Şimdi Ara

Resident Evil 3 Remake'te Bıçağınız Kırılmayacak

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
0
Favori
398
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  
    Resident Evil 2 remake'te tüm bıçaklarda sağlamlık seviyesi vardı ve birkaç kullanımdan sonra kırılıyorlardı. Resident Evil 3 remake'te bu değişiyor.
     
    Game Informer'a konuşan oyunun yapımcısı Peter Fabiano, Resident Evil 3 remake'te bıçağınızın kırılmayacağını ve oyunu sadece bıçak kullanarak bitirebileceğinizi doğruladı.
     
    "Resident Evil 3 remake'te bıçağı tükenmez yaptık ve böylece her zaman kullanabilirsiniz."
     
    "Bu bir hayatta kalma korku oyunu ve her şeyiniz tükenebilir. Mermileriniz, bitkileriniz ve tüm eşyalarınız tükenebilir. Peki her şeyiniz tükenirse elinizde ne kalır? Bıçak. Bıçak oyunda her zaman güvenebileceğiniz bir silah olacak."
     
    Resident Evil 3 remake 3 Nisan'da PlayStation 4, Xbox One ve PC için çıkacak. Oyunun demosunu buradan indirebilirsiniz.








  • Herkes ne kadar içi boş yorum yapıyor. Oyun 1999 yapımı bir oyunun yeniden yapılmış hali. Korku gerilim ve hayatta kalma türünde. Haliyle oynadığımız karakter uçan kaçan zıplayan bir şey olmayacak. Ne kadar boş beklentilere girmişsiniz. Bide RE2'nin aynısı demişler. Sizin için sıfırdan oyun motoru yaparlar, 1 YIL önceki çıkan oyuna benzememesi için sıfırdan başka bir şey tasarlarlar. 1 yıl içerisinde tüm oyun dünyası değişti zaten hemen başka bir teknolojiye geçmeleri gerek :D Oyun aynı oyun motoruyla yapılıyor ve farklı bir hikaye sunuyor tıpkı 1999'daki gibi. Yorumları gördükçe gülüyorum. Ayrıca RE2'ye göre karakter hantal değil ve olabildiğince yeni mekanik getirmişler. RE2 zaten güzeldi ve bu oyunla birlikte RE2'nin üzerine oldukça fazla şey konulabilmiş ve köklerine sağdık kalmış. Rica ediyorum yorum yapmadan önce biraz üstünde düşünün :) Ayrıca değerlendirdiğiniz şey DEMO haliyle birçok hata olması normal.
    Last of Us onu bir oyun mekaniği olarak kullanıyordu bundan ötürü bıçak kırılıyordu. RE oyunlarında ise elinde sürekli taşıyabileceğin bir silah, zombi görünce çıkarıp sallamak mümkün. TLOU'da ise elde taşınan bir silah değil bir kurtulma aracı, mantar kafalılar bizi yakaladığı zaman elimizde çakı varsa saplayıp kurtulabiliyorduk.

    Bu kurtulma mekaniğini sınırlayıp oyuncuyu strese sokmak ve zombilerden mümkün olduğunca kaçmaya çalışmamızı sağlamak için kırılabilir olarak tasarlamışlar. Her yakaladıklarında kırılmayan bir bıçakla kendimizi kurtarabilsek o zaman zombilere yakalanmamak gibi bir derdimiz olmaz, bir oynanış mekaniği bütünüyle ortadan kalkmış olur.
  • Oyunun kamera açıları, hantallığı, caddelerde benzin varillerinin mantıksızlığı yüzünden çok fazla beni içine çekemiyor.
  • jin valentinin Ben şahsen last of us taki joel sekirodaki baş karakterimiz gibi hızlı çevik olmasını isterdim. Oyun platform oyunu gibi duruyor 259tl olduğu için ucuzmus gibi herkes saldırıyor oyuna
  • 2'inci oyunun eksikleri olmasına karşın memnun edici bir çaba gördük ve umut ettik 3 daha iyi yapmışlardır, yanıldık. Capcom Ubisoft'tan oyun yapma makinası almış herhalde. Nemesisin hareketlerinden zombilere kadar bir ton şeyi ikinci oyundan alıp direkt kullanmışlar. Skinli Resident Evil 2 nerdeyse. Vermişler bir stüdyo'ya yapsın ama onlarda işin altından pek hakkıyla kalkamamışlar. Bir çiğilik hissediyorum.
  • Ama bıçağın hazar oranını düşürmüşler demoda bir kaç kez düşürdüğüm zombinin ayaklarını kesmeyi denedim fakat başaramadım 2 oyunda bıçak inanılmaz işe yarıyordu.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: JackTim

    Ama bıçağın hazar oranını düşürmüşler demoda bir kaç kez düşürdüğüm zombinin ayaklarını kesmeyi denedim fakat başaramadım 2 oyunda bıçak inanılmaz işe yarıyordu.


