Şimdi Ara

Mitsubishi, Avrupa'da yeni model satışa sunmayacak

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
1
Favori
2.596
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Mitsubishi, Avrupa'da yeni model satışa sunmayacak



    Önümüzdeki iki yıl içerisinde maliyetleri yüzde 20 oranında azaltmayı hedefleyen Mitsubishi, bu adımı gerçekleştirmek için Avrupa pazarını gözden çıkarmış gibi görünüyor.



    Gelen haberlere göre Japon üreticinin maliyetleri düşürmek için izleyeceği stratejilerden biri Avrupa’da yeni bir model satışa sunmamak olacak. Şirket, kaynaklarını Güneydoğu Asya’daki pazar payını genişletmeye odaklayacak. Mitsubishi’nin söz konusu pazardaki payının yüzde 10 civarında olduğunu, Avrupa ve Kuzey Amerika pazarlarındaki payının ise yüzde 1’in üzerine çıkamadığını düşünürsek bunun şirket için mantıklı bir adım olduğunu düşünebiliriz.



    Şirket, halihazırda satışta olan modellerini Avrupa pazarında sunmaya devam edecek fakat yeni nesil Mitsubishi L200, Outlander SUV ve Mirage gibi modellerin Avrupa versiyonu tanıtılmayacak. Şimdiki modellerin giderek sertleşen emisyon kurallarını karşılamayacağını düşündüğümüzde, Mitsubishi’nin gelecekte Avrupa’dan tamamen çekilmeyi düşündüğü sonucu ortaya çıkıyor.



    Ayrıca Bkz.BMW onayladı: Yeni nesil 5 Serisi tamamen elektrikli versiyonla gelecek



    Mitsubishi CEO’su Takao Kato, konuyla ilgili açıklamasında “Stratejimizi çok yönlü genişlemeden çıkarıp seçim ve konsantrasyonla değiştireceğiz. İlk olarak, yapısal reformumuzu tamamlayacağız ve ardından rekabet alanlarımızı güçlendireceğiz. Sonuç olarak bu orta vadeli dönemi kesinlikle kar edebilecek bir kurumsal yapı inşa etmek istiyoruz.” şeklinde konuştu.



    Mitsubishi’nin Avrupa ile ilgili bu kararından Türkiye’nin etkilenip etkilenmeyeceği henüz bilinmiyor. Mitsubishi L200, son yıllarda rakiplerini ciddi bir farkla geride bırakarak Türkiye’de sınıfının lideri olmayı başarıyor. Fakat L200’ün gittikçe katılaşan emisyon normlarına ayak uyduramayacağını ve şirketin Türkiye pazarındaki en güçlü kozunun bu model olduğunu düşündüğümüzde, durum pek de iç açıcı görünmüyor.








  • Zaten markanın imajını yerle bir ettiler binek otomobillerden vazgeçerek. Bu markayı biz Lancer'la, Subaru rekabetiyle sevdik. Yolu yol değil. Anlamadığım şey; bunun çözümü bu muydu? Tamam Avrupa markalarıyla iş yapmak istemiyorsun. Japonsun, gururlusun. E git Toyota'yla, Mazda'yla bir şeyler yap, maliyeti düşür. Seni sen yapan otomobillerden elini ayağını çekmek niye? Hala bir Lancer sahibi olmak hayalimdir. Deli gibi seviyorum bu markayı. Ayıp be Mitsubishi.

    lancer'ı ve pajero'yu üretimden kaldırmasından belliydi zaten... biri dakar efsanesi diğeri ralli efsanesi. motor sporlarında böyle imaj yaratan iki efsane modeli üretimden kaldırdı gitti yerine space star, attrage filan satmaya başladı (kötü araçlar değil aslında ama efsane modeller neree bunlar nere). mesela asx filan da güzel arabaydı ama otomatiğini getirmediler, bari 1.6 cvt'si olsaydı 2011-2014'lü yıllarda nissan qashqai'ye ciddi bir rakip olurdu avrupa pazarında. yazık ettin mitsubishi çok yazık.


    neyse ben asx'i saklayayım belki torunlarıma gösteririm :D artık avrupa'da böyle bir marka yok diye farklı bir aurası olabilir

