Şimdi Ara

İstanbul Havalimanı’nın üçüncü pisti açılıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
0
Favori
788
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj


  • İstanbul Havalimanı’nın hizmete açıldığı günden beri uzun taksi süresi nedeniyle eleştiriliyor. İstanbul Havalimanı’nda iç hat taksi süresini kısaltacak üçüncü pist için geri sayım başladı. Üçüncü pist 14 Haziran’da açılıyor.



    Üçüncü pist bağımsız olarak planlandığı için diğer pistlerle eş zamanlı olarak iniş ve kalkış yapılabilecek. Bu nedenle havalimanının kalkış ve iniş kapasitesi ciddi oranda artacak. Yeni pistle birlikte İstanbul Havalimanı’nın bağımsız pist sayısı 3’e, operasyonel pist sayısı 5’e çıkıyor. Böylelikle İstanbul Havalimanı, bağımsız paralel operasyon yapabilen pist sayısı bakımından Avrupa'da Amsterdam Havalimanı'nın ardından ikinci sıraya yerleşiyor. İstanbul Havalimanı'nın diğer etaplarının tamamlanmasıyla birlikte bağımsız pist sayısı 6'ya çıkacak.



    Ayrıca Bkz.PlayStation 5 tasarımı tanıtıldı! İşte PS5'in görünüşü



    Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu, bağımsız pistin çalışma yöntemiyle ilgili olarak, “Üçüncü pistin farklı kombinasyonlarla kullanılması planlandı. Trafik ağırlığına göre bazı pistler kalkış, bazı pistler iniş ya da iniş-kalkış amacıyla kullanılacak. Bu yöntemle saatlik iniş ve kalkış yapabilecek hava aracı sayısında önemli ölçüde artış sağlanacak. Üçüncü pistin de açılmasıyla saatlik iniş kapasitesi yüzde 50'nin üzerinde artacak ve havalimanında taksi süresi de yarıya inecek. Yani uçaklar artık beklemeden kalkacak.” dedi.



    Kaynak:https://www.uab.gov.tr/haberler/istanbul-havalimani-nin-bagimsiz-ucuncu-pisti-aciliyor







  • Ülkeye yararı tartışılır lakin çok yanlış bir yere yapıldıgını her zaman söylerim.

  • Galatas4ray kullanıcısına yanıt
    Uzaklığı kastediyorsanız, şehrin dışında ve genişlemeye müsait bir alan olması sebebiyle yerinde bir yanlışlık yok. Metro vs. artacak ulaşım imkanlarıyla uzaklık da dert olmaktan çıkar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yorumculuklar Y kullanıcısına yanıt
    Yaklaşma ve uzaklaşma açıları ile hava durumu, rüzgar ve zemini kastetmiş olabilir bence....

  • Çengelköy'de oturuyorum, daha önce tepemizden uçak geçtiğini duymazdım, fakat yeni havaalanı yapıldığından beri çok ciddi şekilde havayolu gürültüsü başladı. Nasıl oldu da İstanbul'un dışında yapılan havaalanı bu şekilde havayolu gürültüsüne sebep oldu hiç anlam veremedim.

  • yorumculuklar Y kullanıcısına yanıt
    Bu arada Metro tünelide yanlış yapılmış hava limanına 300m geriden çıkıyor, kısa kalmış, arayı bakalım nasıl tamamlayacaklar...

  • daha çok koronalı çinli gelsinler

  • quote:

    Orijinalden alıntı: yorumculuklar

    Uzaklığı kastediyorsanız, şehrin dışında ve genişlemeye müsait bir alan olması sebebiyle yerinde bir yanlışlık yok. Metro vs. artacak ulaşım imkanlarıyla uzaklık da dert olmaktan çıkar
    Doğayı yok ederek genişletilebilir doğru söylüyorsunuz.ZAten havalımanına gidene kadar geçirilen süre otobüsle gitmeyle aynı oluyor ne anlamı kaldı ki?
  • İç hat terminalinim hemen dibinde pist. Uçak iner inmez anında parkedecek.
    İmamoğlu iett seferlerini geçici süreliğine durdurdu. Tekrar başlarsa iett ler muhtemelen ulaşım bayağı uygun ve kolay olacak. Sahayı havaiste bırakmaz diye umuyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Beka dediler avrupa dediler almanya kıskanıyor dediler tüm umutları 3.havalimanı ve betona yatırdılar, şimdi havacilik sektörünün virüs öncesi yolcu sayisina erişmesi en az 2 sene alacak uzmanlara göre, her şeyin parası yine cebimizden çıkacak.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mcrew kullanıcısına yanıt
    İETT duraklarını en uzak noktaya almamış mıydı havalimanı işletmecisi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Allahtan Vizyon sahibi ekip var başımızda , daha ilk yılından taahhüdü geçip kar bıraktı devlete vergi verdi

