Şimdi Ara

“Birbirinin kopyası oyun yapan” geliştirici algısı, Ubisoft’u kadro değişikliğine götürüyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
607
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj


  • Fransa merkezli geliştrici Ubisoft, uzun bir süredir her yıl piyasaya sürdüğü dev bütçeli oyunlarla oldukça etkileyici bir kataloğa sahip. Oldukça zor olan bu süreç, bir başarıymış gibi görünse de ne yazık ki birçok oyun sever için önemli bir eleştiri noktası. Zira birbirinin kopyası mekaniklere sahip oyunlar, birçok oyuncuya yeni bir deneyim vadetmiyor.



    Şirketin özellikle açık dünya oyunu stratejisine yönelik getirilen bu eleştiriler, anlaşılan Ubisoft koridorlarında da yankılanmaya başlamış. Özellikle Ghost Recon Breakpoint’in yaşattığı başarısızlıkla tüm duyurulan oyunları erteleyen şirket, anonim bir kaynağa göre ise editör kadrosunda değişikliğe gidecek.



    Ayrıca Bkz.Ay tozundan oksijen üreten bir santral geliştiriliyor



    Video Games Chronicle’a (VGC) konuşan kaynak, geliştiricinin benzer oyunlar çıkarmak adına böyle bir değişikliğe gittiğini ifade ederken “Bir önceki editör kadrosunda, sadece bir ya da iki kişinin fikri değerlendiriliyor ve bunlar oyunlara ithal ediliyordu. Bu yüzden aynı zevkin ürünü ve birbirinin kopyası oyunlar görüyorduk.” sözlerini sarf etmiş.





    VGC, Ubisoft’un yaptığı resmi açıklamaya da yer vermiş. Şirketten yapılan açıklamada, “Oyunculara en benzersiz deneyimleri yaşatmak gayretinde olan geliştiricilerimize daha iyi yön vermek için editör kadromuzu güçlendiriyoruz.” ifadelerine yer verilmiş.



    Aslına bakılırsa Assassin’s Creed serisinin son oyunları Origins ve Odyssey’de söz konusu değişiklikleri yavaş yavaş hissetmeye başlamıştık. Rol yapma dinamiklerinin dâhil edildiği son iki oyun, az da olsa farklılık yaratmaya başlamıştı. Bir açık dünya oyunu olmayan Rainbow Six Siege’in başarısı da ortada. Şirketin klasik açık dünya oyunu tarifinden vazgeçmek istemesi, bu tür oyunlara en çok yatırımı yapan geliştiricilerden olan Ubisoft ve biz oyuncular için güzel bir gelişme.








  • algı falan değil, buz gibi bir gerçeklik o.

  • Sorun kopya oyun değil ki, asıl sorun oyundaki yan görevlerin ve olayların birbirinin kopyası olması ve abartı fazla olması.
    Buda oyundaki bağlayıcılığı bozuyor, bu nedenle de oyuncular tepki gösteriyor.

  • Online looter saçmalığına bir son ver yeter, yapamıyorsunuz zorlamayın işte. AC ye devam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AC dışında Ubisoft son zamanlarda beş para etmez firma. Tom Clancy'nin ne ekmeğini yediler ölmüş adam bu kadar kazanmamıştır :)

  • Capcom'u örnek al, capcom da rezil etti serilerini sonra düzeltti adamlar bombaları ard arda patlatıyor.DMC 5 re2 megaman 11

  • Kolay oyun yapalım casual'e hitap edelim zihniyetinden kurtul ubisoft.Prince of persia sands of time zamanına dön.Bak adamlar sekiro diye oyun yaptılar yılın oyunu seçildi.

  • Asassin's Creed serisini rezil ettiler son sürümlerin performansı eski ve ortalama sistemlerde çok düşük üstelik sürekli aynı oyunun farklı varyasyonları artık baydı. Dead Space'e bakın 3 tane oyun çıktı ve olayı bitirdiler. Bunlar 29348249823849234894 tane assassin's creed yaptılar üstelik yeni sürümler müthiş işlemci gücü gerektiriyor ve abuk sabuk rpg tarzı birşeyler de eklemişlerdi mısır da geçen oyuna hiç zevk almadım ve 10 dk sonra oyunu sildim zaten



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Draken 24 -- 20 Ocak 2020; 12:53:4 >
  • UnicornKnight kullanıcısına yanıt
    Bende tam bunu diyecektim.

