- x
Megane II ENJEKSİYON SORUNU
41 Cevap37368 Görüntüleme2 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


 
591 Mesaj
22 Mayıs 2007; 21:13:03 

Arkadaşlar Megane II dci aracımı her çalıştırışımda bir süre rolantide beklettikten sonra titremeye başlayıp "service" ışığı ile "enjeksiyonda sorun var" yazısı çıkıyor. Sonra kayboluyor ve canavar gibi gidiyor. Ben anlamadım bu işi, bu ara sıklıkla yapmaya başladı, özellikle uzun süre çalıştırılmayınca oluyor mesela sabahları..

Sizce bu iş bana kaça patlar, ilçedeyim servis uzak kalıyor bana. Başına böyle bir olay gelen,yaptıran yada bana masrafının ne olacağını tahmin eden varsa çok sevinirim..


_____________________________



1682 Mesaj
22 Mayıs 2007; 23:35:25 

öncelikle geçmiş olsun.kablolarda temazsızlık olabilir yada beyınden konsola gelen kablolarda yada baska bır sey ama ne kadar uzak olursada lsun benımde servısle aram 45 km daha yakınlarıda var ama gıtmıyorum bırsey bılmıyorlar.şimdiki arabalar elektronık hiç bır seyi anlamayamıyorsunuz. bence servise bir gorun pahalı bir işlem gerektre bılır bence bır ara uğra çok geciktirme.başka sorunlara neden olmadan götür.



saygılar.


_____________________________

Attığım mesajlara cevap istiyorsanız Pm atınız


1317 Mesaj
23 Mayıs 2007; 18:16:30 

enjeksiyon bobinlerinin birisi tam çalışmıyor genelde rölantide yapar. gaza bastığında sorun yokmuş gibidir. bendeki benzinli aynı sorun vardı ancak bilgisayara bağlandıktan sonra hemen serviste sorun varmı yokmu anlarlar.benzinlide bobin 80 ytl dizelde olsun 2 katı...acil değil ama kısa zamanda servise uğramanı tavsiye ederim.


_____________________________

Megane 3 faz 2 1.6 extrem.
Sony Xperia P


 
591 Mesaj
24 Mayıs 2007; 16:14:42 

anlayamadığım nokta başta pislikten kaynaklanıyor zannettim, enjeksiyon cleaner falan kattım depoya. şimd yineyapmaya başladı, her çalşıtırışımda "enjeksiyonu kontrol et" yazısı deli ediyor ama vakit yok servis için ki yağ değişimine bile 260 YTL dediler. Açıkca servis dışında yaptırmak istiyorum sadece dizel araçta başına gelen var mı bu olay?


_____________________________



 
5 Mesaj
25 Mayıs 2007; 9:46:43 

bende de aynı sorun oldu, yanlız bende sabah çalıştırınca sadece ileri ve geri hafif sarsıntı yapıyordu service veya diğer ısık yanmıyordu serviste enjektör

ve turbo temizliği yaptılar ama yinede düzelmedi bilgisayara bağladılar ama herhangi bir hata yok dediler. Yanlız yukarıda bir arkadaşın dediği doğru olabilir

bobin ... Yanlız bizim araçlarda tek bobin mi yoksa çift mi var onu bilmiyorum. Servise gidince bunu tekrar gorusurum. Ama bilen arkaşlar var ise yardımcı

olurlar ise seviniriz ...


217 Mesaj
26 Mayıs 2007; 0:17:08 

aynı sorun bende vardı 2005yılında, aracım 2004dci.. serviste garanti kapsamında enjektörler değişti ve bi daha o yazı cıkmadı, bana genel olarak seyir halinde o yazı cıkıyordu


_____________________________



 
591 Mesaj
27 Mayıs 2007; 22:33:02 

Arkadaşlar servise gittim ve acı gerçeği öğrendim maalesef. 1. silindir enjeksiyonunda sorun varmış ve acı olan sadece birini değiştirmiyorlarmış. 4'ü de 1600 YTL civarıymış+işçilik:( Valla ne yapacağımı bilmiyorum. Arabanın çalışmasına falan bir engel olmuyor ve eminim ki yol bilgisayarı olmasa farkedemeyeceğimiz bir olay ama o yazı günde 1 kere beni sinir ediyor. Bu olay başına gelen var mı benden başka? Nasıl çözdüler? Lütfen yardımcı olun, bu parayı şu aşamada veremem..


_____________________________



 
9 Mesaj
27 Mayıs 2007; 22:47:20 

bir tanesini nasil degistirmiyorlarmis ??

bence sen o servisten cik git herhangi bir
bayiden sifir yada cikmacilardan cikma tek bir enjektor al
sanayide taktir arkadasim .


_____________________________



 
591 Mesaj
28 Mayıs 2007; 17:38:14 

Valla bilmiyorum bakalım, teki de zaten 500 YTL'yi buluyor. Benim öğremnek istediğim serviste bunun hepsini değiştiriyorlarsa ellerinde sağlam 3 tane bulunuyor demektir. II. el böyle enjeksiyon bulmak bana mantıklı geliyor. Bir de aracımı yazın satacağım, bu yüzden çok masraf yapmak da istemiyorum..


_____________________________



 
276 Mesaj
29 Mayıs 2007; 13:06:23 

selam ben arcamı serviste bakım yaptırıken duydum yan sanyi orjinalin aynısı sıfır injeksiyonu 800 varmıs disarıda belki daha ucuzu da vardır fakat araban o injeksiyona nasıl bir tepki vereceyi beli değil benim arkadasımın dizel clio 2 var turbo patladı yan sanayiden olan bir turbı ile değiştirdi su an da bir problem yok gibi gozükuyor fakat ses yapıyor turbo epey duyuluyor çalıstığı orjinali ise sesiz çalısırdı.Meganların parcaları gercekten clio ya gore 2 kat daha pahalı


_____________________________


O BİR EFSANE
http://img512.imageshack.us/img512/4553/92238798nk8.jpg
MICHAEL SCHUMACHER


91 Mesaj
29 Mayıs 2007; 16:49:12 

arkadaşlar yan snayi dediğinizde gidip bilinmedik bir marka değil zaten o parçaları yapan fabrikalar ayrı,
ve renault logosu olmayan kutularda kendi isimleriyle satarlar aynısı birebir herşey fiyat yarısı

sizin yapmanız gereken sadece o ürünün kodunu bulmak buda dışarıda gittiğiniz ustaya bağlı sağlam biriyse yardımcı olur.


benim de sarsıntı olmuştu bobindenmiş ve sanayide yaptırdım sonra servise götürdüm ya böyle böyle oldu diye birazda safa yattım

bobin 100ytl dediler ben 80ytlye aldım ustada hemen yan sanayidir dedi üzerindeki marka aynı sagem



_____________________________


Ey Bu Topraklar İçin Toprağa Düşmüş, Asker
Gökten Ecdad İnerek Öpse O Pak Alnı Değer


