Şimdi Ara

**AMS MEGANE DCI-LINEA MJ TESTİ** (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
125
Cevap
0
Favori
3.066
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • astra 1.3 , corsa 1.3 dizelin kaputunun altında hangi motor var sanki ?
  • Alıyor diye bişey yok..

    SAAB GM'nin.. Bu motorlar da GM-Fiat ortak Argesinin ürünü
  • Bu motorlar tamamen Fiat Powertrain Technologies tarafından geliştirildi. GM ile ortaklık ayrı mesele.Karşılığında GMden platform alındı vs. ama geliştiren FPT.

    Üretim için finansmana GM destek oldu ama ürün FPTnin
    "1.3 Polonya yapımı common rail dizel motorun özelliklerini içeren multijet teknolojisi Fiat Araştırma Merkezi tarafından geliştirildi. MultiJet ana enjeksiyonu elektronik kontrol vasıtasıyla daha küçük parçalara bölerek daha sessiz yanma, düşük emisyon ve daha yüksek performans sağlıyor. Bu yeni 70 bhp ve 170 Nm'lik motorun en önemli kazanımlarından bir tanesi de daha hafif olması. Aynı zamanda kompakt bir mimariye de sahip olan motor, böylelikle pek çok değişik araçta kullanılabiliyor. Fiat Powertrain İtalya Ürün Geliştirme Müdürü Paolo Ferrero, "2004 yılında 1.3 dizel motordan 405 bin adet üretildi" dedi." Kaynak : radikal.com.tr



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kkvan -- 31 Mayıs 2007; 22:12:28 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: kkvan

    Bu motorlar tamamen Fiat Powertrain Technologies tarafından geliştirildi. GM ile ortaklık ayrı mesele.Karşılığında GMden platform alındı vs. ama geliştiren FPT.


    e tamam işte ayrıntıları bilmiyorum.. Ortak amaç maliyet kısmak.. GM kendi motorunu geliştirmeyip kar sağladı Fiat'ta platform yapmadı.. İki ürün ortak yani
  • Haklısın. Zaten bu yola başvurmadan ayakta kalabilmek dünya devleri için bile çok zor artık. Evlenmek şart
  • Bir şeyi unutuyorsunuz Linea birden ortaya çıkmadı.. Geçen yıl adını duydum. Bursa İstanbul ve İzmir gibi şehirlerde testi yapılıyor dedi birmotta çalışan aradaşım. O zamanlar D200 di projenin adı...
    Tabiiki ilk modellerin bir takım eksiklikleri olur. Sonradan giderirler. Mesela test ettiğim emotion modelinde 1.3 90hp lik motor 1255kğ. olan bu araca gitmemiş.. İlerde motorları değişir. Müşteri taleplerini göz önünde bulunduracaklarını söylediler. Şimdiden iki motor hazırlanıyor Linea içi ikiside şu anda test aşamasında
    Biri 1.3 multijet 105hp
    diğeri 1.6 multijet 120hp..

    Ama Fiat bu projeye çok büyük yatırım yaptı. Öyle bir iki problem yüzünden piyasadan diğer rakiplerinin karşısında silinip gitmesine izin vermez..
    Bence olur olmaz tartışmaları bu aşamada çok yersiz.. Zira megane serisi 1999 yılından beri var. 2008 veya 2009 da III. jenerasyon çıkacak.. Focus da öyle.. Linea ise daha yeni üretildi.. Megane veya focus gibi uzun bir geçmişe sahip değil. Onun için zamana ihtiyacı var. Ama eğer satış rakamları gitgide artıyorsa piyasada iyi bir yer bulacaktır kendisine..
    Sİzin veya benim burda orasını burasını eleştirmemize rağmen iyi bir yer edicektir...

