- x
WORD belgesinin uzantısı docx diye geliyor
23 Cevap49375 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


 
1028 Mesaj
14 Mayıs 2007; 13:35:25 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

Selam arkadaşlar ve yardımlarınız için şimdiden tşkler

Arkadaşımdan maille aldığım word dosyasının uzantısı .docx olarak geliyo word le aç dediğim zamanda dosya açılıyo ama ekrana yansıyan görüntü çok anlamsız harfler birbirine karışmış yani kısaca kullanılamaz durumda oluyo. .docx uzantısı nedir ? kendi bilgisayarımda bu dosyayı nasıl açar ve kullanırım cevapllar için şimdiden tşkler


_____________________________



1405 Mesaj
14 Mayıs 2007; 13:45:24 

belki komik gelecek ama .docx diye uzanı yok sen .docx uzantısının X olan yerini sil bakalım ne olacak


_____________________________

CastleVania: Symphony of the Night


5524 Mesaj
14 Mayıs 2007; 13:46:26 

docx word2007 nin uzantısıdır word2007 de kaydederken 97-2003 belgesi olarak kaydedilmez ise sadece 2007 ile açılabiliyor ... başıma geldi biliyorum sendeki word 2003 sanırım o yüzden açılmıyor yapman gereken anlamsız karakterlerin olduğu ekranda kaydet e bas tek dosyalı web sayfası olarak kaydet olmaz ise upload yap yada mailime yolla ben çevirip sana geri yollim

edit : bunu yukle açılıyor

http://www.microsoft.co...-4aee-8f43-c6bb74cd1466

0



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nihat1551 -- 2 Aralık 2007; 19:42:37 >


_____________________________

SAMSUN_ATAKUM
(: uozqɐɹʇ ɹǝʎ ɹǝɥ züp sɹǝʇ ǝzıq


 
1028 Mesaj
14 Mayıs 2007; 14:18:41 

tamam kardeş haklısın dediğin gibi sanırım. mailin nerde sana gönderiyim dosyayı da sen de bana tekrar normal hale getirip yolla yardımın için tşkler. Bahsettiğin yolları denedim ama olmadı sen çeviriver şu dosyayı
quote:

Orjinalden alıntı: nihat1551

docx word2007 nin uzantısıdır word2007 de kaydederken 97-2003 belgesi olarak kaydedilmez ise sadece 2007 ile açılabiliyor ... başıma geldi biliyorum sendeki word 2003 sanırım o yüzden açılmıyor yapman gereken anlamsız karakterlerin olduğu ekranda kaydet e bas tek dosyalı web sayfası olarak kaydet olmaz ise upload yap yada mailime yolla ben çevirip sana geri yollim

edit : http://www.docx2doc.com/ bu site de yapılabiliyor sanırım

0




_____________________________



4112 Mesaj
14 Mayıs 2007; 14:21:22 


quote:

Orjinalden alıntı: Amulet

belki komik gelecek ama .docx diye uzanı yok sen .docx uzantısının X olan yerini sil bakalım ne olacak

hıcbır sey olmaz,

kullanıcıları yanıltmayın

docx bır XML dosyasıdır,
sadece xml edıtorlerı ve ofis 2007 gıbı docx formatını destekleyen programlarca kullanılabılır
ofis2003 v.s. programlar acamaz


_____________________________



5524 Mesaj
14 Mayıs 2007; 14:30:08 



_____________________________

SAMSUN_ATAKUM
(: uozqɐɹʇ ɹǝʎ ɹǝɥ züp sɹǝʇ ǝzıq


1487 Mesaj
14 Mayıs 2007; 15:33:05 


quote:

Orjinalden alıntı: Amulet

belki komik gelecek ama .docx diye uzanı yok sen .docx uzantısının X olan yerini sil bakalım ne olacak

Arkadaş belli ki Office 2007 kullanmamış Office 2007 de dikkat etmezsen uzantısını docx olarak kaydediyor

ve sadece 2007 ile açılabiliyor docx ile doc arasında kb cinsinden de bir fark yok neden yapmışlar ki o zamn yani ne artısı var


_____________________________

Milletimin Kanını Emen Vampirlerin Kalbine Kazık Çakacak Kadar Cesur Olalım...
Aşkla Oynayan Kızlar ; Kemikle Oynayan Köpekler Gibidir....
Bir Yar Sevdim Eller Aldı , Niye Ben Ölmüşmiyem ?


