Şimdi Ara

Mevcut Fiat Doblo'nun üretim süresi 2022 yılsonuna kadar uzatıldı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
701
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  • Tofaş, Bursa fabrikasında ürettiği Fiat Doblo modelini 2021 yılında 28 milyon euro yatırımla yenileme kararı aldığını ve üretim süresini 2022 sonuna kadar 1 yıl uzattığını duyurdu.



    Bu kapsamda mevcut Fiat Doblo modelinin yeni motorlar ve makyajla birlikte 2022 yılı sonuna kadar üretildiğini göreceğiz. Yeni motorlu araçların üretimine 2021'in ortasında başlanacağını duyuran Tofaş'ın konuyla ilgili KAP'a yaptığı bildirimin tamamı şöyle:



    Ayrıca Bkz.Yeni Suzuki Swift Hibrit Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri



    "Şirketimiz Yönetim Kurulu tarafından, TOFAŞ Bursa fabrikasında üretilen Doblo modelinin  üretim süresinin 1 yıl uzatılmasına ve yatırım çalışmalarına başlanmasına karar verilmiştir. Bu kapsamda en son 28.05.2013 tarihli özel durum açıklaması ile 2009-2021 olarak kamuya duyurulan proje süresi 2022 yılsonuna kadar uzatılmıştır. 2009-2020 döneminde proje kapsamında yaklaşık 1,1 milyon adet üretim gerçekleşmiş olup, yeni yatırımın ve süre uzatımının da katkısıyla tüm proje döneminde yaklaşık %75'i ihracat pazarlarına yönelik olmak üzere, yaklaşık 1 milyon 250 bin adet üretim hedeflenmektedir.



    Bu kapsamda 2021 yılsonuna kadar yaklaşık 28 milyon Avro yatırım yapılması öngörülmekte olup, yeni motorlu araçların üretimine 2021 yılı ortasında başlanması planlanmaktadır."








  • Vites geçişlerindeki dişlilerin sürtünme olayı hangi yıldaki doblolarda çözüldü? Yada çözüldü mü?

  • Neredeyse 20 yıldır aynı tasarımdan gidiyorlardı. Umarım daha iyi tasarımını yaparlar.

  • rakibi berlingo, rifter, combo ve caddy nin yanında amele gibi gözükmeye başlamıştı doblo. iyi oldu kasa değiştirmesi.

  • Çöp

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • tasarımı değiştirip gelsinler bari bu güne kadar hep aynı arabalar

  • 2010 yılında 1,6 premio almıştık 6 vites olanı. tabi 6 ileri olması çok iyi ama bana göre vites iğrenç. 1 ve 2 arasındaki dişli oranı çok büyük, halen de alışamadım. 1'de biraz sündürüp 2 ye geçmen lazım. aksi taktirde bayılıyor. tabi bunda turbonun 1750 devirde tam açılması da etkili ki bunuda sevmiyorum. ayrıca vites geçişleri yumuşak değil. kötü bir his veriyor. arka kapının açma mekanizmasından nefret ettim. bence başka bir sistem yapmalılar. mesela ön kapılardakine benzetebilirler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi enrique -- 26 Ekim 2020; 14:43:28 >
  • 2015 doblo trekking da hiç bir sorun yok. Gayet memnunum. İyi ki almışım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Anladığım kadarıyla küçük bir makyajla yeni benzinli motorlarıda getirecekler. 2023'de de herhalde peugeot'ın kasasına geçecekler.

  • eski tarza devam edeceklerse hiç etmesinler çöp oldu artık

  • enrique kullanıcısına yanıt
    2011 astra h almıştık sıfır. 1.3 dizel, aynı motor. 6 ileri. dediğiniz gibi 1 ve 2. vites arası çok fazla, yokuş yukarı 4-5 bin devirde 2 ye atarsanız anca yer yada debriyajı yiyip kaldırıcan. turboda 1750 devir çok geç. diğer arabalar o devide vites atıyor nerdeyse.

  • Ben şahsen bir önceki kasayı daha çok seviyorum. Hatta bi ara aynı kasa opel de yaptılar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • finodan haber yok herhal 30yıl aynı kasa itelenecek.
    not. 2010 fino (fiorino) kullanıcısıyım mecburiyetten.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.