Şimdi Ara

Yeni nesil Volkswagen Golf'teki yazılım problemi, teslimatların durmasına neden oldu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
1.467
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj


  • Gelen haberlere göre Volkswagen, yeni nesil Golf’teki yazılım problemleriyle boğuşmaya devam ediyor. Öyle ki bu yeni sorun, Golf teslimatlarının şirketten yapılacak yeni bir açıklamaya kadar durdurulmasına neden olmuş. Üstelik Octavia'nın da aynı sorundan muzdarip olduğu söyleniyor.



    Autonews Europe’un resmi kaynaklara dayandırdığı haberde, Golf 8’deki yazılım probleminin kaza vb. durumlarda acil servislere otomatik olarak haber verilmesini sağlayan sistemle ilgili olduğu söyleniyor. Söz konusu sistem son iki senedir Avrupa’daki araçlarda kullanılması zorunlu bir özellik olduğu için doğru bir biçimde çalışması büyük önem arz ediyor.



    Ayrıca Bkz.Karşınızda yeni Porsche 911 Targa 4 ve Targa 4S



    Yazılımdaki problemden etkilenen araç sayısı ve şirketin bu sorunu çözmek için nasıl bir yol izleyeceği henüz bilinmiyor. Fakat gelen haberlere göre Volkswagen’in önümüzdeki günlerde şimdiye dek teslim edilen araçları geri çağırması söz konusu olabilir. Ya da şirket, araçları geri çağırmadan yeni bir güncelleme ile bu sorunu çözebilir. Zira yeni nesil Golf’te OTA (Over The Air) güncelleme özelliği bulunuyor.