 
1 Mesaj
3 Haziran 2007; 11:14:36 

arakdaşlar yardımcı olursanız sevinirim ;

aracım dün yenibosnadan bir benzinlikten mazot aldıktan sonra titremeye başladı ve enjeksiyon sorunu var diye yazmaya başladı
aldığım mazot normal mazot normalde euro dizel kullanmam gerek ama ben hep normal mazot kullanırım
duyguğuma göre megane ıı lerin enjeksiyonunu 50,000 km de bir temizletmek gerekiyormuş
benim şu an ki km! 110
ve aracım bugünde halen dahadır sürekli enjeksiyon kontrolünü yaptır diyor!
acaba dün aldığm mazottan dolayımı bunu yapıyor yoksa kilometresi gerei ilemi bunuyapmaya başladı da benzincinin bi hatası yoktu ? malüm kimsenin günahınıda almak istemem..

aracı servise çektik ve şunları söyledi aracınızın 1600 civarında masrafı var 4 tane subapmıdır enjeksiyonmudur o değişecek!!
bende biraz araştırdım malüm ciden az para değil bence!
1. ikinci el 300-500 e bu işi halledebilirim ( ikinci elden kastim kaza yapmış araçlardan kalan yada adam değiştiriyor zamanında tamircide artık temizliyormu yoksa parlatıyormu ikinci el diye satıyor ) ama ne kadar sağlıklı olur orası sizin yorumlarınıza kalmış eğer sağlılı olur diyorsanız ondan taktırıcam hoş sağlıklı olsa kendiminkini temizlettiririm değilmi ?
2. yan sanayi ürünleriden taktırayım diyorum acaba ne kadar sağlıklı olur bi dünya para verip 3-5 ay sonra elimde kalmasını istemem :S
3. piyasada çalıntı arabalardan çıkartılmış enjeksiyon fln ları varmış onlardan alınabilir am aben almam sadece bilgilendirmek için yazdım :) aracıma haram mal girsin istemem..
4. orjinalini taktırırım 1600 üde gözden çıkarırım ( bu seçenek hayata olmaz :) )
şimdi bana yol gösterecek biri varsa sevinirim bu arada
sürekli forma girmiyorum msn adresim onur_24ist@hotmail.com



_____________________________

Herne olursa olsun ben arabamı seviyorum :(


 
591 Mesaj
11 Haziran 2007; 17:05:15 

Kardeş konuyu benim açmamdan da anlamışsındır aynı problem ben de var. Bana aynı parayı söylediler ki sadece 1. silindir enjeksiyonu çalışmıyorken 4'ünü de değiştiriyorlarmış. Ama yaklaşık 5 gündür arıza göstermiyor ve hiç yapmadı şimdiye kadar. Bence sen de bir süre bekle ve yakıtını Totalden eurodizel al bir süre böyle dene. Ben yakıtı değiştirdim(Opetten Totale) ve artık yapmıyor. Ayrıca biraz aracı yüksek devirde kullan ve depoya bir enjeksiyon temizleyici salla. Bence acele etme ve bekle..mesajını bekliyorum..


_____________________________



 
2 Mesaj
30 Haziran 2009; 14:11:44 

slm arkadaşım benim 2004 megane 2 dinamikim benzinli var bendede aynı sorun var arabayla yavaş giderken ansızın enjeksiyon kontrol edin yazıyor ve araba 3000 deviri geçmiyor hızlı giderken hiçbir sorun vermiyor. stop edip tekrar çalıştırdığımda ise normale dönüyor sanayide ustaya götürdüm saolsun bana benzin pompasından dediler değiştirdim ama alakası yokmuş değiştirdim aradan 10 dk. geçti yine aynı sorunu yazdı servisle konuştum bize getirmeniz lazım ama hatayı burdada vermesi gerekir dediler servis yakın deil açıkçası sorunun ne olduğunu bulamadık. bende kafayı yemek üzereyim lütfen biri cevap yazarsa çok sevinirim..


_____________________________



 
1 Mesaj
10 Temmuz 2009; 11:42:40 

benim 2004 megane 2 var benim arabamda daha önce enjeksiyonda sorun var yazıyordu. ama daha sonra motorun üstünde bulunan simens marka hava düzenini sağlayan bir parçadan olduğunu tespit ettim. araba normal çalışırken o parça ile oynağımdan araba hemen hata veriyor arabayı stop edip tekrar çalştırdığım sorun gidiyordu. daha sonra ustaya sorduğumda bu arabanın hava alma ayarını sağlar bunun etrafındaki 2 conta zaman aşımına uğramış onları değiştirdim ve bir daha o hata başıma gelmedi. belki senin arabının hatasıda budur. ancak benim arabam benzinli


_____________________________



 
1 Mesaj
6 Nisan 2010; 21:27:01 

mrblar aynı sorun bendede var 2006 benzinli megane 2 var enjensiyonları kontrol ettir uyarısı çıkıyor ve arkadaşın dediği gibi 3bin deviri geçmiyor motorun sesi bile değişiyor gaz yemiyor araba.stop edip kartı çıkarıp tekrar çalıştırınca düzeliyor en son enjeksiyon temizleyici katkı maddesi salladım depoya uzun yolda fazla yavaşlamadan 250-300 km kadar yol aldım arıza vermeden.doğuda görev yapıyorum götürdüğüm servis gaz kelebiğinden olduğunu söyledi 600 tl ye değiştireceğini söyledi kabul ettim değiştirdiler olmadı geri söktüler kablolardan olabileceğini söylediler ya da bulamadılar sorunu biz 2 kabloyu değiştirmeyiz takım olarak tüm tesisatı yenileriz pahalı olur size dediler ve başlarından savdılar sanırsam.antepde yetkili servise götürdük ordakilerde şüphelendikleri herşeyde arıza olduğunu söylüyor beyin gaz kelebeği vs. servis işi hikaye adam gibi bir ustaya götürüp göstermek lazım. batıya gidene kadar yaptırmıcam.forumlarda araştırdığım kadarıyla gaz fren pedalının alt kısmında bulunan kablolardan olabilir 2nci hava akım müşörü ya da fren müşörü olabilirmiş serviste çalışanlar usta değil söküp yenisini takıyorlar sanayideki çırak bile yapar onların yaptığı işi.bide aracı ne zaman serviste bilgisayara bağlasalar yeni bir arıza çıkıyor söküldükten sonra .misal cizre de bağladıktan sonra 1 kez fren arızası ışığı yandı bi daha yanmadı antepte bağladıktan sonra otomatik farları kontrol ettir uyarısı çıktı ama bu kaybolmadı adamlar pc den arıza mı yüklüyor anlamadım saygılar