1405 Mesaj
15 Mayıs 2007; 0:51:13 


quote:

Orjinalden alıntı: SeWD@Li



Arkadaş belli ki Office 2007 kullanmamış Office 2007 de dikkat etmezsen uzantısını docx olarak kaydediyor

ve sadece 2007 ile açılabiliyor docx ile doc arasında kb cinsinden de bir fark yok neden yapmışlar ki o zamn yani ne artısı var


Evet officeyi pek bilmiyorum arkadaşa yardımcı olayım dedim ama bilip bilmeden cevap verdim


_____________________________

CastleVania: Symphony of the Night


478 Mesaj
15 Mayıs 2007; 14:00:12 

normalde dosyayı açarken dosyayı açabilmek için update gerekli şimdi indirmek istermisiniaz tarzı bi mesaj çıkması gerekiyordu.
Eğer evet dersen 20 küsür mb bi dosya indirip çalıştırıyo ve bundan sonra office 2007 dosyalarını açabiliyosun.


_____________________________

sansürlü imza


 
1028 Mesaj
16 Mayıs 2007; 13:26:38 

ÖLE Bİ MSG GELMEDİ BELKİDE OFFICE M GÜNCELLEMELERE FALAN KAPALIDIR YANİ BİLEMİYORUM AMA İŞİMİ NİHAT KARDEŞ SAYESİNDE HALLETTİM HEPİNİZ SAOLUN
quote:

Orjinalden alıntı: Fe Ty

normalde dosyayı açarken dosyayı açabilmek için update gerekli şimdi indirmek istermisiniaz tarzı bi mesaj çıkması gerekiyordu.
Eğer evet dersen 20 küsür mb bi dosya indirip çalıştırıyo ve bundan sonra office 2007 dosyalarını açabiliyosun.



_____________________________



 
54 Mesaj
23 Haziran 2007; 22:20:25 

Bu programı indirin. O dönüştürür.

Biraz geç oldu ama umarım birilerinin işine yarar.


_____________________________

Destek Eğitimi Şart!


 
390 Mesaj
23 Haziran 2007; 23:40:06 

quote:

Orjinalden alıntı: ilhan06
Bu programı indirin. O dönüştürür.
Biraz geç oldu ama umarım birilerinin işine yarar.

Sağol. Benim işime yarar.


_____________________________



4521 Mesaj
26 Haziran 2007; 1:55:14 

quote:

Orjinalden alıntı: Amulet

belki komik gelecek ama .docx diye uzanı yok sen .docx uzantısının X olan yerini sil bakalım ne olacak

Var word 2007 ile kaydettiğinde geliyor


_____________________________



197 Mesaj
24 Kasım 2007; 0:27:20 


quote:

Orjinalden alıntı: nihat1551

docx word2007 nin uzantısıdır word2007 de kaydederken 97-2003 belgesi olarak kaydedilmez ise sadece 2007 ile açılabiliyor ... başıma geldi biliyorum sendeki word 2003 sanırım o yüzden açılmıyor yapman gereken anlamsız karakterlerin olduğu ekranda kaydet e bas tek dosyalı web sayfası olarak kaydet olmaz ise upload yap yada mailime yolla ben çevirip sana geri yollim

edit : bunu yukle açılıyor

http://www.microsoft.co...74cd1466&DisplayLang=en

0




kardeşin verdiği programı kurunca problem çözüldü teşekkürler.


_____________________________

! ! ! iPHoNe FoReVeR ! ! ! ! ! ! MeRCeDeS ! ! !
[link=http://forum.donanimhaber.com/m_7408266/mpage_1/key_//tm.htm


3883 Mesaj
24 Kasım 2007; 1:15:37 

o yama bana da lazımdı.office 2003 kullanıyordum sağolun eliniz dert görmesin


 
1 Mesaj
20 Şubat 2008; 23:16:06 

sagol kardes o program işe yaradı yinede office 2007 ye gecmekte yarar var


_____________________________



368 Mesaj
21 Şubat 2008; 1:05:33 

açık kaynak yazılım kullanmak iyidir her zaman için. openoffice kur hepsini açar .doc .docx fark etmez.


_____________________________

Nerde Kalmıştık...