    Bu havalimanı yapılmasa tüm parsayı zaten almanya topluyordu bu yüzden en çok engellemeye çalışan almanya oldu

    Binlerce kişiye iş imkanı

    Şu belgesel zaten neleri başarabildiğimizin ıspatı

    Tüm emeği geçenlerden bizler ve bizden sonrakiler için Allah razı olsun iyiki varsınız





  • Acaba her pistten ayri ayri devlet garantisi mi aliyorlar diye dusundurdu beni. Yoksa niye kime acsinlar ki su COVID zamaninda??



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Leipold -- 12 Haziran 2020; 20:45:44 >
  • Covid19 filan olmasaydi Sabiha Gokcen i es zamanli da kapatmaya varan adimlar atilirdi ... Sonu belli gerci ....

  • smart1978 kullanıcısına yanıt
    iyi dedin kral

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • enizam E kullanıcısına yanıt
    O is çok karışık ama İmamoğlu havaist e çok bilendi. Pandemi öncesi iett otobüslerini yigmisti oraya. Yine aynı şekilde bu iett hatlarını açarsa muhtemelen havaist batacak.

    Şu an havaist 25-35 lira arası. En önde iett durağı var. Hemen arkasında havaist ler başlıyor. Yani mesafe olarak çok bir fark yok. Havalimanınin dışında değil duraklar. İett çift bilet alıyor. 6 liraya gitmek varken 30 lira kim verir.

    Giderken zaten bir sorun yok. Direk kapıda bırakıyor seni.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Murat.Ak M kullanıcısına yanıt
    Sadece kendi pencerenden bakarsan öyle görürsün tabi :) çengelköy dediğin yerde 100 bin kişi bile yaşamıyor. Şimdi diyelim ki 200 bin kişi gürültüden rahatsız oluyorsa, daha önce 10 milyon kişi rahatsız oluyordu

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Murat.Ak

    Çengelköy'de oturuyorum, daha önce tepemizden uçak geçtiğini duymazdım, fakat yeni havaalanı yapıldığından beri çok ciddi şekilde havayolu gürültüsü başladı. Nasıl oldu da İstanbul'un dışında yapılan havaalanı bu şekilde havayolu gürültüsüne sebep oldu hiç anlam veremedim.
    Atatürk Havalimanı yakınındayım yıllarca uçak sesleriyle uyudum uyandım alışırsınız.
  • siyasi çekişme düşünmeden ulaşımdaki aksakıklar çözülür ise istanbul havalimanı 3-4 yıl içinde ciddi bir kazanç getirisi sağlayacak thy ye.

    Bana görede şehirdışında olması öncelikle trafik yoğunluğunu ve hava ses kirliliğini azalttı.Atatürk havalimanı istanbulun büyüyen nüfusu ve çevresindeki genişleyen yaşam alanlarından ötürü zaman içinde misyonunu bitirmişti.Kapasite olarakda zaten limitlerini fazlasıyla zorluyordu ve teknik bakım alanlarındada ciddi eksiklikler vardı.
    istanbul havalimanı bu anlamda büyüklüğü ile en az 45-50 yıl hizmet verecekdir.Zaten o bölgeden artık kaydırılmasıda gelecekde imkansıza yakın dolayısı ile zaten devasa bir alanda adeta bir şehir gibi kurulan istanbul havalimanı çok ilerde ihtiyaçların artması durumu yaşanırsada kendi içinde genişlitilebilir.Şuan için tek sorun ulaşım aksaklıkları,bunlarında zaman içinde çözüleceğini düşünüyorum.3 kez yurtdışı seyehatler için istanbul havalimanını kullandım,sorun yaşamadanda gidip geldim.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.