    Doblo ile caddy örneğine bakın derim. Caddy sınıfının en iyisi bunu herkes tartışmasız kabul ediyor.. Ama doblo daha çok satıyor.. Bunda en önemli etken Fiat'ın fiyat politikası..
    Fiat'ın en büyük avantajı fiyat politikası..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi müMKÜNsüz -- 1 Haziran 2007; 0:27:48 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ekirik

    Bir şeyi unutuyorsunuz Linea birden ortaya çıkmadı.. Geçen yıl adını duydum. Bursa İstanbul ve İzmir gibi şehirlerde testi yapılıyor dedi birmotta çalışan aradaşım. O zamanlar D200 di projenin adı...
    Tabiiki ilk modellerin bir takım eksiklikleri olur. Sonradan giderirler. Mesela test ettiğim emotion modelinde 1.3 90hp lik motor 1255kğ. olan bu araca gitmemiş.. İlerde motorları değişir. Müşteri taleplerini göz önünde bulunduracaklarını söylediler. Şimdiden iki motor hazırlanıyor Linea içi ikiside şu anda test aşamasında
    Biri 1.3 multijet 105hp
    diğeri 1.6 multijet 120hp..

    Ama Fiat bu projeye çok büyük yatırım yaptı. Öyle bir iki problem yüzünden piyasadan diğer rakiplerinin karşısında silinip gitmesine izin vermez..
    Bence olur olmaz tartışmaları bu aşamada çok yersiz.. Zira megane serisi 1999 yılından beri var. 2008 veya 2009 da III. jenerasyon çıkacak.. Focus da öyle.. Linea ise daha yeni üretildi.. Megane veya focus gibi uzun bir geçmişe sahip değil. Onun için zamana ihtiyacı var. Ama eğer satış rakamları gitgide artıyorsa piyasada iyi bir yer bulacaktır kendisine..
    Sİzin veya benim burda orasını burasını eleştirmemize rağmen iyi bir yer edicektir...

    Doblo ile caddy örneğine bakın derim. Caddy sınıfının en iyisi bunu herkes tartışmasız kabul ediyor.. Ama doblo daha çok satıyor.. Bunda en önemli etken Fiat'ın fiyat politikası..
    Fiat'ın en büyük avantajı fiyat politikası..




    Hatırlıyorum. Hatta İtalya ve Türkiye isim konusunda anlaşamadılar. Bizimkiler Atmaca falan demişlerdi buna. İtalyanlar kazandı tabi.




  • Linea B+ segmentini yarattı. Megane 3, Golf VI gibi araçlar da şimdikilerden daha büyük olacaklarına göre..
  • Ne lineaymış mubarek...
  • bu arada kaç kişi symbole 36 milyar veriyor, oyak indirimi + kampanyalar aracı çok cazip hale getiriyor bir anda...

    linea hoş, ama küçük bir otomobil..çok dar..arkaya 3 kişi sığmıyoruz...gereksiz uzun bir otomobil...

    bravonun sedanını yapsalar çok daha iyiydi bence...
  • 4ever 36 milyar symbol rulazz =).

    Ya Allah aşkına hala Symbol le Linea yı karşılaştırıyorsunuz ya

    Şu an için p/f oranına bakarsak clio yu bırakın megane bile ezilir. Ki daha yeni bi araç kampanyaları falan yok.+Yerli üretim.
    Tartışıyorsak burda doğru birşeyler elde etmeye çalışıyorsak bırakın marka fanatikliğini de
    bana bi tane reno fanatiği lineaya verilen para ile alınan performansın aynısını renodan alıyormuymuş? onu söylesin.

    Şu an için parçası ucuz motoru sorunsuz muhabbetlerini bırakın çünkü daha linea hakkında fanatik yorumlardan başka bişey yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SeLiM_50 -- 1 Haziran 2007; 3:26:43 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: m.C.k.

    bu arada kaç kişi symbole 36 milyar veriyor, oyak indirimi + kampanyalar aracı çok cazip hale getiriyor bir anda...

    linea hoş, ama küçük bir otomobil..çok dar..arkaya 3 kişi sığmıyoruz...gereksiz uzun bir otomobil...

    bravonun sedanını yapsalar çok daha iyiydi bence...