_____________________________



 
2 Mesaj
19 Nisan 2010; 19:50:58 

Merhabalar, 6 yıldır megane 2 nin benzinli ve dizel HB/sedan 200.000 kmden fazla yol yapmış ve hala Megane 2 seven biri olarak çoğu arkadaşa faydalı olacak bilgiler vermek istiyorum. Benim aracımda da Sabahları çalışıp 3-5 kere stop etme sorunu, aynı anda SERVICE ve MOTOR ışıkları yanıyordu. Ekranda ENJEKSİYON KONTROL EDİN ve Bazen gaz yemiyor bazende gaza dokunur dokunmaz araç birden 5.000-6.000 devire roket gib çıkıyordu. Manisada ve izmirde yetkili yetkisiz baya bi servis gittim. Sorun çözülemedi/bulunamadı. Kelebek boğazındandır dediler 2 sene önce 400 tl ye değiştirdim. 2 gün sonra aynı şikayet. serviste aracımı bilgisayara bağlıyorlar , yok enkjektör arızalı. Enjektör değişiyor. 1 hafta sonra yine arıza. Deposuna kadar söküldü pislik arandı. Onca usta ve paradan sonra şunu öğrendimki Megane 2' de bilgisayar aracın tüm yerlerine kadar göremiyor, yani bilgisayar her yeri kapsamıyor. Bilgisayara göre arıza bulunuyor o parça değişiyor. 5 gün sonra tekrar aynı arıza , bu sefer başka yer arıza gösteriyor. O parçada değişiyor. 1 hafta sonra yine aynı arıza. Yani Aracın hasarı gösteren çipte arıza GEZİYOR. Bilgisayarla bu iş çözülmedi. Aracımın motor üstünde bulunan MOTOR DEVİR KAPTÖRÜ (SENSÖRÜ) (2010 fiyatı orijinali 94 TL )değişti. Birde ŞANJIMAN DEVİR KAPTÖRÜ daha varmış, be daha o sensörü değiştirtmedim. arıza azaldı ama tamamen kesilmedi. Motorun yine üst arkasında HAVA KAPTÖRÜ (SENSÖRÜ) var. Bunların herbirinin fiyatı 94 tl civarı. Megane 2 de gezen HAYALET arızalarda bu sensörler baktırın. Aracın beyni buradan gelen hatalı/hatasız bilgilere göre motoru, enjeksiyonu vb. kumanda ediyor. Bilginize. Aracı düzelenler de benim gibi milyardan fazla para harcamış ve sinir sahibi olmuş bu adama hayır duası etsin.


_____________________________



 
1 Mesaj
21 Mayıs 2010; 15:41:05 

enjesiyon kontrol edin hatası veriyor 3000 deviri geçmiyor araç ve gaz yemiyordu yaklaşık 1 ay uğraştım serviste sorun kelebek boğazından kaynaklanıyormuş tamir edemediler bende 250 tl ye çıkma aldım şu anda düzeldi.


_____________________________



 
4 Mesaj
2 Haziran 2010; 11:22:42 

dizel araçlarda genelde mazota bağlı olarak yapıyor bende de oldu fakat ben sıkıştırınca oluyor.servis mazot filitresindendir diyor normalde yok sıkıştırdığımda oluyor.bu şekilde uyar veren arkadaşlar varsa yazabilir mi?enjeksiyon arızası deyip hemen geçiyor


_____________________________



 
22 Mesaj
16 Ağustos 2010; 16:59:53 

aynı sorun bende de mevcut, 2006 megane 2 hb benzin/lpg li aracımda 4 aydır enjeksiyonu kontrol ettir uyarısı alıyorum. motor devrı 2500 oluyor servis ışığı yanıyor, araba 3000 deviri geçmiyor.ama bu hatayı sadece lpg de yapıyor benzinde hiç bir sorun yok. lpg sistemini yenilettik yine yaptı. bilgisayara bağlatıyoruz motorlu kelebek kutusu hatası verıyor. değiştirdik yine yaptı. bobinlerden dediler değiştirdik 1.5 ay yapmadı sonra yine başladı. manifolt hava sensörü dediler onuda değiştirdik yine düzelmedi. kafayı sıyırmak üzereyim , benzinde sorun yok lpg de durdugu yerde hata veriyor. yardımlarınız beklıyorum. teşekkürler.


_____________________________



 
10 Mesaj
6 Eylül 2010; 16:30:39 

arkadaşlar aynı sorun bende de var araç çalıştıktan sonra bir iki dakika içinde gaz yükseliyor enjeksiyonu kontrol et yazısı çıkıyor beyinlere bakıdı gaz pedalı değişip kontrol edildi service'te motor ikaz lambası yanıyor çukura filan girince normale dönüp tekrar yanıyor gaz tekrar yükseliyor. Daha önceleri yolda giderken gaz kesiliyordu debr,yaja basınca stop ediyordu katalitik konvektörü değiştirdim o sorundan kurtuldum şimdide bu bunalıma soktu beni. Renault grubunun tüm arabalarımı bu kadar kalitesiz benmi yanılıyorum ustaya gittim adam bu bugünkü 5 . megan dedi demekki marka kalitesiz. Sorun çözülmüyor yani artık bir yardım eli uzatırsınız demi? arıza uyarısı aynı ama arızalar farklı yerlerden çıkıyor enjeksiyon diyor ama kimbilir nerede sorun var belki katalizör bile olur


_____________________________



 
10 Mesaj
24 Eylül 2010; 10:54:54 

ya arkadaşlar sorunu düzelen yada bilgi verecek olan kimse yokmu yardım edin allah rızası için en sonunda açık araziye çıkıp yakacam yada kendim usta olup sökecem tüm parçalarını


_____________________________



104 Mesaj
30 Aralık 2010; 18:33:13 

aynı sorun bendede var yarın gidip yaptıracam bakalım bosch car disiel servisine sokacam arabayı enjektörleri pompayı herşeyi kontrol ettirecem gerekirse enjektörleri revizyona sokacam baktıracam bakalım sorun neydenmiş en sewmediğim şeyler carbon cleanda yaptırcam araç sabahları geç çalışıyor varmı böyle bi problemi olan. sadece sabahları değil normal zamanlardada geç çalışıor araç yeterki 4 5 saat beklesin.


_____________________________

Renault Megane II Sedan 2008 1.5 Dci Expression 100HP Triptonic Vites Gümüş Gri


 
1 Mesaj
20 Mart 2011; 22:40:47 

ŞOKKK ŞOKK BU CEVABI MEGANE 2 Sİ OLAN VE ENJEKSİYON VS SORUNLARI OLAN HERKEZ OKUSUN!!!

