Şimdi Ara

PSA ve FCA birleşmesinde nihai kararın açıklanacağı tarih belli oldu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
1
Favori
838
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj


  • Geçtiğimiz yıl duyurulan ve otomotiv sektöründe son yılların en büyük anlaşması olarak nitelendirilen Fiat Chrysler (FCA) ve PSA birleşmesinde nihai kararın verileceği tarih belli oldu.



    Gelen haberlere göre, Fiat Chrysler ve PSA arasındaki birleşmenin rekabet açısından bir sorun teşkil edip etmeyeceği Avrupa Komisyonu tarafından incelenecek. Komisyon, yapılan incelemeler sonunda birleşme konusundaki nihai kararını 17 Haziran’da açıklayacak.



    Ayrıca Bkz.Çinli crossover'a Brabus dokunuşu: WEY VV7 GT



    Anlaşmanın Avrupa Komisyonu’ndan onay alması halinde, oluşacak yeni şirketin bünyesinde Fiat, Jeep, Dodge, Ram, Maserati, Peugeot, Citroen, Opel ve DS markaları yer alacak. Toplam 50 milyar değerindeki anlaşmanın ardından FCA ve PSA, dünyanın en büyük 5 otomotiv üreticisi arasındaki yerini almış olacak.



    Birleşme sürecinin koronavirüs salgını yüzünden satışların ve üretimin durduğu bir döneme gelmesi, tarafların anlaşmadan çekildiği gibi iddiaların ortaya çıkmasına neden olmuştu. PSA ve FCA, geçtiğimiz ay bu iddiaları yalanlamış, aksine süreci hızlandırma gayretinde olduklarını dile getirmişti.








  • Almanların önünü alma yarışı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yeni Corsa'ya tekrar 1.3 dizel multijet motorun gelmesini 4 gözle bekliyorum

  • İki deli bir araya gelmemeliydi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Toyota resmen teker teker değil alayınız gelin diyor. Dünyanın en büyük araç ailelerine (VW group (teker teker yazsam sayfa yetmez), Nissan Reno Mitsu, Psa Fca, GM, Bmw group, Mercedes Maybach Smart liste en sonunda beçki veya bahçıvan olabilir ) karşı. Tek marka.
  • PSA yapma FCA her şeyi batırıyor. Fiat zaten dünya çapında teneke, güzelim Alfayı mahvetti adamlar. Bi tek Ferrari dayanabildi bu zulme, Chrysler çatısı altındaki firmalar da Amerika'da en çok bozulan, en güvenilmez otomobil firmalar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Armin van Buuren* -- 11 Mayıs 2020; 23:29:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • celik44 kullanıcısına yanıt
    alırlar ama başka bişey

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: khanstern

    Yeni Corsa'ya tekrar 1.3 dizel multijet motorun gelmesini 4 gözle bekliyorum
    fiat bile kullanmayacak o motoru opele mi kalacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • toyotanın bünyesinde 4 marka var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiat ta artık psa ile üretilecek demek. Bakalım ne gibi faydalar zararlar olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: khanstern

    Yeni Corsa'ya tekrar 1.3 dizel multijet motorun gelmesini 4 gözle bekliyorum
    1.5 hdi var yeterli değil mi?
  • PSA grubu birleşme sonrası çağ atladı resmen bu birleşmenin de bence olumlu sonuçları olacaktır. Yeni emisyon değerleri firmaların arge maliyetlerini çok arttırdı birleşmeler bunun için maliyetleri çok düşürecek ve önümüzdeki dönemde ortak platformlar üzerine birçok marka modeller çıkaracak.
    Zaten araçlar güvenlik kuralları dolayısıyla benzer bi gövde yapısına büründüler çok şekil arabalar motorlar beklemeyin. Ama şu var fiyatlar biraz daha uygun ve ortak parça bol olduğundan tamir ve bakım ucuzlayacaktır.

  • PSA önümüzdeki 5-10 yıl içinde satışlarda lider konumuna geçebilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Knight_Hammer

    1.5 hdi var yeterli değil mi?

