|
Haftaya A101 marketlerde Kral Motor geçidi var
-
-
10000mAh kapasiteli powerbank 59.95TL
İş görür mü?
Mesela samsung powerbank var , içinde , kendisiyle bitişik , note 4 uyumlu ve onun girişleriyle uyumlu , kablosu var
Bu çok güzel bi özellik , bu şekilde , piyasada , iphonelar için var mıdır?
-
Her şey iyi güzel de, Donanımhaber'de broşür olayı başladı başlayalı 640x480 boyutunda broşür konuyor şuraya. Bir teknoloji sitesinde, haberin ana görselinin kalitesiz olması rezil bir durum.
-
Aynen katılıyorum, ayrıntılarda ki küçük yazılar okunamıyor. Empatisizlik böyle bir şey.
-
Elektrikli scooter iş görür mü? Aynı fiyata 50cc mtv’siz scooterlar varken bunu almak mantıklı olur mu sizce?
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Şuan ekstra görseller eklenmiş. Neyse bu da bir başlangıç
-
Merhaba, benim tavsiyem elektrikli bisiklet almanız ehliyet , ruhsat, muayene, vergi vs hiç bişey yok aynı zamanda sporda yapmış oluyorsunuz yokuşlarda elektrik desteği ile düz yolda kendi gücünüzle pedal çevirebilirsiniz
-
quote:
Orijinalden alıntı: Nemesis-Prime
Elektrikli scooter iş görür mü? Aynı fiyata 50cc mtv’siz scooterlar varken bunu almak mantıklı olur mu sizce?Bir elektrikli scooter da sizin kriterleriniz ne bilmiyorum, ama benim için ilk başta aradığım şey yokuş tırmanma becerisi gelir,
Örneğin kr-21 vello model den bahsedecek olursam, evet bu modelin tırmanma eğimi %30, bu oldukça iyi bir değer, bu şu anlama geliyor; oldukça dik yokuşları rahatça tırmanabiliriz demektir.
Şu yokuş meselesini kafaya takan biri olarak, kendi evimin yakınında yürürken beni yoran ve %17 lik tırmanma becerisine sahip elektrikli motorların çıkamadığı bir yokuşun eğimini üşenmedim ölçtüm, tam %21 geliyordu, %21 yokuş bile zorluyorsa, bu bakımdan %30 tırmanma yeteneği iyi bir değer.
Diğer aradığım kriter;
batarya cinsidir, bu modelin bataryası lityum değil, ne yazık ki jel aküdür. Bunun anlamı jel akünün lityum aküye göre daha kısa ömürlü olmasıdır.
Yani, benim gözümde bu motor %30 luk yokuş tırmanma becerisiyle sınıfı geçti, ama aküden sınıfta kaldı.
Ancak bir kaç senede bir akü değiştirmek (yaptığın km ye ve şarj sayısına göre ömür değişir) göze alınırsa bu motor alınır mı, evet alınır.
Not:
merak edenler için, yokuş eğimini bir android uygulaması olan "clinometer" ile ölçtüm.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kayamtky -- 18 Temmuz 2020; 13:7:33 > -
quote:
Orijinalden alıntı: CaRviLLE
Merhaba, benim tavsiyem elektrikli bisiklet almanız ehliyet , ruhsat, muayene, vergi vs hiç bişey yok aynı zamanda sporda yapmış oluyorsunuz yokuşlarda elektrik desteği ile düz yolda kendi gücünüzle pedal çevirebilirsinizDüşüncenize katılıyorum, ancak,
yokuşlarla dolu olan yerlerde oturanlar için dikkat edilmesi gereken motor gücü, tork gücü ve motorun bisiklete nasıl yerleştirildiği kriterleri var;
Bu bakımdan hazır elektrikli bisiklet alanlar için önerim:
ilk önce çevresinde ki en zorlu yokuşun eğimini ölçmeli, sonra e-bisikletin kullanma kılavuzunda yazan yokuş tırmanma becerisiyle kıyaslamalı, ondan sonra satın almalı, yoksa hayal kırıklığına uğrar.
Mevcut bisikletini e-bisiklet kitiyle dönüştürmek isteyenler için önerim:
yine yukarda ki önerim geçerli, ek olarak;
motorun bisikletin neresine yerleştirildiğine göre de yokuş tırmanma becerisi fark ediyor.
Örneğin;
Yokuş çıkma konusunda tork gücü en iyisi olan yerleştirme sırasıyla:
1) mid-drive denilen bisikletin pedal yerine takılan motorlar. (yokuş çıkmada tork gücü en iyisi olan)
2) bisikletin arka veya ön tekerinden birinin çıkarılıp, yerine göbeğinde motor olan teker ile değiştirilmesi
Yukarıda ki anlatılanlara ek olarak, yokuşlarla başa çıkabilecek motor gücünün 750 - 1000 watt civarı olması gerekiyor.
