Şimdi Ara

PlayStation 5 oyun içi sanal asistanla gelebilir

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
499
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  • ABD Patent ve Ticari Marka Ofisi veritabanında, Sony PlayStation için geliştirilen bir oyun içi sanal asistan hakkında belge keşfedildi. Belgede belirtildiği üzere bu dijital asistan kullanıcıya oyunla ilgili çeşitli bilgiler ve öneriler sunacak.



    Ayrıca Bkz.Honor X10 grafen soğutma sistemi ile gelecek



    Oyuncuya ipucu ve bilgiler sunacak



    Sony geçtiğimiz Mart ayında yeni nesil oyun konsolu PlayStation 5'in teknik detaylarını açıklamıştı. Ancak şirket yeni özellikler ve işlevler konusunda çok fazla bilgi vermiş değil. Ortaya çıkan yeni bir patent başvurusu, muhtemelen PlayStation 5'için geliştirilen bir sanal asistanın nasıl çalışacağını gösteriyor. Belgede yer alan bilgilere göre bu dijital asistan, "oyun için bilgi platformu" adı altında, oyunda zorluk çeken kullanıcılara çeşitli ipuçları sunacak. Buna ek olarak, kullanıcıyı oyundaki seviyeyi tamamlamanın ne kadar süreceği konusunda da bilgilendirebilecek.





    Patent başvurusu ile birlikte verilen yukarıdaki görüntü, şematik olarak PlayStation 4'e bağlı TV'nin ekranını göstermekte. Konsol oyuncuya seviyeyi tamamlamak için 45 dakika daha harcamaya hazır olup olmadığını veya potansiyel olarak daha az zaman harcayarak başka bir oyuna geçmek isteyip istemediğini soruyor. Bune ek olarak dijital asistan, oyundaki seviyeyi daha hızlı geçirmenizi sağlayacak ipuçları da verebilecek. Örneğin, bir silahı diğeriyle değiştirmek veya stratejiyi değiştirmek gibi.



    Son söylentilere göre, PlayStation 5'in tam teşekküllü bir tanıtımı Haziran başında veya ortasında gerçekleşebilir. Cihazın piyasaya sürüleceği tarih ise 20 Kasım 2020 olarak açıklanmıştı.



    Kaynak:https://www.techradar.com/news/sony-ps5-patent-smart-assistant







  • Dinamik zorluk 2000'lerin başında oyunlara yerleştirilmeye başlandı. Birçok oyunda gizli tutuluyor. Mesela geçtiğimiz aylarda Resident Evil 4'te dinamik zorluk olduğu itirafı geldi yapımcısından. Ne kadar çok ölürseniz, o bölümü kolaylaştıracak ufak değişimler meydana geliyor. Günümüzde rekabetçi oyunların tamamında da bu sistem kullanılıyor. Yine başka bir örnek vermek gerekirse geçtiğimiz sene EA sports kendi yarattığı dinamik zorluk sistemini amerikan patent merkezine kaydettirdi. Resmi olarak bildirmek zorunda olduğu için sistemin nasıl çalıştığının detaylı bir şekilde anlatıldığı resmi belgelerde public olarak paylaşıldı. Yeteneksiz veya az oynadığı gerekçesiyle oyunda başarısızlık yaşayan oyuncuların oyundan kopmaması amaçlanarak onların lehine değişen kodlamalar olduğu anlatılıyor. İnternette resmi patent bildirim metninde tamamı yazıyor bakabilirsiniz.

    Bu nesilde ise dinamik zorluk artık kameralara taşındı. Eğer pc, konsol veya televizyonun kamerası varsa o kamera ile bağlantı kuruyor ve surat mimiklerinizden sinirli,mutlu,mutsuz olduğunuzu tespit ederek değişimler yapılıyor. Milyar dolarlık bir sektör haline gelen oyunlarda artık amaç yalnızca herkesi başarılı hissetirmek ve daha fazla para kazanmak.

    Bungie'nin bilim ekibi var, oyun bölümü olan üniversitelerde ders olarak anlatılıyor. Anlaşmalı oldukları bilim adamları ile oyunda yaptığınız her hareketin verilerini inceliyorlar. Attığınız her adımın, yaptığınız her hareketin kayıtlarını inceliyorlar. En çok nerede gezdiğiniz, en çok neler yaptığınızın sebepleri bu bilim ekibi tarafından inceleniyor ve ona göre değişiklikler yapıyorlar.
  • Microsoft Pc-Bulut-Konsol şeklinde üç taraflı giriyor yeni nesile. Sony'nin işi zor, işinin zor olması da daha iyi rekabetin ne kadar üst seviyede gideceğini gösteriyor bu da biz kullanıcılara yarıyor.
  • Teoride güzel.
    Uygulamada, kullanan olmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aschil -- 10 Mayıs 2020; 18:14:39 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kasımda dolar 8 tl

    500 dolar desen 4000 tl
    Vergi + Satıcı kârı az 2000 tl

    6000 tl den ucuza gelme ihtimali yok.