    Alıntıları Göster
    yeterli değil hocam tabii ülkemiz için yeterli değil

    1.3 ün motorlu taşıtlar vergisinde avantajı var, dizel olduğu için yakıt avantajı var, hdi ların trigeri kayışlı , kayışlı triger beni korkutuyor, 1.3 multijetinki zincirli ve motorun içinde yağlandığı için değişim periyodu daha geç..

    şu an 1.3 dizel corsam var, bunu yenilemek için anca yine 1.3 dizel corsanın çıkması gerekiyor

    baba parasıyla alınmadı, vergileri vs de tarafımca ödendiği için arabayı almadan önce bunları araştırmıştım o şekilde aldım.

    iş arabayı almayla bitmiyor çünkü işletme maliyetleri bana göre daha önemli




  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    fiatta mı çalışıyorsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: khanstern

    yeterli değil hocam tabii ülkemiz için yeterli değil

    1.3 ün motorlu taşıtlar vergisinde avantajı var, dizel olduğu için yakıt avantajı var, hdi ların trigeri kayışlı , kayışlı triger beni korkutuyor, 1.3 multijetinki zincirli ve motorun içinde yağlandığı için değişim periyodu daha geç..

    şu an 1.3 dizel corsam var, bunu yenilemek için anca yine 1.3 dizel corsanın çıkması gerekiyor

    baba parasıyla alınmadı, vergileri vs de tarafımca ödendiği için arabayı almadan önce bunları araştırmıştım o şekilde aldım.

    iş arabayı almayla bitmiyor çünkü işletme maliyetleri bana göre daha önemli

    Alıntıları Göster
    Ne yazık ki PSA ve FCA birleşmesi+ emisyon kısıtlamaları yüzünden multijet dizeller ortadan kalkacak galiba




  • Anladım hocam ama emisyon standartlarına baktığımda 2 motorda şu an Euro 6D TEMP WLTP standardında görünüyor.

    Egea 1.3 JTD - Peugeot 508 1.5 HDi olarak kıyasladım.
    http://arabamkacyakar.com/fiat/egea/ortalama-yakit-tuketimi/828371958
    http://arabamkacyakar.com/peugeot/508/ortalama-yakit-tuketimi/828372356


    Ek olarak şöyle bir bilgi buldum. 1.3 JTD'nin Hindistan'daki üretimi durdurulmuş ancak dünya geneli bir durumdan bahsedilmemiş.

    O zaman kalkabilir diye arabamın kıymetini şimdi 2-3 kat daha fazla bilmem gerekiyor
    https://www.drivespark.com/four-wheelers/2020/fiat-1-3-litre-multijet-diesel-engine-discontinued-8-lakh-engines-produced-030271.html


    Biraz kalabalık bir aileyiz bize hız değil tork lazım o yüzden benzinli istemiyorum. Geçen sene araba kiralama firmasından 1.2 benzin motorlu bir araba kiralamıştık yokuşta gitmiyordu gibi bir şey ve o korkunç yakıt tüketimi hala kabuslarımda

    Yüksek hacime de ne benzin dayanır ne de mtv sini ödeyebilirim

    Haa ama Allah korusun başına bir şey gelirse arabamın ve o zamanda 1.3 Egea HB falan da üretilmezse mecbur yine 1.5 CDTi Corsa alacağım yapacak bir şey yok, opel'e alıştık seviyoruz, gittiğimiz yetkili servisten de çok memunuz açıkçası alışkanlıklarını çok zor değiştiren bir insanım.. Bakalım zaman ne gösterecek :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi khanstern -- 12 Mayıs 2020; 15:40:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: khanstern

    fiatta mı çalışıyorsun
    ne alaka çalışmam gerekmiyor bunu bilmem için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.3 multijet 301 gelirse ne satar be Hatta şöyle 5 10 bin farkla sağlam bir otomatik vites uff tam bir tr paket

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    toyotanın bünyesinde 4 marka var.
    Sadece Toyota markası altında sattığı araçlar neredeyse 8-10 markalı araç grupları kadar satıyor anlamında söylemiştim.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.