    Volkswagen’in söz konusu problemi çözecek güncellemeyi 15-21 Haziran tarihleri arasında yayınlaması bekleniyor. Bu arada Golf 8 üretimi Almanya’da devam ediyor fakat üretilen araçlar sorun çözülene kadar sahiplerine teslim edilmiyor. Golf 8’in daha önce güncelleme sistemi gibi diğer entegre teknolojilerinde de teknik aksamalar yaşanmış ve aracın piyasaya sürülme tarihinin ertelenmesine neden olmuştu.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    2020 Volkswagen Golf (Mk8) yeni görüntülerle tamamen ortaya çıktı
    2020 Volkswagen Golf (Mk8) yeni görüntülerle tamamen ortaya çıktı
    2020 Volkswagen Golf (Mk8) yeni görüntülerle tamamen ortaya çıktı
    2020 Volkswagen Golf (Mk8) yeni görüntülerle tamamen ortaya çıktı
    2020 Volkswagen Golf (Mk8) yeni görüntülerle tamamen ortaya çıktı
    2020 Volkswagen Golf (Mk8) yeni görüntülerle tamamen ortaya çıktı
    2020 Volkswagen Golf (Mk8) yeni görüntülerle tamamen ortaya çıktı
    2020 Volkswagen Golf (Mk8) yeni görüntülerle tamamen ortaya çıktı
    2020 Volkswagen Golf (Mk8) yeni görüntülerle tamamen ortaya çıktı
    2020 Volkswagen Golf (Mk8) yeni görüntülerle tamamen ortaya çıktı
    2020 Volkswagen Golf (Mk8) yeni görüntülerle tamamen ortaya çıktı
    2020 Volkswagen Golf (Mk8) yeni görüntülerle tamamen ortaya çıktı
    2020 Volkswagen Golf (Mk8) yeni görüntülerle tamamen ortaya çıktı
    2020 Volkswagen Golf (Mk8) yeni görüntülerle tamamen ortaya çıktı
    2020 Volkswagen Golf (Mk8) yeni görüntülerle tamamen ortaya çıktı
    2020 Volkswagen Golf (Mk8) yeni görüntülerle tamamen ortaya çıktı
    2020 Volkswagen Golf (Mk8) yeni görüntülerle tamamen ortaya çıktı
    2020 Volkswagen Golf (Mk8) yeni görüntülerle tamamen ortaya çıktı
    2020 Volkswagen Golf (Mk8) yeni görüntülerle tamamen ortaya çıktı
    2020 Volkswagen Golf (Mk8) yeni görüntülerle tamamen ortaya çıktı
    2020 Volkswagen Golf (Mk8) yeni görüntülerle tamamen ortaya çıktı
    2020 Volkswagen Golf (Mk8) yeni görüntülerle tamamen ortaya çıktı
    2020 Volkswagen Golf (Mk8) yeni görüntülerle tamamen ortaya çıktı
    2020 Volkswagen Golf (Mk8) yeni görüntülerle tamamen ortaya çıktı
    2020 Volkswagen Golf (Mk8) yeni görüntülerle tamamen ortaya çıktı
    2020 Volkswagen Golf (Mk8) yeni görüntülerle tamamen ortaya çıktı
    2020 Volkswagen Golf (Mk8) yeni görüntülerle tamamen ortaya çıktı
    2020 Volkswagen Golf (Mk8) yeni görüntülerle tamamen ortaya çıktı
    2020 Volkswagen Golf (Mk8) yeni görüntülerle tamamen ortaya çıktı
    2020 Volkswagen Golf (Mk8) yeni görüntülerle tamamen ortaya çıktı
    2020 Volkswagen Golf (Mk8) yeni görüntülerle tamamen ortaya çıktı
    2020 Volkswagen Golf (Mk8) yeni görüntülerle tamamen ortaya çıktı
    2020 Volkswagen Golf (Mk8) yeni görüntülerle tamamen ortaya çıktı
    2020 Volkswagen Golf (Mk8) yeni görüntülerle tamamen ortaya çıktı
    2020 Volkswagen Golf (Mk8) yeni görüntülerle tamamen ortaya çıktı
    2020 Volkswagen Golf (Mk8) yeni görüntülerle tamamen ortaya çıktı
    2020 Volkswagen Golf (Mk8) yeni görüntülerle tamamen ortaya çıktı
    2020 Volkswagen Golf (Mk8) yeni görüntülerle tamamen ortaya çıktı
    2020 Volkswagen Golf (Mk8) yeni görüntülerle tamamen ortaya çıktı
    2020 Volkswagen Golf (Mk8) yeni görüntülerle tamamen ortaya çıktı
    2020 Volkswagen Golf (Mk8) yeni görüntülerle tamamen ortaya çıktı
    2020 Volkswagen Golf (Mk8) yeni görüntülerle tamamen ortaya çıktı
    2020 Volkswagen Golf (Mk8) yeni görüntülerle tamamen ortaya çıktı
    2020 Volkswagen Golf (Mk8) yeni görüntülerle tamamen ortaya çıktı
    2020 Volkswagen Golf (Mk8) yeni görüntülerle tamamen ortaya çıktı
    2020 Volkswagen Golf (Mk8) yeni görüntülerle tamamen ortaya çıktı
    2020 Volkswagen Golf (Mk8) yeni görüntülerle tamamen ortaya çıktı
    2020 Volkswagen Golf (Mk8) yeni görüntülerle tamamen ortaya çıktı
    2020 Volkswagen Golf (Mk8) yeni görüntülerle tamamen ortaya çıktı
    2020 Volkswagen Golf (Mk8) yeni görüntülerle tamamen ortaya çıktı








  • bu ön far tasarımıyla satış yapabiliyorlar mıymış ? hayret..

    not: golf 7.5 kullanıcısıyım.

  • Yeni Octavia nında aynı sorundan durmuş ,ID4 dede çok sayıda problem vardı yazılım ekibi önemli ,<br /><br />Hile yazılımıyla mı ilgili acaba :))

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Musty3535123

    bu ön far tasarımıyla satış yapabiliyorlar mıymış ? hayret..

    not: golf 7.5 kullanıcısıyım.
    Golf tasarımıyla satış yapan bir araç değil zaten. Kompakt segmentte konfor ve kalite arayan Avrupalıların tercihi oluyor.