    Ben 7500 civarı fiyat olmasını bekliyorum.

    Bırak sanal asistanı 7500 tl vereceğim bi konsolun benim sohbet etmesi lazım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ben bunu 2 yıl önce bizim YZ altyapısı ile NVidia ya önermiştim de pek bişi yapmamışlardı, sadece inception projesine alıp bol bol reklam gönderdiler. Ne zaman alınmış patent acaba :)

  • bio technolog kullanıcısına yanıt
    En az 8000 TL.

    YATIRIM TAVSİYESİ DEĞİLDİR

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bizim çakal uyanıksporlar 5 bin liradan indirimli diye ps4 satıyorlar. Lan yatacak yeriniz yok..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hatırlıyorum bunu. Patentin asıl amacı oyuncuları oyundaki bölümleri daha kolay geçebilmek için satın alınabilir eşyalara yönlendirmek.

  • Türkiye'de pek konuşulmuyor ama Sony'nin de bulut sistemi var. PS Now. PS5 döneminde bir gamepass alternatifi olacağını düşünüyorum şahsen

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rachsuchtig

    Türkiye'de pek konuşulmuyor ama Sony'nin de bulut sistemi var. PS Now. PS5 döneminde bir gamepass alternatifi olacağını düşünüyorum şahsen
    Beklentimiz o yönde hocam ne kadar sıkı rekabet o kadar fazla yenilik ve ucuzluk.
  • Aynen öyle. Rekabet her zaman iyidir. Babamızın şirketleri değil kim iyiyse ona gideriz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Dinamik zorluk 2000'lerin başında oyunlara yerleştirilmeye başlandı. Birçok oyunda gizli tutuluyor. Mesela geçtiğimiz aylarda Resident Evil 4'te dinamik zorluk olduğu itirafı geldi yapımcısından. Ne kadar çok ölürseniz, o bölümü kolaylaştıracak ufak değişimler meydana geliyor. Günümüzde rekabetçi oyunların tamamında da bu sistem kullanılıyor. Yine başka bir örnek vermek gerekirse geçtiğimiz sene EA sports kendi yarattığı dinamik zorluk sistemini amerikan patent merkezine kaydettirdi. Resmi olarak bildirmek zorunda olduğu için sistemin nasıl çalıştığının detaylı bir şekilde anlatıldığı resmi belgelerde public olarak paylaşıldı. Yeteneksiz veya az oynadığı gerekçesiyle oyunda başarısızlık yaşayan oyuncuların oyundan kopmaması amaçlanarak onların lehine değişen kodlamalar olduğu anlatılıyor. İnternette resmi patent bildirim metninde tamamı yazıyor bakabilirsiniz.

    Bu nesilde ise dinamik zorluk artık kameralara taşındı. Eğer pc, konsol veya televizyonun kamerası varsa o kamera ile bağlantı kuruyor ve surat mimiklerinizden sinirli,mutlu,mutsuz olduğunuzu tespit ederek değişimler yapılıyor. Milyar dolarlık bir sektör haline gelen oyunlarda artık amaç yalnızca herkesi başarılı hissetirmek ve daha fazla para kazanmak.

    Bungie'nin bilim ekibi var, oyun bölümü olan üniversitelerde ders olarak anlatılıyor. Anlaşmalı oldukları bilim adamları ile oyunda yaptığınız her hareketin verilerini inceliyorlar. Attığınız her adımın, yaptığınız her hareketin kayıtlarını inceliyorlar. En çok nerede gezdiğiniz, en çok neler yaptığınızın sebepleri bu bilim ekibi tarafından inceleniyor ve ona göre değişiklikler yapıyorlar.




  • Bari oyunu da bizim yerimize oynasın olsun bitsin.

  • Levent Pekcan, bir kaç hafta önceki haftalık gündem değerlendirmesinde, "Oyunlara yaşlı oyuncular için özel bir zorluk seviyesi gelmeli. Bir bölümü geçemeyince sıkılıp bırakıyorum ve bir daha o oyunu açasım gelmiyor. Bunu bir şekilde çözmeleri lazım, biz den önceki nesil yaşlanınca video oyunları oynamadı televizyona sardı ama biz belli ki torunumuz ile oyun oynayacağız. Benim gibi yaşlı insanları tespit edecek ve bölümü belli bir denemede geçemediğim zaman çaktırmadan yardımcı olacak veya beni yönlendirecek şekilde bir zorluk seviyesi olmalı." demişti.
  • Her'deki gibi bir asistan fena olmaz.
  • neyse dostlar üzülmeyelim eylülde tekrar vergiyi düşüreceklermiş öyle dediler ya güvenelim o zaman en iyisi (!)
  • Gelmezse yapacak bişi yok. Şansımıza küsücez artık.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.