ARKADAŞLAR BENDEDE MEGANE2 100HP VARDI,ENJEKSİYON SORUNUN HEPSİNİ BELİRTİYORDU,BENDE PROFESYONELLER DİYE YETKİLİ MAİS E GÖTÜRDÜM.BANA ENJEKSİYONLARIN ARIZALI OLDUĞUNU SÖYLEDİ VE TEKİNİN DEĞİŞMEYECEĞİNİ SÖYLEDİ KOMPLE 2200TL FİYAT ÇIKARDILAR.BENDE BU DURUMA ÇOK KIZDIM.ARABAMI YAPTIRMADAN ÇIKARDIM.BAŞKA BİR YERDE ENJEKSİYON TEMİZLİĞİ YAPTIRDIM İLK GÜN OLDU GİBİ OLDU 2 . GÜN YİNE AYNI TEKLEMELER YAPTI,BAŞKA BİR YERDE ENJEKSİYON İŞEMELERİNE BAKTIRDIM ONLARDADA SORUN YOK. GELELİM SORUN8UN ÇÖZÜMÜNE ARKADAŞLAR BURAYA DİKKAT ARACIN YAŞINDAN VE HAVA KOŞULLARINDAN DOLAYI VS. SOKETLERİNDE OKSİTLENME OLDUĞUNU TAHMİN EDEBİLİRSİNZ.SADECE OLAY SERVİSİN OLAYI BÜYÜTMESİNDEN KAYNAKLANIYOR,ENJEKSİYON 2 BÖLÜMDEN OLUŞUYOR=1 MEKANİK KISIM 2.Sİ ELEKTRONİK KISIM .SORUN ELEKTONİK KISIMDA YANİ SOKETLERİNDE ENJEKSİYONLARIN.BİR BAŞKA SERVİSTE CUMARTESİ GÜNÜ MESAİ SAATİNİN BİTMESİNE YAKIN YÜKSEK RİCA NETİCESİNDE BİR BAKTIRI VERDİK 1 SAAT İÇİNDE 47 TL YE SORUN ÇÖZÜLDÜ.!!!! (SORUN NEYMİŞ? ==>>>ENJEKSİYON SOKETİNİN OKSİTLENMESİ VEYA YERİNDEN ÇIKMASI. YORUM SİZE KALMIŞ.

BİTTİMİ BİTMEDİ.... ARADAN 1 AY GEÇMEDİ ARABANIN KALORİFER FANI BİRDEN DURDU.ÇALIŞMADI.SERVİS BUNA 900TL FİYAT BİÇTİ.SORUNUN KALİFER FAN MOTORU VE FAN TERMOSTATI(KÜÇÜK YEŞİL BİR PARÇA)OLDUĞUNU SÖYLEDİLER AMA MALESEF. BAŞKA BİR SANYİ ELEKTRİKÇİSİNE 150 TL TORPİDO SÖKME İŞÇİLİĞİNE YAPILDI VE SORUNUN KALORİFER FAN SOKETİNİN OKSİTLENMESİNDEN KAYNAKLANDIĞI ORTAYA ÇIKTI.


_____________________________



4053 Mesaj
21 Mart 2011; 21:00:03 


quote:

Orijinalden alıntı: bilal1907

ŞOKKK ŞOKK BU CEVABI MEGANE 2 Sİ OLAN VE ENJEKSİYON VS SORUNLARI OLAN HERKEZ OKUSUN!!!

ARKADAŞLAR BENDEDE MEGANE2 100HP VARDI,ENJEKSİYON SORUNUN HEPSİNİ BELİRTİYORDU,BENDE PROFESYONELLER DİYE YETKİLİ MAİS E GÖTÜRDÜM.BANA ENJEKSİYONLARIN ARIZALI OLDUĞUNU SÖYLEDİ VE TEKİNİN DEĞİŞMEYECEĞİNİ SÖYLEDİ KOMPLE 2200TL FİYAT ÇIKARDILAR.BENDE BU DURUMA ÇOK KIZDIM.ARABAMI YAPTIRMADAN ÇIKARDIM.BAŞKA BİR YERDE ENJEKSİYON TEMİZLİĞİ YAPTIRDIM İLK GÜN OLDU GİBİ OLDU 2 . GÜN YİNE AYNI TEKLEMELER YAPTI,BAŞKA BİR YERDE ENJEKSİYON İŞEMELERİNE BAKTIRDIM ONLARDADA SORUN YOK. GELELİM SORUN8UN ÇÖZÜMÜNE ARKADAŞLAR BURAYA DİKKAT ARACIN YAŞINDAN VE HAVA KOŞULLARINDAN DOLAYI VS. SOKETLERİNDE OKSİTLENME OLDUĞUNU TAHMİN EDEBİLİRSİNZ.SADECE OLAY SERVİSİN OLAYI BÜYÜTMESİNDEN KAYNAKLANIYOR,ENJEKSİYON 2 BÖLÜMDEN OLUŞUYOR=1 MEKANİK KISIM 2.Sİ ELEKTRONİK KISIM .SORUN ELEKTONİK KISIMDA YANİ SOKETLERİNDE ENJEKSİYONLARIN.BİR BAŞKA SERVİSTE CUMARTESİ GÜNÜ MESAİ SAATİNİN BİTMESİNE YAKIN YÜKSEK RİCA NETİCESİNDE BİR BAKTIRI VERDİK 1 SAAT İÇİNDE 47 TL YE SORUN ÇÖZÜLDÜ.!!!! (SORUN NEYMİŞ? ==>>>ENJEKSİYON SOKETİNİN OKSİTLENMESİ VEYA YERİNDEN ÇIKMASI. YORUM SİZE KALMIŞ.

BİTTİMİ BİTMEDİ.... ARADAN 1 AY GEÇMEDİ ARABANIN KALORİFER FANI BİRDEN DURDU.ÇALIŞMADI.SERVİS BUNA 900TL FİYAT BİÇTİ.SORUNUN KALİFER FAN MOTORU VE FAN TERMOSTATI(KÜÇÜK YEŞİL BİR PARÇA)OLDUĞUNU SÖYLEDİLER AMA MALESEF. BAŞKA BİR SANYİ ELEKTRİKÇİSİNE 150 TL TORPİDO SÖKME İŞÇİLİĞİNE YAPILDI VE SORUNUN KALORİFER FAN SOKETİNİN OKSİTLENMESİNDEN KAYNAKLANDIĞI ORTAYA ÇIKTI.


geçmiş olsun zaten genelde sorunlar soketlerin oksitlenmesinden çıkıyor özellikle soket arızaları wd40 la temizlenince düzeliyor ama servis hemen değiştiriyor birdaha sıkıntı olduğu zaman sorarsanız burdan yardımcı olabiliriz


_____________________________



 
61 Mesaj
22 Nisan 2011; 2:41:51 







ŞOKKK ŞOKK BU CEVABI MEGANE 2 Sİ OLAN VE ENJEKSİYON VS SORUNLARI OLAN HERKEZ OKUSUN!!!