    Ayaklar, kollar 2 gibi kesilmiyor artık sadece patlıyorlar :D
  • Herkes ne kadar içi boş yorum yapıyor. Oyun 1999 yapımı bir oyunun yeniden yapılmış hali. Korku gerilim ve hayatta kalma türünde. Haliyle oynadığımız karakter uçan kaçan zıplayan bir şey olmayacak. Ne kadar boş beklentilere girmişsiniz. Bide RE2'nin aynısı demişler. Sizin için sıfırdan oyun motoru yaparlar, 1 YIL önceki çıkan oyuna benzememesi için sıfırdan başka bir şey tasarlarlar. 1 yıl içerisinde tüm oyun dünyası değişti zaten hemen başka bir teknolojiye geçmeleri gerek :D Oyun aynı oyun motoruyla yapılıyor ve farklı bir hikaye sunuyor tıpkı 1999'daki gibi. Yorumları gördükçe gülüyorum. Ayrıca RE2'ye göre karakter hantal değil ve olabildiğince yeni mekanik getirmişler. RE2 zaten güzeldi ve bu oyunla birlikte RE2'nin üzerine oldukça fazla şey konulabilmiş ve köklerine sağdık kalmış. Rica ediyorum yorum yapmadan önce biraz üstünde düşünün :) Ayrıca değerlendirdiğiniz şey DEMO haliyle birçok hata olması normal.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Mutlak.Sıfır

    Oyunun kamera açıları, hantallığı, caddelerde benzin varillerinin mantıksızlığı yüzünden çok fazla beni içine çekemiyor.


    Hocam çok kötü değil, bence demoya bir şans ver derim.. Ha ama şöyle bir durum var.. RE2 Remake demosu kadar etkilemedi beni de.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

    Herkes ne kadar içi boş yorum yapıyor. Oyun 1999 yapımı bir oyunun yeniden yapılmış hali. Korku gerilim ve hayatta kalma türünde. Haliyle oynadığımız karakter uçan kaçan zıplayan bir şey olmayacak. Ne kadar boş beklentilere girmişsiniz. Bide RE2'nin aynısı demişler. Sizin için sıfırdan oyun motoru yaparlar, 1 YIL önceki çıkan oyuna benzememesi için sıfırdan başka bir şey tasarlarlar. 1 yıl içerisinde tüm oyun dünyası değişti zaten hemen başka bir teknolojiye geçmeleri gerek :D Oyun aynı oyun motoruyla yapılıyor ve farklı bir hikaye sunuyor tıpkı 1999'daki gibi. Yorumları gördükçe gülüyorum. Ayrıca RE2'ye göre karakter hantal değil ve olabildiğince yeni mekanik getirmişler. RE2 zaten güzeldi ve bu oyunla birlikte RE2'nin üzerine oldukça fazla şey konulabilmiş ve köklerine sağdık kalmış. Rica ediyorum yorum yapmadan önce biraz üstünde düşünün :) Ayrıca değerlendirdiğiniz şey DEMO haliyle birçok hata olması normal.


    Alttaki yorumların hiç birini ben yapmadım da.. Bayılıyorum böyle otorite gibi mesaj atanlara. Boş yapanlardan daha çok eğlendiriyor beni :)




  • Zombinin kafasına 10 kurşun sıkıyorum zor ölüyor bıçakla nasıl ölecekler?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

    quote:

    Orjinalden alıntı: Mutlak.Sıfır

    Oyunun kamera açıları, hantallığı, caddelerde benzin varillerinin mantıksızlığı yüzünden çok fazla beni içine çekemiyor.


    Hocam çok kötü değil, bence demoya bir şans ver derim.. Ha ama şöyle bir durum var.. RE2 Remake demosu kadar etkilemedi beni de.
    Hocam ben Re 2'yi de oynamadım ben sevemiyorum böyle hantal oyunları ama bir ara tekrar oynamaya çalışırım.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Mutlak.Sıfır

    Hocam ben Re 2'yi de oynamadım ben sevemiyorum böyle hantal oyunları ama bir ara tekrar oynamaya çalışırım.