Zaten e-bisiklet dönüşüm kiti motorunu satanlar çoğunlukla eğim çıkma yeteneği ve gücünü belirtiyorlar.
Not:
merak edenler için, yokuş eğimini bir android uygulaması olan "clinometer" ile ölçtüm.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kayamtky -- 18 Temmuz 2020; 14:18:47 > -
Bu tarz elektrikli scooterlarda pedal olmuyor, bence 50cc daha mantıklı, hatta ruhsata işlemeden adamlar 100cc yapıyor motoru (cub tarzı olanları) Elektrikliden daha çok tatmin eder bence. Zamanında 2 sene 1200w elektrikli scooter kullandım her yönüyle hakimim, şuan 150cc bir motordayım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zendagi Migzara -- 18 Temmuz 2020; 13:40:19 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Elektrikli ile uğraşılmaz ya alın düşük cc bir Çinli işinizi fazlasıyla görür.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
aynı powerbanki geçen sene bimden aldım hanım 1 senedir iphone da kullanıyor gayet memnun. arada bende kullanıyorum güzel bir ürün bulabilirseniz tavsiye ederim
-
quote:
Orijinalden alıntı: kayamtkyDüşüncenize katılıyorum, ancak,
yokuşlarla dolu olan yerlerde oturanlar için dikkat edilmesi gereken motor gücü, tork gücü ve motorun bisiklete nasıl yerleştirildiği kriterleri var;
Bu bakımdan hazır elektrikli bisiklet alanlar için önerim:
ilk önce çevresinde ki en zorlu yokuşun eğimini ölçmeli, sonra e-bisikletin kullanma kılavuzunda yazan yokuş tırmanma becerisiyle kıyaslamalı, ondan sonra satın almalı, yoksa hayal kırıklığına uğrar.
Mevcut bisikletini e-bisiklet kitiyle dönüştürmek isteyenler için önerim:
yine yukarda ki önerim geçerli, ek olarak;
motorun bisikletin neresine yerleştirildiğine göre de yokuş tırmanma becerisi fark ediyor.
Örneğin;
Yokuş çıkma konusunda tork gücü en iyisi olan yerleştirme sırasıyla:
1) mid-drive denilen bisikletin pedal yerine takılan motorlar. (yokuş çıkmada tork gücü en iyisi olan)
2) bisikletin arka veya ön tekerinden birinin çıkarılıp, yerine göbeğinde motor olan teker ile değiştirilmesi
Yukarıda ki anlatılanlara ek olarak, yokuşlarla başa çıkabilecek motor gücünün 750 - 1000 watt civarı olması gerekiyor.
Zaten e-bisiklet dönüşüm kiti motorunu satanlar çoğunlukla eğim çıkma yeteneği ve gücünü belirtiyorlar.
Not:
merak edenler için, yokuş eğimini bir android uygulaması olan "clinometer" ile ölçtüm.
Alıntıları GösterSöylediklerinize aynen katılıyorum sadece e-bike klavuzunda yokuş çıkma becerisinden bahsetmişsiniz bunu öğrenmiş oldum ona bi bakıcam.Tabiki bisikletin yokuş çıkma becerisi menzili vs kullanıcı ağırlığına göre değişir testleri yaparken kaç kg lık bir insanı referans aldılar onu bilemiyoruz.Yine bahsettiğiniz "clinometer" uygulamasını kullanıp xiaominin qicycle modelinin yokuş performansını test ettiğim şöyle bir video var bahsettiğiniz gibi motor ön hubda olmasına ve benim şuan 90 küsür kg olmama rağmen yinede güzel çıkıyor.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Zendagi MigzaraBu tarz elektrikli scooterlarda pedal olmuyor, bence 50cc daha mantıklı, hatta ruhsata işlemeden adamlar 100cc yapıyor motoru (cub tarzı olanları) Elektrikliden daha çok tatmin eder bence. Zamanında 2 sene 1200w elektrikli scooter kullandım her yönüyle hakimim, şuan 150cc bir motordayım.
Merhaba,
Elektrikli scooter dan vazgeçmenizin sebebini merak ettim, mahsuru yoksa öğrenebilir miyiz..
-
Benim aslında eskiden beri isteğim benzinli motordu, o dönemde de ehliyetim yoktu, o yüzden elektrikli mantıklı gelmişti, şehir içinde de severek kullandım çok kullanışlı fakat menzil kısıtı ve şarj süresi falan bana göre değildi, o dönemde ehliyet ve motor fiyatları uçuk değildi,daha sonrasında ehliyet aldım öylelikle geçiş yaptım benzinliye, uzun yollar da yapabiliyorum böylelikle canım istediğinde.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zendagi Migzara -- 18 Temmuz 2020; 13:56:9 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Zendagi Migzara
Benim aslında eskiden beri isteğim benzinli motordu, o dönemde de ehliyetim yoktu, o yüzden elektrikli mantıklı gelmişti, şehir içinde de severek kullandım çok kullanışlı fakat menzil kısıtı ve şarj süresi falan bana göre değildi, o dönemde ehliyet ve motor fiyatları uçuk değildi,daha sonrasında ehliyet aldım öylelikle geçiş yaptım benzinliye, uzun yollar da yapabiliyorum böylelikle canım istediğinde.Teşekkür cevap için, anlıyorum sizi.