ARKADAŞLAR BENDEDE MEGANE2 100HP VARDI,ENJEKSİYON SORUNUN HEPSİNİ BELİRTİYORDU,BENDE PROFESYONELLER DİYE YETKİLİ MAİS E GÖTÜRDÜM.BANA ENJEKSİYONLARIN ARIZALI OLDUĞUNU SÖYLEDİ VE TEKİNİN DEĞİŞMEYECEĞİNİ SÖYLEDİ KOMPLE 2200TL FİYAT ÇIKARDILAR.BENDE BU DURUMA ÇOK KIZDIM.ARABAMI YAPTIRMADAN ÇIKARDIM.BAŞKA BİR YERDE ENJEKSİYON TEMİZLİĞİ YAPTIRDIM İLK GÜN OLDU GİBİ OLDU 2 . GÜN YİNE AYNI TEKLEMELER YAPTI,BAŞKA BİR YERDE ENJEKSİYON İŞEMELERİNE BAKTIRDIM ONLARDADA SORUN YOK. GELELİM SORUN8UN ÇÖZÜMÜNE ARKADAŞLAR BURAYA DİKKAT ARACIN YAŞINDAN VE HAVA KOŞULLARINDAN DOLAYI VS. SOKETLERİNDE OKSİTLENME OLDUĞUNU TAHMİN EDEBİLİRSİNZ.SADECE OLAY SERVİSİN OLAYI BÜYÜTMESİNDEN KAYNAKLANIYOR,ENJEKSİYON 2 BÖLÜMDEN OLUŞUYOR=1 MEKANİK KISIM 2.Sİ ELEKTRONİK KISIM .SORUN ELEKTONİK KISIMDA YANİ SOKETLERİNDE ENJEKSİYONLARIN.BİR BAŞKA SERVİSTE CUMARTESİ GÜNÜ MESAİ SAATİNİN BİTMESİNE YAKIN YÜKSEK RİCA NETİCESİNDE BİR BAKTIRI VERDİK 1 SAAT İÇİNDE 47 TL YE SORUN ÇÖZÜLDÜ.!!!! (SORUN NEYMİŞ? ==>>>ENJEKSİYON SOKETİNİN OKSİTLENMESİ VEYA YERİNDEN ÇIKMASI. YORUM SİZE KALMIŞ.

BİTTİMİ BİTMEDİ.... ARADAN 1 AY GEÇMEDİ ARABANIN KALORİFER FANI BİRDEN DURDU.ÇALIŞMADI.SERVİS BUNA 900TL FİYAT BİÇTİ.SORUNUN KALİFER FAN MOTORU VE FAN TERMOSTATI(KÜÇÜK YEŞİL BİR PARÇA)OLDUĞUNU SÖYLEDİLER AMA MALESEF. BAŞKA BİR SANYİ ELEKTRİKÇİSİNE 150 TL TORPİDO SÖKME İŞÇİLİĞİNE YAPILDI VE SORUNUN KALORİFER FAN SOKETİNİN OKSİTLENMESİNDEN KAYNAKLANDIĞI ORTAYA ÇIKTI.


geçmiş olsun zaten genelde sorunlar soketlerin oksitlenmesinden çıkıyor özellikle soket arızaları wd40 la temizlenince düzeliyor ama servis hemen değiştiriyor birdaha sıkıntı olduğu zaman sorarsanız burdan yardımcı olabiliriz






_____________________________

alper tunga öldi mü
ıssız acun kaldı mu
ödlek öçin aldı mu
emdi yürek yırtılur.


858 Mesaj
25 Ağustos 2011; 11:21:51 

Arkadaslar selam;

bu sorun bende de var maalesef aracim 120km yi buldugunda enjeksiyon sorunu hatasi veriyor ancak her zaman olmuyor 120den 80e dusunce mesela ikaz lambasi kayboluyor tekrar 120ye ciktigimda gelmiyor araliklarla geliyor yani acaba bobinlerden olabilirmi?

tesekkurler


_____________________________

Beagan agus a ra go maith


 
1 Mesaj
24 Aralık 2011; 2:29:44 

bendede megan 2 2003 hecback var aracım enjeksıyon sorunu dıyor ve bunu sadece lpg de yapıyor ne yapıcagımı sasırdım kelebek bugazını degıstırdım bobınlerı yenıledım arıza yıne duzelmedı npsak bız bu aracları megan neyın pesınde bız arabayı gezme ve ıhtıyac gore amaclı alıyoruz sınır olma amaclı degıl az paada degıl ya al 20 ye sanayıye getır haftata 1000 tl arız parası ver ev gıderlerı bukaradar degıl offffff cıle



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
1 Mesaj
19 Ocak 2012; 15:00:46 

SLM ARKADAŞLAR RENAULR MEGAN 2 EN BÜYÜK SORUNLaRINDAN BİRİSİ TURBODUR 2 Cİ OLARAK ENJEKTÖR 3 OLARAK DA YAKIT POMBASI CAPAK ÜRETİR

1 TURBO ARIZASI

ÇEKİŞ AZALMASI TURBONUN SESİNİN ARTMASI
ARACIN KARA DUMAN ATMASI

2 ENJEKTÖR
ENJEKTÖRÜN İÇİNDE KONROL VALFİ VAR HARAKETLİ DÖNEN BİR PARÇA ARIZA YAPARSA ONARIMI MÜMKÜN DEĞİLDİR
MEME VE ŞĞNE TIKANIRSA ACILMA DURUMU TABİKİ VAR AMA UZUN VADELİ DEĞİL

3 POMPA
MAZOTUN İÇİNDE BELİRLİ BİR MİKTAR KALIN YAĞ OLMALIDIR
ŞİMDİ Kİ YAKITLAR GERİ DÖNÜŞDEN ATIKLARDAN YAPILAN KİMYASALLARDAN YAPILAN MAZOT TÜRLERİ
POMPANIN İÇİNDE DÖNEN BİR MİL VE BUNA BAĞLI ELEMANLAR VARDIR YAĞLAMA YAPAMAYINCA AŞINMA VE DEMİR METAL CAPAKLARI ÜRETMEYE BAŞLAR VE BUDA ENJEKTÖRLERİ TIKAYARAK ARIZAYA SEBEB OLUR

SABAHLARI YADA YOLDA GİDERKEN YADA ARACI YÜKSEK DEVİRE GETİNCE EKRANDA ENJEKSİYON ARIZA STOP YAZARSA TEK BİR NEDENİ VAR ENJEKTÖRLER ARIZA VERİYOR BENİ DEĞİŞTİR DEMEK İSTİYOR

HE POMPACI TABİR EDİLEN TAMİRCİLER VAR ENJEKSİYON ENJEKTÖR BAKIM ONARIM TEMİZLİK DİYE OLMADIK FAİŞ FİYATLAR ALARAK HALBUKİ GECİCİ BİR SÜRE LİĞİNE ONARIM YAPIYORLAR

CÖZÜMMÜ BENCE DEĞİL
E PEKİ CÖZÜM NEDİR ARACIMIZIN EKRANIN DA ENJEKSİYON ARIZA STOP YAZARSA ARACIMIZIDA UZUN VADELİ SAĞLIKLI KULLANMAK İSTİYORSAK YAPILACak OLAN SUDUR TAKIM HALİNDE ENJEKTÖRLERİ DEĞİŞTİRECEK VE POMPAYIDA SÖKTÜRÜP CAPAK YANİ AŞINMA WARMI YOKMU BAKTIRMAK

E BEN ARACI KISA BİR SÜRE KULLANICAM SATICAM DERSENİZ SADECE BOZUK OLAN ENJEKTÖRÜ ORJİNAL MAİS ARIZA TESPİT CİHAZI İLE TESPİT ETTİRİN NOT DIŞ CEWREDEKİ CİHAZLAR BUNU YAPAMIYORÇÇ
VE ARIZALI OLAN ENJEKTÖRÜ DEĞİŞTİRİN
AMA Kİ SUDA VAR BİRİ BOZULDUYSA DİĞERLERİDE HASTALANMIŞTIR YANİ YOLDA BİR YERE GİDERKEN KALABİLİRSİNİZ YOLDA

