Şimdi Ara

Audi, üç elektrik motoruna sahip e-tron S ve e-tron S Sportback'i tanıttı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
699
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  • Alman otomotiv devi Audi, elektrikli e-tron ve e-tron Sportback’in üç motora sahip performanslı versiyonlarıyla ilgili bazı bilgiler ve fotoğraflar paylaştı. Söz konusu modellerin isminde “S” takısı bulunuyor.



    Standart modelleri temel alan e-tron S ve e-tron S Sportback, “üç elektrik motoru kullanan ilk seri üretim otomobiller” olarak lanse edildi. Araçların ön aksında bir, arka aksında ise iki elektrik motoru bulunuyor. Bu sayede toplamda 503 beygir güç ve 973 Nm maksimum tork üreten bir kombinasyon ortaya çıkıyor. 0-100 km/s hızlanmasını 4.5 saniyede tamamlayan araçların maksimum hızı ise 210 km/s olarak açıklandı.



    Audi e-tron S ve e-tron S Sportback’in elektrik motorlarını beslemek için brüt enerji kapasitesi 95 kWh, kullanılabilir kısmı ise 86 kWh olan yüksek voltajlı bir batarya kullanılıyor. Araçların zeminine paralel biçimde yerleştirilen ve bu sayede ağırlık merkezini aşağı çeken batarya, WLTP’ye göre e-tron S’e 359 kilometre, e-tron S Sportback’e ise 363 kilometre sürüş menzili sağlıyor.



    Ayrıca Bkz.Rekabet Kurulu'ndan Alman otomotiv devlerine soruşturma!



    Akıllı sürüş kontrol sistemiyle donatılan Audi e-tron S ve e-tron S Sportback, yakıt verimliliğinin artırılması adına normal sürüş modunda seyrederken yalnızca arkadaki elektrik motorlarından güç alıyor. Öndeki elektrik motoru da yalnızca sürücü daha fazla güç istediğinde devreye giriyor. Arkadaki elektrik motorlarının her biri torku bağlı bulunduğu tekerleğe aktarıyor. Böylece mekanik bir diferansiyele ihtiyaç kalmıyor.



    Standart e-tron modellerine kıyasla 50 mm daha geniş gövdeye sahip olan e-tron S ve e-tron S Sportback’in dış tasarımında gümüş detaylara sahip agresif tamponlar, modele özel ızgara tasarımı ve opsiyon olarak sunulan Digital Matrix LED farlar dikkat çekiyor.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Audi, üç elektrik motoruna sahip e-tron S ve e-tron S Sportback'i tanıttı
    Audi, üç elektrik motoruna sahip e-tron S ve e-tron S Sportback'i tanıttı
    Audi, üç elektrik motoruna sahip e-tron S ve e-tron S Sportback'i tanıttı
    Audi, üç elektrik motoruna sahip e-tron S ve e-tron S Sportback'i tanıttı
    Audi, üç elektrik motoruna sahip e-tron S ve e-tron S Sportback'i tanıttı
    Audi, üç elektrik motoruna sahip e-tron S ve e-tron S Sportback'i tanıttı
    Audi, üç elektrik motoruna sahip e-tron S ve e-tron S Sportback'i tanıttı
    Audi, üç elektrik motoruna sahip e-tron S ve e-tron S Sportback'i tanıttı
    Audi, üç elektrik motoruna sahip e-tron S ve e-tron S Sportback'i tanıttı
    Audi, üç elektrik motoruna sahip e-tron S ve e-tron S Sportback'i tanıttı
    Audi, üç elektrik motoruna sahip e-tron S ve e-tron S Sportback'i tanıttı
    Audi, üç elektrik motoruna sahip e-tron S ve e-tron S Sportback'i tanıttı
    Audi, üç elektrik motoruna sahip e-tron S ve e-tron S Sportback'i tanıttı
    Audi, üç elektrik motoruna sahip e-tron S ve e-tron S Sportback'i tanıttı
    Audi, üç elektrik motoruna sahip e-tron S ve e-tron S Sportback'i tanıttı
    Audi, üç elektrik motoruna sahip e-tron S ve e-tron S Sportback'i tanıttı
    Audi, üç elektrik motoruna sahip e-tron S ve e-tron S Sportback'i tanıttı



  • Hocam kendim gidip Tesla almam, Teslayi da savunmuyorum ama dediginiz sey de mantiksiz.

