Şimdi Ara

Yeni Dacia Spring, Avrupa'nın en ucuz elektrikli otomobili olmaya geldi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
90
Cevap
0
Favori
7.299
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj


  • Dacia için beklenen gün geldi ve şirket bugün ilk tamamen elektrikli otomobili Dacia Spring üzerindeki örtüyü kaldırdı. Şirket, elektrikli Dacia Spring'in fiyat konusunda rakipsiz olacağının altını çiziyor.



    Dacia Spring'in tasarımı mart ayında karşımıza çıkan konsept çalışması ile neredeyse tamamen aynı. Ayrıca söz konusu otomobilin Çin'de satılan Renault Kwid temelli kuzeni City K-ZE'ye benzediği de dikkatli gözlerden kaçmayacaktır.



    Dacia Spring'in ön bölümüne baktığımızda ince LED gündüz farlarıyla çevrili küçük bir ızgara tasarımıyla karşılaşıyoruz. Otomobilin şarj girişi de bu panelin altında yer alıyor. Tamponun alt bölümünde ise bölünmüş far tasarımının diğer kısmını oluşturan aydınlatmalar bulunuyor. Arka bölümde ise markanın diğer yeni modellerinden aşina olduğumuz grafiklere sahip stoplar göze çarpıyor.





    Bir SUV gibi görünmesine rağmen fazlasıyla kompakt ölçülere sahip. Otomobilin uzunluğu 3734 mm, genişliği 1770 mm, yüksekliği 1516 mm ve aks mesafesi 2423 mm olarak ölçülüyor. Şirket, Dacia Spring'in arka koltuklarının iki yetişkinin konforlu bir şekilde oturması için yeterli olduğunu belirtiyor. 300 litre bagaj hacmine sahip olan Dacia Spring'de bu değer arka koltukların katlanmasıyla 600 litreye çıkıyor. Kapı cepleri ve orta konsoldaki saklama alanı da ekstra 23 litre alan sunuyor.



    Ayrıca Bkz.Elon Musk, 7 koltuklu Tesla Model Y için tarih verdi



    Elektrikli Dacia Spring, sadece boyutlarıyla değil teknik özellikleriyle de tam bir şehir otomobili. 26.8 kWh'lık lityum iyon batarya paketinden güç alan otomobilde sadece 45 beygir güç ve 125 Nm tork üreten bir elektrik motoru bulunuyor. Bu sayede maksimum 125 km/s hızı görebilen Dacia Spring, WLTP'ye göre karma kullanımda 225 kilometre, WLTP City ölçümüne göre ise 295 kilometre sürüş menzili sunuyor.





    Dacia Spring'de Eco modu dikkat çekiyor. Eco tuşuna basıldığında motorun gücü 31 beygire düşüyor ve maksimum hız 100 km/s ile sınırlanıyor. Bu sayede otomobilin sahip olduğu menzil yüzde 10 civarında artırılabiliyor. Bataryayı standart prizle tam doluma ulaştırmak 14 saat sürüyor. 7.4 kW wall box ile bu süre 5 saate inerken, 30 kW DC şarj ile bataryayı yüzde 80'e ulaştırmak bir saatten kısa sürüyor.



    Dacia Spring'in konsolu Renault City K-Ze ile neredeyse tamamen aynı. Gösterge panelindeki 3,5 inç dijital ekran, elektrikli camlar ve merkezi kilit Dacia Spring'in standart özellikleri arasında. Android Auto, Apple CarPlay ve geri görüş kamerasına sahip 7 inç bilgi-eğlence sistemi, manuel klima, elektrikli yan aynalar ve stepne ise opsiyon listesinde karşımıza çıkıyor.



