- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Oyun oynarken pc takılıyo kasıyor baya
15 Cevap10795 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar:
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
22 Mayıs 2007; 17:57:21 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

Knight online ,fm2007,counter strike oynarken pc kasıyor takılmalar oluyor oyunda çok

bilgisayarımın özellikleri > 512 ram(rem) 128 ekran kartı 80gb hafızası var pentium 4 3,00(pentium mu tam hatırlamıyom ama 3, lı bişeydi) bunun bi çözümü yok muydur:(


2826 Mesaj
22 Mayıs 2007; 18:41:21 

Arkadaşım 128 mb ekran kartının ne olduğunu bilmeden yorum yapmak zor.Sana önerim driverlarını güncellemek ve oyunu düşük çözünürlükte ayarları daha düşük tutuarak çalıştırman.(Ama ekran kartının modelinin ne olduğunu bilmeden söylüyorum)


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
22 Mayıs 2007; 21:42:29 

ekran kartım nvıdıa geforce fx 5200

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
22 Mayıs 2007; 21:46:46 

Oyunların özelliklerini azaltarak oynayın ayrıca bu oyunlar fazla ram harcar birde ekran kartınız destekli ise normaldir ..

Uzaklaştırılmış
4 gün cezanın,
19 sa. 15 dk. kadarı kaldı.
22 Mayıs 2007; 21:51:41 

o ekran kartını bende kullanmıştım oyunları full de oynayamıyordum ben de senin gibi


859 Mesaj
27 Eylül 2007; 19:35:44 

arkadaslar bnde fifa 07 oynarken arada takımalar oluyor cd baya çizik ondan olablirmi cd orjinal değil bu arada cewap werirseniz sewinirim .. SAYGILAR


_____________________________





*PSN ID* : xxreflex41xx


17030 Mesaj
27 Eylül 2007; 19:45:03 

ekran kartin biraz düsük onun icin yapiyordur


_____________________________

Opel Vectra 1.9 CDDesign Edition
150 ps 320 nm 6 ileri Active Select


859 Mesaj
27 Eylül 2007; 19:48:49 

alla alllaaa o kdar da para werdim ea sportun şampiyonlar liginde
(07) yapmıo ,fifa 07 de yapıo ayrıca şampiyonlar liginin görüntü kalitesi daha yüksek cd çok çizik bnce ondann ama yinede sizin görüşleri aliim dedim


_____________________________





*PSN ID* : xxreflex41xx


1460 Mesaj
27 Eylül 2007; 21:29:19 

ekran kartın yetersiz arkadaşım surucu guncellemesiyle toparlanabilir.....


_____________________________



859 Mesaj
27 Eylül 2007; 21:45:05 

arkadslar ekran kartı yetersiz diyorsunuzda fps değeri olarak hep 72 nadiren 70 oluo işte.70 olduu yerdede takılma oluo saliselik


_____________________________





*PSN ID* : xxreflex41xx


 
1 Mesaj
30 Kasım 2010; 11:30:44 

arkadaş lar 1 gb ram 512 ekran var metin2 çok kasıyo ram DDR-II YAZIYO ÇOK KASIYO YADIM PLS


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
30 Kasım 2010; 15:40:42 

512 mb ramdan dolayı kascağını sanmıyorum... ama ekran kartın düşük.. büyük ihtimalle ekran kartı yetersiz kalıyo.. bu yüzden kasıyo bence... elinde başka bi ekran kartı varsa daha yüksek.. onda bi dene.. büyük ihtimalle sorun çözülcektir...


 
20 Mesaj
30 Kasım 2010; 19:19:48 

Yok Arkadaşım Benm Pc de aynı özellikler hemen hemen fm ve ko da kasıyor cs de ise yer yer kasıyor. ramden de kasar ekran kartından bilmiom ondan da etkisi vardır


_____________________________



74 Mesaj
30 Kasım 2010; 23:51:45 


quote:

Orijinalden alıntı: DiyV~

Knight online ,fm2007,counter strike oynarken pc kasıyor takılmalar oluyor oyunda çok

bilgisayarımın özellikleri > 512 ram(rem) 128 ekran kartı 80gb hafızası var pentium 4 3,00(pentium mu tam hatırlamıyom ama 3, lı bişeydi) bunun bi çözümü yok muydur:(



Bilgisayar Sistemine Bakarak Söylemek Gerekir İse Counter Strike Hariç Hepsinde Takılma V.b Kasma Olur.

Bunun Tek Caresi Sisteminizi Yükseltmektir ,Başka Bir Çözüm Aramayınız.

İyi Günler..!


_____________________________

MSN DESTEK HATTI= arifemrekoc@hotmail.com =>
=>Facebook Ulaşmak İçin= http://www.facebook.com/design.arifemrekoc


 
2 Mesaj
26 Ocak 2012; 12:29:40 

oyun oynarken cs stırke oynıorm co kasıor bıde bı hıle acıorm sxe wal hack cok kasıor neden acaba ? (99.00gb) ekran kartı(Memory) 1014 MB boyle


_____________________________



 
2 Mesaj
26 Ocak 2012; 12:32:38 

işte boyle neden cevap alabılırmıyım lutfen acılll !!!


_____________________________

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Donanım / Hardware] » Teknik Yardım » Oyun oynarken pc takılıyo kasıyor baya
Sayfa: [1]

Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön

 

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.344