Şimdi Ara

HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
268
Cevap
2
Favori
320.344
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • BU 2 ARACIN ARASINDA NE GİBİ( + )LAR VEYA( - )LER VAR????




     HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ?





     HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ?


     HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ?


     HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BESEN -- 21 Nisan 2008; 23:15:14 >







  • resimdeki arac,muhtemelen afrika pazari icin bir modeldir
    asvrupa ve türkiyedeki daha degisik bir modeldir.
    Mazda E 2ooo serisinle beraber,toyota hiace dünyanin en cok saglam
    ticari araclardan birtanesi
    http://www.automotoportal.com/media/images/vijesti/061006001.jpg
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BESEN


    quote:

    Orjinalden alıntı: vti_1.6

    Ben h100 kullandım sadece ve şunu söylemek istiyorum 170 km hıza çıkabildim.. Çok rahat bir minibüs


    160 KADRAN OLAN Bİ ARAÇTA NASIL 170 KM HIZ YAPABİLİOSUN.. ??????



    Arkadaş, şu ana kadar gördüklerim kadarıyla bi araba eğer uygun ortam oluşursa araçlar rahatlıkla kadranlarını geçebiliyorlar. 160 kadran olan bir arabayla 170 yapılır ama hyundai bunu yapabilir mi bilmem. Bildiğim şey az önce de dediğim gibi kadranlar geçilemez diye bişey yok. Örneğini aşağıdaki videoya koydum bakabilirsin...

    http://www.youtube.com/watch?v=Mv_bb-bdxu4




  • quote:

    Orjinalden alıntı: bybeyaz407


    quote:

    Orjinalden alıntı: BESEN


    quote:

    Orjinalden alıntı: vti_1.6

    Ben h100 kullandım sadece ve şunu söylemek istiyorum 170 km hıza çıkabildim.. Çok rahat bir minibüs


    160 KADRAN OLAN Bİ ARAÇTA NASIL 170 KM HIZ YAPABİLİOSUN.. ??????



    Arkadaş, şu ana kadar gördüklerim kadarıyla bi araba eğer uygun ortam oluşursa araçlar rahatlıkla kadranlarını geçebiliyorlar. 160 kadran olan bir arabayla 170 yapılır ama hyundai bunu yapabilir mi bilmem. Bildiğim şey az önce de dediğim gibi kadranlar geçilemez diye bişey yok. Örneğini aşağıdaki videoya koydum bakabilirsin...

    http://www.youtube.com/watch?v=Mv_bb-bdxu4


    tam keko bu veletler

    baba parasıyla ılgılı bı topıc vardı tam bunları anlatıyo ıste

    yukarda kı arkadas resmı hangı amacla koydun anlayamadık




  • şimdi h 100 ün blok çatlatması ancak 3 ton atıp çok ama çok felaket zorlamada bile olacağını zannetmiyorum ama olabilir kul yapısı.

    benim arkadaşta 96 ta sıfır aldığı h 100 panelvan var 12 senedir biniyor ama nasıl biniyor sormayın araba 3 kere kamyonun altına girdi.1kere devrildi.araba 250,000 km de arka balatayı daha 225,000 de değiştirdi.

    arabaya 2,5 ton atıyor ankara-konya arası gidiyor geliyor.ama araba o kadar sağlammışki o adamın altında bile hiç arıza vermeden 12 senedir dayanıyor.şu andada aynı adam su işine başladı günde 100 adet damacana suyla şehir içinde geziyor.daha aracı 1 kere bile hararet yapmış değil,pompası bile açılmadı daha.temiz yakıt kullandığından.
    yani hyundaı h 100 bakmayın siz çok sağlam ve dayanıklı bir araçtır.

    şimdi ford transitle h 100 veya l300 karşılaştırılmaz.transit daha eni geniş bir araç ama bence sessizlik kullanım ve sorunsuzluk v.s v.s yönlerinden H 100 ü TEK GEÇERİM

    H 100 ÜN MOTOR GÜCÜ;
    2607CC 80 BG 170 TORKTUR.

