|
Türkiye'de ilk: Avrasya Tüneli'ne trafik sıkışıklığını yüzde 90 azaltabilen sistem kuruldu
-
-
iyiymiş de biz bu tüneli yapanlara, kimse bu tünelden geçmediği için verdiğimiz geçiş garantisi karşılığında para ödemişken hangi trafikten bahsediyorlar?
-
Bişey bilmiyorsunuz ama yorum yapmaktan eksik kalmıyorsunuz ?
10 milyar TL bütçe ile geçiş garantili projeler yaparsan, 20 yıl boyunca senelik ödemeler yaparsın tüm parayı tüketmezsin.
Aynı parayla senede 10 proje inşasına devam edersin.Büyük para yönetimini bilmeyen bir kişi ise tüm parayı 1 projeye harcar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berk768 -- 24 Eylül 2020; 14:46:18 > -
Büyük para yönetimini bildiğimiz için garantileri dolar euro üzerinden veriliyor di mi :D
-
yanıtınıza bakarak bilmeyen tek kişi siz gibi görünüyorsunuz!
-
Garanti vermezsen, o şirket projeyi yapmaz.Neden zararına bir iş yapacak arkadaş, nasıl cevaplar bunlar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berk768 -- 24 Eylül 2020; 14:48:21 > -
Büyük para yönetimini bilmiyoruz çünkü troll değiliz. Troller herşeyin en iyisini bilir. 3-4 proje parasına 1 proje yapmayı en iyi siz bilirsiniz. Amerika'da Avrupa'da yapmaya çalış yargı direk tepene biner.
-
ülkenin 50 yılını ipotek edip yiyen 70 yaşındaki adamların kendilerinden sonraki jenerasyonları umursamamalarını anlayabiliyorum da bunu destekleyen 20-30 yaşındakileri anlayamıyorum.
-
Kardeşim eleştireni eleştirmek siz de moda herhalde. Yani halk 2ye bölük. Ama azınlık oldunuz. Bak burada kaç kişi var sana cevap veren. Sizi frenleyici olarak mı gönderiyorlar. Para pul gittiği gibi birde senin gibilere enerji harcıyoruz. Vampirliği KES ! Bırak halk konuşsun.
-----------------------------------------
‘VATANDAŞIN CEBİNDEN 3 MİLYAR LİRA ÇIKACAK’Dolar kuruna göre belirlenen köprü ve tünel geçiş ücretlerine bu yıl yüzde 50'nin üzerinde zam geldiğini belirten Haydar Akar, Hazine'nin ödemesi gereken tutarların katlanacağına dikkat çekti. Avrasya Tüneli'nde geçen yıl 23 lira olan geçiş ücretinin yüzde 56 zam ile 36 lira olduğunu belirten Akar, şunları söyledi:“Yıl sonundaki fatura yaklaşık 300 milyon lira olacak ve Hazine'ye kesilecek fatura da 2 kat artacak. ‘Milletin cebinden bir kuruş çıkmayacak diyenlerin, sadece 3 proje için 1 yılda ödeyecekleri 3 milyar lirayı açıklaması gerekir. 2019 yılında Osmangazi Köprüsü için 6 milyon, Yavuz Sultan Selim Köprüsü için 36 milyon ve Avrasya Tüneli'nden de 8 milyon aracın bedelini Hazine ödemek durumunda kaldı.”
Kaynak Yeniçağ: Avrasya Tüneli’nin faturası yine vatandaşa kaldı
----------------------------------------https://www.yenicaggazetesi.com.tr/avrasya-tunelinin-faturasi-yine-vatandasa-kaldi-269119h.htm
-
quote:
Orijinalden alıntı: berk768Bişey bilmiyorsunuz ama yorum yapmaktan eksik kalmıyorsunuz ?
10 milyar TL bütçe ile geçiş garantili projeler yaparsan, 20 yıl boyunca senelik ödemeler yaparsın tüm parayı tüketmezsin.
