|
Tesla’nın milyon millik pil teknolojisini tanıtacağı “Pil Günü” etkinliği bir kez daha ertelendi
-
-
Geçen sene 4000 şarj döngüsünde %10 kapasite kaybından bahsediliyordu. Eğer bu gerçekleşirse pil ömrü konusunu kapatabiliriz artık.
-
Surekli erteleme haberleri geliyor. Zaten bu elektrikli otomobil olayinin oturmasi cok uzun surecek. Yine de TOGG icin iyi oluyor. Tesla piyasaya hakim olmadan TOGG piyasaya cikmali ve silip supurmeli.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Ulan Musk
Geçen sene 4000 şarj döngüsünde %10 kapasite kaybından bahsediliyordu. Eğer bu gerçekleşirse pil ömrü konusunu kapatabiliriz artık.cep telefonlarinda bataryalarin omrunun kisa olmasinin sebebi bataryanin en son limitinde kullanilmasi. ama lityum batarya %80nin uzerinde sarj edilmeyip, %20nin altinda bosaltilmazsa cok cok uzun omre sahip oluyor. bu yuzden tesla araclarda 10 yil kullanimdan sonra bile sadece %10 kayip oluyor.
-
Hocam TOGG'un kendi pil hücrelerini geliştirmek için bir çalışması yok diye biliyorum. Tesla şu an yeni pil teknolojileri üzerine bir çok akademik makale yayınlıyor.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Ulan Musk
Hocam TOGG'un kendi pil hücrelerini geliştirmek için bir çalışması yok diye biliyorum. Tesla şu an yeni pil teknolojileri üzerine bir çok akademik makale yayınlıyor.Zaten her sey bir anda olacak degil ya. Bunu yapmak imkansiz ancak bir marka yaratilmasi daha onemli gibime geliyor. Once marka olusturulur, satis yapilir ki bu noktada uluslarasi satislar bence daha onemli yurt ici satislarindan once. Pil de zaman icinde gelistirilir.
-
Her şeyin bir anda olmadığı konusuna katılıyorum. Umarım TOGG da EVT S1 gibi yok olup gitmez. Sürekli yeniden başlayıp durmazsak şansımız olabilir.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Ben öyle yapıyorum mesela, telefonumda şarj kesici var, 85% de kesiyor, üstünü şarj etmiyor. Güzel oluyor.
-
ROOT suz yapabilen uygulama var mı?
-
Şu adamın gerçekten dünyanın ihtiyacı olan şeylere bu denli çalışıyor olması. Aynı zamanda bunu son kullanıcılara çok uygun fiyatlara sunuyor, yakında enerji üretimi ile ilgili de bir projesini açıklayacaktır eminim.
-
Kar olmadan kayak yapılabilirse, veya su olmadan yüzme işlemi gerçekleştirilebilirse, ROOT olmadan da şarj kesici yapılabilir.
Şarj kontrolü Android telefonlarda sistem tarafında kontrol edilir, bunu manipüle etmek için de sistem yazma hakkına sahip olmak yani ROOT gerekir.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Ibrahim AkcaZaten her sey bir anda olacak degil ya. Bunu yapmak imkansiz ancak bir marka yaratilmasi daha onemli gibime geliyor. Once marka olusturulur, satis yapilir ki bu noktada uluslarasi satislar bence daha onemli yurt ici satislarindan once. Pil de zaman icinde gelistirilir.
Alıntıları Gösterİyide fabrika hazırlanırken pil teknolojisine de yatırım yapılabilirdi. Ya da pil paketleme üzerine çalışmalar başlayabilirdi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
TOGG çıkmalı ve süpürmeli. hmm Ok.
Tesla logosunu söküp basarlarsa olur bu iş.
-
Root ile nasıl bir yöntem uyguluyorsunuz?quote:
Orijinalden alıntı: V4LKyRKar olmadan kayak yapılabilirse, veya su olmadan yüzme işlemi gerçekleştirilebilirse, ROOT olmadan da şarj kesici yapılabilir.
Şarj kontrolü Android telefonlarda sistem tarafında kontrol edilir, bunu manipüle etmek için de sistem yazma hakkına sahip olmak yani ROOT gerekir.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben uygulamıyorum, yapan program root hakkı istiyor. Ben kernel'den yapıyorum.
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Geçen sene 4000 şarj döngüsünde %10 kapasite kaybından bahsediliyordu. Eğer bu gerçekleşirse pil ömrü konusunu kapatabiliriz artık.
|
Hocam TOGG'un kendi pil hücrelerini geliştirmek için bir çalışması yok diye biliyorum. Tesla şu an yeni pil teknolojileri üzerine bir çok akademik makale yayınlıyor.
|
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X