Şimdi Ara

Nvidia SLI sürücü profili geliştirmeyi bırakıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
291
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  • Nvidia yayınladığı duyuruyla sürücü içerisinde sunduğu SLI profilleriyle ilgili önemli kararını paylaştı. Çoklu GPU desteği bundan böyle bizzat oyunun kendisi tarafından sağlanacak.



    SLI kurulumları daha verimli kullanılacak



    Yeşil ekibin destek sayfasında detaylandırdığı adıma göre RTX 2000 ve öncesi kartlar için 1 Ocak 2021’den itibaren sürücü içerisinde SLI profili sağlanmayacak. Birden fazla RTX 3090’la en yüksek performansı elde etmek isteyen kullanıcılar içinse herhangi bir SLI profili sağlanmayacak.



     



    RTX 2000 ve öncesinin de 1 Ocak’tan itibaren geçirileceği dönemde SLI desteğini bizzat oyun geliştiricisi sağlayacak. Nvidia böylelikle  özellikle de donanım düzeyindeki DirectX 12 ve Vulcan API’leri sayesinde yapımcılarının kendi yazılımlarıyla SLI kurulumu arasında en iyi uyumun sağlamasını amaçlıyor.



     



    Hali hazırda Shadow of the Tomb Raider, Civilization VI, Sniper Elite 4, Gears of War 4, Ashes of the Singularity: Escalation, Strange Brigade, Rise of the Tomb Raider, Zombie Army 4: Dead War, Hitman, Deus Ex: Mankind Divided, Battlefield 1, ve Halo Wars 2’de SLI’a doğal destek sunulmakta.



    Ayrıca Bkz.RTX 3090’ın ilk oyun testleri: RTX 3080’den yalnızca %10 hızlı



    Önümüzdeki dönemde uzaması beklenen listenin yanı sıra üreticilere yönelik yazılımlarda profillere gerek duyulmadığı için herhangi bir değişiklik beklenmiyor.  



    Kaynak:https://nvidia.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/5082







  • 4 senedir bırakıyor zaten hep aynı hikaye.

  • bırakması zor

  • Oyun tarafında zaten uzuuun bir süredir anlamı yok zaten de profesyonel uygulamalar söz konusu olduğu zaman takipçisi olmaya devam ederler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aslinda 2 ci ya da 3.cü bir kart takılırsa sisteme AMD olsun, NVIDIA olsun geliştirici kendisi DX12, Vulkan, OPENCL vs.. API'ler üzerinden kartlara erişip istediği gibi kas gücünden faydalanabilmeli ve zaten yapılabiliyor diye biliyorum.

    SLI ile uğraşmak istememeleri normal.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.