SADECE ARIZALI ENJEKTÖR DEĞİŞİR İSE POMPADA CAPAK KIYMIK ÜRETİYOR İSE YİNE MASRAF YAPARSINIZ DAHA ÖNCEKİ WERDİĞİNİZ PARA CÖPE GİDER

EN SAĞLIKLISI
4 ADET ENJEKTÖR SERVİS FİYATI 2000 TL KADAR DISARIDA 1200TL NETTE DE VAR 820 TL AMA ARKADAŞLAR ESKİ ENJEKTÖRLERİ BOYAYIP AMBALAJLAYIPDA SATIYORLAR DİKKAT...?
POMPA BAKIMI
MAZOT FİLİTRESİ 4 AYDA BİR DEĞİŞTİRİN YAKIT EKONOMİSİ SAĞLAR BAYA HEMDE
HAVA FİLİTRESİ BEN ARACIMDA AYDA BİR DEĞİŞTİRİYOM 10 TL

HAVA FİLİTRESİ Nİ AYDA BİR DEĞİŞTİRİN ARACINIZ HEM AZ YAKAR HEM COK KACAR

BUNLARI UYGULAYIN YADA UYGULATIN ARACINIZ ARIZA VERMEZ
BENDE 2005 MODEL MEGAN II DİNAMİK VAR
MEKANİKERİM

BEN 3 KERE ENJEKTÖR DEĞİŞTİRDİM HATAM POMPAYA BAKIM YAPTIRMADIM
MEGAN İLE ALAKALI SORUNLARINIZI GENELİNE CEVAP VEREBİLİRİM
LAGUNA 1 DE OLABİLİR

.....SAYGILAR........ ,,,,,,,,,NE MUTMU TÜRKÜM DİYENE,,,,,,,,,,,


_____________________________



320 Mesaj
4 Şubat 2012; 7:35:52 

quote:

Orijinalden alıntı: dumanlı34

SLM ARKADAŞLAR RENAULR MEGAN 2 EN BÜYÜK SORUNLaRINDAN BİRİSİ TURBODUR 2 Cİ OLARAK ENJEKTÖR 3 OLARAK DA YAKIT POMBASI CAPAK ÜRETİR

1 TURBO ARIZASI

ÇEKİŞ AZALMASI TURBONUN SESİNİN ARTMASI
ARACIN KARA DUMAN ATMASI

2 ENJEKTÖR
ENJEKTÖRÜN İÇİNDE KONROL VALFİ VAR HARAKETLİ DÖNEN BİR PARÇA ARIZA YAPARSA ONARIMI MÜMKÜN DEĞİLDİR
MEME VE ŞĞNE TIKANIRSA ACILMA DURUMU TABİKİ VAR AMA UZUN VADELİ DEĞİL

3 POMPA
MAZOTUN İÇİNDE BELİRLİ BİR MİKTAR KALIN YAĞ OLMALIDIR
ŞİMDİ Kİ YAKITLAR GERİ DÖNÜŞDEN ATIKLARDAN YAPILAN KİMYASALLARDAN YAPILAN MAZOT TÜRLERİ
POMPANIN İÇİNDE DÖNEN BİR MİL VE BUNA BAĞLI ELEMANLAR VARDIR YAĞLAMA YAPAMAYINCA AŞINMA VE DEMİR METAL CAPAKLARI ÜRETMEYE BAŞLAR VE BUDA ENJEKTÖRLERİ TIKAYARAK ARIZAYA SEBEB OLUR

SABAHLARI YADA YOLDA GİDERKEN YADA ARACI YÜKSEK DEVİRE GETİNCE EKRANDA ENJEKSİYON ARIZA STOP YAZARSA TEK BİR NEDENİ VAR ENJEKTÖRLER ARIZA VERİYOR BENİ DEĞİŞTİR DEMEK İSTİYOR

HE POMPACI TABİR EDİLEN TAMİRCİLER VAR ENJEKSİYON ENJEKTÖR BAKIM ONARIM TEMİZLİK DİYE OLMADIK FAİŞ FİYATLAR ALARAK HALBUKİ GECİCİ BİR SÜRE LİĞİNE ONARIM YAPIYORLAR

CÖZÜMMÜ BENCE DEĞİL
E PEKİ CÖZÜM NEDİR ARACIMIZIN EKRANIN DA ENJEKSİYON ARIZA STOP YAZARSA ARACIMIZIDA UZUN VADELİ SAĞLIKLI KULLANMAK İSTİYORSAK YAPILACak OLAN SUDUR TAKIM HALİNDE ENJEKTÖRLERİ DEĞİŞTİRECEK VE POMPAYIDA SÖKTÜRÜP CAPAK YANİ AŞINMA WARMI YOKMU BAKTIRMAK

E BEN ARACI KISA BİR SÜRE KULLANICAM SATICAM DERSENİZ SADECE BOZUK OLAN ENJEKTÖRÜ ORJİNAL MAİS ARIZA TESPİT CİHAZI İLE TESPİT ETTİRİN NOT DIŞ CEWREDEKİ CİHAZLAR BUNU YAPAMIYORÇÇ
VE ARIZALI OLAN ENJEKTÖRÜ DEĞİŞTİRİN
AMA Kİ SUDA VAR BİRİ BOZULDUYSA DİĞERLERİDE HASTALANMIŞTIR YANİ YOLDA BİR YERE GİDERKEN KALABİLİRSİNİZ YOLDA

SADECE ARIZALI ENJEKTÖR DEĞİŞİR İSE POMPADA CAPAK KIYMIK ÜRETİYOR İSE YİNE MASRAF YAPARSINIZ DAHA ÖNCEKİ WERDİĞİNİZ PARA CÖPE GİDER

EN SAĞLIKLISI
4 ADET ENJEKTÖR SERVİS FİYATI 2000 TL KADAR DISARIDA 1200TL NETTE DE VAR 820 TL AMA ARKADAŞLAR ESKİ ENJEKTÖRLERİ BOYAYIP AMBALAJLAYIPDA SATIYORLAR DİKKAT...?
POMPA BAKIMI
MAZOT FİLİTRESİ 4 AYDA BİR DEĞİŞTİRİN YAKIT EKONOMİSİ SAĞLAR BAYA HEMDE
HAVA FİLİTRESİ BEN ARACIMDA AYDA BİR DEĞİŞTİRİYOM 10 TL

HAVA FİLİTRESİ Nİ AYDA BİR DEĞİŞTİRİN ARACINIZ HEM AZ YAKAR HEM COK KACAR

BUNLARI UYGULAYIN YADA UYGULATIN ARACINIZ ARIZA VERMEZ
BENDE 2005 MODEL MEGAN II DİNAMİK VAR
MEKANİKERİM

BEN 3 KERE ENJEKTÖR DEĞİŞTİRDİM HATAM POMPAYA BAKIM YAPTIRMADIM
MEGAN İLE ALAKALI SORUNLARINIZI GENELİNE CEVAP VEREBİLİRİM
LAGUNA 1 DE OLABİLİR

.....SAYGILAR........ ,,,,,,,,,NE MUTMU TÜRKÜM DİYENE,,,,,,,,,,,

Bayağı bilgilendirici olmuş yazdıklarınız. Ben enjektör problemlerinin kötü yakıttan olduğunu duymuştum ama siz pompadan çapak da gelebilir demişsiniz. Ama tamirata pek şans vermemişsiniz. Servis herşeyi değiştirip problem olacak herşeyi değiştiriyor ama bu da çok masraflı oluyor. Bu yüzden de tamir makul geliyor herhalde. Ama dediğiniz gibi kısa süre sonra tekrar ederse kıymeti yok. Bence işinin ehli olmayan tamircilerle alakalı olabilir bu kısa sürede tekrar problemi.


