Şimdi Ara

Renault Megane'ın geleceği belirsiz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
0
Favori
2.763
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj

  • Otomotiv üreticileri, gün geçtikçe elektrikli araçlara daha fazla ağırlık vermeye başlıyor. Örneğin Renault, önümüzdeki iki yıl içerisinde Morphoz konseptinden esinlenen yeni bir elektrikli SUV tanıtmayı planlıyor.

    Elektrikli araçlara yönelik yatırımın artması, yollarda görmeye alıştığımız bazı modellerin sonunu getiriyor. Gelen haberlere göre, geleceği belirsiz olan modellerden biri de Renault Megane. Fransız markanın tasarım şefi Laurens van den Acker’in Autoexpress’e yaptığı açıklamaya göre şirket, Megane için harcanan geliştirme maliyetlerini daha kârlı alanlarda değerlendirmenin yollarını arıyor.

    Tasarım şefinin açıklaması şöyle: “Kaçınılmaz bir şekilde, ürün gamına yeni elektrikli araçlar eklemeye başladığımızda bazı modellerin sonu gelmek zorunda çünkü hepsini birden geliştirmemiz mümkün değil. Megane, gittikçe daralan bir segmentte. Paranızı piyasanın geleceği olan bir yere yatırmak zorundasınız.

    Megane, 1995 yılından bu yana Renault ürün gamındaki en önemli modellerden biri fakat düşen satış rakamları ve elektrikli araçları odağına alan yatırımlar Megane’ın geleceğini belirsiz hale getiriyor. Megane’ın Avrupa’daki satışları, 465.732 adet sattığı 2010 yılından bu yana sürekli azalıyor. Renault, geçtiğimiz yıl 209.845 adet satılan Megane’ın durumundan pek memnun değil.



    Kaynak:https://www.autoexpress.co.uk/renault/megane/352130/renault-megane-faces-uncertain-future







  • Ulan Renault ciddi anlamda aptalsın. Yok yani o kadar şirket yöneticisi düşünemedi ben mi düşündüm demek istemiyorum ama neden markana en çok değer katan modelini elektrikli hale çevirip devam etmiyorsun da modeli bitirip yeni model ismi çıkarıyorsun?

    Aynısını Fluence'i getirerek yaptın, Latitute bitirdin Talisman getirdin, şimdi Megane'ı bitiriyorsun. Saçmalıktan başka bir şey değil.

    Adamlar elektrikli Golf yapıyor, bunlar Megane yapamıyor. İlla model adı değişecek.
    Geçen yıl 200bin satmış. Tr de çok satıyor. O da filolar, şirketler falan işte. Onun dışında 200bin rakamı çok değil. Vasat bir rakam. Elektrik konsepti ise tamamen ayrı bir dünya. Yeni bir isim ile başlaması bence çok iyi.

    Vw ile reno yu bir tutma. Vw kalitesi ile ön plana çıkmaya çalışırken reno uygun fiyat bandı ile ön planda. Fiat ta aynısını yapıyor mesela. Fiat ve reno gibi markalar ve onu alan kullanıcıları model ismine çok takılmıyor. Uygun fiyatli olması cezbediyor. Vw de ise golf, Passat gibi isimler marka haline geldiği için renoya göre kalite ve isciligi daha ağır olduğu için satılıyor.

    Özetle müşteri kitleleri farklı. Reno Megane adinda değil de reno ceganne adında Megane in aynısı bir araç cikarsaydi da satış rakamları aynı olacaktı. Çünkü kullanıcısı modelin ismine değil fiyatına önem veriyor.
  • Türkiye de mi satiyor bu Megane sadece

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • reno aşığı değilim ama megane gayet güzel bir araç. vw yıllardır aynı tasarımla geliyor. reno tüm segmentlerde en azından tasarım anlamında bir heyecan kattı.

  • elektrikli araç işi bence otomobilin ruhunu öldürecek niyeyse benim içime sinmiyor hiç inşallah yanılırım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de bu insanları anlamıyorum. Fosil yakıtlı araç kullanırken motor sesinden rahatsız olurlar. Motor sesi ne kadar az ise o kadar makbule geçer. Ama elektrikli araçlarda yapay motpr sesi isterler. Tezat bir durum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sessiz bir araba güvenlik açısından riskli. Araba sesinin tüm yayalara ve trafikteki diğer araçları kullananlara psikoljik etkileri var hocam. Bu ses işi güvenlik için isteniyor.