    Zira eskiden beridir esprisi ikonik C sütunu ve geniş arka yaşam alanı. Tasarımı buzdolabı olarak geldi, öyle de gidiyor. GTI / R body kitiyle tasarımına lafım yok, derli toplu. Ama Türkiye'deki Midline Plus'lar, segment olarak yeni Polo'dan daha ezik gözüküyorlar, hatta birçok insan karıştırıyor araçları.
  • Bozuklari bize satarlar. Dunyanin en pahali golfunu yine bizim millet alir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu çok ciddi bir sorun eğer bu dönemde olası bir kaza olmuş ve sistem verimli çalışmadıysa çok ciddi cezası olur bunun. E-call sorunu zaten ülkemizde keşmekeş, bu sistemin yeni tip araçlarda Türkiye'de de olması zorunlu ancak yerli sim kart sorunu sebebiyle büyük problem var. Bazı firmalar araç getirmedi bu sebepten.

    Haberdeki bilgi yanlış bu arada hem ülkemizde hem Avrupada bu sistem yeni tip araçlarda zorunlu. 2 yıl gibi bir süre ya da tüm araçlarda olması söz konusu değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edgar1899 -- 19 Mayıs 2020; 22:41:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkiye: en pahalı bizde zaten çağırmaya gerek yok.
    (geçmişte bir iki tane bulabilirseniz ne mutlu size)

  • Olacaklari söyleyeyim şimdiden:

    servis: beyin arızası değişmesi gerek 15000 tl
    müşteri: yandım anam..
    servis: korkmayın iyi niyet kapsamında yanlızca 2000tl işçilik masrafıyla tamir edebiliriz. dilerseniz 1000 tl ödeyerek garantinizi de 7 seneye çıkartabilirsiniz.
    müşteri: oh be ucuz yırttım 15000 tl yerine 2000 tl ödeceyem. beleşe de yapıyorlar madem garantiyi de uzatayım ne olur ne olmaz...
  • Rusty R kullanıcısına yanıt
    Liseli kardeşim kaç tane araba aldın vw bi faturasını göster üyeliğimi sildirecem

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ugur.k U kullanıcısına yanıt
    Kudurmaya başlamış bile vw fanboyları hahahaha

  • Sirchade kullanıcısına yanıt
    Sende göster faturaları , çok kıskançsınız

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • eneeeeee
  • Uzun yıllar Bora ve Passat kullandım. Bora manuel şanzıman değişti. İyi niyet garantisi altında değişti ama o zamanın parasıyla yine de 1,000 TL ödedim. Genel olarak far söner, can çıtası kırılır içine düşer, Passat'ta ilk sene sonundan itibaren plastik aksamlardan çıt çut ses gelir. DSG olayına hiç girmiyorum benimkiler manueldi.

    3 yıl önce Mazda 3'e geçtim. Servisin yolunu unuttum. Aldığımda neyse şuan da o. Tork konvektörlü otomatik. Yağ gibi, mis gibi, sorunsuz.

    Bir daha VW almam. Ekonomi düzelirse Japon devam ederim yoksa bu arabamla devam ederim.

  • VAG fanboyları kadar Anti-Vagcılarda çok itici, otomobil tarihinde ilk geri çağırma değil sonuncusu da olmayacak.
    Neyse yiyin birbirinizi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugur.k

    Sende göster faturaları , çok kıskançsınız
    Şükür VW alacak kadar keriz değilim, fatura da yok o yüzden

    10 yıllık Citroen faturaları var ama, tok kapı sesciler bilmez
  • ugur.k U kullanıcısına yanıt
    Sen göster araba için çektiğin kredileri bakalım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rusty

    Olacaklari söyleyeyim şimdiden:

    servis: beyin arızası değişmesi gerek 15000 tl
    müşteri: yandım anam..
    servis: korkmayın iyi niyet kapsamında yanlızca 2000tl işçilik masrafıyla tamir edebiliriz. dilerseniz 1000 tl ödeyerek garantinizi de 7 seneye çıkartabilirsiniz.
    müşteri: oh be ucuz yırttım 15000 tl yerine 2000 tl ödeceyem. beleşe de yapıyorlar madem garantiyi de uzatayım ne olur ne olmaz...
    Çok iyi ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.