_____________________________



1 Mesaj
1 Eylül 2013; 14:07:04 

Arkadaşlar merhaba,konuyu hortlatayım bende 2005 dcı megane var bazen yüksek devirlerde enjeksiyon arızası var yazıyordu ve stop lambası yanıyordu,herkez bir şeyler söyledi ben depoya enjektör temizleyici katkı ilave ettim.belki kurum yada pislikten olabilir düşüncesiyle,dün akşam yolda kaldım araç enjektör arızası uyarısı verim stop etti ben 2 defa çalıştırmak istedim başarılı olmadı,formda okudum çok farklı şeyler var,soket,mazot filtresi,enjektörler,pompa sırayla baktıracam,bakalım ne cıkacak,yazarım buraya sonucu


_____________________________



 
591 Mesaj
2 Eylül 2013; 13:04:04 

Başka bir yer değildir enjeksiyonlar değişecek. Uzun süre bu şekilde bindiysen motora bile zarar vermişsindir.. Enjeksiyonun dördünü de değiştiriyorlar, yani yaklaşık 2000 TL 'yi buluyor. Meganenın tek olumsuz yanı.. Aracımın üstüne 5 araba değiştirdim aynı hatayı hiçbir dizel araçta yaşamadım. Binmeyi düşünüyorsan yaptır uzun süre başın ağrımaz, düşünmüyorsan ikinci ele bak..


_____________________________



 
4 Mesaj
11 Eylül 2013; 22:47:25 

arkadaslar selamün aleyküm benim sorunum da enjeksiyon arızası
bende hepsini gittim yeni enjektörlerle degiştirdim fakatyakıt o kadar arttı ki neredeyse 100 km de 3 litre acaba sorun ne olabilir sıfır enjektör le aykıt düşer diye tahmin edeiyordum aksine cok arttı yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler


_____________________________



2846 Mesaj
10 Aralık 2013; 20:35:06 

quote:

Orijinalden alıntı: bilal1907

ŞOKKK ŞOKK BU CEVABI MEGANE 2 Sİ OLAN VE ENJEKSİYON VS SORUNLARI OLAN HERKEZ OKUSUN!!!

ARKADAŞLAR BENDEDE MEGANE2 100HP VARDI,ENJEKSİYON SORUNUN HEPSİNİ BELİRTİYORDU,BENDE PROFESYONELLER DİYE YETKİLİ MAİS E GÖTÜRDÜM.BANA ENJEKSİYONLARIN ARIZALI OLDUĞUNU SÖYLEDİ VE TEKİNİN DEĞİŞMEYECEĞİNİ SÖYLEDİ KOMPLE 2200TL FİYAT ÇIKARDILAR.BENDE BU DURUMA ÇOK KIZDIM.ARABAMI YAPTIRMADAN ÇIKARDIM.BAŞKA BİR YERDE ENJEKSİYON TEMİZLİĞİ YAPTIRDIM İLK GÜN OLDU GİBİ OLDU 2 . GÜN YİNE AYNI TEKLEMELER YAPTI,BAŞKA BİR YERDE ENJEKSİYON İŞEMELERİNE BAKTIRDIM ONLARDADA SORUN YOK. GELELİM SORUN8UN ÇÖZÜMÜNE ARKADAŞLAR BURAYA DİKKAT ARACIN YAŞINDAN VE HAVA KOŞULLARINDAN DOLAYI VS. SOKETLERİNDE OKSİTLENME OLDUĞUNU TAHMİN EDEBİLİRSİNZ.SADECE OLAY SERVİSİN OLAYI BÜYÜTMESİNDEN KAYNAKLANIYOR,ENJEKSİYON 2 BÖLÜMDEN OLUŞUYOR=1 MEKANİK KISIM 2.Sİ ELEKTRONİK KISIM .SORUN ELEKTONİK KISIMDA YANİ SOKETLERİNDE ENJEKSİYONLARIN.BİR BAŞKA SERVİSTE CUMARTESİ GÜNÜ MESAİ SAATİNİN BİTMESİNE YAKIN YÜKSEK RİCA NETİCESİNDE BİR BAKTIRI VERDİK 1 SAAT İÇİNDE 47 TL YE SORUN ÇÖZÜLDÜ.!!!! (SORUN NEYMİŞ? ==>>>ENJEKSİYON SOKETİNİN OKSİTLENMESİ VEYA YERİNDEN ÇIKMASI. YORUM SİZE KALMIŞ.

BİTTİMİ BİTMEDİ.... ARADAN 1 AY GEÇMEDİ ARABANIN KALORİFER FANI BİRDEN DURDU.ÇALIŞMADI.SERVİS BUNA 900TL FİYAT BİÇTİ.SORUNUN KALİFER FAN MOTORU VE FAN TERMOSTATI(KÜÇÜK YEŞİL BİR PARÇA)OLDUĞUNU SÖYLEDİLER AMA MALESEF. BAŞKA BİR SANYİ ELEKTRİKÇİSİNE 150 TL TORPİDO SÖKME İŞÇİLİĞİNE YAPILDI VE SORUNUN KALORİFER FAN SOKETİNİN OKSİTLENMESİNDEN KAYNAKLANDIĞI ORTAYA ÇIKTI.


eyw hocam faydalı oldu


_____________________________

nereye gittiğini bilmiyorsan hangi yoldan gideceğinin önemi yok


909 Mesaj
26 Ocak 2014; 18:39:53 

quote:

Orijinalden alıntı: rodroy06

Arkadaşlar merhaba,konuyu hortlatayım bende 2005 dcı megane var bazen yüksek devirlerde enjeksiyon arızası var yazıyordu ve stop lambası yanıyordu,herkez bir şeyler söyledi ben depoya enjektör temizleyici katkı ilave ettim.belki kurum yada pislikten olabilir düşüncesiyle,dün akşam yolda kaldım araç enjektör arızası uyarısı verim stop etti ben 2 defa çalıştırmak istedim başarılı olmadı,formda okudum çok farklı şeyler var,soket,mazot filtresi,enjektörler,pompa sırayla baktıracam,bakalım ne cıkacak,yazarım buraya sonucu

yazmamışsın sorun neymiş?


