Şimdi Ara

DS 7 Crossback E-Tense 4x4 Türkiye fiyatı ve özellikleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
2.166
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  • Şık tasarımıyla dikkat çeken DS 7 Crossback'in PHEV yani şarj edilebilir hibrit versiyonu E-Tense, "tek bedende iki ruh" mottosuyla yola çıkıyor. DS 7 Crossback E-Tense 4x4 fiyatı 879.500 TL'den başlıyor.



    Bir yandan düşük yakıt tüketimiyle dikkat çeken DS 7 Crossback E-Tense diğer yandan ailenin en yüksek performanslı ve ilk 4x4 üyesi olma özelliği taşıyor. Tasarım olarak E-Tense rozeti ve şarj giriş soketi dışında diğer versiyonlarla arasında bir fark bulunmuyor. Vites kolu üzerindeki kabartmalı E harfi ve bilgi-eğlence sistemine eklenen sürüş menzili, şarj istasyonu gibi bilgiler de iç mekandaki farklılıklardan.



    Ayrıca Bkz.Akıllı telefon pazarındaki konumu riske giren Huawei, otomobiller için teknoloji geliştirecek



    13.2 kWh kapasiteli batarya paketine sahip olan DS 7 Crossback E-Tense'in saf elektrikli sürüş menzili WLTP'ye göre 58 kilometre (NEDC'ye göre 68 km) olarak açıklandı. Modelin ilk kişiliğini oluşturan düşük yakıt tüketiminde ise karşımıza NEDC'ye göre 1.5 lt/100 km gibi bir değer çıkıyor. Yine aynı standartlara göre ölçülen CO2 emisyonu da 34 g/km.





    DS 7 Crossback E-Tense'in batarya paketi, özel 32 A güç çıkışına sahip 6,6 kW gücündeki şarj cihazıyla 1 saat 45 dakikada ya da 8 A standart topraklı priz bağlantısıyla 8 saatte tamamen doldurulabiliyor.



    DS 7 Crossback E-Tense'in performansı da ikinci kişiliğini oluşturuyor. 1.6 litrelik benzinli motor ve iki elektrik motorunun kombinasyonuyla 300 beygir güç ve 520 Nm tork değerlerine ulaşan araç, dört tekerlekten çekiş sisteminin de yardımıyla 0-100 km/s hızlanmasını 5.9 saniyede tamamlıyor. Maksimum sürati 235 km/s olarak açıklanan DS 7 Crossback E-Tense'in saf elektrikli sürüş modunda çıkabileceği maksimum hız ise 135 km/s.



    Rivoli ve Opera donanım seviyeleriyle satışa sunulan DS 7 Crossback E-Tense fiyatları bu donanım seviyeleri için sırasıyla 879.500 TL ve 896.800 TL seviyelerinden başlıyor.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    DS 7 Crossback E-Tense 4x4 Türkiye fiyatı ve özellikleri
    DS 7 Crossback E-Tense 4x4 Türkiye fiyatı ve özellikleri
    DS 7 Crossback E-Tense 4x4 Türkiye fiyatı ve özellikleri
    DS 7 Crossback E-Tense 4x4 Türkiye fiyatı ve özellikleri
    DS 7 Crossback E-Tense 4x4 Türkiye fiyatı ve özellikleri
    DS 7 Crossback E-Tense 4x4 Türkiye fiyatı ve özellikleri
    DS 7 Crossback E-Tense 4x4 Türkiye fiyatı ve özellikleri
    DS 7 Crossback E-Tense 4x4 Türkiye fiyatı ve özellikleri








  • Ölü doğdu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fransızlar da tasarım konusunda Avrupa'nın Japonları resmen. Bin benzemez tasarım unsurlarını bir araya getirip parıltılar ekleyince güzel mi oluyor şimdi? Güçlü bir suv kasasını bir takı tasarımcısına vermişler ortaya bu yürüyen butik çıkmış.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: FrankGallagherx

    Ölü doğdu.
    Doğmasa da olurmuş bu koşullarda...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçenlerde başka markanın SUV'u gözüme leş gözüktü ama çoğu kişi beğendi.

    bunu çoğu kişi beğenmemiş ben beğendim.


    Güzellik harbi fazla göreceli bir kavram.

  • Ben sadece Fiyatına baktım uçukla geri çıktım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • passat alırsın DS 7 Crossback E-Tense 4x4 Türkiye fiyatı ve özellikleri 

  • Range rover alırım o paraya

  • Alırsın renç roverini kardeş

  • %80 ötv ile ham vergisiz fiyatı bile 414bin tl oluyor, çok fazla gerçekten de.

  • Hey maşallah nerdeyse 100.000 dolar. Elin amerikalısı o paraya 420 beygirlik tank gibi cadillac escalade' alır üstüne 30.000 doları kalır. DS 7 Crossback E-Tense 4x4 Türkiye fiyatı ve özellikleri

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Düşünsenize işiniz çok iyi ayda min 20k 30 k kazanıyorsunuz, yinede bu arabayı hayal edemiyorsunuz. Yazık ülkemize gerçekten. Bittik.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kıymeti bilinmeyen fransız rolls roycu

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Last Troll Bender kullanıcısına yanıt
    karşılaştırdığın segment bile çok farklı😄

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • bbuzol kullanıcısına yanıt
    Eve giren para ayda 10 bin 2006 golf bile hayal edemiyorum ds 7 kenarda dursun bi

    15 yaşında bir araba bile hayal edemiyorum şuan nasıl alıcam herşeyden kısıp

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ölü doğduk.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Daha ucuza daha büyük daha güçlü gerçek suv alınıyor demek istiyorum. Anlayabildin mi?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ben birkaç yıl önce forester veya ds7 alma planları yapıyordum, alırım diyordum yani şu halimize bak hala B sınıfına biniyorum ve anca duster alırım bu gidişle, hatta ciddi ciddi düşünmeye başladım yazıklar olsun şu halimize.

  • Gerçekten yüksek araca binmek isteyen insanların tercih edeceği bir araç değil. Suv sonuçta 300 beygir tatmin edicidir,130'luğu bence yeterli değil. Turbo benzin ama bence yinede yeterli değil. 160 veya 170'lik olsaydı iyi olabilirdi modeller bakımından.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.