  • Zaten markanın imajını yerle bir ettiler binek otomobillerden vazgeçerek. Bu markayı biz Lancer'la, Subaru rekabetiyle sevdik. Yolu yol değil. Anlamadığım şey; bunun çözümü bu muydu? Tamam Avrupa markalarıyla iş yapmak istemiyorsun. Japonsun, gururlusun. E git Toyota'yla, Mazda'yla bir şeyler yap, maliyeti düşür. Seni sen yapan otomobillerden elini ayağını çekmek niye? Hala bir Lancer sahibi olmak hayalimdir. Deli gibi seviyorum bu markayı. Ayıp be Mitsubishi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ambarad -- 28 Temmuz 2020; 17:16:40 >
  • Binek otomobiller markaları birleşe birleşe tek el olma yolunda ilerliyorlar. Birleşen gruplar motorları paylaşıyor, platformları paylaşıyor haliyle yatırım maaliyetleri oldukça düşüyor. Bunlarla yarışmak artık zorlaşıyor..

  • Sorun değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Emisyon değerlerini düşürmek için hibrit motor yapabilirlerdi veya daha düşük hacimli turbo benzinli motorlara geçerek karbon ayak izini düşürebilirlerdi.

    Aslında özellikle pick-up modelleri ile ülkemizde sıkça kullanılan bir markadır Mitsubishi. Binek otomobil çeşitlerinin azaltılması da bence iyi bir adım olmamıştı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Aman tanrım nasıl olabilir bu

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Lancer ve evoyu bitirdi Suzuki misali oldu bence toptan kapatsın gitsin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sadece Ortadoğu'ya satsalar yeter

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Biz neredeyiz önemli olan o. Avrupa mı orta doğu mu?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • CapriceClassic kullanıcısına yanıt
    Avrupayız muhtemelen zaten çok satmıyorlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir grupla birleşmeden mitsubishinin işi oldukça zor. Outlander phev ile avrupada hibrit suvun lideriydiler geçtiğimiz 10 yılda. Nissan navarayı bile emisyon normlarıdan dolayı avrupadan çekmişken L200 gibi bir liderin 2022 de gelecek olan yeni modelini bir umut Türkiye de görebiliriz umarım. Ayrıca şuan alınan karar yeni modellerin 2022 ye kadar avrupaya gönderilmemesi ardından umarım temelli çekilme kararı gelmez

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • CapriceClassic kullanıcısına yanıt
    Bedel ödenecekse Avrupa, Teşvik kapitülasyon vs olacaksa ortadoğu ülkesiyiz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Anca gider gorkemuse üzgünMitsubishi, Avrupa'da yeni model satışa sunmayacak 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozibaba98 O kullanıcısına yanıt

    reno nissanla birleştiler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zaten ikinci, üçüncü sınıf garip birkaç model getiriyorlardı. gelmesinler uğurlar olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lancer'ı ve pajero'yu üretimden kaldırmasından belliydi zaten... biri dakar efsanesi diğeri ralli efsanesi. motor sporlarında böyle imaj yaratan iki efsane modeli üretimden kaldırdı gitti yerine space star, attrage filan satmaya başladı (kötü araçlar değil aslında ama efsane modeller neree bunlar nere). mesela asx filan da güzel arabaydı ama otomatiğini getirmediler, bari 1.6 cvt'si olsaydı 2011-2014'lü yıllarda nissan qashqai'ye ciddi bir rakip olurdu avrupa pazarında. yazık ettin mitsubishi çok yazık.


    neyse ben asx'i saklayayım belki torunlarıma gösteririm :D artık avrupa'da böyle bir marka yok diye farklı bir aurası olabilir




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jeremy Klakson -- 28 Temmuz 2020; 21:19:53 >
  • Birçok arabası dayanıklı sevdiğim amrka

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ya şu an en yüksek beklentim Mitsubishi'nin aynı Ford gibi C Pickup segmentine eV L200 getirmesidir. Basit, Nissanın leaf tecrübesi ve seninde pHev tecrüben var. Emisyonlar ile sıkıntı yaşıyorsun ne yapmalısın? Tabiki de eV. Hadi lancer,pajero,galant yapmayacaksın bi tık sınırlarının dışına çık. Hayır anlamıyorum bir firmanın kendi müşteri profilini bilmesi,kavraması bu kadar mı zor. Zaten yıktın firma güvenini bari bi girişimci ol Mitsubishi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 90 model Lancer alınır mı?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ambarad kullanıcısına yanıt
    Benim de hayalim evo fq400'dü sadece 1 tane gördüm burada. İlk köpek balığı tarasımılı lancer reklamını, gazetede gördüğümü hatırlarım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.