  • Elektrikli araçlara nedense ben de henüz sıcak bakamıyorum. Hybrid te kullanmadım ama şarja takılmayan hybrid ler mantıklı olabilir. Ama nedense telefon gibi bir aracı bir kaç saat şarja takmak ne biliyim, acil bir işim çıktı diyelim, benim aracın şarjı yok senin aracında şarj var mı mı diycez. Gerçi bulurlar bir yolunu muhtemelen ama, nedense henüz alışamadım. Zaman gösterecek bakalım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hayalet sürücü 33

    Ben de bu insanları anlamıyorum. Fosil yakıtlı araç kullanırken motor sesinden rahatsız olurlar. Motor sesi ne kadar az ise o kadar makbule geçer. Ama elektrikli araçlarda yapay motpr sesi isterler. Tezat bir durum.
    yayalar hayvanlar bisiklet sürenler vs bu kişiler için araç sesi çok önemlidir. ben bisiklet kullanıyordum yanımdam hızlıca i8 geçti sessizce bütün dikkatim dagılmıştı
  • Ulan Renault ciddi anlamda aptalsın. Yok yani o kadar şirket yöneticisi düşünemedi ben mi düşündüm demek istemiyorum ama neden markana en çok değer katan modelini elektrikli hale çevirip devam etmiyorsun da modeli bitirip yeni model ismi çıkarıyorsun?

    Aynısını Fluence'i getirerek yaptın, Latitute bitirdin Talisman getirdin, şimdi Megane'ı bitiriyorsun. Saçmalıktan başka bir şey değil.

    Adamlar elektrikli Golf yapıyor, bunlar Megane yapamıyor. İlla model adı değişecek.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bırak Megane Türkiye'nin geleceği belirsiz benim bile geleceğim belirsiz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shkoksal

    Ulan Renault ciddi anlamda aptalsın. Yok yani o kadar şirket yöneticisi düşünemedi ben mi düşündüm demek istemiyorum ama neden markana en çok değer katan modelini elektrikli hale çevirip devam etmiyorsun da modeli bitirip yeni model ismi çıkarıyorsun?

    Aynısını Fluence'i getirerek yaptın, Latitute bitirdin Talisman getirdin, şimdi Megane'ı bitiriyorsun. Saçmalıktan başka bir şey değil.

    Adamlar elektrikli Golf yapıyor, bunlar Megane yapamıyor. İlla model adı değişecek.
    Altına imzamı attım. Sonrada Golf neden çok satıyor diyorlar. D segmentinde de aynı haltı yiyip Laguna ismini öldürdüler. Şimdi sıra Megane’ a geldi sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu renault kadar isimlendirme konusunda saçmalayan bir marka görmedim
    Almanlar, ne kadar kötü/iyi olursa olsun, model isimlerini değiştirmiyorlar "passat, jetta, c serisi, 1 serisi vs."
    Renault, D segmentinde laguna tutturdu, tam herkes alışmışken ismini latitude yaptı. Hadi hb tipinden sedana geçtiler kabul ama onu da bırakıp bu sefer talisman yaptılar.
    İnsanlar bilmediği şeye sıcak yaklaşmaz. Bugün samsung s/note serisini kaldırıp z diye tekrar isimlendirse satışlarında düşüş yaşar, insanlar alırken tereddüt yaşar.
    Yap abi sende c segment elektriklileri megane-e diye. Bak o zaman nasıl güzel olıyoe

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    Altına imzamı attım. Sonrada Golf neden çok satıyor diyorlar. D segmentinde de aynı haltı yiyip Laguna ismini öldürdüler. Şimdi sıra Megane’ a geldi sanırım.