Pentax K-5
Pentax SMC-DA Star f/2.8 50-135mm ED [IF] SDM
Pentax SMC-DA 40mm f/2.8 Limited **** Sigma 105mm F/2.8 EX DG Makro ****Tamron 17-50mm F/2.8 LD XR DiII SP
Jupiter MC (M42) F/2 85mm ****Pentax M-50mm F/1,7
Pentax Smc 50-200mm F/4-5. 6 Da Ed


97 Mesaj
27 Nisan 2008; 12:38:23 

byler doc yazarsak word uzantısı mı olur
benım pc ye format attım
offıce 2007 cd kaybettım
en yakın zmnda alacam
ama uzantısı bende yok
.doc yapınca olur mu
başka pc de açar mı ?


_____________________________

Knight Online | Counter-Strike 1.6 | Blackberry 9700 Bold Siyah
HP Probook 4510s | HP Pavilion dm 1 |
Apple iPhone 3G S 32GB Beyaz





97 Mesaj
27 Nisan 2008; 12:46:31 

acil cevap please


_____________________________

Knight Online | Counter-Strike 1.6 | Blackberry 9700 Bold Siyah
HP Probook 4510s | HP Pavilion dm 1 |
Apple iPhone 3G S 32GB Beyaz





3 Mesaj
1 Mayıs 2008; 19:21:21 

merhabalar benim de wordle ilgili bir sorunum var. ayrı bir başlıkta sorunumu yazmayı beceremedim buraya yazıyorum. bu konuyla pek alakası yok ama.
ben tez ödevi yazacağım ama sayfaları numaralamada sorun yaşıyorum. şöyleki kapak sayfası numarasız olacak. içindekiler kısmına kadar olan 4-5 sayfa romen rakamıyla numaralanacak. içindekilerden sonraki kısımlar 1'den başlanıp numaralanacak ama ben romen rakamı verince kapak dahil hepsi numaralanıyo, sonra bir kısmına romen rakamı gerisine normal rakam veremedim. ne olur acil bu konuda bilgisi olan varsa bana yardım etsin.


_____________________________



 
2983 Mesaj
2 Mayıs 2008; 12:35:13 

Word Excel hangisini kullanıyorsanız. "Seçeneklerine" girin "Kaydet" sekmesine geçep "Dosyaları bu biçimde kaydet" kutusundan "word 97-2003 belgesini" seçin. Tmamaa basın.
Artık dosyalar 2033 uyumlu yani doc alarak kaydedilecektir. (2007 ile gelen bazı yenilikleri kullanamayabilirsiniz.)


_____________________________

Q klavye parmaklara işkencedir. Türkçenin klavyesi F klavyedir, tıklayın!
USB belleklerde virüslerin gizlediği dosyaları ortaya çıkarmak için tıklayın!
Android cihazların yazılım güvenliği için tıklayın!


66 Mesaj
14 Temmuz 2008; 13:03:11 

aşağıdaki linki tıklayarak sorunu halledebilirsiniz
http://www.microsoft.co...-4aee-8f43-c6bb74cd1466


_____________________________

EGEMENLİK KAYITSIZ ŞARTSIZ MİLLETİNDİR


 
58 Mesaj
31 Aralık 2008; 19:56:05 

Eywallah arkadaşım çok yerdımcı oldu çevirici program.Allah razı olsun.


_____________________________

şükür


1216 Mesaj
1 Ocak 2009; 22:52:12 


quote:

Orjinalden alıntı: nihat1551

docx word2007 nin uzantısıdır word2007 de kaydederken 97-2003 belgesi olarak kaydedilmez ise sadece 2007 ile açılabiliyor ... başıma geldi biliyorum sendeki word 2003 sanırım o yüzden açılmıyor yapman gereken anlamsız karakterlerin olduğu ekranda kaydet e bas tek dosyalı web sayfası olarak kaydet olmaz ise upload yap yada mailime yolla ben çevirip sana geri yollim

edit : bunu yukle açılıyor

http://www.microsoft.co...-4aee-8f43-c6bb74cd1466

0




[font="Papyrus"] Bende arıyordum bunu teşekkürler...


_____________________________

Katılım zamanı: 28 Ocak 2008

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [İşletim Sistemleri ve Yazılımlar] » Yazılım Genel » WORD belgesinin uzantısı docx diye geliyor
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.375