Şimdi Ara

Ninja Theory Yeni Deneysel Oyunu Project: Mara'yı Duyurdu

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
159
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  
    DmC: Devil May Cry ve Hellblade: Senua's Sacrifice'ın arkasındaki stüdyo Ninja Theory üzerinde çalıştığı yeni yapımı Project: Mara'yı duyurdu.
     
    Project: Mara, hikaye anlatımının yeni yollarını keşfedecek deneysel bir proje. Gerçek yaşanmış deneyimleri ve derin araştırmaları baz alacak proje zihnin korkusunu ve dehşetini mümkün olduğunca doğru ve gerçekçi bir şekilde yansıtmaya çalışacak. 
     
    Çıkış tarihi ve çıkış yapacağı platformlar açıklanmadı. Ninja Theory, Microsoft'un birinci parti stüdyosu olduğu için Xbox One, Xbox Series X ve PC için çıkacağını varsayabiliriz.

    Ninja Theory aynı zamanda dörde dört takım tabanlı çevrimiçi aksiyon dövüş oyunu Bleeding Edge ve Hellblade: Senua's Sacrifice'ın devam oyunu Senua’s Saga: Hellblade II üzerinde çalışıyor.

    Project: Mara için yayınlanan teaser fragmanı ve geliştirici günlüğünü aşağıdaki oynatıcılardan izleyebilirsiniz.
     
     
     








  • Daha başlangıç yağmur gibi exclusive akacak..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ninja Theory Xbox'ın Naughty Dog'u olacak gibi

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • İnsan kaynağını bölüp duruyorlar deneysel projelerle, sonuçta ortaya bir tane masterpiece yerine çerezlik 3 oyun çıkacak. Geliştiricileri tamamen özgür bırakınca ortaya çıkan sonuç bu. Belki de ms gamepass i ucuza beslediginden işine geliyordur bu durum, bilemeyeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir şey demek için erken ama etkilendim.Güzel bir şey gelecek gibi hissediyorum.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Berkayselcuk

    İnsan kaynağını bölüp duruyorlar deneysel projelerle, sonuçta ortaya bir tane masterpiece yerine çerezlik 3 oyun çıkacak. Geliştiricileri tamamen özgür bırakınca ortaya çıkan sonuç bu. Belki de ms gamepass i ucuza beslediginden işine geliyordur bu durum, bilemeyeceğim.
    Ne alakası var? Çalışan sayısı yeterliyse üçe de bölünür beşe de. Microsoft'un içinde çalışıyorsun herhalde geliştiricileri özgür bırakmak falan derken!?
  • Adamlar Hellblade gibi bir oyunun devam oyunu geliştiriyor, üstüne yeni bir büyük bir projeye başladıklarını ilan ediyorlar. Bence gayet olumlu, kalite düşüşü falan olması pek olası da değil zira adamlar o ilk Hellblade oyununu bile oldukça küçük bir ekiple çıkarmıştı, bir de maddi imkansızlıklar içindeyken. Şimdi arkalarında koskoca Microsoft var, bu sayede maddi sorun hem de personel açığını kapatıp birçok kaliteli oyun geliştirebilirler. Microsoft belki kalite konusunda geçmiş nesilde ekside ancak bütçe ve destek açısından bunun tam aksi olduğu da bir gerçek.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-AEF248198

    Ne alakası var? Çalışan sayısı yeterliyse üçe de bölünür beşe de. Microsoft'un içinde çalışıyorsun herhalde geliştiricileri özgür bırakmak falan derken!?

    Alıntıları Göster
    Reyiz hoş geldin geri çalışan sayısı 120 kişi civarı şuanda yeni alımlarla. Hellblade 1 20 kişi civarı bi ekiple yapılmış. Hellblade 2 ye 40 kişi civarı ayırıyorlar. Şimdi ortalama bir aaa oyunu 100 kişiden büyük ekipler yaparken xbox in konsolla tanıttığı oyunu 40 kişi yapıyor. Rdr2 de 300 400 kişilik dev bir ekip çalıştı, detay seviyesi kalite ortada. Böyle kısıtlı kaynağını bölüp aynı anda bir kaç proje yapmanın telltale e etkisini de gördük(ms de olsa arkalarında kişi sayıları belli). Ninja theory hayal dünyasında yaşayıp para ve zamanı çarçur ediyor bu yan projeleri ile. Bleeding edge için heyecanlanan var mı? 40 kişiyle yapılan hellblade ile 120 kişiyle yapılan hellblade arasında ne kadar büyük fark olacağını hepiniz tahmin edebiliyorsunuzdur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Berkayselcuk

    Reyiz hoş geldin geri çalışan sayısı 120 kişi civarı şuanda yeni alımlarla. Hellblade 1 20 kişi civarı bi ekiple yapılmış. Hellblade 2 ye 40 kişi civarı ayırıyorlar. Şimdi ortalama bir aaa oyunu 100 kişiden büyük ekipler yaparken xbox in konsolla tanıttığı oyunu 40 kişi yapıyor. Rdr2 de 300 400 kişilik dev bir ekip çalıştı, detay seviyesi kalite ortada. Böyle kısıtlı kaynağını bölüp aynı anda bir kaç proje yapmanın telltale e etkisini de gördük(ms de olsa arkalarında kişi sayıları belli). Ninja theory hayal dünyasında yaşayıp para ve zamanı çarçur ediyor bu yan projeleri ile. Bleeding edge için heyecanlanan var mı? 40 kişiyle yapılan hellblade ile 120 kişiyle yapılan hellblade arasında ne kadar büyük fark olacağını hepiniz tahmin edebiliyorsunuzdur.

    Alıntıları Göster
    Çoğunlukla haklısın ama arkasında Microsoft gibi bir güç varken bence çokta şey yapmamak lazım. Mesajım biraz sert gibi oldu kusura bakma.




  • Berkayselcuk B kullanıcısına yanıt
    40 kişiyle uzun süre de yapılması çok daha iyi böylelikle herkesin istediği olur ve oyunda ruh olur

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.