    Evet biraz hantal hocam :) Yalan yok :) Gamepass'e falan gelirse denemeni tavsiye ederim
  • O kadar boş yorum yapan var ki sormayın. Zamanında çıkan bütün RE oyunlarında zaten bıçak kırılmıyordu arkadaşlar. Dolayısıyla yeni bir şey değil. Jill Valentine zaten deneyimli bir STARS üyesi 3. oyunda. Çok normal değil mi?

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Demoyu bende oynadım ve bıçağın kırılma olayının kaldırılması yerinde bir karar. Resident Evil 2’de oldukça gereksizdi bence, oyunda mermin bitince ve bıçağın kırılma olayı da eklenince zombilere karşı hiç şansın yok. Hele birde Licker’ları ve Mr. X’i de ekleyin geçmiş olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deadlight54 -- 23 Mart 2020; 16:22:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yani açsınız, mermi yoooook diyor. Halbuki Orjinal RE3 de mermi bolluğu vardı. Oyunun başından sonuna shotgun ile bitirdiğimi hatırlıyorum. Hatta oyunun sonunda mermi artmıştı baya.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Tfn123

    O kadar boş yorum yapan var ki sormayın. Zamanında çıkan bütün RE oyunlarında zaten bıçak kırılmıyordu arkadaşlar. Dolayısıyla yeni bir şey değil. Jill Valentine zaten deneyimli bir STARS üyesi 3. oyunda. Çok normal değil mi?


    İşte bilmeyene göre normal değil :):):)
  • Bıçağın kırılması kadar saçma birşey yoktu zaten. Last of us da aynı salaklığı joel için yapıyordu. Kızda sustalı vardı kırılmayan, biz ise joelle uğraşıp bıçak yapıp duruyorduk saçma şekilde.

    Re3 de bu sefer zombilerin parçalanma olayı da baya azaltılmış 2'ye göre eksik kalmış demoda öyle.

    Kafaya 3 defa sıkıyorsun düşüyor sonra tekrar kalkıyor belli süre sonra bir tane daha sıkıyorsun anca geberiyor. İkinci oyunda da böyle zombiler sünger gibi ölmek bilmiyordu. İşin cılkını çıkarmaya gerek yok ki o zaman ver mermiyi patır kütür gidelim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nevfel

    Bıçağın kırılması kadar saçma birşey yoktu zaten. Last of us da aynı salaklığı joel için yapıyordu. Kızda sustalı vardı kırılmayan, biz ise joelle uğraşıp bıçak yapıp duruyorduk saçma şekilde.

    Re3 de bu sefer zombilerin parçalanma olayı da baya azaltılmış 2'ye göre eksik kalmış demoda öyle.

    Kafaya 3 defa sıkıyorsun düşüyor sonra tekrar kalkıyor belli süre sonra bir tane daha sıkıyorsun anca geberiyor. İkinci oyunda da böyle zombiler sünger gibi ölmek bilmiyordu. İşin cılkını çıkarmaya gerek yok ki o zaman ver mermiyi patır kütür gidelim.
    Last of Us konusuna hiç girmeyelim bence çünkü eleştirilerimi yazmaya başlarsam konu 30 sayfa olur, o yüzden hiç karıştırmamak lazım.




  • Nevfel kullanıcısına yanıt
    Last of Us onu bir oyun mekaniği olarak kullanıyordu bundan ötürü bıçak kırılıyordu. RE oyunlarında ise elinde sürekli taşıyabileceğin bir silah, zombi görünce çıkarıp sallamak mümkün. TLOU'da ise elde taşınan bir silah değil bir kurtulma aracı, mantar kafalılar bizi yakaladığı zaman elimizde çakı varsa saplayıp kurtulabiliyorduk.

    Bu kurtulma mekaniğini sınırlayıp oyuncuyu strese sokmak ve zombilerden mümkün olduğunca kaçmaya çalışmamızı sağlamak için kırılabilir olarak tasarlamışlar. Her yakaladıklarında kırılmayan bir bıçakla kendimizi kurtarabilsek o zaman zombilere yakalanmamak gibi bir derdimiz olmaz, bir oynanış mekaniği bütünüyle ortadan kalkmış olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metal-Gear -- 23 Mart 2020; 18:37:10 >
  • Knife only videolarına hazır olun

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.