Aynı parayla senede 10 proje inşasına devam edersin.Büyük para yönetimini bilmeyen bir kişi ise tüm parayı 1 projeye harcar.
sen daha olayın ne olduğunu anlamamışsın konuşuyorsun. Sen bu projelere 1 kuruş para vermiyorsun zaten; elindeki parayı harcamakla alakası yok yani. Bu projeleri özel sektöre yaptırıp belli bir süre geçiş garantili kullanım hakkı veriyorsun. Burda yanlış olan devlet bankasından alınan krediyle 10 katı fiyatına iş yaptırılması. Sonuç olarak 3 senede kira diye özel sektöre yapılan işin parasını ödüyorsun, kalan 10 senede havadan para kazanıyor. Umarım anlamışsındır.
-
Millet eleştirel konuşmasa konuşmayacaksın yani her şey yolunda sana göre... fotoğrafından belli kafa yapın. Yarın bir günde forumlardan foto kaldırmakla uğraşırsın. Bak sigara 15TL yabancılarda önce iç işbirlikçiler oradan amerika oradan ingiltere rotschield Acabaa Tekel özelleştiğinden beri ne kadar döviz olarak açık üretti bi hesaplada yaz. Türk Telekomu sattınız hariri mafyasına ne oldu? adam bakır kabloları eritti de sattı yurtdısına. Senin bankandan para çekti onu almak için onuda ödemedi. Modaya uyuyorsun. de biz klasikçiyiz yani 10101010 Varlık yada yokluk .Ya istiklal ya ölüm. Döküle döküle döne döne geleceksin. Görmemekte ısrar ediyorsun. Yana yana öğrenir bu toplum sonrada anti virüs aşısını yapar ama o zaman fotolar değişir o günkü modaya da uyarsın bukelemun gibi yada sessiz kalırsın inine çekilirsin.
-
O tünelde giriş hariç hiç trafik olmuyor ki sorun oraya girişte zaten
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Zaten orada trafik yoktu ki yine bi haber köşesi ve reklam için yapılmis. Birçok yerde ihtiyaç olan şeyi en gereksiz yere yapmışlar bir de övünüyorlar
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Cehhabililer gecmesin
-
Az once gectim, hicbirsey farkedilir bile degil. Bombos bisey
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Neyin trafiğine göre bu uygulama yapılıyor? İstanbul'da trafik olmayan nadir yerlerden biri Avrasya Tüneli yüksek fiyatından dolayı.
-
İhalesi ve yapımı şeffaf, optimum maliyetli, imalatı özenli bir yatırımdır bu. Ben solcuyum. Düzgün işleri desteklerim. Bu düzgün bir iştir. Dandik ihaleler için bknz kuzey anadolu otoyolu ve üçüncü köprü..
-
ben yeni yollardan geçemiyorum fiyatları çok yüksek beni ilgilendirmiyor ben 30 senelik yolları kullanıyorum yapanlardan yaratıcı razı olsun uygun uygun geçiyorum.
-
Geçiş garantili olunca, projeyi daha ucuza mı yapıyorlar? Geçiş garantisi ile fazla proje yapmayı nasıl birbirine bağladın?
iyiymiş de biz bu tüneli yapanlara, kimse bu tünelden geçmediği için verdiğimiz geçiş garantisi karşılığında para ödemişken hangi trafikten bahsediyorlar? |
Büyük para yönetimini bildiğimiz için garantileri dolar euro üzerinden veriliyor di mi :D
|
ülkenin 50 yılını ipotek edip yiyen 70 yaşındaki adamların kendilerinden sonraki jenerasyonları umursamamalarını anlayabiliyorum da bunu destekleyen 20-30 yaşındakileri anlayamıyorum. |
Bu tip konularda yorum yapmam ama artık o kadar çok görüyorum ki tahammül edemiyorum. Rasyonel arkadaşlara hitaben yazıyorum.
