Şimdi Ara

Hyundai'nin hidrojen yakıtlı kamyonu Xcient, Avrupa yollarına çıktı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
319
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  • Hyundai'nin hidrojen yakıt hücreli elektrikli kamyonu Xcient, Avrupa pazarındaki yerini aldı. Markadan yapılan açıklamada Hyundai Xcient'in ilerleyen süreçte Kuzey Amerik ve Çin pazarlarında da giriş yapacağı belirtildi.



    Avrupa'ya gelen ilk yedi kamyon İsviçre'deki müşterilere teslim edildi. Yıl sonuna kadar toplam 50 adet Hyundai Xcient'in Avrupa yollarında olacağı açıklandı. Şirket 2025 yılına kadar Avrupa'da 1600 adet yakıt hücreli kamyon satmayı hedefliyor.



    Hyundai'den yapılan açıklamada Avrupa, Kuzey Amerika ve Çin'deki büyümeyi desteklemek için 2021 itibariyle yılda 2 bin adet Xcient yakıt hücreli kamyon üretim kapasitesine ulaşılacağı belirtildi. Bu da hidrojen ekosistemine yapılan 1.3 milyar dolarlık ek yatırımla mümkün olacak.



    Ayrıca Bkz.İşte Rivian'ın Amazon için geliştirdiği elektrikli teslimat aracı



    Hyundai Xcient'in özelliklerine gelecek olursak, 9475 mm uzunluğundaki kamyonun 475 beygir güce ve toplamda 32 kg civarında hidrojen depolayabilen 7 büyük hidrojen tankına sahip olduğunu söyleyebiliriz. Yüklü haldeyken 400 kilometre sürüş menziline sahip olduğu açıklanan kamyonun yakıt dolum süresinin de ortalama 15 dakika civarında olduğu belirtildi.



    Müşterilerin yakıt konusunda sıkıntı çekmeyeceğinin de altını çizen Hyundai, sadece İsviçre'de 100'den fazla hidrojen yakıt dolum istasyonu bulunduğunu, bunun hem ticari hem de binek araçlar için yeterli olduğunu söyledi.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Hyundai'nin hidrojen yakıtlı kamyonu Xcient, Avrupa yollarına çıktı
    Hyundai'nin hidrojen yakıtlı kamyonu Xcient, Avrupa yollarına çıktı
    Hyundai'nin hidrojen yakıtlı kamyonu Xcient, Avrupa yollarına çıktı
    Hyundai'nin hidrojen yakıtlı kamyonu Xcient, Avrupa yollarına çıktı
    Hyundai'nin hidrojen yakıtlı kamyonu Xcient, Avrupa yollarına çıktı
    Hyundai'nin hidrojen yakıtlı kamyonu Xcient, Avrupa yollarına çıktı







  • Büyük şirketler birkaç tane alır gösteriş amaçlı biz çevreyi seviyoruz koruyoruz falan

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bence yük taşımacılığında hidrojen yakıt kullanılmalı. Hafif ve seri doldurulabiliyor ve uzun menzil sağlıyor ayrıca temiz. Ayrıca otobüslerde buna geçmeli.

    Binek araçlarda batarya teknolojisi her yerden dolum imkanı ile kullanılmalı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bilmediğimden, elektrolizle mi yakıt dolduracak acaba diye düşündüm ama istasyonlar varmış.

  • hopeyoung H kullanıcısına yanıt
    Hidrojen istasyonda üretiliyor pompa ile dolduruluyor. Çok pahalı yalnız istasyon yapım maliyeti o sıkıntı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Musk bunu saçma olarak nitelemişti. Tabi işin derinine vakıf değilim. .

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.