    L300 ÜN MOTOR GÜCÜ;
    2477CC 75 BG 149 TORKTUR.

    E 2200 ÜN MOTOR GÜCÜ;
    2184 CC 71 BG 136 TORKTUR.


    SİZ DEĞERLENDİRİN HANGİSİ DAHA GÜÇLÜ VE SERİDİR?

    quote:

    Orjinalden alıntı: www.transitim.com

    arkadaslar ben bu sınıftaki tüm aracları kullandım mazda e 2200 den tutun l 300 e h 100 den tutun hiace ye kadar hepsini kullandım bu araclar sehir içinde cok kullanıslı fakat uzun yolda istedigim verimi alamadım işimiz geregi devamlı anadolu ya cıktıgımız için biliyorum ilk h 100 aldım 0 km 2001 yılında araba 2 aylıkken yani 65 bindeydi bolu dagını cıkarken blok catlattı sonra yaptırdık tabi ama randıman alamadık mıtsubishiye gectim hyundaı a göre daha iyi diyebilirim ama yakıt biraz daha fazla yakıyo en az mazda yakıyodu ama o motor o arabaya bence ufak geliyo mazdanın kasası l 300 ve h 100 e göre daha uzun ama motor ufak ondada verim alamadım en son transit aldım 2001 model 120 v l300 ve h 100 kadar seri olmasada onlardan kat kat güçlü seri arac deil ama yol alınca l300 falan yakalıyamaz fordu yani sözün kısası h100 l300 falan benim ihtiyaclarımı karsılamadı hararet nedir bilmiyorum pompa sorunu yok 1.5 ton yükle banamısın demiyo sözün kısası ford transit diyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi özbekli35 -- 31 Ekim 2007; 23:51:16 >




  • yaw kardeşim atıyor adam yalanmı söylüyeceğim.size inandırmak gibi bir zorunluluğum yok ama salladığımıda düşünmeyin!

    bizim burada yapı labaratuarı var.ve taşları test ediyorlar işleri bittimi isteyen gidiyo alıyo.ve aynı adamın kazanda 16 dönüm arazisi var.oraya tanesi 7 kg gelen taşlardan daha geçen gün beraber attık arabasına 6 kat 20 sıra falandı.toplamda 330 taş garanti vardı.fazlasıda olabilir.

    yani istendimi atılır.ama tabi tehlikeli kabul ediyorum.en fazla 1750 kg geçmemek gerek çünkü 2,5 ton ve yukarısı bir yükle bi lastik patlasa parçaların bulunmaz.veya makas kırar amortisör patlatır v.s...

    ama dediğim gibi afedersiniz bu adam arabayı eşşek arabasından farksız kullanır.hiç umrunda değil.ama arabanında ne amortisörü patlar nede makas kırar.bizde olsa aynı şekilde kullansak 50 kere amortisör patlatırdık.
    12 sene 250,000 km bu şekilde kullandı aracı ve şu an 1krş masrafı yok diyor.

    quote:

    Orjinalden alıntı: www.transitim.com

    kardes h100 den bahsediyoruz bu araç kamyon sınıfına girmiyo dikkatini cekerim :Dben transite1.5 ton yükü zor atıyom h100 ün 2.5 tonu cekmesi bir mucize olur...