    Alıntıları Göster
    Vardır bir bildikleri. Megane türkiyede iyi satıyor. Hatta tapıyorlar. (Ben megane 4'e 4 ay sabredebildim. Hemen sattım. Kurtuldum kendi çapımda. Arabadan anlamadığım için.) türkiye dışında acaba avrupada iyi satıyor mu ki? (Satış rakamlarını bilmediğim için soruyorum) hani avrupada veya dünyanın başka yerlerinde iyi satmıyorsa isim değişikşiğine ondan gidecek olabilirler.???

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Talisman, twingo , alaskan ve koleosu asil bitirmeyi dusunebilirler , bu alanlarda renaultun hicbir sansi yok. Verimsiz ve petrolu hizla tuketen benzinli motorlar iptal edilecek.



    Sevilen ve yukseliste olan 2 modeli var;



    Clio , captur e yatirim artmali ki bunlarin elektirikli model alt yapilari hazir



    Tesla model 3 e rakip olarak;



    Megane gelistirilip elektiriklenmeli



    Kargo ve aile icinde;



    Kangoo ve espace a dizel hybrid bir motor geldi mi tamam..



    5 model olacak , samsung modelleri gibi kafa karistirici olmayacak gayet acik ve net.



    Nissan i premium markasi yapabilir, dacia zaten hali hazirda alt kesmi domine ediyor..



    Micra nin icine ettiler ne satabiliyor ne de o eski ruhu kaldi.. en azindan feminem kesmi etkilemek icin minnoş kasa micrayi ufak dokunuslarla devam ettirmeliydi..



    Gtr ise zaten segmentini domine eden , o da erkeklere hitap eden kaslı güzel araç..



    Bu sekilde ilerlerse hem kendini zorlar hemde nissan i ciddi sekilde zarara surukler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi khanstern -- 26 Nisan 2020; 14:16:5 >




  • Adamları uyandırmayın bırakın batsın

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shkoksal

    Ulan Renault ciddi anlamda aptalsın. Yok yani o kadar şirket yöneticisi düşünemedi ben mi düşündüm demek istemiyorum ama neden markana en çok değer katan modelini elektrikli hale çevirip devam etmiyorsun da modeli bitirip yeni model ismi çıkarıyorsun?

    Aynısını Fluence'i getirerek yaptın, Latitute bitirdin Talisman getirdin, şimdi Megane'ı bitiriyorsun. Saçmalıktan başka bir şey değil.

    Adamlar elektrikli Golf yapıyor, bunlar Megane yapamıyor. İlla model adı değişecek.
    Geçen yıl 200bin satmış. Tr de çok satıyor. O da filolar, şirketler falan işte. Onun dışında 200bin rakamı çok değil. Vasat bir rakam. Elektrik konsepti ise tamamen ayrı bir dünya. Yeni bir isim ile başlaması bence çok iyi.

    Vw ile reno yu bir tutma. Vw kalitesi ile ön plana çıkmaya çalışırken reno uygun fiyat bandı ile ön planda. Fiat ta aynısını yapıyor mesela. Fiat ve reno gibi markalar ve onu alan kullanıcıları model ismine çok takılmıyor. Uygun fiyatli olması cezbediyor. Vw de ise golf, Passat gibi isimler marka haline geldiği için renoya göre kalite ve isciligi daha ağır olduğu için satılıyor.

    Özetle müşteri kitleleri farklı. Reno Megane adinda değil de reno ceganne adında Megane in aynısı bir araç cikarsaydi da satış rakamları aynı olacaktı. Çünkü kullanıcısı modelin ismine değil fiyatına önem veriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Satışlar tasarımın kötülüğünden düşük. 200.000 TL ver on konsol rezil. Opel corsa nin on konsolu yüz kere daha güzel. Ben bindim denedim hiç memnun kalmadım.

  • Koskoca avrupada 200 bin satmis gecen yil. Cok dusuk rakam. Herkes tr ile kiyaslamis.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Megane satislari 2010 yilindan beri avrupada surekli düşüyormuş adamlar haklı dunya sadece bizim ulkeden ibaret degil megane alanlara gecmis olsun zaten corolladan pahali civic ile ayni fiyat bizde bile bu kadar satmasi cok buyuk basariydi bence...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zamanında Laguna gibi bir modeli öldüren markadan her şey beklenir.Fransizlarda eli en güçlü ve yükselmekte olan marka Peugeot

  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.