    Dacia Spring, ilk etapta 2021'in başında çeşitli araç paylaşım şemalarıyla sunulacak. Bireysel müşteriler için satışa sunulmasına ise sonbahar aylarında başlanacak. İlerleyen süreçte 800 litre kargo bölümüne sahip ticari araç versiyonu da piyasaya sürülecek.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Yeni Dacia Spring, Avrupa'nın en ucuz elektrikli otomobili olmaya geldi
    Yeni Dacia Spring, Avrupa'nın en ucuz elektrikli otomobili olmaya geldi
    Yeni Dacia Spring, Avrupa'nın en ucuz elektrikli otomobili olmaya geldi
    Yeni Dacia Spring, Avrupa'nın en ucuz elektrikli otomobili olmaya geldi
    Yeni Dacia Spring, Avrupa'nın en ucuz elektrikli otomobili olmaya geldi
    Yeni Dacia Spring, Avrupa'nın en ucuz elektrikli otomobili olmaya geldi
    Yeni Dacia Spring, Avrupa'nın en ucuz elektrikli otomobili olmaya geldi
    Yeni Dacia Spring, Avrupa'nın en ucuz elektrikli otomobili olmaya geldi
    Yeni Dacia Spring, Avrupa'nın en ucuz elektrikli otomobili olmaya geldi
    Yeni Dacia Spring, Avrupa'nın en ucuz elektrikli otomobili olmaya geldi
    Yeni Dacia Spring, Avrupa'nın en ucuz elektrikli otomobili olmaya geldi
    Yeni Dacia Spring, Avrupa'nın en ucuz elektrikli otomobili olmaya geldi
    Yeni Dacia Spring, Avrupa'nın en ucuz elektrikli otomobili olmaya geldi
    Yeni Dacia Spring, Avrupa'nın en ucuz elektrikli otomobili olmaya geldi
    Yeni Dacia Spring, Avrupa'nın en ucuz elektrikli otomobili olmaya geldi
    Yeni Dacia Spring, Avrupa'nın en ucuz elektrikli otomobili olmaya geldi
    Yeni Dacia Spring, Avrupa'nın en ucuz elektrikli otomobili olmaya geldi
    Yeni Dacia Spring, Avrupa'nın en ucuz elektrikli otomobili olmaya geldi
    Yeni Dacia Spring, Avrupa'nın en ucuz elektrikli otomobili olmaya geldi
    Yeni Dacia Spring, Avrupa'nın en ucuz elektrikli otomobili olmaya geldi
    Yeni Dacia Spring, Avrupa'nın en ucuz elektrikli otomobili olmaya geldi
    Yeni Dacia Spring, Avrupa'nın en ucuz elektrikli otomobili olmaya geldi
    Yeni Dacia Spring, Avrupa'nın en ucuz elektrikli otomobili olmaya geldi
    Yeni Dacia Spring, Avrupa'nın en ucuz elektrikli otomobili olmaya geldi
    Yeni Dacia Spring, Avrupa'nın en ucuz elektrikli otomobili olmaya geldi
    Yeni Dacia Spring, Avrupa'nın en ucuz elektrikli otomobili olmaya geldi
    Yeni Dacia Spring, Avrupa'nın en ucuz elektrikli otomobili olmaya geldi
    Yeni Dacia Spring, Avrupa'nın en ucuz elektrikli otomobili olmaya geldi
    Yeni Dacia Spring, Avrupa'nın en ucuz elektrikli otomobili olmaya geldi
    Yeni Dacia Spring, Avrupa'nın en ucuz elektrikli otomobili olmaya geldi
    Yeni Dacia Spring, Avrupa'nın en ucuz elektrikli otomobili olmaya geldi
    Yeni Dacia Spring, Avrupa'nın en ucuz elektrikli otomobili olmaya geldi







  • Çok dandik bir araç. Şirketteki 3 yaşına girmek üzere olan aracın bagaj kilit karşılığı, kapı kilit karşılığı, güneşlik vs boyuna civataları gevşiyor. Araçtan altı köşe yıldız anahtar eksik etmemek lazım. Umarım gözle görülmeyen daha kritik yerler gevşemiyordur.

