Şimdi Ara

Renault'nun satışları ilk çeyrekte yüzde 26 düştü

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
640
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  • Fransız otomotiv devi Renault, 2020 yılının ilk çeyreğine ilişkin finansal sonuçlarını açıkladı. Yapılan açıklamaya göre Renault Grubu’nun küresel satışları ilk çeyrekte yüzde 26 düştü.



    Koronavirüs nedeniyle Mart ayında çalıştığı ülkelerin büyük çoğunluğundaki üretim ve ticari faaliyetlerini durdurduğunu açıklayan Renault, 2020 yılı ilk çeyrekteki küresel satışlarının 2019 yılı aynı dönemine kıyasla yüzde 26 azalarak 672 bin 962 adede düştüğünü belirtti. Söz konusu dönemde elde ettiği ciroyu da 10 milyar 125 milyon euro olarak açıklayan şirket, bu dönemde ciroda da yüzde 19,2 oranında düşüş olduğunu bildirdi.



    Ayrıca Bkz.Toyota yeni crossover modelini resmen tanıttı: Yaris Cross



    Renault tarafından yapılan açıklamanın devamında, bu dönemde yüzde 26,2 küçülen Avrupa pazarındaki satışların yüzde 36 oranında düşüşle 321 bin 756 olarak gerçekleştirildiği bildirildi. Avrupa dışındaki bölgelerde ise Fransız üreticinin ilk çeyrek satışlarının yüzde 13,4 düştüğü belirtildi. Söz konusu dönemde şirketin en yüksek satış adedine ulaştığı ülke Rusya oldu. Renault Arkana modelinin başarısı sayesinde ülkedeki satışlarda yüzde 9,2 oranında artış yaşandı.



    Türkiye ise Renault’nun ilk çeyrekte en çok araç sattığı yedinci ülke oldu. Renault, söz konusu dönemde Türkiye’de 22 bin 780 araç satarak yüzde 18,3 pazar payı elde etti. Öte yandan, koronavirüs nedeniyle üretime ara veren Oyak Renault'nun 27 Nisan itibariyle üretime devam edeceği açıklandı.



    Ülke Satış (adet) Pazar payı (%)
    1. Rusya 115.713 29,04
    2. Fransa 110.467 24.38
    3. Almanya 43.298 5,65
    4. Brezilya 41.387 7,81
    5. İtalya 33.413 8,83
    6. İspanya 28.284 11,08
    7. Türkiye 22.780 18,31
    8. Çin 21.100 0,65
    9. Güney Kore 19.998 5,27
    10. Hindistan 19.858 2,88


    Kaynak:https://en.media.groupe.renault.com/news/groupe-renaults-revenues-of-eur10-125-million-in-the-first-quarter-of-2020-f0d7-989c5.html







  • Megan iconun bizdeki fiyatına bakınca çok bile. Şimdi 230 a megane icon mu alırsın, yoksa grandland x, civic tarzı araçlar mı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • renaulta gerçekten severek istiyerek binen insanın olduğunu düşünmüyorum şahsen bu ülkede varsa bile çok azdır.Durum tamamen mecburiyet.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Koronadan sonra araba satışlarının artacağını tahmin ediyorum. Bireysel otomobil satışları karşısındaki en büyük tehlike paylaşımlı araç platformlariydi. Korona, paylaşımlı olan her şeyi yıktı geçti. Evinde kal veya araban varsa onunla dışarı çık denmeye başladı.

  • frknsysl F kullanıcısına yanıt
    Bu üçü arasından dizel otomatik granland x alırım,bir saniye düşünmeden. Hatta c5 aircross olsa ilk tercihim o olur.
    2.sırada ise megane olur.Civici hayatta almam,10.000 de bir bakım,bakım fiyatları fahiş ve servis herşeye kullanıcı hatası diyor.
    Civic yerine golf,astra,octavia olsa düşünürüm.
    Bende megane icon dizel otomatik kullanıcısının.
    2016 ekimde 94.700 liraya almıştım.
    Şimdi baktım fiyatlara da ne olmuş öyle.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arda2007

    Bu üçü arasından dizel otomatik granland x alırım,bir saniye düşünmeden. Hatta c5 aircross olsa ilk tercihim o olur.
    2.sırada ise megane olur.Civici hayatta almam,10.000 de bir bakım,bakım fiyatları fahiş ve servis herşeye kullanıcı hatası diyor.
    Civic yerine golf,astra,octavia olsa düşünürüm.
    Bende megane icon dizel otomatik kullanıcısının.
    2016 ekimde 94.700 liraya almıştım.
    Şimdi baktım fiyatlara da ne olmuş öyle.
    Evet hocam biz de ilk çıktığında 90 a almıştık icon dizel otomatik bir yıl sonra 104 e gitti araba. Ben de 5008 kullanıcısıyım, aynı zamanda fluence aracım var. Fluence 120 ediyor 70 e aldığım araç. Ben de grandland x i düşünürüm o fiyatlara. Megena benim de 2.tercihim olurdu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rusya rakamı yanıltıcı olabilir çünkü başka ülkelerde Dacia markasıyla sattığı araçları Rusyada,
    Renault amblemiyle satıyor
    https://www.renault.ru/
  • lüks üreticiler daha az etkilendi. porsche sadece %5 kayıp yaşadı. mercedes %15, BMW %20 düştü.

    PSA %30, VW Grup %23 kaybetti.


    Renault'nun satışları ilk çeyrekte yüzde 26 düştü
    Renault'nun satışları ilk çeyrekte yüzde 26 düştü
    Renault'nun satışları ilk çeyrekte yüzde 26 düştü
    Renault'nun satışları ilk çeyrekte yüzde 26 düştü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İnsanların şu an araba düşünecek hali yok.
  • Renault şuanki 0 fiyatlarını hak etmiyor , meganin en fulu 150k yı geçmemeli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu ortamda normal üzülmesin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • en üst versiyonu 230 bin tl..şaka gibi..10 sene önce peynir ekmek gibi satardı..şimdi fiyatı gören başka markalara bakıyor!
  • Her zaman derim. Bir malın iyi olduğunu şöyle basit bir yöntem ile anlayabiliriz : aynı özelliklere sahip ve aynı fiyata mallar içinden hangisi tercih edilirse o mal iyi maldır. Aynı paraya aynı donanıma sahip golf, civic, mazda 3, focus, corolla, egea, megane, elantra vb. olsa siz hangisini tercih edersiniz? Bu yüzden megane pahalı olursa az satar. Egea, megane fiyat performans aracıdır. Ne kadar para o kadar köfte misali.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.