Ancak benim uzun yolla bir işim yok, yakın çevremde gezi ve alışveriş amaçlı kullanacağım için elektrikli bana daha cazip geliyor, kısmet olursa mevcut bisikletimi e-bisiklete dönüştüreceğim, ancak dolar kurunun çok yükselmesi, gümrük vergilerinin ağırlaştırılması şimdilik bu isteğimi erteletti.
Ayrıca, benzinli motoru kafadan eledim, çünkü benzinli motor sesinden hiç hazzetmiyorum, tabii bu kişisel bir şey.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kayamtky -- 18 Temmuz 2020; 14:6:43 > -
Pişman olmak istemiyorsanız hiç bulaşmayın arkadaşlar
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Bir de şöyle bir şey oluyor bu jel akülü motorlarda, akülerin iyi durumda olduğunu ve teorik menzilin 50 km olduğunu varsayıyorum, tam dolu şarjdan sonra ilk 30km dediğiniz gibi hız ve tırmanma becerisi olarak tatmin edebilir fakat aküdeki enerji azaldıkça son 20km menzili genellikle yavaş gidiyor veya bir yokuşa denk gelirse bayılıyor falan böyle bir handikapı da var.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Anlıyorum ben de çoğu gençten rahatsız oluyorum, ceza veren de yok maalesef. Normal stok egzoz ile kullanıyorum, ses de fazla değil. Ayrıca dediğiniz gibi o biraz pahalıya denk gelebilir eskiden ben de rast geliyordum öyle kitli projelere, severek incelerdim, ama dolar kuru vergiler boyun büküyor artık.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Zendagi Migzara
Bir de şöyle bir şey oluyor bu jel akülü motorlarda, akülerin iyi durumda olduğunu ve teorik menzilin 50 km olduğunu varsayıyorum, tam dolu şarjdan sonra ilk 30km dediğiniz gibi hız ve tırmanma becerisi olarak tatmin edebilir fakat aküdeki enerji azaldıkça son 20km menzili genellikle yavaş gidiyor veya bir yokuşa denk gelirse bayılıyor falan böyle bir handikapı da var.Bu jel akü handikapını da öğrendiğimiz iyi oldu hocam.
Bildiğim kadarıyla lityum aküler son enerji tükenene kadar aynı performans da kalıyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kayamtky -- 18 Temmuz 2020; 14:16:19 >
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Her şey iyi güzel de, Donanımhaber'de broşür olayı başladı başlayalı 640x480 boyutunda broşür konuyor şuraya. Bir teknoloji sitesinde, haberin ana görselinin kalitesiz olması rezil bir durum.
|
Bir elektrikli scooter da sizin kriterleriniz ne bilmiyorum, ama benim için ilk başta aradığım şey yokuş tırmanma becerisi gelir, Örneğin kr-21 vello model den bahsedecek olursam, evet bu modelin tırmanma eğimi %30, bu oldukça iyi bir değer, bu şu anlama geliyor; oldukça dik yokuşları rahatça tırmanabiliriz demektir. Şu yokuş meselesini kafaya takan biri olarak, kendi evimin yakınında yürürken beni yoran ve %17 lik tırmanma becerisine sahip elektrikli motorların çıkamadığı bir yokuşun eğimini üşenmedim ölçtüm, tam %21 geliyordu, %21 yokuş bile zorluyorsa, bu bakımdan %30 tırmanma yeteneği iyi bir değer. Diğer aradığım kriter; batarya cinsidir, bu modelin bataryası lityum değil, ne yazık ki jel aküdür. Bunun anlamı jel akünün lityum aküye göre daha kısa ömürlü olmasıdır. Yani, benim gözümde bu motor %30 luk yokuş tırmanma becerisiyle sınıfı geçti, ama aküden sınıfta kaldı. Ancak bir kaç senede bir akü değiştirmek (yaptığın km ye ve şarj sayısına göre ömür değişir) göze alınırsa bu motor alınır mı, evet alınır. Not: merak edenler için, yokuş eğimini bir android uygulaması olan "clinometer" ile ölçtüm. |
Aynen katılıyorum, ayrıntılarda ki küçük yazılar okunamıyor. Empatisizlik böyle bir şey.
|
Benzer içerikler
- exxen üyelik iptali
- spotify ücret
- netflix oyunları ücretli mi
- whatsapp mesaj düzenleme
- whatsapp neden açılmıyor
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X