    Günümüzün Tofaş Şahin/Kartal'ı

    abi görende daha 2.vitese atmadan sokak dönüyor sanacak. şehir içi diyosunuz iyi güzel ama bu motor ne küfür gibi? bu kadar sürüneceksem ben gider bisiklet alırım daha iyi. 9000 dolar satış bedeli falan deniyor. zaten 70 bin lira vergisiz fiyat. bu araç vergiyle 200 bini görür. 200 bine şu arabayı(!) tercih eden valla sorgusuz sualsiz net gerizekalı dır.

  • İç tasarım gözümü kanattı.

  • 45 beygir ne. Küfür mü

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ya bu dacia arabalarında iç malzeme kalite amacı yok mu? her tarafı sert plastik arkadaş. şu hava çıkış yerlerine bakın fiorino'dakinin aynısı. bu ne arkadaş ya estetik açısından 0

  • Zaten oldum olasi bu arabaya isinamadim, sanki bitmemis gibi, eksik gibi geliyor her zaman.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Adamların amacı o ki ucuz basit malzemelerle giriş seviyesi bi araba lüks amaçları olsa bu marka kurulmazdı neden amaçsızca eleştrip duruyorsunuz ki sanki mercedes çıkardı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 45 hp güç nedir? Bu araç kime hitap eder bilmiyorum. İçten yanmalı motorlardan elektrikli motora geçiş sürecinde böyle şeyler anormal değil bence. Çünkü elektrikli ve hibrit motor teknolojileri geliştirme sürecinde.

    Ancak insan yine de motor gücü bakımından 3 haneli sayıları görmek istiyor.

    Bu arabayı almaktansa hibrit motorlu Toyota almak daha mantıklı diyeceğim ama aradaki fiyat farkını düşünmek istemiyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 100 bin lira veririm böyle bi arabaya.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • berbat, çağdışı bir tasarım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Nemesis-Prime kullanıcısına yanıt
    Cidden de batarya maliyeti hala yüksek böyle arabalar için ufacık bataryaya 100 hp motor koysan daha fazla pil yiyecek bu gerçek

  • Elektrikli arabaya ekran koysaydılar bari...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Renault kwid bu

    Hindistanın popüler aracı. Avrupa standartlarında bi araba değil, nasıl satılacak bilemem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok dandik bir araç. Şirketteki 3 yaşına girmek üzere olan aracın bagaj kilit karşılığı, kapı kilit karşılığı, güneşlik vs boyuna civataları gevşiyor. Araçtan altı köşe yıldız anahtar eksik etmemek lazım. Umarım gözle görülmeyen daha kritik yerler gevşemiyordur.

    Günümüzün Tofaş Şahin/Kartal'ı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi interwap -- 15 Ekim 2020; 21:26:30 >
  • Clio yan kapılar gibi tekrarlanmiş. Güzel de durmuş ..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • gayet güzel ben beğendim. zaten hızlı gitmeyi de sevmem. fiyatı da 110 bin lira olacak diyorlar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SISU -- 14 Kasım 2020; 16:39:26 >
  • Arac cok güzel ama alsam şarj edecek yerim yok ki. Bundan uzağım ben bu elektrikli arabaya.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Menzil kısa. Sarz etme problemi olacak. Türkiye de pek tutulacağıni sanmıyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Aynı zamanda en geri dijital teknolojiye sahip elektrikli araca benziyor. :) Yeni scooterlarda ne özellikler var :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hamzapol H kullanıcısına yanıt
    Motor bir tık daha iyi olabilirmiş.120 km max hız falan çok yetersiz geldi.Batarya da dediğiniz gibi.Ancak ben mesela günde 20-30km yol yapan biriyim benim için fiyatı uygun olursa bir clio almaktansa böyle bir seçim daha mantıklı hale gelir.
    Şuan şahsen kendi adıma tek sıkıntı şarj ve şarj süreleri.Yani etrafımda bu aracı şarj edecek bir nokta yok.Acilen 300 kmlik bir yola çıkmam gerekse arabayı şarj edebilecek nokta aramak zorunda kalmam gerek.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Stoplar Audi q2 gibi geldi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.