Arkadaşlar devletin kendisi krediyi çekip, bir inşaat ihalesiyle yolları da köprüleri de firmalara yaptırabilir. Parasını da çektiği kredinin faiziyle birlikte vadeli şekilde ödeyebilir. Yol veya köprü devletin olur, borcunu da firmalara kar payı aktarmadan öder. Mesela Marmaray projesi. Şuan yapılan ise, krediyi devlet garantisiyle özel firma çekiyor, aslında devlet çekiyor, köprüyü veya otoyolu yapıyor, yıllarca işletip kar payı alıyor. Köprüler ve yollar az kullanıldığı için devlet bu firmalara Euro veya Dolar endeksli kaynak ve kar aktarıyor. Ayrıca yollar az kullanıldığı için fazla yıpranmıyor böylece işletmecinin maliyeti daha da azalıyor. Bu da ikinci bir kazanç. Yani devlet karı firmalara aktarıyor. Vatandaşına da Euro Dolar endeksli ve anormal pahalı yol sunuyor. Yap İşlet Devret, faydalı ve rasyonel bir yöntem değildir. Devlet firmaya garanti verip çektirdiği krediyi kendi de çekebilir. Hatta kendi çekerse daha da ucuza yapar. Dediğim gibi Marmaray en iyi örnek. Ama nedense böyle bir şey hiç yokmuş gibi saçma sapan bahaneler üretiliyor. Yok kaynak yönetimi, yok devlet inşaat mı yaparmış vs. Özel firmanın da kaynağı yok devlet kefil oluyor, devlet kefil olmazsa firmaya kredi vermez kimse. İkincisi ise devlet zaten inşaat firması değil, uzmanlaşmış inşaat firmalarına işi ihale ediyor, yaptırıp işletmeye açıyor. Özel firmalara kar aktarılmadığı için de her halükarda daha ucuza geliyor. |
Bişey bilmiyorsunuz ama yorum yapmaktan eksik kalmıyorsunuz ? 10 milyar TL bütçe ile geçiş garantili projeler yaparsan, 20 yıl boyunca senelik ödemeler yaparsın tüm parayı tüketmezsin. Aynı parayla senede 10 proje inşasına devam edersin.Büyük para yönetimini bilmeyen bir kişi ise tüm parayı 1 projeye harcar. |
yanıtınıza bakarak bilmeyen tek kişi siz gibi görünüyorsunuz! |
Büyük para yönetimini bilmiyoruz çünkü troll değiliz. Troller herşeyin en iyisini bilir. 3-4 proje parasına 1 proje yapmayı en iyi siz bilirsiniz. Amerika'da Avrupa'da yapmaya çalış yargı direk tepene biner.
|
Kardeşim eleştireni eleştirmek siz de moda herhalde. Yani halk 2ye bölük. Ama azınlık oldunuz. Bak burada kaç kişi var sana cevap veren. Sizi frenleyici olarak mı gönderiyorlar. Para pul gittiği gibi birde senin gibilere enerji harcıyoruz. Vampirliği KES ! Bırak halk konuşsun.
----------------------------------------- ‘VATANDAŞIN CEBİNDEN 3 MİLYAR LİRA ÇIKACAK’Dolar kuruna göre belirlenen köprü ve tünel geçiş ücretlerine bu yıl yüzde 50'nin üzerinde zam geldiğini belirten Haydar Akar, Hazine'nin ödemesi gereken tutarların katlanacağına dikkat çekti. Avrasya Tüneli'nde geçen yıl 23 lira olan geçiş ücretinin yüzde 56 zam ile 36 lira olduğunu belirten Akar, şunları söyledi:“Yıl sonundaki fatura yaklaşık 300 milyon lira olacak ve Hazine'ye kesilecek fatura da 2 kat artacak. ‘Milletin cebinden bir kuruş çıkmayacak diyenlerin, sadece 3 proje için 1 yılda ödeyecekleri 3 milyar lirayı açıklaması gerekir. 2019 yılında Osmangazi Köprüsü için 6 milyon, Yavuz Sultan Selim Köprüsü için 36 milyon ve Avrasya Tüneli'nden de 8 milyon aracın bedelini Hazine ödemek durumunda kaldı.” Kaynak Yeniçağ: Avrasya Tüneli’nin faturası yine vatandaşa kaldı ----------------------------------------https://www.yenicaggazetesi.com.tr/avrasya-tunelinin-faturasi-yine-vatandasa-kaldi-269119h.htm |
tünelin yapılma sebebi "Atatürk havaalanına Anadolu yakasından rahat ulaşım" sonra havaalanını kapattılar : ) |
Benzer içerikler
- whatsapp hd fotoğraf gönderme
- deepfake nasıl yapılır
- yapay zeka uygulamaları
- mobil imza ücreti
- whatsapp numara gizleme
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X