    Linea fiyatı ile kullanıcılara hitap edecek bi otomobil.
    Binek alınacaksa kesinlikle emotion alınması lazım marka fanatikliği yapmıyorum gerçek neyse onu söylüyorum.
    Dynamic ve Active olanlarını bende beğenmedim özellik pek yok.
    Bravonun sedanı yapılsaydı fiyatı meganla focusla aynı olacaktı.
    Linea için şimdiden konuşmak çok saçma bayilere yıl sonuna kadar 18000 linea satın denmiş. Bayiler bu fiyatı dahada aşağı çekecek. 1.4 120bglik geldikten sonra fiyatlar iyice düşer.




  • Şu multijet motorları hakkında...
    1.3 fiat ürünü olabilir...
    1.9 da ise ne olduğu belli değil, çünkü opelin tamamen kendi yaptığı(fiatda bulunmayan) 1.9 cdti biturbo 200 ps motoru var, yeni vectrada kullanılacak, bu motor şimdilik dünya dizel rekoru....

    Opel, fiata GP içi corsa platformunu verdi, alfa 159 için vectra platformunu verdi...

    Ortaklık bitmeseydi linea için de astra platformunu verebilirdi...

    unutmadan yeni astra sedan, astra hb in diz mesafesi olarak da uzatılmış şekli, bagaj + diz mesafesi artışı ile birlikte uzun bir otomobil.

    yoksa astra sedan D sınıfı bir araç mı, diz mesafesi arttırılınca linea C sınıfı oluyor ya, o yüzden sordum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorele2000 -- 1 Haziran 2007; 12:47:57 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    ...
    ...
    unutmadan yeni astra sedan, astra hb in diz mesafesi olarak da uzatılmış şekli, bagaj + diz mesafesi artışı ile birlikte uzun bir otomobil.

    yoksa astra sedan D sınıfı bir araç mı, diz mesafesi arttırılınca linea C sınıfı oluyor ya, o yüzden sordum...


    Dünya basını D sınıfı derse, Laguna Accord Passat Avensis ile karşılaştırılırsa Astra sedan da bir D sınıfı otomobil demektir. Kabul ederim yani.




  • Güncel
  • quote:

    Orjinalden alıntı: SeLiM_50

    4ever 36 milyar symbol rulazz =).

    Ya Allah aşkına hala Symbol le Linea yı karşılaştırıyorsunuz ya

    Şu an için p/f oranına bakarsak clio yu bırakın megane bile ezilir. Ki daha yeni bi araç kampanyaları falan yok.+Yerli üretim.
    Tartışıyorsak burda doğru birşeyler elde etmeye çalışıyorsak bırakın marka fanatikliğini de
    bana bi tane reno fanatiği lineaya verilen para ile alınan performansın aynısını renodan alıyormuymuş? onu söylesin.

    Şu an için parçası ucuz motoru sorunsuz muhabbetlerini bırakın çünkü daha linea hakkında fanatik yorumlardan başka bişey yok.

    sen neden bahsediyorsun kardeşim ne zilmeism meganmı eziliyo megan o siizn yeni cikan ismi cismi belli olmayan arabadan her koşulda üsttün bir otomobildir lineaymış puhahah güldürmeyin punto bozması bir araba




  • megana rakipki dergiler karsilastiriyor.

    37.500 e dizel c segmenti full arac.

    tercih meselesi ayrica sümbülü 8e katlar 4 e böler en az 2 kati iiyi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ceyhunberber -- 8 Haziran 2007; 16:21:30 >
  • ya nerdeyse kasa değiştirecek megane yle bile baş edememiş linea. şu sümbülde biraz donanım olsa varya linea onunlada başedemez ...bir dergi yalan söyler iki dergi yalan söyler hepsi de söylemez ki...40 puan fark yemiş megane den megane III çıkınca ne olur sonuç düşünmek bile istemiyorum..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: SeLiM_50

    Güncel



    3 gün arayla 2 mesaj yazıp, küllenen bu yangına benzin döken arkadaşı huzurlarınızda tebrik ediyorum.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.