Şimdi Ara

Elektrikli Opel Vivaro-e tanıtıldı: 330 km'ye kadar menzil

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
532
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  • Opel, elektrikli ticarisi Vivaro-e ile ilgili yeni bilgiler ve fotoğraflar paylaştı. 2021 Opel Vivaro-e, yıl bitmeden Avrupa’da satışa sunulmuş olacak.



    İçten yanmalı motorlu standart Vivaro temel alınarak geliştirilen Opel Vivaro-e, iki farklı batarya seçeneğiyle gelecek. Standart olarak gelen 50 KWh’lık batarya paketi, WLTP ölçümlerine göre 230 kilometre menzil sunacak. Bu değeri az bulan müşteriler ise menzili 330 kilometreye yükselten 75 kWh’lık batarya paketini tercih edebilecek.



    Elektrikli Opel Vivaro-e’nin bataryası, 100 kW (136 bg) güç ve 260 Nm tork üreten bir elektrik motorunu besleyecek. Opel, aracın maksimum hızını 130 km/s ile sınırlandırmış. Araçtaki bataryalar yükleme bölümünün altına zemine paralel bir biçimde yerleştirilmiş. Bu sayede daha alçak ağırlık merkezi elde edilmesinin yanı sıra yük taşıma kapasitesinin (1275 kg) bataryalardan mümkün olduğunca az etkilenmesi sağlanmış.



    Ayrıca Bkz.Elektrikli BMW iX3'ün tasarımı ortaya çıktı



    Elektrikli Opel Vivaro-e’nin bataryasını standart priz ve wall box vasıtasıyla doldurmanın yanı sıra hızlı şarj desteğinden de faydalanmak mümkün. 100 kW DC şarj istasyonu kullanıldığında 50 kWh’lık bataryanın 0’dan yüzde 80 doluma ulaşması 30 dakika sürüyor. 75 kWh’lık batarya söz konusu olduğunda ise bu süre 45 dakikaya çıkıyor.





    Opel Vivaro-e; 4.60 metre, 4.95 metre ve 5.30 metre olmak üzere üç farklı gövde uzunluğuna sahip. Ayrıca yük veya yolcu taşıma gibi kullanım amacına göre tercih edilebilen farklı gövde tipi seçenekleri mevcut. Tüm bu varyasyonlar ışığında aracın azami yüklü ağırlığı 2800 ila 3100 kilogram arasında değişiyor.



    Elektrikli Opel Vivaro-e’de tercih edilen donanım seviyesine göre Multimedia Radio veya Multimedia Navi Pro adı verilen bilgi-eğlence sistemi bulunuyor. Her iki sistemde de Android Auto ve Apple Car Play desteği bulunuyor ve bu sistemler konsolun ortasındaki 7 inç dokunmatik ekran üzerinden kontrol ediliyor. Multimedya Navi Pro’da buna ek olarak 3D navigasyon özelliği de sunuluyor.



    Opel Vivaro-e, bu yılın son aylarında Avrupa’da satışa sunulacak. 2021 yılında da şirketin bir sonraki elektrikli ticarisi Combo-e satışa sunulacak. Opel, 2024 yılına gelindiğinde tüm binek ve ticari modellerinin tamamen elektrikli versiyona sahip olacağını belirtiyor.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Elektrikli Opel Vivaro tanıtıldı: 330 km'ye kadar menzil
    Elektrikli Opel Vivaro tanıtıldı: 330 km'ye kadar menzil
    Elektrikli Opel Vivaro tanıtıldı: 330 km'ye kadar menzil
    Elektrikli Opel Vivaro tanıtıldı: 330 km'ye kadar menzil
    Elektrikli Opel Vivaro tanıtıldı: 330 km'ye kadar menzil
    Elektrikli Opel Vivaro tanıtıldı: 330 km'ye kadar menzil
    Elektrikli Opel Vivaro tanıtıldı: 330 km'ye kadar menzil
    Elektrikli Opel Vivaro tanıtıldı: 330 km'ye kadar menzil
    Elektrikli Opel Vivaro tanıtıldı: 330 km'ye kadar menzil
    Elektrikli Opel Vivaro tanıtıldı: 330 km'ye kadar menzil
    Elektrikli Opel Vivaro tanıtıldı: 330 km'ye kadar menzil
    Elektrikli Opel Vivaro tanıtıldı: 330 km'ye kadar menzil
    Elektrikli Opel Vivaro tanıtıldı: 330 km'ye kadar menzil









  • bütün araçlar elektrikli olma yolunda ne kadar güzel bir şey çevre temiz olacak
  • tolgaataman kullanıcısına yanıt
    Elektrik üretimide çevremize zarar veriyor.