  • http://www.youtube.com/watch?v=BnY_h4soriY

    L300'ün çarpışma testi
  • http://www.youtube.com/watch?v=84B0XNTvPjE

    http://www.youtube.com/watch?v=VpNiIgyql7o&feature=related

    bide duman atıyomuş.pompayı hallederseniz tabi atar.pompası bozuk ve duman atmayan bir dizel araba yapsınlar bari





  • quote:

    Orjinalden alıntı: mehmet_0606

    ya kardeş bu resimdeki l 300 falan değil.doblo,kangoo tipi bir araca benziyor daha çok.hadi ön tipi neysede yandan ve özellikle yan arkalar bu kadarmı tipsiz olur....küçücük cam takmışlar.arkaya tek sıra koltuk konsa,kalan bagaj doblonunkinden küçük olacaktır



    şimdi bu aracın doblo sınıfı ile ne alakası var... anlaşıldı arkadaşım sen MITSUBISHI nin başarısını çekemiyorsun.. http://www.youtube.com/watch?v=yY9wXyDSnJ4 izle bunuda aracın doblo sınıfında ki araçlar ile uzaktan yakından hiç bir alakası olmadığını gör..




  • he he he

    he çekemiyom çünkü ortada bi başarı göremiyom

    bu aracın tasarımcısı kimmiş ya,arkasına baksanıza renault 21 den ve birazda t5 den alıntı yapmış
    al sana ortaya karışık işte.

    bide hangi sınıf olduğu belli değil.hadi o zaman doblo demeyelimde scudo sınıfında falan diyelim.şimdi bana kalkıp,bu araç transporter vito veya h-1 sınıfında deme işte ozaman daha çok gülerim


    quote:

    Orjinalden alıntı: BESEN


    quote:

    Orjinalden alıntı: mehmet_0606

    ya kardeş bu resimdeki l 300 falan değil.doblo,kangoo tipi bir araca benziyor daha çok.hadi ön tipi neysede yandan ve özellikle yan arkalar bu kadarmı tipsiz olur....küçücük cam takmışlar.arkaya tek sıra koltuk konsa,kalan bagaj doblonunkinden küçük olacaktır



    şimdi bu aracın doblo sınıfı ile ne alakası var... anlaşıldı arkadaşım sen MITSUBISHI nin başarısını çekemiyorsun.. http://www.youtube.com/watch?v=yY9wXyDSnJ4 izle bunuda aracın doblo sınıfında ki araçlar ile uzaktan yakından hiç bir alakası olmadığını gör..




  • konuyla ilgisi yok ama aşağıdaki linkte mazda e2200 kasası delica cargo olarak geciyo çok şaşrdım

    http://www.mitsubishi-motors.co.jp/lineup/index.html

    neyse cevabını buldum.bunu ve o garip farlı l300ü mazda üretiyomuş.

    http://www.globalautoindex.com/maker.plt?no=86



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fade to Black -- 15 Nisan 2008; 23:00:03 >




  • Hyundai her zaman önde 1996 model H100 Grand saloon korea var yeşil gri 2003de 150.000 kmde adık 490.000 e kadar sorunsuz gıttı hafta ıcı her gun ıstanbula gıdıp gelıyordu şu anda kapımın onunde aslan gıbı yatıyor tek sorunu boya ıstıyor halıyle olsun bı zahmet yıkandıktan sonra bır kere sılınmıslıgı yoktur.http://www.youtube.com/watch?v=ItOUU53uikI linkdeki videoyu izleyende anlar zaten hyundai'mi mıtsubıshının ozentısı yoksa mıtsubıshımı hyundaının bılmeden konusmaya luzum yok saygılar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: özbekli35

    şimdi h 100 ün blok çatlatması ancak 3 ton atıp çok ama çok felaket zorlamada bile olacağını zannetmiyorum ama olabilir kul yapısı.

    benim arkadaşta 96 ta sıfır aldığı h 100 panelvan var 12 senedir biniyor ama nasıl biniyor sormayın araba 3 kere kamyonun altına girdi.1kere devrildi.araba 250,000 km de arka balatayı daha 225,000 de değiştirdi.

    arabaya 2,5 ton atıyor ankara-konya arası gidiyor geliyor.ama araba o kadar sağlammışki o adamın altında bile hiç arıza vermeden 12 senedir dayanıyor.şu andada aynı adam su işine başladı günde 100 adet damacana suyla şehir içinde geziyor.daha aracı 1 kere bile hararet yapmış değil,pompası bile açılmadı daha.temiz yakıt kullandığından.
    yani hyundaı h 100 bakmayın siz çok sağlam ve dayanıklı bir araçtır.