  • Draken 24 kullanıcısına yanıt
    Serinin hayranı değilim ama Odyssey'i çok başarılı buldum açıkçası. Saatlerce sıkılmadan oynadım. Eksi oyunlardaki tek düze tekrarlı oyundan pek eser kalmamış. İçerik açısından kıyaslanamayacak kadar zengin bence.

    Tabi bu oyuna Assassin's Creed değil de başka bir isim verseler daha iyi olurmuş. Mitolojik yaratıkların bulunduğu ve karakterin savaş meydanında göğüs göğüse çarpıştığını da düşünürsek, Assassin kısmı neresi diyor insan :)

  • Güzel bir Splinter Cell oyununa hayır demem açıkçası :)

  • "sadece bir ya da iki kişinin fikri değerlendiriliyor" abi şaka mı bu? iki tane eleman kendine oyun yaptırıyormuş bugisoft'a da haberimiz yok. division 2 yi hiç(!) ettiler duruyor öyle. yani bunu görmek, oyunlarının birbirine benzediğini fark etmek bu kadar uzun sürmemeli yav... demek ki kendileri oynamıyor oyunları. neyse umarım aklı başında oyundan anlayan adamlar gelir de toparlanır.

  • CWaRRioR kullanıcısına yanıt
    Splinter Cell ile Prince of Persia dediğin zaman bundan 10-15 yıl önce akar sular dururdu. Şimdi kimsenin umrunda olmadığı ehh çerez diye götürdüğü oyunlar yaptığı bir firma haline dönüştü.

    Son çıkan Blacklist 7 yıl oldu çıkalı o zamandan beri 1 tane bile Splinter Cell gelmedi.
  • Ubisoft'un tüm popüler franchise oyunları fetch quest'dir, side quest'dir collectable'lardır.
    Her AC oyunu uzun trailing görevidir hikaye denen şey aslında trailing görevlerine eşlik eden salatadır.

    Her farcry oyunu silah ve ekipman toplamak için yapılan yada hiçbir amacı olmayan sidequestdir oyunun son görevi sadece main quest'dir o da kötü adamı öldür tarzı 8yaşında bir veletin yazcağı senaryo kadar derindir.

    Bug'lar,glitchler,çöp portlar ise hepsinin ortak yanıdır

    https://www.youtube.com/watch?v=UOgvbS4GkF0&app=desktop

    https://www.youtube.com/watch?v=6rjYXEYpuDo&app=desktop
    https://www.youtube.com/watch?v=IY5mBERhSDg&app=desktop


    https://www.youtube.com/watch?v=UH4R6BusYrg&app=desktop



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rektifier -- 20 Ocak 2020; 19:15:57 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Kopya oyun olduğu için değil satmadığı için değişikliğe gidiyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-2C5CD639E

    Splinter Cell ile Prince of Persia dediğin zaman bundan 10-15 yıl önce akar sular dururdu. Şimdi kimsenin umrunda olmadığı ehh çerez diye götürdüğü oyunlar yaptığı bir firma haline dönüştü.

    Son çıkan Blacklist 7 yıl oldu çıkalı o zamandan beri 1 tane bile Splinter Cell gelmedi.
    Aynen öyle hocam, 2 oyun da efsaneydi. Hatta Prince of Persia'nın müzikleri dahi başyapıttır bana göre.
  • Bas geç birbirinin aynısı oyunları çakıp duruyorlar senelerdir. Algı değil gerçek.
  • Sekiro, division 2 kadar bile satmadı.

    Ac markası ölene kadar prince of persia beklemeyin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheNewAtilla

    Sekiro, division 2 kadar bile satmadı.

    Ac markası ölene kadar prince of persia beklemeyin
    Yenisini yapsa da bir cacık olmaz zaten. Şu anki serilerin hali ortada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçenlere bir konuya yazmıştım bu EA ve Ubisoft bu zeka geriliğiyle hâlâ nasıl ayakta, hayret diye. Öyle bir iç çekerek sitemle yazmıştım ki bi sinyal falan gitmiş galiba
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.