    Bir kere e-tronun baz modeli bile model Yden yuzde 30 daha pahali yani zaten daha iyi olmasi tabiiki beklenir.


    Model X asil akranidir bu arabanin. Onun da performans modeli 3 saniyenn altina iniyor 0-100de. Bu Audi ise 4.5 saniye. Teslanin menzili de daha yuksek. Hani bu haberde de menzil ve hizlanma degerinden baska bir seyden de bahsedilmemis.


    Hani neye gore tas devrinden kalma durmus merak ettim gercekten.

    E tron tesladan daha cok sattigi icin mi tesla model y e-tron S'in yaninda yaninda tas devri gibi kaldi dediniz anlamadim? Ne alaka ?


    Sizin tas devri kavramaniz benimkinfen farkli belki de neyse. Ben tas devri deyince satisla alakali oldugunu dusunmedim.


    Bana tas devri teknoloji olarak cok geride kaldi demek gibi gelmisti. O yuzden sordum. Neyse siz de bosa zaman harcamayin ben de.

  • Tesla model Y taş devrinden kalma gibi durdu bundan sonra


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Harika gözüküyor.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Tesla model Y taş devrinden kalma gibi durdu bundan sonra

    Hocam kendim gidip Tesla almam, Teslayi da savunmuyorum ama dediginiz sey de mantiksiz.

    Bir kere e-tronun baz modeli bile model Yden yuzde 30 daha pahali yani zaten daha iyi olmasi tabiiki beklenir.


    Model X asil akranidir bu arabanin. Onun da performans modeli 3 saniyenn altina iniyor 0-100de. Bu Audi ise 4.5 saniye. Teslanin menzili de daha yuksek. Hani bu haberde de menzil ve hizlanma degerinden baska bir seyden de bahsedilmemis.


    Hani neye gore tas devrinden kalma durmus merak ettim gercekten.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hemican -- 2 Temmuz 2020; 0:5:25 >
  • Hemican kullanıcısına yanıt
    Fark yüzde 30 ise o zaman çoğu kullanıcı bu araca yönelecektir. Bugün neden teslayı konuşuyoruz? Ektrikli otombilleri tekrardan gündeme getirip başarılı olabileceklerini kanıtladı, hızlanma değerleri olağan üstü ve menzili iyi. Audi'yi neden konuşuyoruz veya konuşmalıyız hızlanma değerleri için mi? Kimsenin böyle bir modelden 2.5sn içerisinde 0-100 yapması gibi bir beklentisi olduğunu sanmıyorum, teslaya göre tek eksik yanı menzilidir sanırım. Menzili takan tesla alsın geriye kalan otomobil deneyimi için audi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi .T. -- 2 Temmuz 2020; 0:18:28 >
  • .T. . kullanıcısına yanıt

    Hocam yuzde 30 az para mi? Anlamadim zenginsiniz herhalde:)


    Ben zaten kim hangisini alir tesla neden konusuluyor denedim. Tas devri demis arkadas neye gore tas devri merak ettim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hemican

    Hocam yuzde 30 az para mi? Anlamadim zenginsiniz herhalde:)


    Ben zaten kim hangisini alir tesla neden konusuluyor denedim. Tas devri demis arkadas neye gore tas devri merak ettim

    e tron dünyada çok sevildi. Model X den çok daha fazla satıyor.

    Audi, üç elektrik motoruna sahip e-tron S ve e-tron S Sportback'i tanıttı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haberelectro kullanıcısına yanıt

    E tron tesladan daha cok sattigi icin mi tesla model y e-tron S'in yaninda yaninda tas devri gibi kaldi dediniz anlamadim? Ne alaka ?


    Sizin tas devri kavramaniz benimkinfen farkli belki de neyse. Ben tas devri deyince satisla alakali oldugunu dusunmedim.