  • tasarım çok güzel renk de öyle ben beğendim şirin bir araba

  • Arac cok yakisikli olmus, vites falanda yok on konsol sade simdi vito dusunsun

  • PSA nın en büyük getirisi elektrik işi oldu. Şimdiden 2 model satışta, 4 tane daha geliyor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nikony kullanıcısına yanıt
    Petrol üretimi de çevreye daha çok zarar veriyor en aından pilleri geri dönüştürebiliyoruz ve o zararlı metallerin olmayacağı pillerde piyasaya birkaç yıl içinde sunulacak Yenilebilir enerjiyi geliştirebilme imkanımız varken petrolü geliştirme imkanımız yok petrol lobisi sağolsun yenilebilir enerji ARGE si bu yıllara kadar pek yüksek değildi...

  • MaltyaPı yoK morUq gelmesin Türkiyeye, herKes ayNı anDa fişe Taksa üLke çökeR

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • nikony kullanıcısına yanıt
    alt yapıyı ayarlarsak çevreyi çok daha az kirleterek bu işin altından kalkarız mesela ülkemiz güneş alan bi yer güneş panellerini döşesek buradan enerjiyi temin etsek hem şehir içinde egzoztan çıkan kirli hava solumayız hemde doğalgaz ile üretilen elektrik yüzünden hava ısınmaz kömür ile üretilen konusu zaten ortada en son yaşanan büyükşehirlere sokağa çıkma yasağı geldiğinde büyükşehir olmamasına rağmen zonguldak içinde gelmişti sebebi kanser oranı daha yüksek denildi konu kapatıldı neden orada kanser daha çok bunu nasıl değiştirebiliriz diyen var mı? neden çünkü elektiriği üretenler kimler bunlara ihaleleri teslim edenler kimler bakarsak görürüz bugun daha izlediğim video da eleman güneş tarlası kurup elektiği satmak artık imkansız diyordu izin vermiyorlar şuan için çatılara kurmak mantıklı 70 kuruştan kwyi satın alıyoruz 70'i bırak 50 kuruştan sattığımızı düşün ülkede çatısına güneş paneli yerleştirmek istemeyen kalmaz aşırı karlı olur biraz hesaplansa görülür





  • Elektrikliarabasever E kullanıcısına yanıt
    yenileNEbilir enerji. Ben petrol daha az zarar veriyor demedim. Sadece elektrik düşünüldüğü kadar çevreci değil. Evet araç o emisyon ama o elektrik oraya gelene kadar ne kadar emisyon değeri var kim bilecek.
  • Acil olarak ülkemiz için alt yapı oluşturulmalı bizim gibi petrolde dışa bağımlı ülkelerin elektrikli araçlara yönelmesi lazım, hem çevreci hemde daha tasarruflu.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Toyota Proace Verso - Peugeot Expert Traveller - Citroen Space Tourer'ın Alman kuzeni elektrikli versiyonu. Yakında bu modellerde elektriklenerek bu kervana katılır

  • nikony kullanıcısına yanıt
    Ben de diyiyorumki Petrol üretiminde de elektrik kullanılıyor toplam emisyona bakarsak 10 yıllık kullanımda bile elektrik her türlü avantajda ayrıca ileriki süreçte yapılacak ARGE den bile bahsetmeye gerek yok sanırım son 10 senede bile Güneş paneli verimlilikleri dehşet derecede arttı ve laboratuvarlarda %50 yi geçen verimlilikler görüyoruz ilerde bunların ucuza ve çevreye daha az verecek şekilde üretilmeside mümkün. Fakat madencilik ve üretim yapmak hiçbir zaman karbon free bir olay olmayacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Elektrikliarabasever -- 28 Nisan 2020; 19:50:16 >
  • çok güzel görünüyor. mutlaka şarj altyapısı çoğaltılmalı ve bu araçlar yaygınlaşmalı. tabi bu döviz kurlarıyla biraz zor bu araçlar bizim için ama olsun.zamanla bi çaresi bulunur herhalde.

  • Bir dönem bunun Toyota Proace versiyonunun geleceği söyleniyordu ama gelmedi Peugeot Expert kasası geldi Proace yerine. Toyota ve Citroen kasaları gelmedi

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.