçük sınıf platformu üzerine oturtulmuş bir araç Linea. Sen istediğin kadar reklamını yap, Linea büyütülmüş B sınıfı sedan.

    Daha fazla tartışmak istemiyorum, topicin verimi kayboluyor.


    linea 4,4cm daha dar, dingil mesafesiyse tam 8,3cm daha kısa. Bir araca laz burnu koyman o aracı üst sınıf yapmaz.


    Not: Lazlar yanlış anlamasın, çok severim kendilerini. Hatta annem sinop'ludur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi smuggler88 -- 30 Mayıs 2007; 18:40:44 >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.