Şimdi Ara

Elektrikli Porsche Taycan'ın arkadan itişli daha ucuz bir versiyonu yolda

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
412
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  • Elektrikli otomobil pazarının en dikkat çekici üyelerinden biri olan Porsche Taycan, ilk tanıtıldığında Turbo ve Turbo S adı verilen en pahalı versiyonlarıyla karşımıza çıkmıştı. Sonrasında daha uygun fiyatlı bir versiyon olan Porsche Taycan 4S üzerindeki örtü kaldırılmıştı.



    Gelen haberlere göre Porsche Taycan ailesi, 4S versiyonundan daha ucuz bir versiyonla genişleyecek. Söz konusu açıklama, Porsche’nin Ar-Ge bölümünden sorumlu isim olan Dr. Michael Steiner’dan geldi. Car Magazine dergisine konuşan deneyimli yönetici, sözünü ettiği modelle ilgili “Daha küçük bataryaya sahip arkadan itişli bir araç olacak. Bu da onun fiyat açısından daha erişilebilir olmasını sağlayacak” ifadelerine yer verdi.



    Çin’in dünyanın en büyük elektrikli araç pazarı konumunda olması, otomotiv devlerinin özellikle bu bölgeye odaklanmasına neden oluyor. Verilen bilgiye göre bu durum Porsche Taycan ailesinin giriş seviyesini oluşturacak bu yeni model için de geçerli. Zira Steiner’dan alınan bilgiye göre, sözü edilen model ilk olarak Çin’de satışa sunulabilir. Deneyimli yönetici, daha uygun fiyatlı Taycan için herhangi bir fiyat veya tarih vermedi. Fakat 2021’in ilk yarısında karşımıza çıkması muhtemel görünüyor.





    Porsche Taycan 4S'in özelliklerini hatırlayalım



    Şuan Porsche Taycan ailesinin en ucuz versiyonu olan 4S’in özelliklerini hatırlayacak olursak, araçta dört tekerlekten çekişe imkan veren iki elektrik motoru ve 79.2 kWh’lık batarya paketi bulunuyor. Taycan 4S, toplamda 429 beygir (kalkış kontrolü ile 522 beygir) güç üreten motorları sayesinde 0-100 km/s hızlanmasını 3.8 saniyede tamamlıyor. Maksimum hızı ise 250 km/s ile sınırlı. Sahip olduğu bataryanın Taycan 4S’e sağladığı menzil ise WLTP ölçümlerine göre 400 kilometre.



    Ayrıca Bkz.2020 Audi A3 Sedan tanıtıldı: Yeni tasarım ve gelişmiş teknolojiler



    Taycan 4S, opsiyonel olarak Performance Battery Plus adı verilen 93.4 kWh’lık bataryayla da satın alınabiliyor. Bu büyük batarya ile aracın tek şarjla kat edebileceği mesafe 462 kilometreye yükseliyor. Taycan 4S’i bu versiyonla tercih eden müşterilerin sahip olduğu güç de 482 beygir (kalkış kontrolü ile 563 beygir), yani standart versiyona göre fazladan 53 beygirin tadını çıkarabiliyorlar.



    Porsche Taycan 4S’in fiyatları 103 bin 800 dolardan başlıyor. Seriye yeni eklenecek tek motorlu versiyonun fiyatı, dört tekerlekten çekişli versiyonlara kıyasla önemli derecede düşük olacaktır. Konuyla ilgili yeni bilgiler geldikçe siz değerli okurlarımıza aktarmaya devam edeceğiz.



    Taycan 4S'in tasarımına bu galeriden göz atabilirsiniz:





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Daha uygun fiyatlı Porsche Taycan 4S tanıtıldı: İşte fiyatı ve özellikleri
    Daha uygun fiyatlı Porsche Taycan 4S tanıtıldı: İşte fiyatı ve özellikleri
    Daha uygun fiyatlı Porsche Taycan 4S tanıtıldı: İşte fiyatı ve özellikleri
    Daha uygun fiyatlı Porsche Taycan 4S tanıtıldı: İşte fiyatı ve özellikleri
    Daha uygun fiyatlı Porsche Taycan 4S tanıtıldı: İşte fiyatı ve özellikleri
    Daha uygun fiyatlı Porsche Taycan 4S tanıtıldı: İşte fiyatı ve özellikleri
    Daha uygun fiyatlı Porsche Taycan 4S tanıtıldı: İşte fiyatı ve özellikleri
    Daha uygun fiyatlı Porsche Taycan 4S tanıtıldı: İşte fiyatı ve özellikleri
    Daha uygun fiyatlı Porsche Taycan 4S tanıtıldı: İşte fiyatı ve özellikleri
    Daha uygun fiyatlı Porsche Taycan 4S tanıtıldı: İşte fiyatı ve özellikleri




    Kaynak:https://www.carmagazine.co.uk/car-news/first-official-pictures/porsche/taycan/







  • Adı da Taycan 2s atmosferik olsun.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • arkadan çok seksi olmuş şu ince uzun kırmızı led farklı bir hava katıyor kia'da yapmıştı bir modelinde
  • Otomobilde kullanılan önden çekiş tanımı çekmek ve itmek kelimelerinin manasıyla kullanılmaz.Dolayısıyla öne güç aktaranlar önden arabayı çekiyor arkaya aktaranlar da arabayı arkadan itiyor gibi bir yanlışa siz bari düşmeyin.Önden çekiş arkadan çekiştir normali.Ayrıca Dİğer yazılmış başlık altındaki yazıya.

  • Geçtiğimiz ay AHL gümrüğünün yanında, tırın üstünde görmüştüm. Fotoğraflarda göründüğünden çok daha heybetli ve şık bir araç. "Ulan" dedim, "ben bu aracı alırım, çok beğendim". Sonra gerçeklerle yüzleştim, gittim poğaça aldım kendime.

  • motorsuz versiyonunu bile yapsalar çoğumuz yine alamayacak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CircassiaN98

    Otomobilde kullanılan önden çekiş tanımı çekmek ve itmek kelimelerinin manasıyla kullanılmaz.Dolayısıyla öne güç aktaranlar önden arabayı çekiyor arkaya aktaranlar da arabayı arkadan itiyor gibi bir yanlışa siz bari düşmeyin.Önden çekiş arkadan çekiştir normali.Ayrıca Dİğer yazılmış başlık altındaki yazıya.
    Bir deli kuyuya taş atmış kırk akıllı çıkaramamış.
    Traction denen nanenin Türkçe karşılığı çekiştir.
    Arkadan itmez araba, motor çalışır ve tekerde çekiş gücü üretir.
    Bu ürettiği çekiş gücü ile ön tekerler tahrik edilirse önden çekişli, arka tekerler tahrik edilirse arkadan çekişli olur araç. Veya tümü tahrik edilirse 4 çekişli.
    Bayırda çekmiyor denir ya hani...
    Hiç bayırda itmiyor diye bir şey duydunuz mu?!?
    Doğrusu senin de dediğin gibi "çekiş"

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bir jant ve tekeri benim aracımı satın alır :)

  • Elektrikli otomobile Turbo ismini vermek? 21. yüzyılın çakma felsefesinden iğreniyorum.
  • Yok satıyor şuanda. Model S den fazla satacak bu sene.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hazarRS kullanıcısına yanıt
    Ben orada burada rastladım gerçekten çok etkileyici bir araç yapmışlar.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.