Şimdi Ara

Tesla’nın milyon millik pil teknolojisini tanıtacağı “Pil Günü” etkinliği bir kez daha ertelendi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
878
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  • Koronavirüs salgınının hız kesmediği ABD, her gün gelen yeni vaka ve ölüm haberleriyle sarsılırken ülkede düzenlenmesi planlanan faaliyet ve etkinlikler de bir bir erteleniyor. Tesla’nın 7 Temmuz’da düzenlemeyi planladığı ve şirketin “milyon millik” pil teknolojisiyle ilgili detayları paylaşacağı “Pil Günü” etkinliği ile hissedarlar toplantısı ileri bir tarihe ertelendi.



    İlk olarak Mayıs ayında düzenlenmesi beklenen etkinliği salgın nedeniyle 7 Temmuz’a erteleyen Tesla, ikinci erteleme kararını ne yazık ki ülkedeki durumun iyiye gitmemesi üzerine almış.



    Ayrıca Bkz.Türkiye’nin en büyüğü olacak 1000MW kapasiteli Karapınar GES’te çalışmalar sürüyor



    Şirketin CEO’su Elon Musk’a Twitter üzerinden yöneltilen bir soru üzerine ortaya çıkan erteleme kararında Musk, “Geleneksel hissedarlar toplantımızı bir kez daha ertelemek zorunda kaldık. 7 Temmuz’un da içinde bulunduğu dönemde kalabalıkların bir araya gelmesine izin verilmiyor. Yeni tarihi ile ilgili bir fikrim yok. Ancak en az bir aylık bir gecikme söz konusu olabilir.” ifadelerini kullanmış.



    Musk’ın milyon millik pil teknolojisini duyurmak ve bununla ilgili detayları açıklamak için sabırsızlandığı biliniyor. CEO, bu yılın başında yaptığı açıklamalarda pil teknolojisi ile ilgili “Aklınızı başınızdan alacak. Benim aklımı başımdan aldı.” sözlerini kullanmıştı.



    Şirketin milyon millik pil teknolojisiyle üretilecek düşük maliyetli ve uzun ömürlü pillerin elektrikli otomobil fiyatlarını, benzinli rakipleriyle aynı hatta daha da düşük oranlara çekebileceği belirtiliyor.



    Kaynak:https://www.theverge.com/2020/6/20/21297685/elon-musk-tesla-battery-shareholders







  • Geçen sene 4000 şarj döngüsünde %10 kapasite kaybından bahsediliyordu. Eğer bu gerçekleşirse pil ömrü konusunu kapatabiliriz artık.

  • Surekli erteleme haberleri geliyor. Zaten bu elektrikli otomobil olayinin oturmasi cok uzun surecek. Yine de TOGG icin iyi oluyor. Tesla piyasaya hakim olmadan TOGG piyasaya cikmali ve silip supurmeli.  

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ulan Musk

    Geçen sene 4000 şarj döngüsünde %10 kapasite kaybından bahsediliyordu. Eğer bu gerçekleşirse pil ömrü konusunu kapatabiliriz artık.

    cep telefonlarinda bataryalarin omrunun kisa olmasinin sebebi bataryanin en son limitinde kullanilmasi. ama lityum batarya %80nin uzerinde sarj edilmeyip, %20nin altinda bosaltilmazsa cok cok uzun omre sahip oluyor. bu yuzden tesla araclarda 10 yil kullanimdan sonra bile sadece %10 kayip oluyor.

  • Ibrahim Akca kullanıcısına yanıt
    Hocam TOGG'un kendi pil hücrelerini geliştirmek için bir çalışması yok diye biliyorum. Tesla şu an yeni pil teknolojileri üzerine bir çok akademik makale yayınlıyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ulan Musk

    Hocam TOGG'un kendi pil hücrelerini geliştirmek için bir çalışması yok diye biliyorum. Tesla şu an yeni pil teknolojileri üzerine bir çok akademik makale yayınlıyor.

    Zaten her sey bir anda olacak degil ya. Bunu yapmak imkansiz ancak bir marka yaratilmasi daha onemli gibime geliyor. Once marka olusturulur, satis yapilir ki bu noktada uluslarasi satislar bence daha onemli yurt ici satislarindan once. Pil de zaman icinde gelistirilir.  

  • Ibrahim Akca kullanıcısına yanıt
    Her şeyin bir anda olmadığı konusuna katılıyorum. Umarım TOGG da EVT S1 gibi yok olup gitmez. Sürekli yeniden başlayıp durmazsak şansımız olabilir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • darkaura kullanıcısına yanıt
    Ben öyle yapıyorum mesela, telefonumda şarj kesici var, 85% de kesiyor, üstünü şarj etmiyor. Güzel oluyor.

  • V4LKyR V kullanıcısına yanıt
    ROOT suz yapabilen uygulama var mı?

  • Şu adamın gerçekten dünyanın ihtiyacı olan şeylere bu denli çalışıyor olması. Aynı zamanda bunu son kullanıcılara çok uygun fiyatlara sunuyor, yakında enerji üretimi ile ilgili de bir projesini açıklayacaktır eminim.

  • interwap kullanıcısına yanıt

    Kar olmadan kayak yapılabilirse, veya su olmadan yüzme işlemi gerçekleştirilebilirse, ROOT olmadan da şarj kesici yapılabilir.


    Şarj kontrolü Android telefonlarda sistem tarafında kontrol edilir, bunu manipüle etmek için de sistem yazma hakkına sahip olmak yani ROOT gerekir.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ibrahim Akca

    Zaten her sey bir anda olacak degil ya. Bunu yapmak imkansiz ancak bir marka yaratilmasi daha onemli gibime geliyor. Once marka olusturulur, satis yapilir ki bu noktada uluslarasi satislar bence daha onemli yurt ici satislarindan once. Pil de zaman icinde gelistirilir.  



    Alıntıları Göster

    İyide fabrika hazırlanırken pil teknolojisine de yatırım yapılabilirdi. Ya da pil paketleme üzerine çalışmalar başlayabilirdi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ibrahim Akca kullanıcısına yanıt
    TOGG çıkmalı ve süpürmeli. hmm Ok.
    Tesla logosunu söküp basarlarsa olur bu iş.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: V4LKyR

    Kar olmadan kayak yapılabilirse, veya su olmadan yüzme işlemi gerçekleştirilebilirse, ROOT olmadan da şarj kesici yapılabilir.


    Şarj kontrolü Android telefonlarda sistem tarafında kontrol edilir, bunu manipüle etmek için de sistem yazma hakkına sahip olmak yani ROOT gerekir.

    Root ile nasıl bir yöntem uyguluyorsunuz?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ordan Geçenbay kullanıcısına yanıt

    Ben uygulamıyorum, yapan program root hakkı istiyor. Ben kernel'den yapıyorum.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.