    şimdi ford transitle h 100 veya l300 karşılaştırılmaz.transit daha eni geniş bir araç ama bence sessizlik kullanım ve sorunsuzluk v.s v.s yönlerinden H 100 ü TEK GEÇERİM

    H 100 ÜN MOTOR GÜCÜ;
    2607CC 80 BG 170 TORKTUR.

    L300 ÜN MOTOR GÜCÜ;
    2477CC 75 BG 149 TORKTUR.

    E 2200 ÜN MOTOR GÜCÜ;
    2184 CC 71 BG 136 TORKTUR.


    SİZ DEĞERLENDİRİN HANGİSİ DAHA GÜÇLÜ VE SERİDİR?

    quote:

    Orjinalden alıntı: www.transitim.com

    arkadaslar ben bu sınıftaki tüm aracları kullandım mazda e 2200 den tutun l 300 e h 100 den tutun hiace ye kadar hepsini kullandım bu araclar sehir içinde cok kullanıslı fakat uzun yolda istedigim verimi alamadım işimiz geregi devamlı anadolu ya cıktıgımız için biliyorum ilk h 100 aldım 0 km 2001 yılında araba 2 aylıkken yani 65 bindeydi bolu dagını cıkarken blok catlattı sonra yaptırdık tabi ama randıman alamadık mıtsubishiye gectim hyundaı a göre daha iyi diyebilirim ama yakıt biraz daha fazla yakıyo en az mazda yakıyodu ama o motor o arabaya bence ufak geliyo mazdanın kasası l 300 ve h 100 e göre daha uzun ama motor ufak ondada verim alamadım en son transit aldım 2001 model 120 v l300 ve h 100 kadar seri olmasada onlardan kat kat güçlü seri arac deil ama yol alınca l300 falan yakalıyamaz fordu yani sözün kısası h100 l300 falan benim ihtiyaclarımı karsılamadı hararet nedir bilmiyorum pompa sorunu yok 1.5 ton yükle banamısın demiyo sözün kısası ford transit diyorum



    dostum ben bu 3 aracada bindim

    L300 daha seri
    H100 daha hızlı
    mazda sağlamdır ama takoz gibidir

    tecrübeyle sabittir.




  • son sözü söylemişler..

    buraya tıkla ►



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Suerkut -- 18 Eylül 2014; 1:11:43 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: .anten.

    Selamlar.