_____________________________

Dh Adminlerini Sevmeyenler Kulübü


124 Mesaj
26 Ocak 2014; 21:11:00 

quote:

Orijinalden alıntı: AdminAS


yazmamışsın sorun neymiş?

Hocam aynı durumdayım an itibari ile aracın 4 enjektörünü ve yakıt pompasını değiştirmeme rağmen problem halan giderilmiş değil. Bu arada araç 2005 megane II dci. Sizden sonuçla ilgili cevap bekliyoruz bende tekrar servise gideceğim çözebilirsem buradan yazacağım


_____________________________



909 Mesaj
26 Ocak 2014; 21:34:44 

birileri oksitlenen kablolardan ve sensorlerden bahsetmis, onlara baktirin ister. Gecmis olsun cozumu yazarsaniz iyi olur



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Dh Adminlerini Sevmeyenler Kulübü


28 Mesaj
13 Şubat 2014; 2:50:59 

rölantide titreme yavaş hızlanma vs. megane ların (I ve II) ve megane motorlu clioların kronik sorunudur zaten.bizim araç da clio 1.4 16v 98 hp versiyonu olandı ve bu arızaları göstermeye başladı. tamire götürdüğümüzde ateşleme bobininden kaynaklandığını söylediler.tanesini 20 tlden değiştirmiştik ve sorun düzelmişti.yani demem o ki büyük masraflara girmeden önce bunu bi deneyin bu tür sorunlar bu modellerde çok görülüyor ve genel olarak bundan kaynaklanıyor.


_____________________________



 
1 Mesaj
14 Temmuz 2014; 13:56:47 

ARKADAŞLAR AYNI ŞEY DÜN BAŞIMA GELDİ.ARACIMLA 2,3 GÜN YAYLADA KALDIM
DÖNÜŞTE MARŞA BASTIM.ENJEKSİYONU KONTROL ET MESAJI ÇIKTI.
ÇÖZÜM:1)ARABAYI STOP ET.
2)ARAÇ ÇALIŞMAZKEN 5.VİTESE TAK
3)FREN VE DEBRİYAJA AYNI ANDA BASILI TUT.
4)SAĞ ELİNLE SİLECEK KOLUNUN UÇ KISMINA BASILI TUT
5)SOL ELLE MARŞA BAS VE HEMEN KİLOMETRE SAATININ ORADAKİ KİBRİT ÇÖPÜ GİBİ OLAN PLASTİK UCA SOL ELİNLE MODE TEST YAZISI GELİNCE YANİ 7-8 SANİYE SONRA BAS RESETİNİ AT.HEPSİ BİTER


_____________________________



 
591 Mesaj
15 Temmuz 2014; 11:24:12 

Arkadaşlar şimdi kullanmıyorum ama iki megane binmiş biri olarak; enjeksiyon arızası kroniktir ve her 100 binde yapar, yakıta vs. dikkat etmezseniz 50 binde bile yapar. Bu yazı çıktıysa kurtuluşunuz yoktur, yazıyı söndürür, bir süre çıkmasını engelleyebilirsiniz, başka yerlerini yaptırınca geçti sanarsınız ancak kaçınılmaz son ise her geçen km'de yakınlaşıyordur. Enjeksiyonun mazotu istediği miktarda püskürtmesine bağlı, sürekli enjeksiyondan geçen mazotu kontrol eden bir sistem ve sensörler de tam burada. Bu yüzden bu yazı ya mazottaki pislikten (hareket halinde anlık yanar) yada gerçekten enjeksiyonunuz aşınmaya başladığı için çıkar ve başka parçaların tamiri bunu düzeltmez sadece mazot kalitenizi artırıp kaçınılmaz sonu ve uyarıları geciktirebilir. Belki 20 bin belki 30bin km sonra illaki daha da sık yanmaya rolantide teklemeye başlayacaktır. Ama yolda hiçbirşey belli etmez. İşin kötüsü 4'ü birden değişir ve pahalıdır.Ama merak etmeyin kırmızı yazı çıkıp "STOP" yazmadıkça rahatça dolaşabilirsiniz ama enjeksiyon parasını da ilk uyarıdan sonra biriktirmeye başlamanız menfaatinizedir.


_____________________________



 
2 Mesaj
30 Ağustos 2014; 17:44:11 

Merhaba arkadaslar,
[Araba modeli : R.Megane II 1.5dci 82 pk 2004 model (hatchback).]
Bir haftadir ayni sorunu yasiyorum (Hepsi Turkiyeden Belcikaay giderken olmaya basladi 2800-3000km filan yol uzunlugu ) Problem 1500km sonra baslamaya basladi iste boyle --> ...
Ilk sorun boyle basladi : 130-140 km/h arasi gidiyordum ve bir anda INJECTION FAULT yazisi cikti ve STOP lambasi yandigi gibi gaz pedali bosa gitti ve araba sondu...
Allaha sukur bir problem olmadan otobandan ciktim durdum... Ilk dusundugum sey yolda kalicagim di ama sonra bi baktim araba calisiyor...
Tam 3ncu vitesi atigim derken yine "INJECTION FAULT yazisi cikti ve STOP lambasi yandigi gibi gaz pedali bosa gitti ve araba sondu..."
Sonra yeniden calisti bu sefer 5cni vitesi atarken ''INJECTION FAULT yazisi cikti ve STOP lambasi yandigi gibi gaz pedali bosa gitti ve araba sondu...''
Sonra yeniden calistrdim bu sefer bi problem yapmadi 110 100 km/h gitmeye basdim ve sag seriten ayrilmadim yine bozulursa hemen kenera geciyim diye :/
bunu 50 kere yapmistir anlatirsam burda kitap yazmis olurum nerdeyse her 5-10dk ada araba sondu calisti...
1500 km boyle dayandi allaha sukur evime vardim simdi yaptircam diye dusuniyorum ama siz bi soylermisiniz acaba neden boyle yapti ... Oysa ki ben gelmedn once 2-3 defa reanaul servicine goturdum hic problem yoktu... 1 defada normel bir yere gittim oda birsey yok dedi...
Simdi burda goturcem yaptirmaya ama siz bi yardimci olursaniz sevinirim niye boyle bir kerede basima geldi yani uzun yol desen degil hic zorlanmadi Turbo desen degil baya 180-190 km/h aliyodu...
Benzin de desen degil hep buyuk yerlerden aldim benizni pahliya kactim fulletirdim benzin (DIESEL ARABA) biterse dige oyle kucuk kasabadan almadim hic ... hep buyuk kasabalardan yani...
PLEAS yardim edin :P


_____________________________



 
591 Mesaj
31 Ağustos 2014; 22:20:04 

Yukarıda da STOP yazısını görene kadar devam edin, görseniz dahi yolda bırakmaz demiştim. Enjektörleri takım olarak değiştireceksin sorun düzelir. Zaten bilgisayara bağlayınca direk hata gösterir enjeksiyon. Belçikada daha uygundur diye düşünüyorum Fransaya yakınlığından..


_____________________________

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Motorlu Araçlar Dünyası] » Markalar » Renault » Megane II ENJEKSİYON SORUNU
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.531