    Bana tas devri teknoloji olarak cok geride kaldi demek gibi gelmisti. O yuzden sordum. Neyse siz de bosa zaman harcamayin ben de.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hemican -- 2 Temmuz 2020; 0:44:3 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iyi güzel hojdur ama benenaaa

  • Hemican kullanıcısına yanıt

    satışla alakalı değil. Açın youtube dan model Y ile ilgili kalite videolarını izleyin.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    satışla alakalı değil. Açın youtube dan model Y ile ilgili kalite videolarını izleyin.

    Hocam konu

    E-tron S'in 3 elktrikli motoru. performansindan, menzilinden vs. bahsedilmis.

    Altina gelip model Y bunun yaninda tas devrinde kalir yaziyorsun.


    Ben neden oyle dediniz deyince

    E-tron daha cok satiyor diyorsun?


    Sonra da kalitesinden dolayi oyle dedim diyorsun.


    Hani ne konu ile ne verdiginiz cevaplarin birbiri ile alakasi yok.


    E-tron S daha uretilmedi bile. Yeni tanitilmis bir araba. Kaliteli olacagini nerden biliyorsunuz da karsilastirdiniz da Model Yin tas devrinde kaldigina karar verdiniz?


    Neyse hocam ben anladim sizin icinizden gelmis E-tron gorunce teslaya laf soylemek istemissiniz soylemissiniz. Bir dayanagi olmadigini aciklaniz zaten mesajlarinizla.

  • Hemican kullanıcısına yanıt

    e tron arabaysa model Y ne allah aşkına. oyuncak gibi. e tron 2 yıldır var S modeline niye takıldın




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 2 Temmuz 2020; 16:34:40 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    e tron arabaysa model Y ne allah aşkına. oyuncak gibi. e tron 2 yıldır var S modeline niye takıldın

    Ya birak Allah Askina yaa. LaFerrari gibi bir araba varken E-tron`a ben cop bile demem.

    Neye takildin ki bu kadar.

  • güzel yapmış audi

  • Yaklaşık bir hafta boyunca e tron’u kullandım. Ciddi ciddi almayı düşürken ötv zammı geldi. Gerçi hala vazgeçmiş değilim, alırsam tekrar yazarım. Doğuş oto yıl sonuna doğru getirecekmiş, doğuş oto getirdikten sonra trafikte e tron sayısı ciddi biçimde artacağı düşüncesindeyim, tabi bir ötv zammı daha gelmezse.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: parezer

    Yaklaşık bir hafta boyunca e tron’u kullandım. Ciddi ciddi almayı düşürken ötv zammı geldi. Gerçi hala vazgeçmiş değilim, alırsam tekrar yazarım. Doğuş oto yıl sonuna doğru getirecekmiş, doğuş oto getirdikten sonra trafikte e tron sayısı ciddi biçimde artacağı düşüncesindeyim, tabi bir ötv zammı daha gelmezse.

    Bende düşünüyordum vergi gelince vazgeçtim. Fiyatlar vergiden önce ne kadardı şimdi ne kadar oldu bilginiz varmı? Verginin nasıl bir etkisi oldu?


    Aynı elektrikli araç klasmanında birde Porsche Taycan var, aslında ilk tercihim oydu ama vergi fiyatları yüzde kaç etkiledi bilemediğim için vazgeçmiştim.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vanity Fair

    Bende düşünüyordum vergi gelince vazgeçtim. Fiyatlar vergiden önce ne kadardı şimdi ne kadar oldu bilginiz varmı? Verginin nasıl bir etkisi oldu?


    Aynı elektrikli araç klasmanında birde Porsche Taycan var, aslında ilk tercihim oydu ama vergi fiyatları yüzde kaç etkiledi bilemediğim için vazgeçmiştim.



    Alıntıları Göster

    Hocam ötv zammı fiyatlara tamamen yansımış değil, ilanlardaki bir çok satıcıyla görüştüm. Düşük fiyatlı ilanların elinde araç yok, bazıları da 50 quattro’ya 55 diye ilan oluşturmus. Ötv zamlı fiyatların oturması biraz zaman alır, araç satış piyasası da durgunken galericiler araçları elden çıkarmaya meyilli. 1.350 civarı veriyorlar, ötv zammı öncesi de 1.250 civarı istiyorlardı. Taycan meselesine gelince menzili düşük, bir de bende çocuklar var o araba bana gitmez, tabi fiyatı da beni aşıyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.