    unforgiven3112;
    Arkadaşım sen mıtsubıshı yem mi sanıyorsun.Konuyu yeni gördüm.Baştan sona okudum.Herkes bir şeyler yazmış.Aklımda kalanlara açıklık getireyim.
    H100'ün L300 alt yapılı olduğuna inanmayanlar var.Bu konuda söyleyeceğim L300'ün üretime başlama yılı 1986, H100'ün üretime başlama yılı 1993.
    Hız konusuna gelirsek.Başta söyleyeyim sürücüye bağlıdır.Herkes 160-180 yazmış.Aracın hızı düz yolda belli olur.Ben şunu söyleyeyim ; L300 Ün bir modeli var ki H100'ü geçer.Ve hız olarak da Hiace ile kapışır.Bu modeli kendin yaparsın.Benim aracım 98 model L300.Aracıma sonradan 98-99 kasanın orjinal 9+1 minibüs'ün şanzımanını takdım.(Bu arada orjinalin şanzımanında sorun yok arıza yaptı sanılmasın).98-98 minibüs şanzımanların vites geçiş oranları daha kısa olduğu için hız olarakda max. hız konusunda normalden %15-20 daha fazla bir sonuç elde edersin.Benim düz yolda gördüğüm 140-145 arası kalmıştı ibre.Ayrıca hızda lastiğinde farkı vardır.Büyük lastik takarsan daha az tur döndüğü için kadranda daha yavaş görülür.
    Gelelim Delica ile karşılaştırmaya.Son yazdığın 2.5 CRDİ 170 hp yazmışın H1 için.(Bu arada CRDI bir mıtsubıshı teknolojisidir).Delica D:5 teki motoru araştırısan 4G69 kodlu motor 2.4 lt 170 hp MıVec motora sahip.Yani güç olarak eşit.
    Daha sonra H100-L300'e gelelim.2004 yılına kadar H100 ile L300'ün motoru aynıydı.Farklı diyecek olan arkadaşlar sanayide ikisini yan yana getirip detaylı inceleme yapabilirler.Ayrıca 100 hp'lik Turbolu Starex motoru'da L300 motorunun turbolusudur.Bu yüzden Starex turbosu L300'e uyar.H100-L300'e gelelim.2004 yılında motoru güç takviyesi yapan Hyundai torku 170 Nm çıkardı.Tek yaptığı piston çapını genişletmek.Ek bir bilgi veriyim L300'de kullanılan motorun aslı 2.3 lt 4D55 kodlu motordur.Bu motorun dünya'ya tanıtım 1982 yılında yapılmıştır.Şuanda Türkiye'de de az da olsa rastlanılacak Kambur L300'lerdeki motordur. 4D56 kodlu motor 1986 yılında 2.nci jenerasyon L300'ün piyasaya çıktığında kullanılan motordur.O zamanlar için sansasyon yaratmıştır.Ancak şimdi kimse beğenmez!! Yani L300 motoru bu yıl 31 yaşına girdi.
    Dünya geneline gelirsek L300'ün sadece dizel değil benzinli motorlarıda mevcut. 4G62 - 4G63 - 4G64 kodlu motorları araştırırsanız fark edersiniz.
    Konfor konusunda vereceğim modelleri araştırabilirsiniz.Donanım paketi olarak 5 pakettir. Size konforlu olanlarını vereceğin diğerleri Türkiye'de 9+1 minibüslerle aynıdır.L300 GLX, L300 super Exceed, L300 Royal Exceed.Konfor konusunda son model transporter ve vitolardan daha üstün yönleri olan paketlerdir.Ayrıca 1986 yılında ekstra olarak ototmatik vites versiyonuda bulunmaktadır.Şuanda Türkiye'de ototmatik vites minibüs yok sanırsam.Adamlar Türkiye'ye getirmeseler bile 31 yıl önce otomatik vitesi hem benzinlide hem dizelde kullanıcılara sunmuş.Güç konusunda 1990 yılında piyasaya marcek farlı L300'lerde 145 hp 305 nm tork'a sahip bir motorda kullanılmıştır.Daha sonraları L400'lerde V6 motorlarda kullanılmıştır ama şimdi konumuz L300. L400 ile Starex-H1'i dah sonra tartışırız.
    Sonuç olarak Türkiye'deki modellerle kısıtlama yapmamak, Dünya'ya açılmak gerektir.Size kendi aracımın fotoğrafını paylaşayım.Saygılar.
     HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ? HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ?

    https://m.youtube.com/watch?v=ItOUU53uikI h100un uretim yilina tekrar bi bakin isterseniz 3 sene olmus hortlatiyorum konuyu ama birde bakin h100un ikk kasalariyla mitsubishinin sondan bi onceki kasasina tabiki o sandsn bi onceki kasa 1986da uretilmedkginegor e benim bildigim kadariyla 92 model falan ama emin degilim ama h100 densonra üretildiği kesin ki l300 denen arabada konfor adina gram bisey yok arabanin icinde daha her yer demir h100de heryer panzozlarla desteklenmis demir goremezsiniz heryerse kolcak vs. 2003ten beri grand saloon kullanicisiyiz 96 model kore su an 516.xxx kmde arac ve 462.xxx kmde ilk defa rektefiye oldu arac lutfen bilinde konusun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.